Ga naar inhoud

Feliza : 3 januari 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen.. Ik ben Feliza ben 24 jaar en heb een kleine b cup.. Nu ben ik gister op consult geweest bij dr van Onselen waar ik een fijn gesprek heb gehad...

Hij heeft me een 380cc aangeraden anatomisch die hij dualplane gaat plaatsen.. Ik heb een normaal postuur ben 175 lang en weeg 66 kilo en nu ben ik dus super aan het twijfelen of het niet te groot is :s wil namelijk een zo'n natuurlijk mogelijk resultaat!!! en niet van die hele grote opvallende borsten, nou heb ik nog even bedenk tijd... want mijn operatie gaat 3 januari plaats vinden..

Dus zijn er vrouwen die een 380cc anatomisch dualplane hebben?? En hoe hebben jullie de grootte ervaren :D

Vriendelijke groetjes Feliza

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey heey !

welkom hier

en gefeliciteerd met je datum!

op welke cupmaat wil je zelf uitkomen?

ik ben 1.68 en weeg 55 kilo en heb nu een 75E

maar lijkt kleiner hoor!! klinkt allemaal groot !

je kunt fotos kijken in de gallerij..

echt, grootte went snel hoor... nu denk ik af en toe al: had ik maar een maatje meer genomen... ;)

succes met je beslissing! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Jaa bedankt :D Ik wil graag een volle C dus...

Ben nogal plat dus kan heel goed dat ik inderdaad gewoon even moet wennen aan het idee straks een D cup te krijgen hihihi

Ik ben hier nog niet zo wegwijs (snap er nog niet zoveel van) maar ga even uitvogelen waar ik foto's kan gaan kijken enzo :P

Hoe heb jij je herstel ervaren? Ik woon alleen, maar er is me verteld dat de 1e dagen er wel iemand bij je moet zijn om te helpen?

Bedankt!! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Feliza,

Welkom! :D

Je krijgt nog niet zo snel hele grote onnatuurlijk ogende boobs hoor, als je pc je dit aanraad en je hebt goed aangegeven wat je wenst komt het vast helemaal goed! En grootte went zoals Mii ook al zei!

Bij Mii staat er onder haar naam en naast het envelopje een symbooltje om naar haar album te gaan, dus gewoon daar op klikken en je komt er zo op uit!

Wens je nog veel lees- en postplezier op het forum en nog veel aftelplezier tot 3 januari! Ga je titel ook effe een beetje aanpassen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Feliza

welkom :)

ik heb 375cc dual plane gehad,herstel was pittig.

voor grote ballonnen hoef je niet bang te zijn hoor met dit aantal cc,en zeker niet dual plane,dat is toch wel de methode van plaatsing als je de natuurlijke look wilt/krijgt.

als je arts dit heeft aangeraden,erop vertrouwen,die heeft goed gekeken naar je lichamelijke toestand,je borsten dus,dus ook je weefsel enz,,komt vast helemaal goed meid.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Feliza,

Ik heb ook 380 cc dual laten plaatsen. Ben 1.67 en weeg 58 kg. Ik had een lege 75 A en volgens de kliniek ga ik nu op een volle C of een kleine D uitkomen.

Heb je een pas sessie gedaan ? Ik weet nog dat ik bij de eerste vulling zei " dat is genoeg" toen heeft ze er toch nog een maat groter ingedaan en wat iedereen zegt, dat went snel. Want na wat kletsen en weer in de spiegel naar mijn vulling kijkend koos ik toch voor de grotere. Terwijl ik ook niet wil dat het in mijn naaste omgeving direct opvalt.

Herstel is idd wel pittig, en moet je echt aanraden hulp in te schakelen. Kan pas sinds gisteren enigzins mijn billen zelf afvegen ;-)

Succes met de keuze en ook met hulp regelen hoor !

Groetjes,

Maris

Ps : wel een super kliniek hoor ! Mensen zijn erg aardig en begeleiding is erg goed. Gisteren nog ruim 20 minuten aan de telefoon gezeten met ze om wat vragen te stellen !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen.. Ik ben Feliza ben 24 jaar en heb een kleine b cup.. Nu ben ik gister op consult geweest bij dr van Onselen waar ik een fijn gesprek heb gehad...

Hij heeft me een 380cc aangeraden anatomisch die hij dualplane gaat plaatsen.. Ik heb een normaal postuur ben 175 lang en weeg 66 kilo en nu ben ik dus super aan het twijfelen of het niet te groot is :s wil namelijk een zo'n natuurlijk mogelijk resultaat!!! en niet van die hele grote opvallende borsten, nou heb ik nog even bedenk tijd... want mijn operatie gaat 3 januari plaats vinden..

Dus zijn er vrouwen die een 380cc anatomisch dualplane hebben?? En hoe hebben jullie de grootte ervaren :D

Vriendelijke groetjes Feliza

Hoi Felizia,

Ik wordt 28 februari geopereerd door Dr. van Onselen en krijg ook een 380cc dual-plane net als jij.

Zelf heb ik nu maat 75A 1.80 lang en 65 kilo en ben net als jij bang dat ze toch te groot gaan worden, dus ik loop steeds met zakjes in mijn bh om aan de groote te wennen. Als ik eerlijk ben vind ik in strakke kleding de groote best te doen, maar vandaag in mijn zwarte katoenen jurkje vond ik ze toch wel heel erg aanwezig pff.

Nu ben ik erg benieuwd naar jou ervaring en of jij ze indd nu na de operatie ook te groot vind en op welke maat je nu precies zit. Had al ff bij je gespiekt maar zag dat je nog geen foto's had geplaatst.

Groetjes Renate

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.