Ga naar inhoud

Dodo20 : 6 februari 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 89
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog 1 nachtje!! Heb je je oude bh's al verknipt/verbrand/weggegeven:89:? Want je gaat ze nooit meer nodig hebben!:wub:

 

Heel veel succes morgen en hou ons op de hoogte! :71:

Liefs xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Jasmijn_:

Nog een nachtje slapen en dan is het boobieday!! Veel succes meis :53: Frans gaat er zeker weten hele mooie van maken!!

Jaaa!! :63: dankjewel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei T2018:

Hoe staat het met de zenuwen??

Gaat wel, kan me nog niet goed voorstellen hoe het zal zijn en gaan allemaal! Ik laat het op me af komen! Toch wel wat nerveus nog over de narcose, dit wordt de eerste keer. Tips?? :67:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mrs.:

Nog 1 nachtje!! Heb je je oude bh's al verknipt/verbrand/weggegeven:89:? Want je gaat ze nooit meer nodig hebben!:wub:

 

Heel veel succes morgen en hou ons op de hoogte! :71:

Liefs xoxo

Hahah ik heb ze in een vuilniszak gedaan :12: 

Ik dacht echt o yes al die maximers kunnen eindelijk de deur uit. Dat voelde wel goed haha! Heb nu al zoveel in om bikinis en bhs te shoppen! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee geen tips, dan had ik er zelf ook minder last van gehad hihi. Wat ik alleen heb gehoord is dat het prettig is om ontspannen de narcose in te gaan, omdat je er dan beter uitkomt. Maar ze hebben ongetwijfeld al een hoop angsthazen gezien en weten echt wel hoe ze met ons om moeten gaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

:1big_boobs:  Over een paar uur is het dan toch écht zover! 

Ik heb amper geslapen vannacht helaas.. 

Ik ben blij als het er straks allemaal op zit, die spanning en de hele tijd eraan denken vreet echt energie. 

 

Ik hou jullie op de hoogte! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dodo20 Heel veel succes vandaag, :D Nog even en dan heb je mooie nieuwe boobs.. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-2-2018 om 21:10 zei Dodo20:

Hoi meiden!

oke.. de spanning begint te komen:blink: 

Overmorgen is het al zover, het moment waar ik zolang naar uit heb gekeken! Ik kan het bijna niet geloven, en besef ook niet dat ik echt borsten ga krijgen:blush:

Morgen nog de laatste dingen voorbereiden..

Nog wel twijfel ik over de 345cc en 390cc, wat is dat vervelend die twijfel! Ik ga Straten dinsdag nogmaals om zijn advies vragen en dan zien we het wel.

 

iemand nog handige tips? 

Let me know!:D

 

 

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!:43:

Ik had hetzelfde als jij, zo'n raar idee dat je 24u later ineens de mooie boobs hebt waar je altijd alleen maar van hebt gedroomd.

Hoe is het gegaan? En hoeveel is het uiteindelijk geworden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei T2018:

Hee meis ik las dat jij pijn hebt tussen je borsten? Ik heb vooral aan de zijkanten echt pijn. Heb het gevoel alsof er een vrachtwagen op mijn borsten staat geparkeerd 

 

is de narcose je meegevallen? 

Ja, ik voel het nu ook aan de zijkanten hoor! Vreselijk dit gevoel! Hoop dat het allemaal snel over gaat, kan het me nu nog niet voorstellen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Mrs.:

@Dodo20! Gefeliciteerd met je Stratenboobies meid!!:wub::43:

Ik ben heel benieuwd naar je operatieverslag en hoe het nu met je gaat! Ik hoop dat de pijn meevalt!

Liefs!xoxo

Dankjewel! Ik type zo even een verslag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Noisy:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!:43:

Ik had hetzelfde als jij, zo'n raar idee dat je 24u later ineens de mooie boobs hebt waar je altijd alleen maar van hebt gedroomd.

Hoe is het gegaan? En hoeveel is het uiteindelijk geworden?

Dankjewel @Noisy

Het is 390 geworden! :wub: 

ik type straks een verslag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij mijn operatie verslag van gister 06-02-18 

390cc anatomisch dual plane.

 

Om half 7 ging de wekker, ik zou samen met mijn ouders richting Rozendaal. Ik moest me daar om 9:45 melden en om 11:00 stond de operatie gepland.

Om 10:50 werd ik uit de wachtkamer gehaald door de anethesist medewerker en moest ik me omkleden in z’n blauw schort, sokjes aan en een netje over mijn haren. Ik nam afscheid van mijn ouders en were meegenomen naar de volgende kamer. Hier werd ik voorbereid voor de narcose, ik kreeg een hartslagmeter aan mijn vinger (had speciaal mijn acryl nagel van mijn linker ringvinger laten verwijderen, kreeg ik ‘m om een hele andere vinger mét acryl nagel <_<) ik kreeg stickers om verschillende plekken op mijn lichaam en de naald werd in mijn arm geprikt.

 

Na ongeveer 15min wachten kwam dr. Straten mij ophalen, ik werd naar de operatiekamer gebracht en toen ging alles heel snel. Ik zei nog tegen iedereen daar “het lijkt wel een droom, niet echt” het was heel apart.. Leek alsof je in een film zat! 

Het slaapmiddel en narcose werder al heel snel toegediend en ik was zo vertrokken! Om 12:00 lag ik al op de uitslaapkamer en om 12:15 werd ik wakker en vroeg ik “is het klaar?” waarop de verpleegkundige antwoorde “ja het is al klaar meid!”, ik vroeg of mijn ouders al gebeld waren maar ik mocht ze zelf bellen! Mijn ouders zaten ook in spanning te wachten dus ik wou ze zsm laten weten dat alles goed was gegaan. 

 

Eenmaal op de bijkom kamer kwamen de verplegers met een spiegel, dit was zo raar om te zien! Ik moest huilen van alle spanning en ik had eindelijk borsten! Nadat ik een bh aankreeg en een borstband,  mochten mijn ouders bij me komen.  

Ik had/heb pijn tussen mijn borsten, alles voelde gespannen en straks. Heel naar gevoel.. 

Na een paar uur kwam dr. Straten om het hoekje kijken hoe het met me ging. De operatie was helemaal goed gegaan en ik mocht naar huis!

 

Eenmaal thuis op de bank met een bult kussens voelde ik heel veel pijn. Hele hevige spierpijn, armen die je amper kan bewegen. Ik moet echt mijn draai daarin nog vinden. Vooral opstaan is een hell.. 

Ik heb vannacht amper kunnen slapen, de bh en band zitten zo strak! ‘S nachts nog wezen plassen en paracetamol ingenomen, daarna weer proberen te slapen. Ik heb ongeveer 3 uren kunnen slapen.. 

Nu vandaag heb ik dezelfde pijn maar nog iets erger lijkt het wel! Kortademig, druk op de borst en knellend gevoel. Hopelijk is dit volgende week een stuk beter!

 

Op naar een goed herstel en een mooie zomer waar ik mijn mooie borsten kan showen:01:

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!

Het vervelende gevoel wordt vanzelf minder. Dag 1 tm 3 zijn het meest vervelend. Maar alles komt goed!! 

Succes met je herstel en inderdaad wat @oopsnewboobs zegt vraag gewoon om iemand die je helpt. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Dreamcatcher:

Hey meid, wat fijn dat het achter de rug is. De pijn gaat vanzelf weg. Misschien kan je het nog niet geloven, maar het is echt zo. Rust lekker, laat je lekker vertroetelen uit en geniet van je nieuwe boobies :wub:

Ja z’n opluchting dat het achter de rug is. Ja ik kan het niet geloven dat de pijn weg gaat, het is echt verschrikkelijk! Na hoeveel dagen was bij jou de pijn minder/weg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 4 dagen po:

 

vannacht lekker geslapen. Wel wordt ik wakker met een ontzettend stijve rug. Ik voel een heel branderig gevoel rond mijn borsten en eronder. Hebben meer meiden dat? Pijn is nog lang niet weg, moet nog erg voorzichtig doen met aankleden, eten en drinken. Douchen lukt ook nog niet zelf.

Ik wissel af met bh’s dit is ook wel fijn! Ik hoor waarschijnlijk bij de meiden die langer last hebben, helaas.. Het liefst zit ik rechtop, zo kan ik makkelijker zelf opstaan. Nog even geduld hebben:70:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.