Ga naar inhoud

Nurlayla; februari 2011 : Dr. de Boer : Mediconsult


Aanbevolen berichten

Even voorstellen.

Ik ben Nurlayla, 40 jaar oud en zal in februari geopereerd gaan worden aan mijn borsten. Ik heb 2 kindjes.

Ik ben in 2005 begonnen met afvallen en ben van 120 kilo naar 61 kilo gegaan. Ik ben natuurlijk heel trots op mezelf dat me dat gelukt is

Maar zo veel afvallen laat nogal wat herinneringen achter aan je lichaam.

In 2008 heb ik een buikwandcorrectie laten doen en nu vond ik het tijd worden voor mijn borsten.

Ik ben de theezakjes meer dan zat.

Ik ben afgelopen donderdag mijn eerste consult gehad bij Mediconsult.

Ik ben erg tevreden over hoe ik daar ben behandeld.

Zowel de arts als de assistentie namen heel veel tijd voor me. In totaal ben ik ruim 1,5 uur binnen geweest.

Ik ben héél goed voorgelicht en er werd duidelijk uitleg gegeven.

In februari hoop ik te worden geopereerd.

Ondanks dat ik het heel eng vind heb ik er erg veel zin in.

De hoeveelheid cc zal tijdens de operatie worden bekeken. We hebben uiteraard wel besproken wat mogenlijk is Maar heel erg afhankelijk van de ruimte en hoe het het meest natuurlijk zal staan.

Volgens de arts zal het bij mij natuurlijker overkomen als ik ronde prothesen neem. Ik heb nog maar weinig borstweefsel over en daarom gaan ze waarschijnlijk de prothese half achter de borstspier gaan plaatsen. De arts heeft heel goed uitgelegd wat ik kan verwachten en wat er in de verschillende situaties zou gebeuren met mijn borsten bij de verschillende technieken en protheses.

Natuurlijk zal de echte pc nog gaan kijken en zijn mening geven. Mijn tweede comsult zal ik maandag 13 december hebben en dan met de opererende pc.

De operatie zelf zal plaats vinden in een hyper moderne kliniek met de allernieuwste anestesie. Waardoor morfine achteraf niet jnodig zal zijn.

Het is de bedoeling dat ik in een niet te diepe slaap wordt gehouden en er al pijnstillers tijdens de operatie worden toegedient zodat je na de operatie niet met mega pijn wakker wordt. Wat ik wel had na de bwc.

Ik hoor graag jullie ervaringen

groetjes,

Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Danielle,

Welkom! :D

Wat knap van je dat je zoveel bent afgevallen!!! Helaas doet het wat met je lichaam hé, maar daar zijn oplossingen voor de dag van vandaag, gelukkig! ;)

Fijn dat je zo'n goede ervaring had bij Mediconsult, 1,5 u is echt wel heel mooi! Wens je vast ook veel succes met je consult bij de opererende pc!

Nog veel lees- en postplezier hier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Eefje.

Het is allemaal nog heel onwerkelijk eigenlijk. Kan me nauwelijks voorstellen dat ik straks mooie borsten heb. Tenminste daar ga ik wel van uit.

Ik ben niet bang voor de operatie ofzo. Ik heb de bwc overleefd dus dit zal ook wel goed komen.

Toch vind ik dit gevoelsmatiger moeilijker om tegen mensen te zeggen dan bij mijn bwc.

Ik zie er ook tegen op om het aan mijn werkgever te vertellen.

De chirurg zij dat ik wel 2 weekjes thuis moest blijven.

vraagje voor iedereen die dit leest: Betaald je werkgever de operatiedag gewoon uit? Ik had wel eens gelezen dat werkgevers kunnen weigeren om de dag van de operatie uit te betalen omdat dit een operatie is die uit eigen vrije beweging wordt gedaan.

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nurlayla,

Wat goed dat je zoveel bent afgevallen! Dat heeft idd zijn weerslag op andere lichaamsdelen he. Maar goed daarvoor krijg je nu wel mooie borsten voor terug.

Ik vind het ook lastiger om te vertellen, ik wordt 7 januari geopereerd en ik heb het nog maar aan een paar mensen vertelt. Ik vind het ook persoonlijk.

Om antwoord te geven op jouw vraag. Mijn manager had de arboarts gemaild en gevraagd hoe het zit. En volgens deze arts is de dag van de operatie voor je eigen rekening maar mag je daarna wel in de ziekte wet.

Ik weet niet of je uit Nederland of belgie komt? Ms dat er in Belgie andere regels gelden.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Jayro voor je reactie.

Ik heb het nog niet aan mijn werkgever verteld. Ik merk dat ik langzaam aan wat mensen erover inlicht. Eigenlijk één voor één zodat ik er wat aan kan wennen.

Tot nu toe krijg ik wel leuke reacties en doet me wel goed. Ze begrijpen het tot nu toe wel. Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat dat natuurlijk de mensen zijn die het dichtst bij mij staan en eigenlijk hadden verwacht dat ik het eerder had laten doen.

Jouw verhaal over die ziektewet komt overeen met wat ik op internet gevonden had. Maar ik ging twijfelen door de assistente van de kliniek. Ik kom uit nederland.

Het voelt wat dubbel. Ik ben er super blij mee en leg de mensen ook goed uit waarom ik het doe.

Jij iig succes :71: bij het vertellen.

liefs, :53:

Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Danielle,

Spannend he, zon lift... Ik heb 2 maanden geleden een lift gehad, gelijk met een buikwandcorrectie, ben ook heel veel afgevallen (bijna 80 kilo). Je kunt mijn foto zien in de gallerij (bij het kopje borstlift), ik had ook echt theezakjes, negerinnentetten noemde ik het altijd, zon vel met onderin een klutsje. Ik heb mijn protheses van 450 cc ook onder de spier gekregen omdat ik te weinig weefsel had.

Ik heb mijn borsten best als heftig ervaren.... De pijn dan, heb mijn buik gewoon niet gevoeld omdat de pijn op de borst overheerste. Maar het is het allemaal super waard geweest zou het zo weer laten doen.

Succes ermee

Groetjes van Ingrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Danielle,

Spannend he, zon lift... Ik heb 2 maanden geleden een lift gehad, gelijk met een buikwandcorrectie, ben ook heel veel afgevallen (bijna 80 kilo). Je kunt mijn foto zien in de gallerij (bij het kopje borstlift), ik had ook echt theezakjes, negerinnentetten noemde ik het altijd, zon vel met onderin een klutsje. Ik heb mijn protheses van 450 cc ook onder de spier gekregen omdat ik te weinig weefsel had.

Ik heb mijn borsten best als heftig ervaren.... De pijn dan, heb mijn buik gewoon niet gevoeld omdat de pijn op de borst overheerste. Maar het is het allemaal super waard geweest zou het zo weer laten doen.

Succes ermee

Groetjes van Ingrid

Hi Ingrid,

Ik kan niet anders dan diep respect hebben voor je afvallen. Ik weet hoe moeilijk het is. Ik heb er 5 jaar over gedaan.En ben wel super blij dát ik het gedaan heb. En dat ik de kracht heb kunnen vinden om het ook zo lang vol te houden.

Ik heb je foto's bekeken. Bij mij ziet er ongeveer ook zo uit.

Ik Teken ervoor als ik zulke borsten mag krijgen. Het ziet er heel mooi uit en dat al na 5 weken.

Volgens mijn ps gaat er bij mij niet zoveel in kunnen als er bij jou in is gegaan. Hij had het over 275-340. Maar de pc die mij gaat opereren gaat ook nog z'n mening geven dus ik ben benieuwd. Mijn motto is er mag zoveel in als mooi is. hihi Ik heb nu een A cup maar ik had op mijn hoogtij dagen een cup D. Dusse.....laat die tieten maar weer komen Hahaha

Ik vind het trouwens ook een hele onderneming van je dat je die twee operaties in één keer hebt laten doen. Dat lijkt mij wel héél heftig zeg.

Ik had na mijn bwc niet echt pijn als ik stil lach maar zodra ik bewoog deed het wel erg veel pijn. En omdraaien in bed en zo. Lopen was de eerste twee dagen ook eigenlijk niet mogenlijk. Toen ik thuis kwam kon ik niet eens naar de wc. Zodra ik opstond raakte ik buiten bewustzijn. Zo ook de weg naar huis in de auto. Mijn man was helemaal in paniet ik ben minuten buiten bewustzijn geweest. Maar goed ik mzou het zo weer doen hoor. Want een hangbuikzwijntje wil ik niet meer zijn hahaha.

liefs,

Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat had de assistente dan tegen jou verteld?

De mensen die het van mij nu weten zijn wel positief maar krijg wel vaak te horen o dat heb jij toch niet nodig.

Hahahah nee als ik alles in mijn bh heis dan ziet het er wel oke uit.

Hey,

De assistente dacht dat de operatiedag wel vergoed werd maar dat de arts het wel precies zou weten. Maar die kon ik op dat moment er niet mer naar vragen.

Hahaha....ja een beetje goeie BH kan een hoop verbergen. Beetje omhoog duwen en beetje opvullen hihi.

De gene die ik het verteld heb kunnen zich wel voorstellen dat je als je zoveel bent afgevallen dat ook aan je borsten moet kunnen zien. Het zijn zelf ook eeuwige lijners dus tja.....

Maar er zijn ook mensen die zoiets hebben van.....je ziet er idd niets van dus waarom doe je het dan. Nee hehe dat zijn mensen die mij niet naakt zien. En ik wil me wat dat aan gaat wel weer vrouwelijk voelen. Ben ik eindelijk 60 kilo kwijt, heb ik wat aan mijn buik laten doen kan ik niet eens normaal een bikini aan. Lig je op het strand en dan ben je van boven helemaal plat. Alles zakt op zij.

Dit weekend ga ik het mijn ouders vertellen. Ik ben benieuwd hoe zij gaan reageren.

liefs,

Danielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nurlayla ik probeerde je een PM te sturen maar dit lukte niet. Misschien staat er een vinkje ofzo dat je ze nog niet kan ontvangen. Ik heb je topictitel aangepast.. Ik heb de datum van je eerste consult erin gezet. Mocht je de definitieve datum weten van de operatie laat je het dan weten? Dan kan ik je topictitel aanpassen en je topic verplaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.