Ga naar inhoud

Mama01 : 22 augustus 2018 : Dr. Hawinkels : Quole


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

bijna 10 jaar geleden heb ik een bv ondergaan met 335 cc implantaten van Monobloc. Zoals bij velen, wil ik nu groter, ik heb onlangs een gesprek gehad bij quole kliniek, mijn tweede bezoek aan een kliniek sinds ik geopereerd ben. Heb de knoop door gehakt en word komend jaar sept hier geopereerd en ga dan naar 755cc, anatomische implantaten van mentor, het duurt nog even maar ik moet er die tijd tussen laten zitten omdat ik net mama geworden ben.

 

iemand een zelfde situatie? Dan hoor ik je ervaring graag! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎19‎-‎12‎-‎2017 om 19:02 zei Mama01:

Hoi dames,

 

bijna 10 jaar geleden heb ik een bv ondergaan met 335 cc implantaten van Monobloc. Zoals bij velen, wil ik nu groter, ik heb onlangs een gesprek gehad bij quole kliniek, mijn tweede bezoek aan een kliniek sinds ik geopereerd ben. Heb de knoop door gehakt en word komend jaar sept hier geopereerd en ga dan naar 755cc, anatomische implantaten van mentor, het duurt nog even maar ik moet er die tijd tussen laten zitten omdat ik net mama geworden ben.

 

iemand een zelfde situatie? Dan hoor ik je ervaring graag! 

 

Hoi hoi

We hebben je andere topic even verborgen, en ook even het bericht in dit topic, waarin je sorry zegt. Ik vind niet dat je sorry hoeft te zeggen als iemand zo bot op jouw topic reageert, in plaats van gewoon een paar vragen te stellen, zodat je je bericht kunt aanvullen. 

In dat verborgen bericht vertel je dat je dit:

 

Op ‎20‎-‎12‎-‎2017 om 06:16 zei Mama01:

 ik ben bij dr Hawinkels geweest, in Oisterwijk. Anderhalf jaar geleden ben ik weer een keer teruggeweest naar De Wellnesskliniek, naar dr Verdonck, alleen had ik een beter gevoel in Oisterwijk, ze namen hier langer de tijd en luisterde naar mijn gevoel wat beter, daarbij heb ik in mijn omgeving hele mooie resultaten gezien van deze pc. Ik moet in juni nog een keer extra terug komen, zodat hij een keer extra kan kijken of alles nog kan/klopt ivm mijn evt veranderende borsten nog. Het kan natuurlijk zijn dat ze nog wat krimpen.


De 755 anatomisch van Mentor zie je hier eigenlijk haast nooit voorbij komen.. Wil je wat meer vergelijken met hoe groot het wordt tov nu, dan kan ik je misschien verder helpen in een pb.. Dan heb ik iets meer overzicht als je reageert namelijk :)
Laat me dan even weten hoe je voorsituatie was, voor je eerste bv. Welk merk, cc en profile je nu hebt, en ook even de gegevens van de prothese die je gaat krijgen. 
Laat ook even weten welke bh maat je nu draagt, dan kijk ik met je mee, als je wilt :) 

Veel leesplezier hier!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

Wat leuk @Mama01 :35:

Ik ben afgelopen woensdag geopereerd door dr Hawinkels!

 

Heb 550cc rond mentor gekregen. Had 320cc mghan. Heb toevallig vandaag mijn operatie verslag geschreven in mijn topic. Lees maar eens door, dat steld je vast gerust:)

 

Tis super gegaan en ben dan ook vol lof over dr hawinkels en zijn team! Mijn album staat ook openbaar, voel je vrij:rolleyes:

 

Heel veel succes en keep me posted! 755cc dat worden mooie boobies!:wub:

 

Liefs noelle xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Noelle2612

 

gefeliciteerd met je nieuwe boobs! 

 

Mag ik vragen waarom jij voor rond bent gegaan? dr Hawinkels gaf eigenlijk meteen aan, anatomisch bij mij, dus ben wel nieuwsgierig!

 

ga meteen je verslag lezen, hoop dat alles goed met je gaat!

 

liefs:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Mama01:

Hey @Noelle2612

 

gefeliciteerd met je nieuwe boobs! 

 

Mag ik vragen waarom jij voor rond bent gegaan? dr Hawinkels gaf eigenlijk meteen aan, anatomisch bij mij, dus ben wel nieuwsgierig!

 

ga meteen je verslag lezen, hoop dat alles goed met je gaat!

 

liefs:)

Dankje @Mama01:33:

 

Ja t gaat super goed! Natuurlijk wel wat pijntjes gehad maar alles was goed te doen hoor!

 

Nou ik had ook anatomisch mghan 320cc. En tijdens mijn eerste consult eigelijk niet over rond gehad. Dus dr hawinkels ging er denk ik van uit dat ik nu ook weer anatomisch wilde. Toem kwamen we uit op 495cc mentor anatomisch

 

Maar toch na eerste gesprek getwijfeld omdat ik toch wel juist graag voor extra bolling bovenop wilde gaan.

 

Dit bij 2e gesprek aangegeven dat ik toch graag rond wilde en zo groot mogelijk:wub:

 

Geen probleem, nogmaals alles opgemeten en toen voor de 550cc gegaan. Ik kan niet breder gaan kwa protheses dus dit was de max. Maar ben er heeeeeel blij mee. Ze worden met de dag mooier!

 

Dr Hawinkels is n topper! Zon fijne man! Alsook het personeel van de kliniek!

 

Als ik je nog ergens mee kan helpen hoor ik het graag:57:

 

Liefs noelle xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Noelle2612

 

wat ontzettend lief van jou!

 

Je verhaal is duidelijk, ik wil ook die bolling, ik heb morgen een tweede gesprek, dus ik ga toch even goed overleggen hoe wie en wat. Ik kon het grootste formaat erin doen, hij zei meteen, je kunt voor het maximale resultaat gaan, ben zo benieuwd (en ik hoop gewoon dat het echt mooi is, dat ik geen spijt krijg ofzo) heb je toevallig een pasbh aangehad? De vorige keer niet gevraagd aan mij en wil morgen toch even kijken of die mogelijkheid er is, weet je toch beter of het qua maat is wat je wilt.

 

mijn vorige gesprek was in november, dus nu komt het toch een stuk dichterbij:D.

 

liefs!!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Mama01:

Hey @Noelle2612

 

wat ontzettend lief van jou!

 

Je verhaal is duidelijk, ik wil ook die bolling, ik heb morgen een tweede gesprek, dus ik ga toch even goed overleggen hoe wie en wat. Ik kon het grootste formaat erin doen, hij zei meteen, je kunt voor het maximale resultaat gaan, ben zo benieuwd (en ik hoop gewoon dat het echt mooi is, dat ik geen spijt krijg ofzo) heb je toevallig een pasbh aangehad? De vorige keer niet gevraagd aan mij en wil morgen toch even kijken of die mogelijkheid er is, weet je toch beter of het qua maat is wat je wilt.

 

mijn vorige gesprek was in november, dus nu komt het toch een stuk dichterbij:D.

 

liefs!!  

Heel graag gedaan @Mama01 :57:

 

Nee ik heb geen pas bh aangehad, dr hawinkels zei dat dat bij mij een vertekend beeld zou geven omdat ik al siliconen erin had zitten.  Dan is het lastig om aantaal cc erbij te zien met de cc's die er al in zitten.

 

Dat vond ik wel n logisch verhaal. Maar ik wist gewoon zeker dat ik voor rond de 500cc wilde. Ken paar meiden in mijn omgeving die dat aantal cc hebben en dat vind ik gwn echt mooi.

 

Spannend morgen! Heb je al enige idee hoeveel cc je wil/kan?

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noelle2612Ik wil graag voor het maximum gaan, om me heen zijn er een aantal met 700cc, die vindt ik heel mooi.

De vorige keer gaf hij aan dat er 755 CC in kon, alleen omdat ik toen mijn BV aan het afbouwen was, moest ik terugkomen (heb hem wel laten lachen, ik zei niet te hard duwen, anders beland er melk in je gezicht:101:) ik heb natuurlijk ook wat foto’s laten zien, ik houd gewoon van grote borsten:11: je ziet maar weinig dames op het forum die door hem geholpen zijn. Dus niet zoveel over te lezen nog! 

 

Maar ook bij mij twee vriendinnen door hem geholpen en die zijn zo mooi! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

UPDATE:

 

Hey meiden,

 

Vandaag mijn wissel gehad, wat een dagje.

 

Na een slechte nacht waarin ik vooral gedroomd heb over borsten die op mijn rug zaten, te grote implaten en andere rare complicaties, eerst opgehaald door mijn vriendinnetje en mijn zusje om vervolgens naar Waalre te rijden. 

 

Ik moet zeggen dat ik echt zen was. Toen ik opgehaald werd om mezelf om te gaan kleden en mijn operatielook compleet te maken, eerst aftekenen die tetten! Na een ware kleurplaat en het definitieve besluit om voor 700 cc HP rond te gaan mocht ik op de operatietafel gaan liggen. Wat een super vriendelijk personeel, ik was al voorbereid op de vragen de ze me gingen stellen om mij rustig te laten inslapen, dus voordat ik uit kon spreken dat ze me aan het afleiden waren, droomde ik al over mijn vakantie Curacao. 

 

Eenmaal wakker op de operatietafel keek ik natuurlijk stiekem onder mijn dekentje. Ja hoor, ze zitten er! :DVanaf deze positie prima uitzicht al zeg ik het zelf. Eerst wat gedronken en gegeten en ik voelde me meteen eigenlijk al wel oké, tuurlijk voel je het wel, maar het was te doen. Ja hoor, ook dokter Hawinkels kwam eens even kijken, ik riep meteen “aah, de man met de gouden handjes”! Waarop hij meteen reageerde dat mijn vorige pc iets minder goed zijn best gedaan had. Buiten het feit dat de WK compleet andere implantaten in mijn lijf gestopt had dan wat ze afgesproken hadden en waar ze mee adverteren, zat mijn ene implantaat niet eens geheel onder mijn borstspier en de andere wel. Ook was links mijn prothese gescheurd. Uhhhh dat is toch wel een eng idee moet ik je zeggen, als dat zo tegen je verteld wordt. Ze zijn schijnbaar redelijk lang bezig geweest om mijn borst schoon te maken en ik moest blij zijn dag het eruit is. Dat ben ik dus ook!! 

 

Aangezien ik redelijk snel de aandrang had tot plassen, wilde ik ook al snel mezelf aankleden, eenmaal een beetje bijgekomen lekker naar huis gegaan je eigen bedje toch fijner.

 

pijn is te doen, eerst even een paar dagen rustig aan doen. Kan niet uitleggen hoe blij ik ben! 

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎5‎-‎2018 om 23:23 zei Mama01:

Yes! Mijn operatiedatum is bekend @best_boobie dus mijn titel kan aangepast worden. 22 augustus is de grote dag! 

 

Hoe bizar, voor je het weet is het zover!

we zijn er van af!!!!! :):):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @dhc158 

 

dank je wel voor je berichtje! 

Gaat snel he, hoe gaat het met jou? Al wat aan de betere kant en heb je al kunnen knuffelen met je kinders?

 

@Rosanne87 dank je wel! Ja zo blij dat het eruit is! En bizar dat klinieken andere protheses gebruiken dan waar je voor tekent, het scheen gewoon een of ander c-merk te zijn:23:

 

@Rebexterke gelukkig wel, zal blij zijn als ik wat verder ben:43:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.