Ga naar inhoud

SandyOsVe : 4 januari 2018 : Dr. van Selms : OLVG-west


Aanbevolen berichten

23 minuten geleden zei SandyOsVe:

Ja en de fybromyalgie en mijn nek gebroken en heb allemaal kunstof tussenwervelschijven in mijn nek omdat het kraakbeen weg was..en  dus een flinke whiplash, ben al 7x aan mijn voeten geopereerd, zit vol met ijzer.. dus hoopte zo op die 6 weken.. maar goed heb al 10 jaar elke dag pjjn dus ik kan het wel handelen, maar de rest is een soort gewenning, dat hoort gewoon bij je. Dit is dan weer nieuw

Zo hey...... heftig allemaal. Dan valt het bij mij nog wel mee. Ik ben één keer aan mijn voet geopereerd vanwege botnecrose; mijn voet is daarbij vast gezet; ik kan nog wel gewoon afwikkelen, maar ik kan niet meer naar opzij bewegen (zeg maar de zwik beweging). En ik denk dat er ook nog wel operaties aan mijn schouder en halswervels zullen volgen. Maar ik vind zo'n operatie aan mijn halswervels wel eng..... zitten toch wel risico's aan. Maar ja....... zolang de corticosteroïden injecties nog helpen stellen we operaties nog maar ff uit.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie
18 minuten geleden zei Jaydee:

Zo hey...... heftig allemaal. Dan valt het bij mij nog wel mee. Ik ben één keer aan mijn voet geopereerd vanwege botnecrose; mijn voet is daarbij vast gezet; ik kan nog wel gewoon afwikkelen, maar ik kan niet meer naar opzij bewegen (zeg maar de zwik beweging). En ik denk dat er ook nog wel operaties aan mijn schouder en halswervels zullen volgen. Maar ik vind zo'n operatie aan mijn halswervels wel eng..... zitten toch wel risico's aan. Maar ja....... zolang de corticosteroïden injecties nog helpen stellen we operaties nog maar ff uit.

 

Xxx

Hals was bii mij echt een bevrijding!!  Litteken in mijn nek zie je bijna niks meer van, ben zooo blij dat ik dat gedaan heb, hoop dat dat bij jou ook kan!! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik eens vragen waar jij die operatie hebt laten doen? Ik ben zelf voor mijn voetoperatie in de sint Maartenskliniek in Nijmegen geweest en als ik aan mijn halswervels geopereerd wil worden, wil ik denk ik ook weer naar die kliniek. Heb daar goede ervaringen. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jaydee:

Mag ik eens vragen waar jij die operatie hebt laten doen? Ik ben zelf voor mijn voetoperatie in de sint Maartenskliniek in Nijmegen geweest en als ik aan mijn halswervels geopereerd wil worden, wil ik denk ik ook weer naar die kliniek. Heb daar goede ervaringen. 

 

Xx

Voet bij st maartenskliniek in woerden gedaan, nek bij de bergmankliniek!! Was na mijn breuk in meerdere ziekenhuizen geweest, liep zo al 4 jaar..niemand wilde het doen, riepen allemaal complex enzo en bij bergman, zonder twijfel, meid ik ga je helpen, en hoppa gedaan en zooooo blij mee. Ben er trouwens nog steeds niet uit hoe ik als eerste op een foto kan reageren maar je nieuwe foto is prachtig, het bubbeltje helaas niet weg maar als je t niet weet zie je het niet eens, zei hij nog hoelang t zou duren eer hij weg dou trekken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vóór de operatie zei hij dat het wel drie tot zes maanden kon duren voordat de double bubble weg zou trekken. Maar bij mij was het gelijk na de operatie weg, maar na 4 weken kwam het weer terug. Dus ben benieuwd wat hij gaat zeggen als ik 22 februari terug moet. Spannend!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 15-2-2018 om 19:56 zei SandyOsVe:

BAH :wacko::(Vandaag 6 wkn po, vanmorgen wakker geworden met harde borsten. Kan er nog niet aan wennen. :140:  Links voelt prima maar rechts nog niet, als ik buk voel ik m schuiven lijkt wel, en met deur openen of schoonmaken voel ik rechts ook veel meer dan links, rechts zit ook wat meer maar de zijkant dan links.. dat ploppen of hoe dat ook alweer heelt moet nu toch wel klaar zijn? Rechtertepel doet ook weer pijn..

als ik op mijn zij lig heb ik ook een harde bult aan de zijkant en kan ik arm niet lekker neerleggen

en qua vorm is er niets meer verandert.. 

zijn er meer met dual plane die hier last van hebben???

wat akkelig om te lezen.

 

las net ook een ander topic dat je ze nu niet mooi vond en dat je binnenkort terug ging naar de arts.

bij mijn staan ze van nature ook best ver uit elkaar en nu heb ikdat weer.

had gehoopt dat ze iets meer naar elkaar zoude groeien haar helaas.

 

heb jij nog een album? ben erg benieuwd. 

 

sterkte nog!! -_-

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei mooda:

wat akkelig om te lezen.

 

las net ook een ander topic dat je ze nu niet mooi vond en dat je binnenkort terug ging naar de arts.

bij mijn staan ze van nature ook best ver uit elkaar en nu heb ikdat weer.

had gehoopt dat ze iets meer naar elkaar zoude groeien haar helaas.

 

heb jij nog een album? ben erg benieuwd. 

 

sterkte nog!! -_-

Heb je toegevoegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei SandyOsVe:

Heb je toegevoegd

Dankje wel.

 

ik begrijp jou wel.. ik heb het zelfde maar dit komt omdat ik ook ooit wat forser was en ze hebben elkaar nooit zo lief gevonden dwt ze tegen elkaar aan zaten ;)

 

alsnog vind ik het echt super mooi bij je geworden! En ik zag de voor fotos, Pff dat lijkt me zo pijnlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.