Ga naar inhoud

SandyOsVe : 4 januari 2018 : Dr. van Selms : OLVG-west


Aanbevolen berichten

13 uur geleden zei SandyOsVe:

@best_boobie kun jij de fotos uit mijn verslag halen alsjeblieft? Ik heb e:blush:een album aangemaakt. Sorryyy

Ik zal het ff nalopen, geen probleem

Wil nog ff zeggen dat het wel duidelijk was dat jij toe was aan een wissel he.. Holy zeg, wat een kapsel.. Ik heb veel gezien, maar dit nog niet.. Had je daar niet erg veel last van? (heb je hele topic niet gelezen, of ik ben het vergeten in alle info die door mijn zeef valt :P

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste Reactie
15 minuten geleden zei best_boobie:

Ik zal het ff nalopen, geen probleem

Wil nog ff zeggen dat het wel duidelijk was dat jij toe was aan een wissel he.. Holy zeg, wat een kapsel.. Ik heb veel gezien, maar dit nog niet.. Had je daar niet erg veel last van? (heb je hele topic niet gelezen, of ik ben het vergeten in alle info die door mijn zeef valt :P

 

xxx

Ja was niet fraai :18: en was ook behoorlijk pijnlijk. Ging ineens zoooo snel. En nu snap ik ook de pijn, zat goed vol zei de arts dus lastig te verwijderen...en overtollig vel weggehaald en onder de spier, die ook niet echt soepel is zeg maar.. :79::wub: thanks :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@enthousiasteling, ik doe t maar even in mijn eigen album, ik ben 4 jan geholpen, prothese niet gelekt maar wel flinke inkapseling, dat kapsel verwijderen is echt goed pijnlijk..en dit keer onder de spier ipv erboven dus ik vond de eerste 1.5 week zeker geen pretje. Maar we doen t voor een goed doel, had jij ze al lang zitten? Mijne zaten pas 8 jaar helaas. Ik zal je even toevoegen aan mijn album ok?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen 3 weken verder, slaap eindelijk weer op mijn zij. Borsten zijn heel erg gevoelig sinds 2 dagen en ze worden steeds boller dus ik denk dat het komt omdat de spieren eindelijk wat slapper worden, het versxhil is ook ontzettend duidelijk tussen 1 week po en 3 wkn po.

armen kunnen al aardig ver omhoog.

en eindelijk hoeft die borstband niet meer, dat vond ik zo een onding. Vananf nu ook heen bh meer in de nacht maar een fijn topje

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Roos88:

Oh wat fijn dat je op je zij kunt slapen! Mij lukt dat nog niet helaas, ben morgen pas 1 week po :-)

ben ook wel benieuwd of ik ook veel verschil ga zien met 1 of 3 weken, spannend!

 

heb jij een album? Zoja, mag ik kijken?

 

Ik heb je toegevoegd:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Pppfff overdag gaat t prima maar de nachten en ochtend zijn nog steeds kl#te.en toch was ik donderdag al 4 wk po..

word snachts wakker van pijn, aan het einde van mijn litteken onder mijn borst bij mijn botten kan t ineens zo een pijn doen, alsof er iemand aan mijn borst trekt. Het duurt smorgens ook ff tot dit weg trekt. 

Blijf maar malen wat t kan zijn.

zijn t die spieren, of t litteken.

zijkant van borsten zijn ook nog steeds zo hard en voorkant tussen de borsten is gewoon heel zacht. Alsof er meer prothese aan de zijkant van de borst Zit dan aan de binnekant.

dinsdag over een week controle bij dr van selms en eil hem niet weer lastig vallen met mijn mailtjes. Littekens zien er mooi uit( lopen onder de hele onderkant vd borst ivm overtollig vel

weghalen) maar als ik mijn handen over het litteken haal voel ik allemaal bobbels. Nog iemand die daar last van heeft of weet wat die pijn kan zijn..

had gehoopt dat nu wel beter zou gaan:( @best_boobie jij weet zoveel, heb jij een idee? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei SandyOsVe:

Pppfff overdag gaat t prima maar de nachten en ochtend zijn nog steeds kl#te.en toch was ik donderdag al 4 wk po..

word snachts wakker van pijn, aan het einde van mijn litteken onder mijn borst bij mijn botten kan t ineens zo een pijn doen, alsof er iemand aan mijn borst trekt. Het duurt smorgens ook ff tot dit weg trekt. 

Blijf maar malen wat t kan zijn.

zijn t die spieren, of t litteken.

zijkant van borsten zijn ook nog steeds zo hard en voorkant tussen de borsten is gewoon heel zacht. Alsof er meer prothese aan de zijkant van de borst Zit dan aan de binnekant.

dinsdag over een week controle bij dr van selms en eil hem niet weer lastig vallen met mijn mailtjes. Littekens zien er mooi uit( lopen onder de hele onderkant vd borst ivm overtollig vel

weghalen) maar als ik mijn handen over het litteken haal voel ik allemaal bobbels. Nog iemand die daar last van heeft of weet wat die pijn kan zijn..

had gehoopt dat nu wel beter zou gaan:( @best_boobie jij weet zoveel, heb jij een idee? :blush:

Ff paar vraagjes, en dan tag je me maar weer.  Ben er vanavond weer.

 

Draag jij in de nacht nog je sportbh? En als je dat gevoel hebt, is dat dan alsof er een baksteen in zit?

Dat trekkende gevoel, is dat alleen als je ligt in bed en dus niet overdag/in de avond als je op de bank 'hangt' of zo?

 

De bobbeltjes in je litteken zijn normaal, alsje straks gaat smeren, dan kun je dat litteken goed masseren, en dan zul.je merken dat het soepeleren wordt :35:

 

Xx tot straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden zei best_boobie:

Ff paar vraagjes, en dan tag je me maar weer.  Ben er vanavond weer.

 

Draag jij in de nacht nog je sportbh? En als je dat gevoel hebt, is dat dan alsof er een baksteen in zit?

Dat trekkende gevoel, is dat alleen als je ligt in bed en dus niet overdag/in de avond als je op de bank 'hangt' of zo?

 

De bobbeltjes in je litteken zijn normaal, alsje straks gaat smeren, dan kun je dat litteken goed masseren, en dan zul.je merken dat het soepeleren wordt :35:

 

Xx tot straks!

Ja ik draag hem nog snachts, hoefde niet meer na drie welen maar vind t niet fijn zonder, lig wel weer op mijn zij en ze geven niet erg mee.

 

Voelt inderdaad alsof er bakstenen in zitten

lijkt ook of er meer prothese aan de buitenkant van de borst zit en niet aan de binnekant, wat wel een natuurlijk uiterlijk geeft maar voelt wel gek

 

dat pijnlijke trekkende gevoel is inderdaad alleen snachts en smorgens vroeg, alsof er keihard aan getrokken word, flinke stekende/brandende pijn. Ik denk t einde van litteken of spier 

 

ben nu al 2 uur wakker en nog steeds dat baksteen gevoel en steken in mijn tepel, denk dat dat een spier is want ik deed mijn arm naar voren om suikerklontjes te pakken en dan voel ik een steek. Word er zo onzeker van, eerste keer was met lift, hele tepel eraf en was minser erg, was toen ook wel boven de spier dus dat kan het misschien ook zijn. Volgend pc had ik echt hele strakke borstspieren als ik voorover buk voel ik ze ook meegaan naar voren.

@best_boobie sorry voor mijn gezeur, je bent al zo druk hier:ph34r: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, dat gevoel heb ik ook. Aan 1 borst. Zelf denk ik dat het de spier is die echt nog moet genezen. Ik slaap goed maar als ik wakker wordt, ‘s nachts of gewoon in de ochtend, dan heb ik ook pijn! Aan de buitenkant onder mijn oksel en onder het litteken bij het borstbeen. Jasmijn zei mij dat zij dat ook had en na 3 weken po weg was. Ik ben nu 2 weken po en het gaat ietsje beter maar heb het nog steeds. Denk dat het toch verschilt per persoon!

de verpleegkundige zei gisteren bij mijn controle ook dat het de spier was en die voelde ook hard. Of het bij jou zo is weet ik natuurlijk niet maar als je herkent wat ik schrijf dan is die kans groot denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ik heb je topic hier ook even vanaf begin gelezen. wat vervelend dat je na 8 jaar alweer onder het mes moest. wat voor lift had jij btw? ik was eerst ook een lift geadviseerd maar gelukig bij Nio zonder lift geholpen. zie je ook verschil in hoe de borst er uit ziet nu ten opzichte van de vorige keer toen ze voor de spier zaten. ik heb ze nu ook voor de spier nml. hopelijk trekt de pijn snel voor je weg en ga je heel blij zijn met hoe ze er nu uitzien. en zou ik ook in je album mogen spieken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieffie!

 

Ik zie dat je al reactie hebt van BB, heel fijn!! Ik vind het verschrikkelijk om te lezen dat je nog zoveel pijn hebt en ik snap heel goed dat je daar onzeker van wordt. Wat zou ik graag willen dat ik je advies kon geven of kon zeggen dat het normaal is, maar het ontbreekt mij aan kennis :mellow: Als je het echt niet vertrouwt, trek dan alsjeblieft aan de bel bij je pc. Dat is geen lastigvallen, daar zijn ze voor (en je hebt er genoeg voor betaald)! Niemand heeft er wat aan dat jij je nu zorgen maakt. Dikke knuffel :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Krissieke:

hey ik heb je topic hier ook even vanaf begin gelezen. wat vervelend dat je na 8 jaar alweer onder het mes moest. wat voor lift had jij btw? ik was eerst ook een lift geadviseerd maar gelukig bij Nio zonder lift geholpen. zie je ook verschil in hoe de borst er uit ziet nu ten opzichte van de vorige keer toen ze voor de spier zaten. ik heb ze nu ook voor de spier nml. hopelijk trekt de pijn snel voor je weg en ga je heel blij zijn met hoe ze er nu uitzien. en zou ik ook in je album mogen spieken

Bij mij zijn er ruim 3 cupmaten weggehaald ik had een lege echt lege f cup, vel hing tot aan navel, en 175 cc om t restje op te vullen, nu waren ze heel plat ma de operatie maar worden ze steeds boller naarmate de spier toegeeft, ik ben al 44 en heb heel dun slap vel dus moeilijk te vergelijken met vorige keer. Ik voeg je even toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei SandyOsVe:

Ja ik draag hem nog snachts, hoefde niet meer na drie welen maar vind t niet fijn zonder, lig wel weer op mijn zij en ze geven niet erg mee.

 

Voelt inderdaad alsof er bakstenen in zitten

lijkt ook of er meer prothese aan de buitenkant van de borst zit en niet aan de binnekant, wat wel een natuurlijk uiterlijk geeft maar voelt wel gek

 

dat pijnlijke trekkende gevoel is inderdaad alleen snachts en smorgens vroeg, alsof er keihard aan getrokken word, flinke stekende/brandende pijn. Ik denk t einde van litteken of spier 

 

ben nu al 2 uur wakker en nog steeds dat baksteen gevoel en steken in mijn tepel, denk dat dat een spier is want ik deed mijn arm naar voren om suikerklontjes te pakken en dan voel ik een steek. Word er zo onzeker van, eerste keer was met lift, hele tepel eraf en was minser erg, was toen ook wel boven de spier dus dat kan het misschien ook zijn. Volgend pc had ik echt hele strakke borstspieren als ik voorover buk voel ik ze ook meegaan naar voren.

@best_boobie sorry voor mijn gezeur, je bent al zo druk hier:ph34r: 

Nee hoor, geen sorry.

Het lijkt erop dat je wat meer last hebt van je spier idd. Die steken horen er eigenlijk altijd bij, bij dual plane.. De ene heeft ze wat eerder, de ander wat later.. Maar je zult ook zien, dat dit na een paar dagen tot een week weer wat minder gaat worden (normaal gesproken is dat wat ik lees hier)
Een bv voor de spier, is gewoon niet te vergelijken met achter de spier. Er is nu in de spier gesneden en die moet dus ook herstellen. Dit zijn grote wonden en dat herstelt niet in een paar weekjes.. 
Ik heb het idee, met wat je beschrijft, dat dit dus hele normale klachten zijn, wat niet wegneemt dat het enorm vervelend is. 
Zenuwen moeten ook weer herstellen en die kunnen ook in het begin alleen maar weer de sterkste prikkels doorgeven. Die steken kunnen dus ook zijn van een zenuw die aan het herstellen is.. De sterkste prikkel is namelijk de pijnprikkel. 

Ik zou vooral voorlopig even geen suiker meer in de koffie of thee doen. ;) 

Maar zonder gekheid, als je er veel last van hebt, dan kan het helpen om even een paar dagen elke 8 uren 1000 mg paracetamol te nemen. Als je namelijk pijn voelt, dan ga je je spieren aanspannen, of ze gaan verkrampen. Zo kom je in een cirkeltje terecht en als de pijn weggenomen wordt met pijnstillers, kunnen de spieren ontspannen en zo niet steeds in de kramp schieten.

Je moet dan wel even een paar dagen die pijnstillers consequent nemen, en niet weer stoppen als je geen pijn meer hebt. Ik zou zeggen: doe dit 4 dagen zoiets, en kijk dan eens of de pijn vermindert is.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei SandyOsVe:

Pppfff overdag gaat t prima maar de nachten en ochtend zijn nog steeds kl#te.en toch was ik donderdag al 4 wk po..

word snachts wakker van pijn, aan het einde van mijn litteken onder mijn borst bij mijn botten kan t ineens zo een pijn doen, alsof er iemand aan mijn borst trekt. Het duurt smorgens ook ff tot dit weg trekt. 

Blijf maar malen wat t kan zijn.

zijn t die spieren, of t litteken.

zijkant van borsten zijn ook nog steeds zo hard en voorkant tussen de borsten is gewoon heel zacht. Alsof er meer prothese aan de zijkant van de borst Zit dan aan de binnekant.

dinsdag over een week controle bij dr van selms en eil hem niet weer lastig vallen met mijn mailtjes. Littekens zien er mooi uit( lopen onder de hele onderkant vd borst ivm overtollig vel

weghalen) maar als ik mijn handen over het litteken haal voel ik allemaal bobbels. Nog iemand die daar last van heeft of weet wat die pijn kan zijn..

had gehoopt dat nu wel beter zou gaan:( @best_boobie jij weet zoveel, heb jij een idee? :blush:

Wat balen meisje! Ik lees dat best_boobie veel goede tips heeft gegeven en ze klinken ook logisch. Zorgen dat je pijnvrij bent zodat de spieren kunnen relaxen. Ik herken er wel een en ander in. Ook bij mij is de zijkant veel harder dan 'binnenkant'. En mijn littekens zijn best dik nog. Sterkte!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei best_boobie:

Nee hoor, geen sorry.

Het lijkt erop dat je wat meer last hebt van je spier idd. Die steken horen er eigenlijk altijd bij, bij dual plane.. De ene heeft ze wat eerder, de ander wat later.. Maar je zult ook zien, dat dit na een paar dagen tot een week weer wat minder gaat worden (normaal gesproken is dat wat ik lees hier)
Een bv voor de spier, is gewoon niet te vergelijken met achter de spier. Er is nu in de spier gesneden en die moet dus ook herstellen. Dit zijn grote wonden en dat herstelt niet in een paar weekjes.. 
Ik heb het idee, met wat je beschrijft, dat dit dus hele normale klachten zijn, wat niet wegneemt dat het enorm vervelend is. 
Zenuwen moeten ook weer herstellen en die kunnen ook in het begin alleen maar weer de sterkste prikkels doorgeven. Die steken kunnen dus ook zijn van een zenuw die aan het herstellen is.. De sterkste prikkel is namelijk de pijnprikkel. 

Ik zou vooral voorlopig even geen suiker meer in de koffie of thee doen. ;) 

Maar zonder gekheid, als je er veel last van hebt, dan kan het helpen om even een paar dagen elke 8 uren 1000 mg paracetamol te nemen. Als je namelijk pijn voelt, dan ga je je spieren aanspannen, of ze gaan verkrampen. Zo kom je in een cirkeltje terecht en als de pijn weggenomen wordt met pijnstillers, kunnen de spieren ontspannen en zo niet steeds in de kramp schieten.

Je moet dan wel even een paar dagen die pijnstillers consequent nemen, en niet weer stoppen als je geen pijn meer hebt. Ik zou zeggen: doe dit 4 dagen zoiets, en kijk dan eens of de pijn vermindert is.

xxx

Ga ik zeker doen!! Thanks voor je adviezen:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanstaande donderdag ben ik 5wkn po.. vandaag controle gehad bij het olvg.. de pc was super tevreden :blush:, pijn komt echt doordat ik vet strakke borstspieren heb en omdat hij overtollig vel heeft weggehaald en een 3 laags hechting heeft uitgevoerd onder de hele borst.  :blink: Ze zullen altijd wat naar buiten blijven staan ivm met voorgeschiedenis maar dat geeft niet, ik loop toch niet meer topless op het strand haha.  :1bouncingboobs:

Ik mag de sportbh al vaarwel zeggen en lekker in lingerie gaan lopen,  :wub:zelfs een licht push up dus dat word winkelen deze week. En weer rustig aan beginnen met sporten..:159: al vind ik t wel eng om de stevigheid van de sportbh al te missen..


 

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

BAH :wacko::(Vandaag 6 wkn po, vanmorgen wakker geworden met harde borsten. Kan er nog niet aan wennen. :140:  Links voelt prima maar rechts nog niet, als ik buk voel ik m schuiven lijkt wel, en met deur openen of schoonmaken voel ik rechts ook veel meer dan links, rechts zit ook wat meer maar de zijkant dan links.. dat ploppen of hoe dat ook alweer heelt moet nu toch wel klaar zijn? Rechtertepel doet ook weer pijn..

als ik op mijn zij lig heb ik ook een harde bult aan de zijkant en kan ik arm niet lekker neerleggen

en qua vorm is er niets meer verandert.. 

zijn er meer met dual plane die hier last van hebben???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Sandy! 

 

Dat gevoel van schuiven herken ik. ik heb dat aan de linkerkant (waar de al die kapselcontractie zat en waar de arts veel meer heeft moeten klooien en schoonmaken enzo) dan aan de rechterkant. De rechterkant voelt al best stevig en goed (bijna 5 weken po) maar links is nog vaak hard, pijnlijk. Ook de achterkant van de prothese voel ik tegen mn ribbenkast zeg maar. Aan welke kan was jouw kapselvorming het ergst? Ik dacht dat het best zou kunnen dat die kant gewoon veel meer tijd nodig heeft om goed te genezen en om de prothese te laten settelen zeg maar. Ook mijn linkertepel doet pijn en is gevoelig. Als ik het vergelijk met vorige week, gaat het echt duizend keer beter en voel ik dat het nu echt wel goed komt. Maar het valt me allemaal best tegen en ikkan me dus echt heel goed voorstellen dat dat voor jou misschien ook geldt. Je leeft toch toe naar die 6 weken. Dan is het klaar toch? Tenminste dat wordt door de artsen gezegd, maar eigenlijk is dat gek. Je lichaam moet genezen en heeft 'schijt' aan 6 weken verder of niet. Ook mijn linkerkant steekt meer naar buiten en dat ligt idd niet lekker als ik op mijn zij lig. Ik heb ook dual plane gehad, maar als ik eerlijk ben denk ik dat dit meer te maken heeft met de kapselverwijdering (en in jouw geval het vet verwijderen) dan met dual plane. Het schijnt wel een jaar te kunnen duren voordat alles weer helemaal normaal voelt. Dat herinner ik me helemaal niet van mijn vorige bv. Jij wel? In mijn herinnering was dat een eitje...Geef het maar tijd en heb gedullddddddd (iemand schreef dat ze dat wel mee hadden kunnen implanteren hahahahaha) en als je je zorgen maakt gewoon even terug naar de pc. Sterkte! enne vergeet niet te genieten, want je hebt echt prachtige borsten!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei enthousiasteling:

Hai Sandy! 

 

Dat gevoel van schuiven herken ik. ik heb dat aan de linkerkant (waar de al die kapselcontractie zat en waar de arts veel meer heeft moeten klooien en schoonmaken enzo) dan aan de rechterkant. De rechterkant voelt al best stevig en goed (bijna 5 weken po) maar links is nog vaak hard, pijnlijk. Ook de achterkant van de prothese voel ik tegen mn ribbenkast zeg maar. Aan welke kan was jouw kapselvorming het ergst? Ik dacht dat het best zou kunnen dat die kant gewoon veel meer tijd nodig heeft om goed te genezen en om de prothese te laten settelen zeg maar. Ook mijn linkertepel doet pijn en is gevoelig. Als ik het vergelijk met vorige week, gaat het echt duizend keer beter en voel ik dat het nu echt wel goed komt. Maar het valt me allemaal best tegen en ikkan me dus echt heel goed voorstellen dat dat voor jou misschien ook geldt. Je leeft toch toe naar die 6 weken. Dan is het klaar toch? Tenminste dat wordt door de artsen gezegd, maar eigenlijk is dat gek. Je lichaam moet genezen en heeft 'schijt' aan 6 weken verder of niet. Ook mijn linkerkant steekt meer naar buiten en dat ligt idd niet lekker als ik op mijn zij lig. Ik heb ook dual plane gehad, maar als ik eerlijk ben denk ik dat dit meer te maken heeft met de kapselverwijdering (en in jouw geval het vet verwijderen) dan met dual plane. Het schijnt wel een jaar te kunnen duren voordat alles weer helemaal normaal voelt. Dat herinner ik me helemaal niet van mijn vorige bv. Jij wel? In mijn herinnering was dat een eitje...Geef het maar tijd en heb gedullddddddd (iemand schreef dat ze dat wel mee hadden kunnen implanteren hahahahaha) en als je je zorgen maakt gewoon even terug naar de pc. Sterkte! enne vergeet niet te genieten, want je hebt echt prachtige borsten!!! 

Bedankt voor je lieve berichtje, het is inderdaad de borst waar de kapselvorming zat..dat overtollig vel

weghalen was bij beide borsten dus ik denk idd ook door de kapsel, vorige week controle gehad en alles was ok. Het verschil met vorige keer vind ik exht groot, maar toen had ik ze voor de spier en zelfs een hele lift erbij. Maar dat vond ik minder heftig dan dit, of ik heb het gewoon verdrongen, zeg ook altijd tegen iedereen dat mijnzwangerschap meeviel en bekende kijken mij dan heel raar aan want ik had een zwangerschapsvergiftiging en een totaal ruptuur. Dus ik denk dat ik t gewist heb haha. Het is gewoon klote nu, met een whiplash nadat ik mijn nek heb gebroken bij een autoongeluk, artrose en fybromyalgie had ik echt gehoopt er met 6 weken af te zijn, maar dat is blijkbaar een illusie hhahah. Wel fijn ( niet voor jou natuurlijk) dat je dezelfde dingen ervaart. Dat stelt me wel geruster:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SandyOsVe en @enthousiasteling, wat vervelend dat jullie nog steeds zo'n last hebben na 5/6 weken po. Ik voel me bijna schuldig, want ik heb vanaf dag 1 po eigenlijk nergens last van :blush:. En bij mijn operatie in mei 2016, waarbij mijn kapsel is verwijderd ( die protheses zaten al 21 jaar) en mijn linkerborst verschillende keren is gespoeld, omdat mijn prothese met vloeibare siliconengel lek gegaan was, heb ik ook eigenlijk vrijwel geen pijn gehad. Ik heb toen alleen last gehad van de drains, die toen 6 dagen moesten blijven zitten. 

Zo zie je maar..... het is bij iedereen anders. Ik wens jullie heel veel sterkte met deze ongemakken dames. Ik hoop dat jullie ook snel voor de volledige 100% van jullie boobs kunnen gaan genieten. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Jaydee:

@SandyOsVe en @enthousiasteling, wat vervelend dat jullie nog steeds zo'n last hebben na 5/6 weken po. Ik voel me bijna schuldig, want ik heb vanaf dag 1 po eigenlijk nergens last van :blush:. En bij mijn operatie in mei 2016, waarbij mijn kapsel is verwijderd ( die protheses zaten al 21 jaar) en mijn linkerborst verschillende keren is gespoeld, omdat mijn prothese met vloeibare siliconengel lek gegaan was, heb ik ook eigenlijk vrijwel geen pijn gehad. Ik heb toen alleen last gehad van de drains, die toen 6 dagen moesten blijven zitten. 

Zo zie je maar..... het is bij iedereen anders. Ik wens jullie heel veel sterkte met deze ongemakken dames. Ik hoop dat jullie ook snel voor de volledige 100% van jullie boobs kunnen gaan genieten. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Wat fijn zeg dat jij zo goed gaat!! Stinkend jaloersss:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei SandyOsVe:

Wat fijn zeg dat jij zo goed gaat!! Stinkend jaloersss:blush:

Ja, maar ik lees zojuist over je whiplash en je artrose......... ik heb zelf artrose in mijn schoudergewricht en bij mij zit er totaal geen kraakbeen meer tussen mijn halswervels C2 t/m C7 door de artrose als gevolg van reuma. En daarvan heb ik wel giga veel pijn hoor....pfffff. Misschien heb ik daar zoveel pijn van, dat ik alle ander pijnen niet voel. Dus daar hoef je niet jaloers op te zijn. Maar als jij idd ook artrose hebt, dan zul je er alles vanaf weten. 

Sterkte ermee,  meis. 

 

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Jaydee:

Ja, maar ik lees zojuist over je whiplash en je artrose......... ik heb zelf artrose in mijn schoudergewricht en bij mij zit er totaal geen kraakbeen meer tussen mijn halswervels C2 t/m C7 door de artrose als gevolg van reuma. En daarvan heb ik wel giga veel pijn hoor....pfffff. Misschien heb ik daar zoveel pijn van, dat ik alle ander pijnen niet voel. Dus daar hoef je niet jaloers op te zijn. Maar als jij idd ook artrose hebt, dan zul je er alles vanaf weten. 

Sterkte ermee,  meis. 

 

:53:

Ja en de fybromyalgie en mijn nek gebroken en heb allemaal kunstof tussenwervelschijven in mijn nek omdat het kraakbeen weg was..en  dus een flinke whiplash, ben al 7x aan mijn voeten geopereerd, zit vol met ijzer.. dus hoopte zo op die 6 weken.. maar goed heb al 10 jaar elke dag pjjn dus ik kan het wel handelen, maar de rest is een soort gewenning, dat hoort gewoon bij je. Dit is dan weer nieuw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.