Ga naar inhoud

L.HR : 5 april 2018 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ik ben al een tijdje niet meer online geweest, maar ik ga in april een borstvergroting laten doen!

Ik heb veel gehad aan jullie forum! Ik ga in januari nog een keer op consult en dan zal ik een datum inplannen, spannend!!

 

Zodoende dacht  ik: 'laat ik een blog gaan schrijven'. Vooral omdat ik een schrijvend type ben, dacht ik laat ik mijn verhaal daar eens kwijt. Het gaat eigenlijk niet zoveel om hoeveel mensen het zullen lezen, maar het gaat er ook vooral om dat ik mijn verhaal kan doen. Ik heb dit al twee keer gedaan over andere gebeurtenissen en het helpt, en het is mooi om te zien als anderen er iets aan hebben.

 

Dus als je nieuwsgierig bent kijk vooral: https://borstvergroting2018.wordpress.com/

Vandaag of morgen een nieuw verslag!

 

Thanks! ik hoop dat ik dit hier mag posten! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@L.HR Hoi hoi, fijn dat je wat aan onze ervaringen heb gehad maar wist je dat je hier ook kunt bloggen? Onderstaande link helpt je op weg en wil je niets opdringen hoor :) Heb soms alleen het gevoel dat niet iedereen hier vanaf weet :45: ..al die toeters en bellen hier ook ;) 

 

https://www.borstenforum.com/blogs/

 

Succes in April en go for your boobs

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 22-12-2017 om 21:52 zei BrownieG:

@L.HR Hoi hoi, fijn dat je wat aan onze ervaringen heb gehad maar wist je dat je hier ook kunt bloggen? Onderstaande link helpt je op weg en wil je niets opdringen hoor :) Heb soms alleen het gevoel dat niet iedereen hier vanaf weet :45: ..al die toeters en bellen hier ook ;) 

 

https://www.borstenforum.com/blogs/

 

Succes in April en go for your boobs

xx

haha!

 

Heel slim. Ga ik gelijk doen, wie weet zie je binnenkort snel mn eerste post! 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@L.HR

 

hoi, 

 

Omdat ik zie dat je een operatie datum hebt, heb ik gelijk de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, dit topic kun je nu gebruiken voor alle verdere updates en dadelijk ook voor je verslag, zo heb je dat dan allemaal netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo allemaal!

 

5 april staat de datum! Erg spannend allemaal en het gaat enorm snel. Ik moet zeggen dat het voelt als een opluchting maar dat ik toch best wel zenuwachtig ben. Ik twijfel geen moment aan de operatie maar bijvoorbeeld nog wel de maat. 

 

Ik weet gewoon niet goed wat ik moet doen. Ik droom er zelfs over, en geloof me die dromen zijn echt niet leuk. Ik droom meerdere malen dat ik geopereerd ben, en dat er dan geen verschil is te zien. Hoe onrealistisch de dromen misschien ook zijn het is zo'n naar gevoel. Tuurlijk weet ik dat er iets gaat veranderen, maar ik denk dat het vooral de angst is dat ik het te klein zou vinden. 

 

Alles is beter dan hoe het nu is, dat is 100% waar. En met de 3D simulatie geloof ik ook wel dat het goedkomt maar toch ben ik er 'bang' voor. 

 

Ik heb de keus uit 195/225 of 225/225. 

Het is bijna geen verschil dat weet ik, daarom neig ik ook naar de grootste maat.

 

Lastig allemaal! Nou, ik houd jullie wel op de hoogte. Ik moet 6 maart naar de de anesthesie. Daarna nog maar een afspraak maken met de PC. 

 

Iemand nog wijze woorden? Ik hoor het graag. 

 

liefss 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nog drie dagen! Het aftellen is natuurlijk al even begonnen maar nu komt het wel heel dichtbij.

En toch.... realiseer ik mij niet dat het donderdag dan echt gaat gebeuren. Dat realiseer ik mij pas waarschijnlijk als het gebeurd is haha! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Desert-Rose:

@L.HR

 

Heb je topic in dit bestaande topic gezet,dit topic kun je gebruiken voor alle updates, en verslag,.

 

Heel veel plezier met de laatste dagen aftellen

 

x

haha je bent mn held! ik weet nog niet helemaal dus hoe dit werkt! super stom. 

Dankjewel!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid!

Ik ga jouw blog over 'waarom een bv' naar een van mijn vriendinnen sturen die het niet begrijpt. Hoe jij schrijft, zo voel ik me precies. Gewoon eng hoe exact het is. :blush:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei L.HR:

haha je bent mn held! ik weet nog niet helemaal dus hoe dit werkt! super stom. 

Dankjewel!

 

xx

Zag net pas je pb, maar het is al gelukt zie ik :35:
Super!!


Gewoon volgende keer naar dit topic komen, en dan onderin het witte vak, zoals je ook antwoord op iemand anders, je verslag tikken :) 
Dan komt het meteen goed hihi

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lhr, wat goed dat je inmiddels zo dichtbij de borstvergroting bent dat je nu 100% weet wat je wilt. Hoop dat het niet te spannend voor je is en dat je er vooral naar uit kijkt :D Ik weet wel zeker dat ik minstens zo zenuwachtig zou zijn en ben super benieuwd hoe je het straks hebt ervaren en of je spanning reëel was achteraf.  Wish u the best en succes met de geplande operatie. 

 

Ik ben net begonnen met mijn oriëntatie over of ik een borstvergroting wil en ik weet eeeecht niet waar ik moet beginnen. Super bedankt voor het delen van je blog! ik ga hem even lezen en hoop dat dit mij dan wat verder brengt

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei lolou:

Hoi Lhr, wat goed dat je inmiddels zo dichtbij de borstvergroting bent dat je nu 100% weet wat je wilt. Hoop dat het niet te spannend voor je is en dat je er vooral naar uit kijkt :D Ik weet wel zeker dat ik minstens zo zenuwachtig zou zijn en ben super benieuwd hoe je het straks hebt ervaren en of je spanning reëel was achteraf.  Wish u the best en succes met de geplande operatie. 

 

Ik ben net begonnen met mijn oriëntatie over of ik een borstvergroting wil en ik weet eeeecht niet waar ik moet beginnen. Super bedankt voor het delen van je blog! ik ga hem even lezen en hoop dat dit mij dan wat verder brengt

 

Wat leuk dat je een reactie plaatst! 
De oriëntatiefase is altijd spannend, en moeilijk om te ontdekken waar je nu precies moet beginnen en welke stappen daarin moet zetten. De eerste stap is al gezet namelijk dat je een borstvergroting wil:). Misschien nu kijken naar welke kliniek je wil gaan? als je vragen heb kan je ze altijd stellen!!

 

liefsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Mrs.:

Hee meid!

Ik ga jouw blog over 'waarom een bv' naar een van mijn vriendinnen sturen die het niet begrijpt. Hoe jij schrijft, zo voel ik me precies. Gewoon eng hoe exact het is. :blush:

 

 

 

hey  Meis!

 

super leuk ! doe dat! Fijn dat het helpt! Ik denk dat het voor veel mensen zo is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Help!

 

Ik word vanacht wakker met keelpijn, ben verder niet verkouden of heb geen verhoging. Ben zo bang dat mijn operatie niet kan doorgaan!!

 

Mag je een dag voor je operatie wel paracetamol?  Ik moet halve dag werken vandaag en ga dan mn bed in..gewoon vanuit voorzorg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

(dag 1)

Hallo lieve mensen, 

 

Toen was het elkaar 5 april bijna 15:00. Ik had vreselijk geslapen vannacht, ik vraag me af of ik geslapen heb? Nou goed, ik was super misselijk van de zenuwen en van de weinig slaap en mn keel deed echt nog wel pijn. Dit wel gewoon aangegeven bij de kliniek. Al mijn waardes waren goed en ik had geen koorts dus de operatie ging gewoon door! Gelukkig.

 

Mn PC kwam bij me en zei toch dat haar advies was om voor 255 te gaan omdat mijn begin situatie gewoon klein is en omdat ik niet zoveel huid heb. Dus ik gaf aan dat als dat haar advies is, ik dat graag volg en haar vertrouw. Nou, daar gingen we dan! Uiteindelijk heeft ze tijdens de operatie gepast en heb ik 290 links en 280 rechts. Mn PC was uiteindelijk blij verrast dat het wel paste! 

 

Uiteindelijk werd ik rond half 10/ kwart voor 10 wakker. Ik had weinig pijn was alleen erg moe, wilde graag slapen en dat mocht. Rond 10:15-10:30 mocht ik weer naar mijn kamer naar mijn vriend. Alles verliep eigenlijk heel relaxt, daar lekker wat gegeten en nog een beetje geslapen. Moet wel zeggen dat de druk op mn borst toeneemt, maargoed hoort er ook bij en verwacht ook dat het nog erger kan worden. 

 

Ik ga nu in ieder geval echt even rust pakken en zal morgen wel weer schrijven, dan ook even een fotootje! 

 

Liefs! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei L.HR:

(dag 1)

Hallo lieve mensen, 

 

Toen was het elkaar 5 april bijna 15:00. Ik had vreselijk geslapen vannacht, ik vraag me af of ik geslapen heb? Nou goed, ik was super misselijk van de zenuwen en van de weinig slaap en mn keel deed echt nog wel pijn. Dit wel gewoon aangegeven bij de kliniek. Al mijn waardes waren goed en ik had geen koorts dus de operatie ging gewoon door! Gelukkig.

 

Mn PC kwam bij me en zei toch dat haar advies was om voor 255 te gaan omdat mijn begin situatie gewoon klein is en omdat ik niet zoveel huid heb. Dus ik gaf aan dat als dat haar advies is, ik dat graag volg en haar vertrouw. Nou, daar gingen we dan! Uiteindelijk heeft ze tijdens de operatie gepast en heb ik 290 links en 280 rechts. Mn PC was uiteindelijk blij verrast dat het wel paste! 

 

Uiteindelijk werd ik rond half 10/ kwart voor 10 wakker. Ik had weinig pijn was alleen erg moe, wilde graag slapen en dat mocht. Rond 10:15-10:30 mocht ik weer naar mijn kamer naar mijn vriend. Alles verliep eigenlijk heel relaxt, daar lekker wat gegeten en nog een beetje geslapen. Moet wel zeggen dat de druk op mn borst toeneemt, maargoed hoort er ook bij en verwacht ook dat het nog erger kan worden. 

 

Ik ga nu in ieder geval echt even rust pakken en zal morgen wel weer schrijven, dan ook even een fotootje! 

 

Liefs! 

 

Leuk je verhaaltje... dank voor het delen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Dag 2,3,4,5) 

Oeps.. tja... niet echt veel geschreven.. en hoe komt het?

Ik was zo moe en lusteloos. Ik had werkelijkwaar nergens zin in en heb ontzettend veel geslapen. Mijn dagen waren niet zo bijzonder, ik probeer elke dag een stukje te lopen om ook mijn darmen op gang te houden. Helaas heeft mijn lichaam mij vandaag teruggeroepen. Ik wilde even naar de apotheek lopen, maar dit deed zo'n pijn. Ik kreeg van die rare steken rondom mijn tepel. Een soort branderig gevoel, heel naar. Dus maar naar huis gegaan en de hele dag verder niets gedaan. 


En zo gaan alle dagen meestal, tot nu toe. Een beetje film/serie kijken of een spel spelen op de playstation haha. 

Slapen gaat ook niet zo heel lekker, sowieso vind ik het vervelend dat je alleen op je rug mag slapen, en dat ik dus eigenlijk niet beweeg. Als ik dan in de ochtend wakker wordt en moet opstaan komt er zoveel druk op mijn borst terecht, echt niet grappig. En ik heb last van mn oksels, van die spieren die daar zitten... ook wel redelijk apart. 

 

Gelukkig heb ik een lieve vriend die alles uit handen wil nemen en voor mij wil doen, en ongelukkig voor mij(en hem) ben ik iemand die graag alles zelf wil doen, maar nu dus even niet haha. 

 

Nou, laten we ook iets positiefs noemen. Ik heb eindelijk een decolleté, en ik moet zeggen dat is toch apart!! Ik kan mn huid gewoon aanraken en dat geeft geen last, ook douche of wisselen van BH doet geen pijn:).

Ik zal wel wat in mijn album zetten:)  

 

Tot zover eventjes!:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei L.HR:

(Dag 2,3,4,5) 

Oeps.. tja... niet echt veel geschreven.. en hoe komt het?

Ik was zo moe en lusteloos. Ik had werkelijkwaar nergens zin in en heb ontzettend veel geslapen. Mijn dagen waren niet zo bijzonder, ik probeer elke dag een stukje te lopen om ook mijn darmen op gang te houden. Helaas heeft mijn lichaam mij vandaag teruggeroepen. Ik wilde even naar de apotheek lopen, maar dit deed zo'n pijn. Ik kreeg van die rare steken rondom mijn tepel. Een soort branderig gevoel, heel naar. Dus maar naar huis gegaan en de hele dag verder niets gedaan. 


En zo gaan alle dagen meestal, tot nu toe. Een beetje film/serie kijken of een spel spelen op de playstation haha. 

Slapen gaat ook niet zo heel lekker, sowieso vind ik het vervelend dat je alleen op je rug mag slapen, en dat ik dus eigenlijk niet beweeg. Als ik dan in de ochtend wakker wordt en moet opstaan komt er zoveel druk op mijn borst terecht, echt niet grappig. En ik heb last van mn oksels, van die spieren die daar zitten... ook wel redelijk apart. 

 

Gelukkig heb ik een lieve vriend die alles uit handen wil nemen en voor mij wil doen, en ongelukkig voor mij(en hem) ben ik iemand die graag alles zelf wil doen, maar nu dus even niet haha. 

 

Nou, laten we ook iets positiefs noemen. Ik heb eindelijk een decolleté, en ik moet zeggen dat is toch apart!! Ik kan mn huid gewoon aanraken en dat geeft geen last, ook douche of wisselen van BH doet geen pijn:).

Ik zal wel wat in mijn album zetten:)  

 

Tot zover eventjes!:) 

Dan doe je dat precies goed, he @L.HR. Lekker niksen. Da's de bedoeling van het herstel. En dan heb je nog een vriend die alles voor je doet. Houden zo zou ik zeggen. Succes nog met je herstel. :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Doe ik het of niet?:

Dan doe je dat precies goed, he @L.HR. Lekker niksen. Da's de bedoeling van het herstel. En dan heb je nog een vriend die alles voor je doet. Houden zo zou ik zeggen. Succes nog met je herstel. :48:

Lief dat je reageert! 

Ja klopt, dat moet ook wel niets doen alleen ben ik daar heel slecht in! Ik sport altijd veel en beweeg en nu niets doen , is echt wel heel vervelend! 

 

"doe ik het doe ik het niet" ? Ben jij er al over uit of je iets wil?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei L.HR:

Lief dat je reageert! 

Ja klopt, dat moet ook wel niets doen alleen ben ik daar heel slecht in! Ik sport altijd veel en beweeg en nu niets doen , is echt wel heel vervelend! 

 

"doe ik het doe ik het niet" ? Ben jij er al over uit of je iets wil?

Ik heb al wat ik wou! Ik heb in december een borstverkleining gehad. :43:En ik ben helemaal verliefd op mijn kleinere tweeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Ik heb al wat ik wou! Ik heb in december een borstverkleining gehad. :43:En ik ben helemaal verliefd op mijn kleinere tweeling.

Wat fijn zeg! 

 

Ik zag je titel en ik dacht 'laat ik het eens vragen'. :) Fijn om te horen zeg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei L.HR:

Wat fijn zeg! 

 

Ik zag je titel en ik dacht 'laat ik het eens vragen'. :) Fijn om te horen zeg! 

Ach ja, mijn forumnaam - die is nu wel verwarrend. Ik snap hem.

Maar hij herinnert me aan het begin van mijn zoektocht op dit forum - toen twijfelde ik nog wel heel erg.

Als ik toen had geweten wat ik nu ervaar dan had ik me al dat twijfelen kunnen besparen. :kez_11:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.