Ga naar inhoud

Iemand ervaring met een (donut)lift icm vergroting bij hupkens/nio


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Ik ben sinds een tijdje hier en daar aan het meelezen op dir forum. Ik ben moeder van 3 (oudste is 3) en heb na 3 x borstvoeding gegeven een lege 75c, beetje hangende borstjes over.

 

Ik twijfelde eerst tussen lipofilling en prothesen maar al gauw bleek 2 sessies lipofilling te duur, geen gegarandeerd resultaat en te weinig vet waardoor dit niet echt de optie lijkt. 

 

Sommige chirurgen zeiden mer prothesen een goed resultaat te behalen anderen opperde een lift maar was niet noodzakelijk en dr hupkens vond dat er echt een donutlift bij moest om mooi resultaat te krijgen.

 

Hier ben ik zo bang voor. Ook ondat hij eerst de lift em erna pas de vergroting doet. Iemand hier ervaring mee. Met de lift, met de dokter, met de volgorde van de uitvoering.  Immers misschien vind ik het reultaat met alleen prothesen wel al mooi. En waarom eerst strakker/kleiner maken en erna een grote prothese erin. 

 

Ik wilde niet te groot dus dacht aan mentor 330 maar hgij kwam met 375 of nagor 390 omdat je anders niet grote niet geheel gevulde dua hangende borsten hebt. Zoveel vragen gaan door me heen.

 

Ik wil liever geem lift.  Maar ala echt nodig is voor mooi resultaat dan zal moeten. Maar waarom dan niet in een operatie. Zo moet je 2 x revalideren en ik heb dus 3 kindjes van inder de 3. Wordt lastig om 2 x 6 weken rustig aan te doen.

 

Ik heb wel zijn nummer gekregen en mocht contacten als ik vragen had maar wilde eerst hier checken of iemand hier ervaring mee heeft.

 

Ook weet ik niet hoe ik foto's van leden kan bekijken. Ik zie nergens foto's staan.

 

Groetjes kris

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ik heb ook advies gehad van Hupkens hij wilde ook eerst de tepels doen en dan 3 maanden later de vergroting met 350 terwijl ik niet heel groot wilde. Al met al geen fijne ervaring met hem tijdens t consult dus ik heb me niet door hem later opereren. Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@lizzy12 bedankt voor je berichtje.  Ik was erg aan het twijfelen. En zelf vind ik me borsten gewoon niet zodanig hangen dat een lift nodig is. Ze gangen misschien 1cm onder de plooi. Tepels netjes naar boven. Ik weet niet hoe jouw uitgangs punt was. Maar ik heb nu onlangs bij dr Nio een borstvergroting zonder lift afgesproken. Ik dacht als dr hupkens dit zo wie zo in 2 operaties wil doen kan ik net zo goed alleen de vergroting doen en als je na een of aantal jaren alsnog nodig vind alsnog voor de lift gaan toch.

 

@Dbi ik heb me dus ook voorgenomen ergens anders te gaan. Ik geloof wel in de kunde van deze dokter en geloof best dat een lift en vegroting samen bij hem mooi zal worden maar ik denk dat alleen een vergroting door dr Nio net zo goed mooi zal worden.  Wat heb jij besloten te gaan doen en bij wie als ik vragen mag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Krissieke

 

ik heb hetzelfde meegemaakt, precies bij Hupkens en ik lees het steeds meer dat hij dit aanraad. Ik ben dankzij dit forum bij Nio terecht gekomen God dank!! Ik heb nu mooie borsten zonder ingesneden tepels en daar ben ik erg blij mee. Geen lift maar ik had ook geen hangborsten. 

Het komt denk ik wel goed in ieder geval kan ik zeggen dat ik Nio een toppertje vind!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mag ik vragen wat je uitgangspositie was en hoeveel cc en welke prothesen je hebt gekregen.  Nu ik alles heb staan ga ik weer twijfelen haha. Ik ga voor de monobloc hudrogel 400 cc. Was na 3 zwangerschappen niet meer veel over van mijn volle borsten. Ik ben er wel van overtuigd met name door dit forum dat het mooi gaat worden. 

 

Maar vind ook wel eng hoor. Af en toe blijf ik twijfelen of wel nodig is. Zo ja of de cc wel gied is en niet teveel wordt.  Ik had altijd een mooie volle 70d. Tijdens en na de zwangerschappen 70c/d . Nu 75b/c. En dat klinkt misschien niet zo gek weinig en dat vind ik op zich ook niet maar ze zijn zo slap als wat. Niet gevuld.  Lijken net oma borstjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krissieke ik heb euro silicone 85% gevulde. Heb 500cc gekregen met als voor situatie een 70 a en ik ben ongeveer 55kilo. Het klinkt groot maar zoals ze bij me staan zijn ze echt goed in verhouding. Ik heb zoiezo nooit wat van mezelf gehad haha. Je kan via de zoekbalk foto’s zoeken met soort gelijke voor situaties misschien helpt dat? 

 

Ik ben 9januari geholpen dus weet nog niet wat voor cup ik krijg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi mag ik vragen wat je uitgangspositie was en hoeveel cc en welke prothesen je hebt gekregen.  Nu ik alles heb staan ga ik weer twijfelen haha. Ik ga voor de monobloc hudrogel 400 cc. Was na 3 zwangerschappen niet meer veel over van mijn volle borsten. Ik ben er wel van overtuigd met name door dit forum dat het mooi gaat worden. 

 

Maar vind ook wel eng hoor. Af en toe blijf ik twijfelen of wel nodig is. Zo ja of de cc wel gied is en niet teveel wordt.  Ik had altijd een mooie volle 70d. Tijdens en na de zwangerschappen 70c/d . Nu 75b/c. En dat klinkt misschien niet zo gek weinig en dat vind ik op zich ook niet maar ze zijn zo slap als wat. Niet gevuld.  Lijken net oma borstjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krissieke ik heb uiteindelijk gekozen voor dokter luijendijk en ik ben afgelopen donderdag geopereerd dus kan nog weinig zeggen over t resultaat. Bij dokter Hupkens had ik voor mijn gevoel weinig in te brengen en leek het alsof hij alle besluiten nam zonder verdere uitleg of toelichting. Het ging te snel allemaal voor mij. Verder kan het een hele goede chirurg zijn dat weet ik niet maar ik denk dat t ook om t gevoel gaat.. xxx

 

Ohja heb trouwens mentor anatomisch 255cc en 295cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een pb bericht gestuurd! Ik had 75 b, maar Hunkemöller maat, die vallen altijd wat kleiner, heb 375 cc high profile nu en zit op d e van gemiddelde merken, Hunkemöller schat mij op f maar vind ze niet lekker zitten, nog niet althans haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Krissieke:

Oke ja ik hoor dat Nio vaak met deze werkt. 500 klinkt veel ja maar ik weet ook dat bij iedereen anders kan vallen. Nou spannend hoor. Hoe lang heb je ze al.

Ja klopt! Ik ben dr blij mee... ik hoop dat jij ook blij zal zijn met jouw uiteindelijke keuze 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.