Ga naar inhoud

Faceland


Tattoo greet

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Tattoo greet:

mag ik vragen wat ze qua cc heeft genomen, en welk soort

en mag ik misschien wat fotos zien??

 

 

 

Ze heeft 315 cc ronde motiva full dual plane geplaatst. Ik heb geen foto’s want het zijn haar borsten en ze is niet van ze aan heel de wereld laten zien. Maar ze zijn mooi geworden en niet onnatuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Roeppies:

 

Ze heeft 315 cc ronde motiva full dual plane geplaatst. Ik heb geen foto’s want het zijn haar borsten en ze is niet van ze aan heel de wereld laten zien. Maar ze zijn mooi geworden en niet onnatuurlijk.

Hoi @Roeppies

Mag ik vragen hoe lang je dochter ongeveer is en hoeveel ze ongeveer weegt?

Ik twijfel namelijk erg tussen 295 en 315cc. Maar tijdens het passen leek 315 een stuk breder bij mijn lijf. 

Vandaar de vraag. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze koos voor deze omdat ze heel weinig had en vooral boven geen vulling had en ze heel graag dat wilde. Ik heb toevallig wel vandaag een foto van haar gekregen omdat ze oude bikini’s aan het passen was en deze te klein waren. Ik weet niet of je die prive kunt sturen via deze site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tattoo greet:

Wauw ik twijfel 400/450cc ben dus heel erg benieuwd 

naar je ervaring, verhaal en fotos

welke plaats doe je het??

Als je via Faceland geopereerd wordt dan is dat altijd in Mill. Mijn dochter heeft het echt als super fijn ervaren ze is nog erg jong en woont nog thuis dus we hebben samen alles uitgezocht. Ik was er banger voor dan zij maar het is echt een hele positieve ervaring geweest, lieve verpleging, duidelijk info en medicatie voor na de operatie en ze heeft eigenlijk geen pijn gehad alleen spierpijn. Ook totaal geen blauwe plekken of wat dan ook. Ze heeft ze nu drie weken en er totaal geen last meer van is na een week weer naar school gegaan en na twee weken ook weer gaan werken. Ze zijn prachtig maar veranderen ook mer de dag worden al zachter en gaan ook al wat zakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Tattoo greet:

Wauw ik twijfel 400/450cc ben dus heel erg benieuwd 

naar je ervaring, verhaal en fotos

welke plaats doe je het??

400 was de max wat er bij mij inkon. Ik twijfelde ook heel erg met de corse. Maar dr.fresow heeft van de week die twijfel bij mij weggenomen dat dat bij mij minder mooi zal staan en dat ik met de 400 ook zeker mooie en grote boobies zal krijgen.

Ik ben 3 weken vrij dan van werk en slaap sowieso de eerste nacht bij me ouders aangezien ik alleen woon. Ik ben heeel erg benieuwd en zal tegen die tijd voor en na foto's maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Roeppies:

Ze koos voor deze omdat ze heel weinig had en vooral boven geen vulling had en ze heel graag dat wilde. Ik heb toevallig wel vandaag een foto van haar gekregen omdat ze oude bikini’s aan het passen was en deze te klein waren. Ik weet niet of je die prive kunt sturen via deze site.

Ja, die kun je privé sturen via een berichtje. 

Bedankt voor je reactie. Ik ben zelf 1,62. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Roeppies:

Als je via Faceland geopereerd wordt dan is dat altijd in Mill. Mijn dochter heeft het echt als super fijn ervaren ze is nog erg jong en woont nog thuis dus we hebben samen alles uitgezocht. Ik was er banger voor dan zij maar het is echt een hele positieve ervaring geweest, lieve verpleging, duidelijk info en medicatie voor na de operatie en ze heeft eigenlijk geen pijn gehad alleen spierpijn. Ook totaal geen blauwe plekken of wat dan ook. Ze heeft ze nu drie weken en er totaal geen last meer van is na een week weer naar school gegaan en na twee weken ook weer gaan werken. Ze zijn prachtig maar veranderen ook mer de dag worden al zachter en gaan ook al wat zakken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.