Ga naar inhoud

Ik mag een bortsverkleining laten doen...maar waar..


Gast Maaike12276

Aanbevolen berichten

Gast Maaike12276

Beste dames, 

Ik mag een Borstverkleining laten doen, en ben me aan het oriënteren op de operatie, de chirurg en de littekens.

Mijn verzekering stuurde me naar de bergman Clinic (dr Koopmann) en ik ben op consult geweest. Kreeg niet heel veel info: moest het maar 'over me heen laten komen', daar knapt ik een beetje op af.

Maar: nu ga ik dus zelf op zoek. 

Ik zie op dit forum heel veel foto's (wat super zoveel openheid) en ook vrouwen die heel tevreden zijn met hun nieuwe borsten. Heel goed om te lezen wat de operatie inhoudt, de complicaties die evt op kunnen treden, dat je borsten er het eerste jaar anders uit zien dan ze worden, hoe de littekens helen, en over medisch tatoeëren. 

Ik vraag me nu wel echt af: wie is nu de beste chirurg is voor deze operatie. Ik vind het heel spannend en wil graag de juiste keuze maken. Jullie ervaringen zouden mij enorm helpen. Kan iemand mij adviseren?

Ik hoor het graag!

 

groeten Maaike

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Maaike12276:

Beste dames, 

Ik mag een Borstverkleining laten doen, en ben me aan het oriënteren op de operatie, de chirurg en de littekens.

Mijn verzekering stuurde me naar de bergman Clinic (dr Koopmann) en ik ben op consult geweest. Kreeg niet heel veel info: moest het maar 'over me heen laten komen', daar knapt ik een beetje op af.

Maar: nu ga ik dus zelf op zoek. 

Ik zie op dit forum heel veel foto's (wat super zoveel openheid) en ook vrouwen die heel tevreden zijn met hun nieuwe borsten. Heel goed om te lezen wat de operatie inhoudt, de complicaties die evt op kunnen treden, dat je borsten er het eerste jaar anders uit zien dan ze worden, hoe de littekens helen, en over medisch tatoeëren. 

Ik vraag me nu wel echt af: wie is nu de beste chirurg is voor deze operatie. Ik vind het heel spannend en wil graag de juiste keuze maken. Jullie ervaringen zouden mij enorm helpen. Kan iemand mij adviseren?

Ik hoor het graag!

 

groeten Maaike

 

Hey Maaike, ik ben nu 11 dagen post OP van een BVK. Je kan mijn bijdragen erop nalezen. Maar qua keuze PeeCee vermoed ik dat jij in NL woont? Ik ben geopereerd in Antwerpen. Oriënteer je maar goed en neem er je tijd voor. Als je graag toegang wil tot mijn album dan laat je dat maar weten. veel succes. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Maaike12276

Hi, 

Ja ik woon in NL, maar mocht het ziekenhuis in bv Belgie gecontracteerd zijn bij mijn ziektekostenvergoeder, dan zou ik misschien ook daar geholpen kunnen worden. Ik zou heel graag toegang tot je foto's krijgen, als dat van jou mag.

Dat zou geweldig zijn.

Dankjewel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Maaike, zelf Borstverkleining gehad 20 oktober jl.

Ben nog niet overtuigd met het resultaat. De littekens en bloeduitstortingen zijn nog erg goed te zien. Ook heb ik t idee dat mijn borsten weer slap worden. Hoe kan ik toegang krijgen tot de foto s vd leden? Misschien verwacht ik te veel resultaat al te zien. Ben nog niet “los” op deze site. 

 

Zou mij zeker goed verdiepen in  de keuze vd kliniek en reviews! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Maaike12276

Hoi, 

Ik weet niet hoe je toegang krijgt, ik denk via het member waar je contact mee hebt? Misschien wil doe ik het of doe ik het niet ons allebei toegang geven? Ik zou het heel erg op prijs stellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bobo18 en @Maaike12276, als jullie aan iemand iets willen vragen, dan moet je diegene even taggen, dan krijgt diegene daar een notificatie van. Taggen doe je op de volgende manier; je typt een @ dan typ je de naam erachter van degene, die je wil taggen. Dan komt er een lijstje met namen in beeld en dan klik je op degene die je moet hebben. De naam kleurt dan roze en dan is het taggen gelukt. Ik zal nu voor jullie even @Doe ik het of niet? taggen, zodat ze morgen antwoord kan geven op jullie vraag of jullie haar album mogen zien. 

 

XX Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Maaike12276 en @Bobo18 ik zal jullie allebei toegang geven tot mijn album. Ik heb vandaag wondcontrole bij de huisarts 2 weken na de OP. Ik zet de resultaten in mijn operatieverslag "Mijn borstverkleining (2017)".

Veel leesplezier (en als ik zou zeggen "en kijkplezier" dan zou dat een beetje raar klinken).

Maar ik ben wel blij met het resultaat. Maar ik hou mijn eindoordeel voor over 6 maanden. Er verandert vast nog veel. Succes met jullie zoektocht naar info. :kuzya_02:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Maaike12276:

@Doe ik het of niet? wow wat een verandering! Ze zien er prachtig uit, wat zal dat een opluchting zijn. Mijn situatie is vergelijkbaar. Mag ik vragen bij welke chirurg je bent geopereerd?

 

Hey @Maaike12276 eerst en vooral fijne feestdagen gewenst. En bedankt voor het compliment. ik vind ze ook wel mooi. De eerste super (liefde op het eerste gezicht) euforie is gaan liggen en nu is het wachten op het uiteindelijke resultaat. Ik ben geopereerd door Dr. Steven Colpaert in het AZ Monica in Antwerpen op 6 december 2017. Je kan bij forums/borstverkleining ook mijn operatieverslag lezen. Veel succes met je zoektocht en ik ben altijd beschikbaar voor al je vragen. :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Maaike12276
Op 25-12-2017 om 00:17 zei Doe ik het of niet?:

Hey @Maaike12276 eerst en vooral fijne feestdagen gewenst. En bedankt voor het compliment. ik vind ze ook wel mooi. De eerste super (liefde op het eerste gezicht) euforie is gaan liggen en nu is het wachten op het uiteindelijke resultaat. Ik ben geopereerd door Dr. Steven Colpaert in het AZ Monica in Antwerpen op 6 december 2017. Je kan bij forums/borstverkleining ook mijn operatieverslag lezen. Veel succes met je zoektocht en ik ben altijd beschikbaar voor al je vragen. :54:

Dankejwel @Doe ik het of niet?! Ik heb meteen een vraag: het litteken onder de borst, hoe groot is dat meestal? Ik zag een aantal foto's bij een andere chirurg en vond ze erg groot...hoe hou je ze zo miniem mogelijk?

Jij ook hele fijne feestdagen. Je openheid is gewoon een kadootje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Maaike12276:

Dankejwel @Doe ik het of niet?! Ik heb meteen een vraag: het litteken onder de borst, hoe groot is dat meestal? Ik zag een aantal foto's bij een andere chirurg en vond ze erg groot...hoe hou je ze zo miniem mogelijk?

Jij ook hele fijne feestdagen. Je openheid is gewoon een kadootje!

Dankjewel @Maaike12276 en graag gedaan. Die van mij (nu nog wonden) zijn ook erg groot. Ik neem morgenochtend nog eens foto's en zal ze in mijn album plaatsen. Ze beginnen in het midden en lopen redelijk ver door naar de zijkant. Maar volgens mij vallen ze na de heling onder de borst en zijn ze bijna niet zichtbaar. Je kan via de website van Dr. Colpaert toegang vragen tot zijn fotoalbums. Daar kan je dan de resultaten bekijken van zijn BVK"s. Misschien helpt dat je verder. Ik denk dat je zelf geen invloed hebt op de grootte van de littekens. Maar dat zou een goede vraag voor je PeeCee kunnen zijn. Waar maak je je juist zorgen over? :22:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Maaike12276

@Doe ik het of niet? ik maak me zorgen over of het wel goed komt...sommige verhalen zijn best afschrikwekkend: borsten die ongelijk zijn, tepels die te hoog geplaatst zijn, open wonden en heftige littekens...en een chirurg die zegt 'laat maar over je heen komen'. Ik probeer me zo goed mogelijk in te lezen en te kijken hoe het nu zit met de littekens die in een normale situatie over blijven. 

Uiteindelijk lijkt het me een fantastische verlichting om van cup F naar D te gaan, maar wil wel graag weten hoe het er dan ongeveer uit gaat zien...

 

Ik zal eens vragen aan Dr Colpaert!

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Maaike12276:

@Doe ik het of niet? ik maak me zorgen over of het wel goed komt...sommige verhalen zijn best afschrikwekkend: borsten die ongelijk zijn, tepels die te hoog geplaatst zijn, open wonden en heftige littekens...en een chirurg die zegt 'laat maar over je heen komen'. Ik probeer me zo goed mogelijk in te lezen en te kijken hoe het nu zit met de littekens die in een normale situatie over blijven. 

Uiteindelijk lijkt het me een fantastische verlichting om van cup F naar D te gaan, maar wil wel graag weten hoe het er dan ongeveer uit gaat zien...

 

Ik zal eens vragen aan Dr Colpaert!

Hey @Maaike12276.

Ja als ik er nu op terug kijk dan zou ik zeggen dat het mentale proces zwaarder is dan het lichamelijke. Je informeert je op het forum, bij de PeeCee, op internet en telkens weer komt de twijfel terug. Op een gegeven moment heb ik gezegd: nu heb ik echt alles uitgezocht wat ik kon uitzoeken, er zijn nog dingen die ik nog niet 100% zeker weet (herstel, grootte van mijn borsten, littekens, ga ik ziek zijn na de narcose, komt het wel goed, ...) maar ik ben nu klaar om het idd over me heen te laten komen. Ik was nog nooit geopereerd noch onder narcose geweest en dat is me eigenlijk heel goed meegevallen (ik zou het zo weer doen). de dag van de OP was ik ook niet zenuwachtig. Ik keek er naar uit als naar een schoolreisje. :141:

 

Je kan mijn operatieverslag volgen - ik zet er regelmatig een update bij. Ik weet effe niet of ik je al toegang heb gegeven tot mijn album maar daar moet je alleen naar kijken als je er klaar voor bent want ik verberg niets. Niet dat er zo'n griezelige dingen opstaan maar ik weet niet hoe gevoelig je bent.

 

Bij mij overheerst momenteel het gevoel van opluchting en ik krijg veel complimenten omdat ik er veel slanker uitzie. Ik was erg topzwaar voor mijn OP. Ik was ook erg bang hoe het eruit zou gaan zien want dat kan niemand je op voorhand vertellen en daar moet je de moeilijke beslissing nemen om je PeeCee in zijn kunde en vakmanschap te vertrouwen. Wij kunnen geen passessie doen, he. Maar ik denk dat wat ik nu heb past bij mijn lichaam en me toch ook gaat motiveren om iets aan mijn buikje te doen.

 

Veel succes nog met je zoektocht en begin er pas aan wanneer je je er klaar voor voelt. Dat zal je herstelproces ook ten goede komen.

En kom maar op met al je vragen. :43:

Heb je al PC's uitgezocht voor een eerste consult?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo iedereen,

 

 

Ik ben aan het rondkijken om een borstverkleining te laten doen.

Heb deze week men eerste consult gehad en ik zou gaan van een grote D naar een kleine C.

 

 

@Doe ik het of niet? zou het misschien mogelijk zijn om even naar je foto's te mogen kijken?

Ik heb nog altijd geen idee wat ik mag verwachten van resultaat.

 

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Angelice

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Angelice:

Hallo iedereen,

 

 

Ik ben aan het rondkijken om een borstverkleining te laten doen.

Heb deze week men eerste consult gehad en ik zou gaan van een grote D naar een kleine C.

 

 

@Doe ik het of niet? zou het misschien mogelijk zijn om even naar je foto's te mogen kijken?

Ik heb nog altijd geen idee wat ik mag verwachten van resultaat.

 

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Angelice

 

Hoi @Angelice. Ik zal je een paar voor en na's in een pb sturen.

Van waar ben jij?

En bij wie ben je op consult geweest?

Veel succes met je zoektocht en als je vragen hebt - laat maar komen.

je kan er ook mijn operatieverslag op nalezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Doe ik het of niet?!

 

Ikzelf woon eigenlijk om de hoek van the Belgian Breast clinic in Diest :D

 

Had een mail gestuurd om een consult aan te vragen, omdat ik hier gelezen had dat Dr Verdonck wel een goede dokter was. Maar ik kreeg een mailtje terug waar ze spraken over een andere dokter. Ik vermoed dat Dr Verdonck alleen de bvg's doet ^_^ In de mail begonnen ze ook dadelijk over protheses, wat voor mij een afknapper was. :huh: Ben op dit moment niet zo geneigd om ginder ook eens langs te gaan voor een consult.

 

Ik ben vollop aan het lezen hier op het forum, de tips en tricks, de do's en don'ts, ...

 

Echt een verademing dat er zoveel info te vinden is en dat de mensen je allemaal wel willen helpen! :wub:

 

Bedankt alvast dat eens mag rondneuzen op je pagina ^_^

 

 

Groetjes!

 

Angelice

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Angelice:

Hoi @Doe ik het of niet?!

 

Ikzelf woon eigenlijk om de hoek van the Belgian Breast clinic in Diest :D

 

Had een mail gestuurd om een consult aan te vragen, omdat ik hier gelezen had dat Dr Verdonck wel een goede dokter was. Maar ik kreeg een mailtje terug waar ze spraken over een andere dokter. Ik vermoed dat Dr Verdonck alleen de bvg's doet ^_^ In de mail begonnen ze ook dadelijk over protheses, wat voor mij een afknapper was. :huh: Ben op dit moment niet zo geneigd om ginder ook eens langs te gaan voor een consult.

 

Ik ben vollop aan het lezen hier op het forum, de tips en tricks, de do's en don'ts, ...

 

Echt een verademing dat er zoveel info te vinden is en dat de mensen je allemaal wel willen helpen! :wub:

 

Bedankt alvast dat eens mag rondneuzen op je pagina ^_^

 

 

Groetjes!

 

Angelice

 

 

Ik denk dat het zeker de moeite is om de BBC ook nog eens te bellen en te vragen naar een consult bij Dr. Verdonck. Je kan er bij zeggen dat hun antwoord per mail niet echt duidelijk was en dat je niet begrijpt waarom ze over prothesen beginnen bij een BVK.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.