Ga naar inhoud

Noa90 : 8 juni 2018 : Dr. Nio : Park kliniek


Aanbevolen berichten

@Babsboobies

Ik zal morgen proberen een goede foto te maken.

Via diana en dokter p gabrietz moest ik 450 rond boven de spier. Ik voelde me hier niet prettig bij en besloot naar koeijers te gaan. En die gaf mij dan een totaal ander advies. "Ik doe de max aantal cc erin" (400 geworden) dual plane en druppel vorm." Hier voelde ik mij wel goed bij. Koste 700 euro meer maar liever in 1 x goed dan fout.

Nu ben ik 3.5 week po en hier daar zou het beter kunnen maar voor nu tevreden.

Ben benieuwd wat koeijers jou adviseerd.

 

Grx

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Mama300:

@Babsboobies

Ik zal morgen proberen een goede foto te maken.

Via diana en dokter p gabrietz moest ik 450 rond boven de spier. Ik voelde me hier niet prettig bij en besloot naar koeijers te gaan. En die gaf mij dan een totaal ander advies. "Ik doe de max aantal cc erin" (400 geworden) dual plane en druppel vorm." Hier voelde ik mij wel goed bij. Koste 700 euro meer maar liever in 1 x goed dan fout.

Nu ben ik 3.5 week po en hier daar zou het beter kunnen maar voor nu tevreden.

Ben benieuwd wat koeijers jou adviseerd.

 

Grx

 

 

 

 

 

 

Ben heel erg benieuwd naar je foto’s!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Noa90 (hier is dus je topic ;), klik ff op 'volgen' zodat je ook een melding krijgt als er iemand reageert op je topic, zonder dat je getagd of geciteerd wordt :) )

Ik heb je 2 topics ff samengevoegd en je titel aangepast, omdat je een voorlopige operatiedatum hebt :) 
Laat maar weten als er iets veranderd.

Ga je nog ff verhuizen naar de operatieverslagen, dan kun je voor en na de operatie gewoon dit topic blijven gebruiken en blijft het overzichtelijk voor ons allemaal :)

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Beste allemaal,

 

Gisteren was het dan zo ver, mijn borstvergroting waar ik zo lang naar t93 hebt geleefd stond gepland. Ik was nacht van te voren blijven overnachten, omdat ik om 9.00 uur mij moest melden in de kliniek. Ik had me gebeld en kreeg een patientendossier mee en mocht doorlopen naar de verpleegafdeling. Daar ving een hele lieve verpleegster mij op. Ik kreeg een kamer toegewezen en mocht het blauwe smurfen pakje alvast aan doen. Ongeveer naar 1,5 uur kwam ze me halen om door te lopen naar de zaal waar ik het infuus aan kreeg en dokter Nio mij ging aftekenen. Zelfs toen twijfde ik nog over de aantal cc, maar ben toch maar bij de tweede pasessje geleven. Toen hij aan het aftekenen was zei die dat hij er iets moois van ging maken en dat ik na de operatie het gevoel had dat er een olifant op me zat. Nouu die olifant voel ik zeker wel op me hahaha, enorme druk op de borst.

De operatie duurde precies 1 uur en werd dan ook langzaam wakker. Ik weet nog dat ik helemaal aan het trillen / beven / shaken was en dit heeft zeker 1,5 uur geduurd. Ik was ook wel emotioneel erna. Zeker allemaal van de spanning. Maar is helemaal goed gekomen. Mijn partner wilde alvast medicatie halen, aangezien bij ons thuis alles dicht zou zijn en het weekend in gingen. Dit heeft nog wel even geduurd voorsat hij iets mee kreeg ivm AVG wet (privacy persoonsgegens) Ik had van te voren naar de kliniek hierover gebeld en zei gaven aan dat alles goed kwam etc. Etc. Dat vond ik wel een beetje jammer, want zij konden ook wel

mee denken hoe een ander een medicijn kan ophalen. Dus dames probeer een kopje van je paspoort mee te geven en een handschreven briefje dat je toestemming geeft om

medicatue af te halen. Desnoods facetimen dan zien ze dat jij het  bent op het paspoort haha. Voor de rest was alles top geregeld in de kliniek en alles netjes verzorgd en heel aardig allemaal! 

 

Nu lekker herstellen.

Ik zal fotos uploaden in mijn album en voor de geintresseerde kunnen mij een berichtje sturen, dan voeg ik ze toe.

 

veel liefs,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Noa90 eindelijk was je dan aan de beurt! en dat het spannend was snap ik helemaal!

Bedankt voor je operatie verslag, en fijn dat het goed gegaan is. Jammer van de medicatie-stress maargoed, alles is goed gekomen!

niet misselijk geweest erna?

Nu rustig aan doen, laat je maar lekker verwennen, en dan hoop ik dat je snel minder pijn hebt en kan genieten van je nieuwe aanwinsten

xx van mij

 

(ps als je een album gemaakt krijgt, voeg je me dan toe?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Desert-Rose,

 

Dankje voor je bericht,

 

hoe voeg ik een foto toe vanuit mijn iphone in een almbum? En hoe kan ik deze afschermen en een aantal mensen toegang geveb?

 

het lukt me namelijk niet bij uploaden, dan opent die niet mijn bibliotheek. Daarom denk ik dat ik het verkeerd doe.

 

ik hoor het graag.

alvast bedankt

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noah

Goed om te horen dat het zo goed is gegaan. Wel raar ja van die medicatie, want normaal als iemand met een verzekeringspas en recept komt moeten ze het gewoon afleveren. 

Ik had hetzelfde, na de operatie ben je helemaal ff van het padje af. Ook ff helemaal emo, van alle ontlading.

 

Ik kijk uit naar je album, ik heb jou net toegevoegd.

 

Mij lukte het ook niet op mijn telefoon. Ik heb mijn telefoon in de computer geplugd en dat ging stukken makkelijker.

 

Liefs,

 

Mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Noa90:

Beste allemaal,

 

Gisteren was het dan zo ver, mijn borstvergroting waar ik zo lang naar t93 hebt geleefd stond gepland. Ik was nacht van te voren blijven overnachten, omdat ik om 9.00 uur mij moest melden in de kliniek. Ik had me gebeld en kreeg een patientendossier mee en mocht doorlopen naar de verpleegafdeling. Daar ving een hele lieve verpleegster mij op. Ik kreeg een kamer toegewezen en mocht het blauwe smurfen pakje alvast aan doen. Ongeveer naar 1,5 uur kwam ze me halen om door te lopen naar de zaal waar ik het infuus aan kreeg en dokter Nio mij ging aftekenen. Zelfs toen twijfde ik nog over de aantal cc, maar ben toch maar bij de tweede pasessje geleven. Toen hij aan het aftekenen was zei die dat hij er iets moois van ging maken en dat ik na de operatie het gevoel had dat er een olifant op me zat. Nouu die olifant voel ik zeker wel op me hahaha, enorme druk op de borst.

De operatie duurde precies 1 uur en werd dan ook langzaam wakker. Ik weet nog dat ik helemaal aan het trillen / beven / shaken was en dit heeft zeker 1,5 uur geduurd. Ik was ook wel emotioneel erna. Zeker allemaal van de spanning. Maar is helemaal goed gekomen. Mijn partner wilde alvast medicatie halen, aangezien bij ons thuis alles dicht zou zijn en het weekend in gingen. Dit heeft nog wel even geduurd voorsat hij iets mee kreeg ivm AVG wet (privacy persoonsgegens) Ik had van te voren naar de kliniek hierover gebeld en zei gaven aan dat alles goed kwam etc. Etc. Dat vond ik wel een beetje jammer, want zij konden ook wel

mee denken hoe een ander een medicijn kan ophalen. Dus dames probeer een kopje van je paspoort mee te geven en een handschreven briefje dat je toestemming geeft om

medicatue af te halen. Desnoods facetimen dan zien ze dat jij het  bent op het paspoort haha. Voor de rest was alles top geregeld in de kliniek en alles netjes verzorgd en heel aardig allemaal! 

 

Nu lekker herstellen.

Ik zal fotos uploaden in mijn album en voor de geintresseerde kunnen mij een berichtje sturen, dan voeg ik ze toe.

 

veel liefs,

 

 

Van harte Gefeliciteerd meid!!! Kijk graag mee in je album.!! Nio is sws boobmaster !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Noa90:

Beste allemaal,

 

Gisteren was het dan zo ver, mijn borstvergroting waar ik zo lang naar t93 hebt geleefd stond gepland. Ik was nacht van te voren blijven overnachten, omdat ik om 9.00 uur mij moest melden in de kliniek. Ik had me gebeld en kreeg een patientendossier mee en mocht doorlopen naar de verpleegafdeling. Daar ving een hele lieve verpleegster mij op. Ik kreeg een kamer toegewezen en mocht het blauwe smurfen pakje alvast aan doen. Ongeveer naar 1,5 uur kwam ze me halen om door te lopen naar de zaal waar ik het infuus aan kreeg en dokter Nio mij ging aftekenen. Zelfs toen twijfde ik nog over de aantal cc, maar ben toch maar bij de tweede pasessje geleven. Toen hij aan het aftekenen was zei die dat hij er iets moois van ging maken en dat ik na de operatie het gevoel had dat er een olifant op me zat. Nouu die olifant voel ik zeker wel op me hahaha, enorme druk op de borst.

De operatie duurde precies 1 uur en werd dan ook langzaam wakker. Ik weet nog dat ik helemaal aan het trillen / beven / shaken was en dit heeft zeker 1,5 uur geduurd. Ik was ook wel emotioneel erna. Zeker allemaal van de spanning. Maar is helemaal goed gekomen. Mijn partner wilde alvast medicatie halen, aangezien bij ons thuis alles dicht zou zijn en het weekend in gingen. Dit heeft nog wel even geduurd voorsat hij iets mee kreeg ivm AVG wet (privacy persoonsgegens) Ik had van te voren naar de kliniek hierover gebeld en zei gaven aan dat alles goed kwam etc. Etc. Dat vond ik wel een beetje jammer, want zij konden ook wel

mee denken hoe een ander een medicijn kan ophalen. Dus dames probeer een kopje van je paspoort mee te geven en een handschreven briefje dat je toestemming geeft om

medicatue af te halen. Desnoods facetimen dan zien ze dat jij het  bent op het paspoort haha. Voor de rest was alles top geregeld in de kliniek en alles netjes verzorgd en heel aardig allemaal! 

 

Nu lekker herstellen.

Ik zal fotos uploaden in mijn album en voor de geintresseerde kunnen mij een berichtje sturen, dan voeg ik ze toe.

 

veel liefs,

 

 

 

@Noa90 Gefeliciteerd meid!! En nog een goed en spoedig herstel!!

Ik mag binnenkort ook langs Nio voor een consult..... zoooo spannend allemaal.

Fijn dat we op deze manier onze ervaringen met elkaar kunnen delen, en om tips en advies kunnen vragen. 

Misschien heb je dit al geschreven, mijn excuses dan als ik het nogmaals vraag, hoeveel cc heb je genomen en welke prothese?

 

Gr

Marg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noa90,

Meis, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten. Nu lekker je rust pakken, op tijd je medicatie nemen, lekker veel drinken om je narcose en je overtollige vocht weg te spoelen en je heerlijk laten vertroetelen. 

En mij aan je album toevoegen :38:, want ik ben wel heel benieuwd geworden. 

 

Ik wens je een heel fijn herstel, meis. Enjoy the boobs :1big_boobs:

 

:53:, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Marg en @Jaydee,

 

Ik had een slappe cup b en een borst / tepel hing iets meer als de andere en had ze niet zo dicht bij elkaar staan. Ik ben 1.67 en 59 kg, borstomvang 77 cm. Ik heb 450cc eurosilicone 85% gevulde proteses. Ik heb fotos van mijn hele lichaam genomen in mijn album, want dan zie je teminste de verhoudingen met het hele lichaam.

 

verder gebruik ik niet de oxycodon, omdat ik beetje bang ben voor de bijwerkingen, misselijk en evenwichtstoornissen en giftig spul etc. Is me vertelt in de kliniek en apotheek.  Gebruik alleen de paracetemol en naproxen. Hopelijk is het uit te houden straks. Vanacht veel pijn gehad. Ik merk als je licht of beetje rechtop ligt, dat het dan het pijnste doet. Maar zal hopelijk morgen toch wel de ergste pijn hebben gehad :) Verder helpt mijn vriend me super goed. Voel me soms wel een politieagent hahahh zielig doe doet en doe dat. Maarja hij doet het goed hihi

Het huis is wel een rotzooi, maar dat moet k maar even los laten hihih

 

ik wilde net een voor foto plaatsten, maar dat lukte niet vanuit mijn laptop en gsm niet. Hopelijk morgen weer proberen.

Ik  zal jullie dan ook toevoegen.

 

xxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-6-2018 om 22:46 zei Noa90:

Heb ne toegevoegd in mijn album

zeker een mn met de goude handjes haha

Zou ik ook mogen kijken? We hebben beetje zelfde voorsituatie, heb een slappe b/c cup. Ik wil denk ik binnenkort een consult plannen bij Nio, maar wacht nog even af wat mij vandaag verteld wordt bij een ander consult. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.