Ga naar inhoud

Raquelreed : 19 december 2017 : Dr. Peters : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Raquelreed:

Gisteren was het dan eindelijk zo ver en kreeg ik mijn nieuwe boobies!

 

Samen met mijn vriend waren we al maandag avond vertrokken richting Oisterwijk vanaf Amsterdam waar we een hotel dichtbij de kliniek hadden gepakt zodat we zeker wisten dat we er op tijd zouden zijn en een beetje rustig aan konden doen volgende ochtend.

Echt een aanrader, mocht je van ver komen!

 

Om half 11 waren we al aanwezig op de kliniek en ik zou om half 12 geholpen worden. Dit liep alleen een beetje uit, het verbaasde me eerlijk gezegd ook hoe druk het was!

Ik was al weken lang zenuwachtig (en onterecht ook een beetje bang) en hierdoor ook slecht geslapen. Vriend lief had gelukkig de iPad mee waarop we een serie konden kijken tijdens het wachten en ik even mijn mindset op 0 kon zetten.

Uiteindelijk mocht ik rond half 1 mee naar de kleed kamer waar alles nog doorspreken werd met dr Peters en alles goed afgetekend. Na afscheid te hebben genomen van mijn vriend en mezelf nog eventjes gewogen te hebben mocht ik in mijn mooie blauwe jurkje mee naar de operatie kamer.

Gek genoeg was ik op dat moment totaal niet zenuwachtig meer, heb ik me al die tijd voor niks zo gek gemaakt haha.

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam en het voelde gelijk erg vertrouwd.

Mijn grootste angst was eigenlijk onder narcose gaan, was ook nooit eerder geopereerd dus wist niet zo goed wat ik er allemaal van kon verwachten, dus meer angst voor het onbekende.

Maar ook dit was erg meegevallen en voordat ik het wist werd ik wakker ik een heerlijk warm bed met.. mn nieuwe kerstballen!

 

Ik werd erg vrolijk wakker en voelde me eigenlijk al gelijk wel fit, niet misselijk in ieder geval. Na wat eten en gedronken te hebben mocht ik naar de wc en wat viel de pijn toen tegen zeg bij het opstaan!

Ik had toen nog wat extra pijnstillers gekregen en toen ging het gelukkig alweer.

Nadat dr Peters nog even was komen kijken en vragen hoe het ging en het er verder allemaal goed uitzag, werd ik na een uurtje klaar gemaakt om naar huis te mogen.

 

De rit duurde voor mijn gevoel erg lang en ik merkte dat ik moeite had met praten en ademen van de pijn, maar dit zal er wel bij horen is ook niet niks zo een operatie.

 

Thuis aangekomen gelijk pijnstillers genomen en lekker niets gedaan (kan nu eerlijk gezegd ook nog niet zo veel)

De eerste nacht ging redelijk, had nog voor het slapen gaan paracetamol genomen en werd om 6 uur wakker van de pijn, toen ook weer medicatie genomen en sindsdien ben ik wakker.

 

Zijn er meer meiden die meer last hadden van hun linker borst?

 

Deze voelt heel strak en gespannen aan met flinke pijnsteken. Zodra ik mijn hoofd draai of praat schiet de pijn gelijk door naar mijn linker borst.

 

ook hebben mijn handen een continu tintelend en verdoven gevoel, alsof ze slapen.

 

Vandaag wordt ik als het goed is gebeld door Diana gabriels om een afspraak te maken voor een nacontrole. Ben nu al zo blij met het resultaat ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk zal worden en zal binnekort zodra de pijn ook hopelijk minder wordt een album aanmaken! ik blijf tegen mezelf zeggen wie mooi wilt zijn moet pijn lijden haha.

Hoii!!

 

gefeliciteerd met je nieuwe borsten!! Ik ben maandag geopereerd in Oisterwijk door dr Halbesma..

ik moest ook best even heel lang wachten aangezien alles uitliep haha maar ook ik zat lekker serie te kijken.. de spanning viel me ook erg mee eigenlijk vrijwel niet pas toen ik klaar was en ik mn vriend weer zag moest ik ff janken haha ff ontladen..

 

bij mij viel de pijn juist ontzettend mee toen ik opstond.. ik dacht echt doe ik wel ff, komt helemaal goed. In de auto ging het ook goed.. 

die nacht alleen veel minder en de volgende dag voelde ik me wel alsof iemand over me heen had gereden. 

Net als jij ook meer steken links dan recht, mn borst links is ook meer opgezet dan recht.. mn handen tintelen nu nog en “slapen” ook veel.. dus ik denk hoop dat het normaal is haha

 

hoe is het nu?

de day after, gisteren dus was echt wel ff killing voor mij.. nu gaat het al iets beter ik slaap heel veel dus lig voornamelijk in mn bed haha

 

hoop dat alles goed is met je en je niet al teveel last hebt!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei smmrd:

Hoii!!

 

gefeliciteerd met je nieuwe borsten!! Ik ben maandag geopereerd in Oisterwijk door dr Halbesma..

ik moest ook best even heel lang wachten aangezien alles uitliep haha maar ook ik zat lekker serie te kijken.. de spanning viel me ook erg mee eigenlijk vrijwel niet pas toen ik klaar was en ik mn vriend weer zag moest ik ff janken haha ff ontladen..

 

bij mij viel de pijn juist ontzettend mee toen ik opstond.. ik dacht echt doe ik wel ff, komt helemaal goed. In de auto ging het ook goed.. 

die nacht alleen veel minder en de volgende dag voelde ik me wel alsof iemand over me heen had gereden. 

Net als jij ook meer steken links dan recht, mn borst links is ook meer opgezet dan recht.. mn handen tintelen nu nog en “slapen” ook veel.. dus ik denk hoop dat het normaal is haha

 

hoe is het nu?

de day after, gisteren dus was echt wel ff killing voor mij.. nu gaat het al iets beter ik slaap heel veel dus lig voornamelijk in mn bed haha

 

hoop dat alles goed is met je en je niet al teveel last hebt!

 

 

 

Hi!

ah dankjewel en jij ook he met je  mooie "kerstballen" haha.

fijn dat het allemaal ook zo goed is verlopen en je geen last had na de operatie, dat scheelt enorm!

 

gelukkig ben ik niet de enige met hetzelfde gevoel, dan zal het idd wel "normaal" zijn haha.

Moeten we helaas gewoon even doorbijten en vooral veel geduld hebben.

 

Ik merk nog niet echt dat de pijn minder is geworden maarja ik ben ook maar 1 dag po.. 

En slapen lukt ook niet goed, ben ook eigenlijk een buikslaper en moet nog even mijn juiste draai zien te vinden en het lijkt wel alsof ik savonds meer last krijg dan overdag, heb jij dit ook toevallig? 

 

En hoe gaat het bij jou nu? Al minder last?

Hopelijk word de pijn minder met de dag!

dat we maar snel & pijnloos echt mogen gaan genieten van onze nieuwe boobs hihi!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Yzer90:

Leuk verslag!

Nog online zie ik, hopelijk niet wakker van de pijn... slaap lekker zo! 

Dankjewel! haha ja was nog een serie kijken, had nog paracetamol genomen voor het slapen gaan en moet zeggen dat ik daarna wel heerlijk aan een stuk door geslapen heb!:D

Ik zag dat jij in februari geholpen word, spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-10-2017 om 11:22 zei Mista:

Waarom de coh II ?
Ben zelf zo aant twijfelen.... 22/12 ist aan mij :-)

 

Sorry voor mijn late reactie! Ik lees nu pas je bericht en begin steeds beter door te krijgen hoe het hier werkt hihi.

heb je al een keuze kunnen maken? Ben erg benieuwd!

Bij mij werd coh 2 aangeraden vanwege een dunne huid en minder kans op rimpel vorming volgens mij.

 

veel succes morgen, zal vast prachtig worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2017 om 19:22 zei Romy1:

@Raquelreed ik word 2 november door dr. Peters geopereerd. Ik krijg rond 350 en 375 cc ivm borstverschil. Ik heb zelf 2 kleine kindjes van 1,5 en 3,5..mijn man is anderhalve week vrij en daarna komt mijn oom mij helpen met de kinderen..heb 6 weken vrij kunnen regelen, ik werk in de zorg.

De tijd vliegt dus we zijn zo aan de beurt :wub:

Hi Romy,

sorry voor mijn late bericht, had nog niet zo goed door hoe het allemaal werkte hihi.

Hoe is de operatie gegaan? Ben je tevreden met het resultaat? Ik ben erg benieuwd!:116:

wat fijn en ideaal dat je 6 vrij hebt kunnen regelen!

de tijd vliegt inderdaad voorbij! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 1 week po en ben al heel erg tevreden met het resultaat!(foto's zullen snel volgen)

Blijft toch gek om ineens boobies te hebben en een goed gevulde bh hihi.

 

 

Ik heb vrij weinig informatie over de nazorg meegekregen en ben erg blij dat er zoveel informatie op dit forum te vinden is!

Sinds de operatie heb ik meer last van mijn linkerborst en lijkt deze ook wat groter, gelukkig las ik op dit forum dat dit vaker voorkomt en de borsten natuurlijk ook afzonderlijk van elkaar herstellen. Alleen kwam ik gister avond tot de ontdekking dat ik aan de binnen kant van mijn linkerborst een blauwe plek heb zitten, mijn borst voelt verder niet warm aan. Ik vroeg me af of dit vaker voorkomt en dit kan wachten tot mijn eerste nacontrole op 2 januari of dat ik toch aan de bel moet trekken.

 

maak me toch zorgen omdat het ook pijn doet en een paar dagen geleden toen ik nog niet mocht douchen (de pc had een week niet douchen geadviseerd) mijn vriend me had geholpen met het haren wassen maar we dit voorovend staand/hangend aan de wastafel hadden gedaan, hopelijk is het niet hierdoor gekomen wist eerlijk gezegd niet of het kwaad kon of niet. Heb niet mijn armen boven mijn schouders gebruikt etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben erg blij met het resultaat. Dinsdag alweer 2 maanden po en alweer lekker aan het werk. 

Ik had een blauwe plek aan de buitenkant van mijn linkerborst maar bij mijn na controle zei ze dat dr. Peters waarschijnlijk flink 'tekeer was gegaan..dat is bij mij de borst met iets meer cc. Ik weet niet of het bij jou door bukken kan zijn gekomen.

Succes met jouw herstel en ik hoop dat je ook zo tevreden bent?! 

Fijne jaarwisseling!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag ben ik 5 weken po en heb ik mijn eerste bh's alvast gekocht! Ben uitgekomen op een 70E!

nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden om bh's te shoppen, vroeger deed ik dit nooit met plezier en nu kan ik niet wachten om ze te dragen en ben ik stiekem alweer aan het kijken voor andere bh's:57:

Heeft er iemand tips voor bh's die voor een mooi decolleté zorgen? Mijn borsten staan van nature wat verder uit elkaar en de bh's die ik nu heb aangeschaft heb ik vooral uit comfort gekocht maar zorgen niet voor het "spleetje" zeg maar hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raquelreed leuk he bh’s shoppen!! Mooie maat heb je gekregen :). Op de site van hunkemoller kan je een testje doen welke bh soort (van hun dan) het mooiste staat bij je boobies. Ik heb ook geen spleetje ertussen, maar vind hun ‘delicious demi’ en balconettebh’s het mooiste staan daardoor. 

Via deze link hoor je als het goed is uit te komen op die test: https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/sexyshapes

Hoop dat je hier iets aan hebt! 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Fna88 wat fijn om te horen!

het heeft mij ook heel erg geholpen om van anderen hun operatie verslagen te kunnen lezen, maakte me in het begin zo onnodig om alles en het blijft natuurlijk spannend allemaal.

Ik ben nog steeds heel erg blij met het resultaat en eigenlijk ook geen seconde spijt gehad! Gelukkig ook geen complicaties gehad en hele mooie, kleine littekens.

Ik zou ook tegen anderen zeggen die het overwegen dat ze het bij twijfel zeker moeten doen!

Merk nu al bij mezelf dat het me meer zelfverzekerdheid heeft gegeven en alles staat ook wat mooier en in verhouding met elkaar.

Wanneer wordt jij geopereerd of ben je al geopereerd?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raquelreed Het forum is echt een uitkomst, het maakt me rustiger het is enorm spannend inderdaad. Je gaat toch iets onnatuurlijks in je lijf stoppen. Ik heb morgen een consult bij Diana Gabriels en vrijdag een consult bij Quole. Vanuit daar wil ik een keuze maken of verder kijken. 
Ik heb ook geen idee van wachtlijsten oid. Ik heb geen haast opzich maar nu ik er ''openbaar''mee bezig ben merk ik toch wel hoe hoog het me zit en hoe enorm ik er aan toe ben. Ik wil of voor de zomer of in het najaar. In ieder geval dit jaar. Dat was mijn goede voornemen. :-)
Ik maak me druk om het herstel, niet eens om de operatie haha. Ik ben single en woon alleen in een flatje. Dan lees ik dan mensen uit hun bed geholpen moeten worden dat wil ik helemaal niet haha. Zou betekenen dat ik bij mijn moeder moet logeren of zij me elke morgen uit bed moet komen sjouwen.. das nog een dingetje waar ik over na ga denken. En 6 weken niks doen.. ben ik niet goed in hahah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.