Ga naar inhoud

toon : 6 februari 2018 : Dr. Meesters : Zuyderland : Sittard


Aanbevolen berichten

goede dag 

ik ben  toontje en heb al 14 jr borstimplantaten gezet in de valkenhorst kliniek die nu failliet is.

wil nu graag nieuwe omdat mijn borsten niet meer mooi zijn en ook om nu toch te wisselen,er was toen der tijd gezegd dat ze binnen 1jr vernieuwen moesten.

had een afspraak staan bij beaucare maar na hier de verhalen gelezen te hebben ga ik dat zeker niet doen 

ik wil nu in maastricht mooi kliniek en afspraak maken ,zelf ken ik daar meerdere plastische chirurgen omdat die ook werkzaam zijn in het mumc (azm) in maastricht. 

ook wil ik nog een consult in het velthuis kliniek aanvragen,heb daar voorheen een ooglidcorectie laten doen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei toon:

goede dag 

ik ben  toontje en heb al 14 jr borstimplantaten gezet in de valkenhorst kliniek die nu failliet is.

wil nu graag nieuwe omdat mijn borsten niet meer mooi zijn en ook om nu toch te wisselen,er was toen der tijd gezegd dat ze binnen 15jr vernieuwen moesten.

had een afspraak staan bij beaucare maar na hier de verhalen gelezen te hebben ga ik dat zeker niet doen 

ik wil nu in maastricht mooi kliniek en afspraak maken ,zelf ken ik daar meerdere plastische chirurgen omdat die ook werkzaam zijn in het mumc (azm) in maastricht. 

ook wil ik nog een consult in het velthuis kliniek aanvragen,heb daar voorheen een ooglidcorectie laten doen .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei best_boobie:

Hoi hoi @toon

Ben je destijds toevallig bij dr. Malfeyt geopereerd?
En welke pc's heb je nu op het oog van het mumc?
Ben wel benieuwd wat je plannen zijn, en waar je dus een consult wilt gaan plannen!!

Heel veel succes in ieder geval!

 

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei toon:

ik heb nu een afspraak 2 januari met dr meesters in maastricht en 8 januari in velthuis kliniek dr rappart .

in valkenhorst kliniek was dat dr brinkerink


Je zou eens in de zoekbalk (rechtsboven) de namen van de pc's in kunnen tikken, dan zie je al wat ervaringen tevoorschijn komen. Zet wel het vakje voor de zoekbalk op: alle bijdragen (of iets in die trant) zodat je zo uitgebreid mogelijk zoekt :)

 

20 minuten geleden zei toon:

zou graag meer willen weten om een wissel te doen  hoor dat ze na een aantal jaren ook de volume wat meer moeten doen ,heb nu 350cc en wil ze ook liever wat voller maar hoor graag of dat ook moet en of meerdere dat gedaan hebben

Hoe bedoel je dit precies?
Wil je alleen wisselen als het moet, of gewoon omdat je wat meer volume bovenop wilt, omdat door de jaren heen je borsten iets meer zijn gaan zakken?

Ik heb trouwens je nieuwe topic even hier samengevoegd, omdat het anders voor jezelf echt lastig wordt om alles bij te houden..
Volg ook even je topic, kun je aanklikken, want dan krijg je een melding als er gereageerd wordt!
Zal je titel een beetje aanpassen, zodat je misschien wat meer reacties krijgt, maar je mag natuurlijk altijd een wissel inplannen en als je dan een grotere prothese neemt, dan krijg je ook meer volume. 
Meesters is absoluut geen voorstander van grote implantaten, maar weet niet hoe ze hier tegenover staat bij een wissel.. 

Succes met je consulten! En heb je nog vragen, dan stel ze maar in dit topic!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

wil ook nieuwe omdat nu mijn borsten wat gezakt zijn en wil ze voller aan de bovenkant,kortom wil ze graag vernieuwen en wat groter.

heb nu dan ook daarom bij 2 artsen een consult gepland en dan kijken welke het dichts bij mijn idee of wens zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is spannend en hoop dat de pc het naar mijn wens kan uitvoeren en ook grotere en vollere borsten kan en wil maken , hoor en lees dat de meeste dames grotere prothese nemen na een wissel dus dat is toch niet zo gek en kan me bijna niet voorstellen dat de pc daar niet aan wil mee werken,het kost de persoon toch genoeg geld om zeker rekening té houden met haar wensen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei toon:

het is spannend en hoop dat de pc het naar mijn wens kan uitvoeren en ook grotere en vollere borsten kan en wil maken , hoor en lees dat de meeste dames grotere prothese nemen na een wissel dus dat is toch niet zo gek en kan me bijna niet voorstellen dat de pc daar niet aan wil mee werken,het kost de persoon toch genoeg geld om zeker rekening té houden met haar wensen 

Haha ja ik snap je gedachtegang, maar leer mij Marleen Meesters kennen.

Ben benieuwd wat ze je gaat aanraden! Vraag goed door naar welk merk, welk profile en hoeveel cc ze wil plaatsen, dan kan ik namelijk nakijken in de catalogus, welke prothese het is!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei best_boobie:

Haha ja ik snap je gedachtegang, maar leer mij Marleen Meesters kennen.

Ben benieuwd wat ze je gaat aanraden! Vraag goed door naar welk merk, welk profile en hoeveel cc ze wil plaatsen, dan kan ik namelijk nakijken in de catalogus, welke prothese het is!

 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei toon:

zal ik zeker doen maar w ook voor consult naar velthuis kliniek en heb voor 11 Jan ook nog een consult in bergmans kliniek ,heb de eerste keer de fout gemaakt om 100% de arts te volgen en de eerste arts te name 

Helemaal goed. Als je dan daar ook die info vraagt,dan kan ik het zelfs voor je vergelijken, want aantal cc zegt niet alles!

Heel goed hoor,meerdere consulten!

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

we zijn uit gekomen op natrelle rond middel hoge profiel 520cc achter de spier ,het zou uitkomen op een volle E cup of iets meer ,ze vond het wel groot maar wil ook met mijn keuze mee gaan omdat ik zeker wist wat ik wilde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-12-2017 om 21:54 zei best_boobie:

Haha ja ik snap je gedachtegang, maar leer mij Marleen Meesters kennen.

Ben benieuwd wat ze je gaat aanraden! Vraag goed door naar welk merk, welk profile en hoeveel cc ze wil plaatsen, dan kan ik namelijk nakijken in de catalogus, welke prothese het is!

 

Xx

ze was super aardig en vond me nu al grote borsten hebben maar bij een wissel en bij mij vond ze de grote geen probleem om het te doen en vond dat ik dan moest gaan voor middelhoge profiel van 520 cc wel mijn voorstelling geven ,ik wilde minimaal een e cup

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei toon:

we zijn uit gekomen op natrelle rond middel hoge profiel 520cc achter de spier ,het zou uitkomen op een volle E cup of iets meer ,ze vond het wel groot maar wil ook met mijn keuze mee gaan omdat ik zeker wist wat ik wilde

Zit ff te kijken of ik die info heb.. Wat is je huidige cupmaat met die 350? en welk merk is dat? Eurosilicone?
Weet je toevallig ook welk profile dat is? En wat was je cupmaat voor je eerste bv? Zie nu dat ik dat niet van je weet.. kan dus niet zo makkelijk aangeven hoeveel verschil er in zit... 

De 520 van Natrelle heb je in twee profiles: De moderate profile en de High profile.. Er bestaat bij Natrelle geen middelhoog profile.. Of ze zou daarmee high/full moeten bedoelen? Heb je haar 'full' horen noemen? Of een bepaalde breedte?

De moderate profile is namelijk 14,5 cm breed met een projectie van 4,8 cm
De high profile is 13,5 cm breed met een projectie van 5,5 cm. Dat geeft ongeveer driekwart maat verschil in bh...

Laat maar even weten, maar citeer me wel weer ff, anders mis ik je bericht misschien :)

 

Je kunt het me trouwens ook in pb sturen, ook misschien wel makkelijk (voor mij tenminste :P )

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-12-2017 om 21:54 zei best_boobie:

Haha ja ik snap je gedachtegang, maar leer mij Marleen Meesters kennen.

Ben benieuwd wat ze je gaat aanraden! Vraag goed door naar welk merk, welk profile en hoeveel cc ze wil plaatsen, dan kan ik namelijk nakijken in de catalogus, welke prothese het is!

 

Xx

ze was super aardig en vond me nu al grote borsten hebben maar bij een wissel en bij mij vond ze de grote geen probleem om het te doen en vond dat ik dan moest gaan voor middelhoge profiel van 520 cc wel mijn voorstelling geven ,ik wilde minimaal een e cup

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei best_boobie:

Zit ff te kijken of ik die info heb.. Wat is je huidige cupmaat met die 350? en welk merk is dat? Eurosilicone?
Weet je toevallig ook welk profile dat is? En wat was je cupmaat voor je eerste bv? Zie nu dat ik dat niet van je weet.. kan dus niet zo makkelijk aangeven hoeveel verschil er in zit... 

De 520 van Natrelle heb je in twee profiles: De moderate profile en de High profile.. Er bestaat bij Natrelle geen middelhoog profile.. Of ze zou daarmee high/full moeten bedoelen? Heb je haar 'full' horen noemen? Of een bepaalde breedte?

De moderate profile is namelijk 14,5 cm breed met een projectie van 4,8 cm
De high profile is 13,5 cm breed met een projectie van 5,5 cm. Dat geeft ongeveer driekwart maat verschil in bh...

Laat maar even weten, maar citeer me wel weer ff, anders mis ik je bericht misschien :)

 

Je kunt het me trouwens ook in pb sturen, ook misschien wel makkelijk (voor mij tenminste :P )

xxx BB

het zou een hoger profiel worden dan nu ,ze weet met welke de vorige waren die waren laag zei ze ,ze kon ook de arts heel goed en zijn een tijdje collega geweest. 

heb nu 350cc en cup maar kleine D ,voor de vergroting was het een B cup .ze zei wel dat ze niet breder wilde dan max 14cm breed wilde iets smaller dan zouden de borsten iets voller naar voor zijn .ze zijn trouwens natrelle 450maar met 520 cc

ik weet niet hoe ik je een privé bericht stuur

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei toon:

het zou een hoger profiel worden dan nu ,ze weet met welke de vorige waren die waren laag zei ze ,ze kon ook de arts heel goed en zijn een tijdje collega geweest. 

heb nu 350cc en cup maar kleine D ,voor de vergroting was het een B cup .ze zei wel dat ze niet breder wilde dan max 14cm breed wilde iets smaller dan zouden de borsten iets voller naar voor zijn .ze zijn trouwens natrelle 450maar met 520 cc

ik weet niet hoe ik je een privé bericht stuur

Ik stuur jou wel ff een pb, ,dan zie je een nummer verschijnen zometeen in de rechterbovenhoek :) 
(bij de envelop)

Heb namelijk niet antwoord op al mijn vragen hihi

Tot zo!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb een datum voor de bv het wordt 6 febr bij dr meesters in het Zuyderland ziekenhuis,heb bij haar een goed gevoel en ben niet meer verder op zoek gegaan en heb de andere consult afgezegd het is ook  gelukkig dichtbij huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei toon:

heb een datum voor de bv het wordt 6 febr bij dr meesters in het Zwitserland ziekenhuis,heb bij haar een goed gevoel en ben niet meer verder op zoek gegaan en heb de andere consult afgezegd het is ook  gelukkig dichtbij huis.

Zwitserland ziekenhuis? hahaha
Zuyderland bedoel je waarschijnlijk, toch? Je telefoon kent dat rare woord niet ;) 

Ik ga het aanpassen en goed dat je de knoop doorgehakt hebt. Na onze briefwisseling in pb, denk ik idd dat het helemaal goed gaat komen met jouw borsten! :35: 
Nu kun je al je updates hier kwijt, want ga je topic ook even verhuizen naar de operatieverslagen. Zo blijft het lekker overzichtelijk voor jou en ook voor ons :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei best_boobie:

Zwitserland ziekenhuis? hahaha
Zuyderland bedoel je waarschijnlijk, toch? Je telefoon kent dat rare woord niet ;) 

Ik ga het aanpassen en goed dat je de knoop doorgehakt hebt. Na onze briefwisseling in pb, denk ik idd dat het helemaal goed gaat komen met jouw borsten! :35: 
Nu kun je al je updates hier kwijt, want ga je topic ook even verhuizen naar de operatieverslagen. Zo blijft het lekker overzichtelijk voor jou en ook voor ons :)

xxx BB

moet inderdaad  zuyderland zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.