Ga naar inhoud

230 cc of 470 cc???


Gast KatjeDR

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben Katrien, 34 jaar, mama van 2 kindjes...

Ben 1meter68 en weeg ongeveer 75 kilo.

Door zwangerschap en borsvoeding zijn mijn borsten niet meer zoals voorheen: het volume is gewijzigd en zijn gaan hangen.

Ik had op zich al een vrij grote maat = 85 E, ik denk nu weer een D te hebben maar voel me dus niet goed in mijn vel.

Ik had een afspraak gemaakt bij kliniek Beaucare, maar na het lezen van revieuws, ga ik deze annuleren en maak ik een afspraak bij Dokter Verdonk in De Belgium Breast Clinic te Brussel.

Nu vroeg ik me af of ik een borstlifting of een borstvergroting moet ondergaan. Ik wil gewoon een mooie stevige grote ronde boezem...

En kan dit wanneer je al een vrij grote boezem hebt???

Iemand ervaringen mee? Kies ik hiervoor juiste arts?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een idee hoe snel het gaat vooraleer je een afspraak te pakken hebt bij Dr. Verdonck?

Heb al twee x gebeld en ik moest tweemaal een sms sturen met mijn gegevens zodat het secretariaat me ging terugbellen, tot nu toe nog geen reactie gehad.

 

En wanneer je dan een afspraak hebt kunne maken bij hem, hoelang is de termijn vooraleer je kan geoppereerd worden?

Moet je lang wachten (weken, maanden) of gaat dit vrij snel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@KatjeDR best vlug kon ik al terecht. Mijn 2e consult bij Verdonck was eind april en ik kon in prinicpe al 2 a 3 weken later geopereerd worden, maar dat kwam voor mij niet goed uit dus werd het 2 juni.

 

Ik had een email gestuurd om een afspraak te maken voor consultatie in Tessenderlo. Soms duurt het even voordat je een reactie krijg, maar doorgaans wel binnen een paar dagen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik ben Katrien, 35, mama van twee kindjes.

Ik heb momenteel een 85d maar door borstvoeding en zwangerschap zijn deze niet meer zo stevig, waardoor ik me onzeker voel en ik niet goed meer in men vel zit. Toen er nog geen kids waren deed ik al wel eens een fotoshoot waaronder zelfs af en toe naakt, maar dat durf ik dus zeker nu niet meer.

Ik weet enkel niet goed wat te doen: ik lees hier dat wanneer je al een grote boezem hebt, je deze nooit mooi vol krijgt en ze terug gaan hangen. Moet je dan voor een lift gaan of voor lift en bv samen....

Ik ga een afspraak maken bij Dr Verdonck omwille van de goede reviews, maar geraak er precies moeilijk binnen. Tips zijn zeker welkom. De foto die ik toevoegen is een mooi voorbeeld van hoe ik mijn borsten wil (toen was ik zwanger)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hadden jullie voor je op consult ging al een idee van hoe groot je zou gaan bij een bv of heeft de dokter jullie de gepaste grootte aanbevolen?

Wat ik me ook afvraag.... Zou de dokter altijd eerlijk zijn: stel je kiest iets wat totaal niet bij je lichaam past.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds geen telefoontje gehad van het secretariaat = van vorige donderdag geleden dat ik gebeld heb (maandag ook nog eens gebeld en toen had ik De Verdonck zelf aan de lijn die me zij dat ik een sms moest sturen)

Toch vreemd hè of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @KatjeDR

 

Voor ik op consult ging wist ik dat ik echt grote borsten wilde. Ik wilde graag op een E uitkomen voor het zicht.

 

Mijn pc gaf aan dat een bepaalde aantal cc goed bij mijn lichaam zou passen en dan nog natuurlijk zou ogen. Dat zou dan een grote D worden voor het zicht. Groot maar natuurlijk.

 

Maar ik vond groter persoonlijk mooier met passen en ook dat ze aan de zijkanten ietsjes uitsteken vind ik sexy. Het aantal cc wat ik wilde paste er net in qua breedte. Ook al was zijn mening dat het minder natuurlijk zou zijn hij heeft ze toch geplaatst. Nu heb ik voor het oog een E. Groot en iets minder natuurlijk. Maar blij met mn keuze en dat het paste.

 

Het ligt zoiezo aan de breedte van je borsten hoe groot je kan gaan en niet iedere pc durft iets grotere/ bredere cc's te plaatsen en spelen op safe. Te brede proteses kan voor complicaties zorgen.

 

De pc's hebben wel inzicht wat in verhouding past bij je lichaam. 

 

Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mailen ! Dat werkt het snelste want hij is eigenlijk een hele dag bezet met consulten. 

Ik heb ook gemaild en daar kwam toen best snel een reactie op terug maar ik denk dat Stephanie met vakantie is dus dat de afspraken/mails/telefoontjes een beetje stil liggen, maar als zij er is heb je binnen week altijd antwoord. 

 

Zo ver ik hier altijd lees kan je naar de eerste consult snel een vervolg afspraak maken en dan een operatie plannen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zijn er onder jullie die momenteel een E of F cup bezitten en kan ik hier eventueel foto's van gekijken?

Ik heb momenteel een 85d, maar gehavend door zwangerschap en borstvoeding en wil ze graag weer voller en steviger. Ik weet enkel niet hoe groot juist.....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ondertussen bij Dr. Verdonck op consult geweest en deze adviseerde me toch om voor een Borstlift al dan niet met prothese te gaan. Ik had dit stilletjes wel gedacht ...

Ik heb gebeld voor afspraak bij zijn collega maar lees er jammer genoeg weinig reviews van (naam ontglip me)

Welke dokters zijn nog goed in borstlift bij al een grotere cupmaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke arts is goed in borstlift met prothese?

Ik heb tijdens het consult bij Dr. Verdonck het advies gekregen om voor een borstlift te gaan. Hij zei me langs te gaan bij zijn collega's maar daar geraak ik dus niet binnen (verlof) en ik vind er ook weinig reviews over. Dus ik zoek ervaringsdeskundigen....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi @KatjeDR,

 

In België staat dr. Plovier bekend als supergoede chirurg op het gebied van borstvergrotingen en borstlifts. In Nederland is dr.Nio de boobmaster; daar waar anderen vaak een borstlift adviseren, last dr.Nio het vaak op door grotere protheses te plaatsen. Misschien dat je ook eens bij hem op consult kunt gaan. Hij werkt in het OLVG in Amsterdam en daar betaal je €3100,- voor een borstvergroting en €4700,- voor een lift met protheses. Omdat het een ziekenhuis is heb je wel een verwijsbrief van je huisarts nodig.  

Hij is ook werkzaam in Parkkliniek in Rotterdam, maar daar zijn de prijzen wel wat hoger. 

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 28-9-2017 at 8:59 PM, Jaydee said:

Hoi @KatjeDR,

 

In België staat dr. Plovier bekend als supergoede chirurg op het gebied van borstvergrotingen en borstlifts. In Nederland is dr.Nio de boobmaster; daar waar anderen vaak een borstlift adviseren, last dr.Nio het vaak op door grotere protheses te plaatsen. Misschien dat je ook eens bij hem op consult kunt gaan. Hij werkt in het OLVG in Amsterdam en daar betaal je €3100,- voor een borstvergroting en €4700,- voor een lift met protheses. Omdat het een ziekenhuis is heb je wel een verwijsbrief van je huisarts nodig.  

Hij is ook werkzaam in Parkkliniek in Rotterdam, maar daar zijn de prijzen wel wat hoger. 

 

Xxx Jaydee 

Dank je wel!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb na een consult bij dokter Verdonck op zijn aanraden een afspraak gemaakt bij zijn collega Dr. Danau voor een eventuele borstlift. Iemand ervaring met deze dokter? Alsook een afspraak gemaakt bij dokter Plovier. Graag jullie mening over deze artsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei KatjeDR:

Ik heb na een consult bij dokter Verdonck op zijn aanraden een afspraak gemaakt bij zijn collega Dr. Danau voor een eventuele borstlift. Iemand ervaring met deze dokter? Alsook een afspraak gemaakt bij dokter Plovier. Graag jullie mening over deze artsen.

Hoi hoi

Hm.. ten eerste wil ik even zeggen dat Verdonck zeker geen slechte pc is. Hij is een goede pc, maar raad soms iets te snel een borstlift aan, die hij zelf niet kan uitvoeren. Daarvoor verwijst hij je dan naar een bevriende collega en die zal natuurlijk meegaan in het oordeel van Verdonck.. Daarnaast zou ik je Danau willen afraden. Hij heeft het goed verprutst bij een vriendin van mij (borstlift niet mooi uitgevoerd en te weinig weggehaald en vervolgens ook nog eens de verkeerde implantaten geplaatst). 
Dus... kan Verdonck dus eigenlijk niets voor je betekenen (want waarom zou je eerst een borstlift laten uitvoeren bij Danau of iemand anders en dan weer geopereerd moeten worden om prothesen te laten plaatsen, als het in 1 keer kan? ) (of wil je geen prothesen?)

Ik zou je zeker aanraden een afspraak te maken bij dr. Plovier en afhankelijk van je wens is dr. Demeyere misschien ook nog wel een optie, in die hoek van Belgie. (geen idee in welke hoek je het zoekt hihi)
 

Vaak is een borstlift niet nodig als er iets grotere prothesen geplaatst worden, maar dat is aan een pc om te beoordelen. Ik weet alleen dat Verdonck dit zeker niet doet, en daarom vaak voor veilig gaat en eerst een borstlift laat uitvoeren door iemand anders. 

Geen idee hoe groot je je borsten wilt, wat je wens is, anders is Nio (in Nederland) misschien ook nog een optie?

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Even geleden dat ik hier nog iets kwam schrijven:

 

Bij dokter Verdonck langsgeweest die me adviseerde om bij zijn collega arts ten rade te gaan omdat hij me een borstlift voorstelde.

Ik ben daarop niet ingegaan omdat zijn medecollega niet meteen te vinden was op het net qua referenties.

Bij dokter Plovier langsgeweest omwille van de goede referenties hier, maar daar had ik dan weer een heel koud, slecht gevoel bij alsof ik de zoveelste in rij was en ik maar niet teveel vragen moest stellen.

Bij dokter Patrick Dedonker langsgeweest, wat ik een ok arts vond, maar die had dan weer geen protheses als voorbeeld bij die ik hoopte te zien en te voelen en te passen.

En woensdag ga ik nog bij Peter Vermeulen (villa medici) langs voor de laatste opinie....

 

Ik ben er eigenlijk nog niet uit: dat het een borstlift met prothese wordt, dat wel maar hoe bepaal je in godsnaam hoeveel je wilt/nodig hebt.

Ik ben 1m68, 75 kg en heb nu een niet gevulde Dcup, ik vond 430 prothese wel een mooie vorm in bh maar denk dat iets meer ook zeer mooi kan zijn....

Iemand raad, tips???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet goed meer:

 

Dr Verdonck = stuurde me door naar collega arts voor borstlift

Dr Plovier = sprak over borstlift en vergroting met 520 CC

Dr DeDoncker = sprak over borstlift en vergroting met 470 CC

En Villa Medici/ Dr Vermeulen = zegt me nu max 230 cc = meer kan er echt niet in! Hij lijkt me technisch wel het sterkst, maar ook het voorzichtigst.

 

Is het zo dat wanneer je borstlift met vergroting laat uitvoeren dat er een maximum zit op wat je als prothese bijplaatst (afhankelijk van hetgeen ze ook liften hé)

En hoe vertrouw je nu een verhaal en het kunnen van een arts.... het ligt allemaal zo ver uit mekaar...

 

Ikzelf ben 1m68, 75kg en nu leeggedronken 85D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@KatjeDR

 

Hoi hoi,

 

Ik heb je laatste topic weggehaald, omdat dit dezelfde vraag is als wat je al eerder in dit topic stelt.

Tevens heb ik even een aantal topics samengevoegd, anders zie je dadelijk door de bomen het bos niet meer, en zo kunnen we het een beetje overzichtelijk houden.

 

Als eerste moet je bij jezelf te rade gaan bij welke arts jij je het meest op je gemak voelde, maar ook welk resultaat( maat) hoop je te bereiken na een bv.

Je moet inderdaad rekening houden dat als er een lift word gedaan er minder huid overblijft en er dus een bepaalde max aan de te plaatsen cc is, maar daar komt ook bij dat de ene arts meer cc durft te plaatsen dan de ander, tevens hangt het af hoeveel overtollige huid je hebt.

Daarbij ligt het ook aan welke protheses er geplaatst gaan worden, welk profiel etc, je moet dus niet alleen kijken naar cc.

 

 

Dr. Vermeulen zegt mij niets, maar Plovier is technisch ook enorm kundig, 

Voor je eigen gemoedsrust zou ik zeggen, ga nogmaals op consult bij Plovier, en anders kun je je licht eens op gaan steken in Nederland bij Nio.

 

De uiteindelijke keuze zul je uiteraard zelf moeten maken, maar lees ook de verschillende topics met ervaringen over de artsen waar je bent geweest, deze ervaringen kunnen je ook wel in de goede richting sturen.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.