Ga naar inhoud

Vanaf wanneer nieuwe BH's?


Aanbevolen berichten

Hallo!!

Een vraagje, vanaf wanneer hebben jullie nieuwe BH's gekocht? Ik wil zo graag gaan winkelen, maar weet niet of de maat nog erg veranderd? Komende dinsdag ben ik 3 weken PO.. Is het te vroeg om ze nu al te kopen? Verandert het nog erg? Of kun je ze best al halen?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nog even wachten..

Bij mij is mijn maat niet meer veranderd maar kan altijd !!

zoizo moet je wachten tot 6 weken op beugelbhs te dragen he..

je kunt nu al wel een niet al te duren bh kopen, als ie dan niet meer past is het niet erg.. ;)

ik kon ook niet wachten met een bh kopen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik mag ze nog niet dragen inderdaad.. Maar ik ben al stiekem gaan passen in de winkel:D.. En soms zie ik hele mooie en ik ben bang dat ze er niet meer zijn als ik ze mag dragen! Maar ik denk niet dat het nog echt groter wordt bij mij, omdat ze al redelijk goed zijn ingedaald! Anders gaan ze dadelijk teveel hangen en mag ik weer terug voor een lift:P..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag je pas bij 6 weken beugelbh's dragen? Ik dacht bij 4 weken :102: . Waarom is dat? Moet je eerst 4 weken die kutkliniekbh aan en daarna nog 2 weken een sportbh??? Ik was al helemaal aan het aftellen...komen er nog 2 weken bij :145:

Ik heb ook al bh's gekocht, kon het ook niet laten, hoop natuurlijk nog wel dat ze wat groeien, jammer dan als ze niet meer passen haha. Vooralsnog heb ik het idee dat ze krimpen dus ik denk dat ze gewoon nog wel passen dalijk. (als ze maar niet te groot worden die bh;s, dan word ik gek :122: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooooooh nou dan komt het goed!!!! Heb een spannend feestje in het verschiet en daar kan ik echt niet met een sportbh verschijnen, dan word ik echt niet toegelaten :154: .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook eventjes wachten, al kon ik het zelf niet hihi.

Ik ben na 3 weken bh's gaan kopen en 1tje past er nu niet meer dus gelukkig valt het mee :blush:

Je hebt ze achter de spier dus ze kunnen nog heel wat veranderen!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja omdat ze dan, met name bij een push up, in een andere richting worden geduwd. Maar deze BH duwt totaal niet en mijn borsten zien hetzelfde uit als in de sportBH.. En vanavond om 3/4 uur is de beugelbh weer uit! En dan ga ik weer netjes luisteren:D hihi..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het allemaal wel meevalt hoor, logisch dat ze het je afraden, anders gaat iedereen gelijk na een week alleen nog maar beugelbh's dragen, maar als je af en toe je sportbh of kliniekbh uitdoet of een andere bh aan doet voor een paar uur dan kan dat heus wel hoor, als je maar voornamelijk je aangewezen bh aandoet en vooral als je slaapt. ik zit vaak lekker op de bank 's avonds zonder bh en alleen een topje aan, heerlijk, lekker vrijheid haha!!!! voordat ik dan naar bed ga, doe ik dat rotding weer aan!!

Veel plezier met stappen, ik heb ook zin!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de Bergman kliniek zeiden ze tegen mij dat ik 2 weken een sportbh aan moest dag en nacht en daarna weer normale bh's mocht gaan dragen overdag. Ze zeggen toch allemaal wat anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik moest m echt 6 weken dag en nacht aan ,maar de verpleging zei toen ineens ,omdat ik er zon pijn van (striemen) had,

je mag hem savonds wel even uit hoor,nou daar was ik al blij om,maar durfde niet zo goed,haha,na een kwartier deed ik m alweer aan..lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik zat er net aan te denken toen ik het topic van Anais las waar emotion vertelde dat ze een verband om heeft gekregen die ze 12 dagen om moet houden voordat ze mag kijken of douchen, dus pas als de draadjes eruit gaan. Lijkt me dat zo'n verband helemaal geen steun geeft en de protheses niet naar beneden duwt zoals met mijn klinikebh waar zo'n wurgband omheen zit. Toch raar dat het zo verschilt, het lijkt me toch dat daar algemene regels over zijn wat het beste is? Net zoals bijv bij een gebroken been dat er gips omheen komt? En niet bij de 1 gips, bij de ander een verband en bij weer een ander een pleister????

Vandaar dat ik denk dat je je niet zo heel strikt aan de regels van je pc hoeft te houden, omdat iedereen toch wat anders zegt.

Heb je een leuke avond gehad? Veel mannen achter je aan haha?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.