Ga naar inhoud

Tamara07 : 28 februari 2018 : Dr. Corion : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Al een langere tijd ben ik ontevreden over de grote van mijn borsten en heb ik vorig jaar toch besloten om te gaan informeren over een borstvergroting ( heb nu kleine 80B) Door een vriendin ben ik bij de Bergman gekomen. Ivm slanke postuur en ik had aangeven dat ik de ronding van prothese aan de bovenkant van de borst niet mooi vind ( te nep in mijn ogen...) heeft hij mij geadviseerd om voor de dual plane te gaan met een ronde prothese van 310cc. Erg Spannend!!

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen hierover!!? 

Groetjes Tamara 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tamara 

 

Super dat je er voor gaat! Heb je al een datum? Toevallig heb ik ook een kleine 80B. Ik wilde ook geen ronding wan de bovenkant. Ik krijg dan ook anatomische prothese. Maar ik heb op het forum gelezen dat rond en dual plant geplaatst ook een mooi resultaat geeft. Ik kan je verder nog niks erover vertellen omdat ik zelf volgende week geopereerd ga worden. Maar weet zeker dat hier dames zijn die je meer kunnen vertellen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Bobbie88:

Hoi Tamara 

 

Super dat je er voor gaat! Heb je al een datum? Toevallig heb ik ook een kleine 80B. Ik wilde ook geen ronding wan de bovenkant. Ik krijg dan ook anatomische prothese. Maar ik heb op het forum gelezen dat rond en dual plant geplaatst ook een mooi resultaat geeft. Ik kan je verder nog niks erover vertellen omdat ik zelf volgende week geopereerd ga worden. Maar weet zeker dat hier dames zijn die je meer kunnen vertellen 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Bobbie88

Het gaat van mijn kant volgens mij niet helemaal goed met reageren op je bericht... Maar bedankt voor je reactie! Spannend zeg volgende week je operatie! Waar word je geopereerd?

Mijn operatie staat ip gepland op 28 februari. Ivm werk lukte dit niet eerder. 

Jij gaat dus voor een anatomische prothese? Boven de spier? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Tamara07

Gefeliciteerd met je datum!
Rechtsboven is een zoekbalk, waar je op trefwoorden of de naam van een pc kunt zoeken. Er zijn, dacht ik, ook wat ervaringen van dr. Corion te vinden daar :)

Ik ga je titel even aanpassen en je verhuizen naar de operatieverslagen. Dan staat je topic al meteen goed, ook voor na je operatie. Kun jij dit topic blijven gebruiken voor al je updates, en heb je alles overzichtelijk bij elkaar staan :)

Nog veel leesplezier hier!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-12-2017 om 22:34 zei Bobbie88:

Haha kan gebeuren. Ik moet ook nog vaker zoeken. Maandag gaat het gebeuren. Ik ga voor anatomisch en dan 410cc. Zo benieuwd na het resultaat 

 

Tjee morgen is het al zover voor je!! Spannend!! 

Heb gelezen dat je elkaar ook kunt volgen... Mag ik jou volgen? ( alleen moet je me dan even uitleggen hoe :blush: haha) Namelijk erg benieuwd naar je ervaringen!

Heel veel succes he voor morgen!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bobbie88:

Ja echt heel spannend!! Merk dat ik onrustig/nerveus begin te worden. Hoe dat volgen moet weet ik eerlijk gezegd ook niet. Moet je dan niet na mijn pagina gaan? 

Snap ik, logisch toch!!

Is natuurlijk niet zomaar wat... Hou er aan vast dat je morgen EINDELIJK je mooie borsten hebt! 

Ben naar je pagina gegaan en als het goed is volg ik je nu. 

Nogmaals succes he!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tamara07:

Snap ik, logisch toch!!

Is natuurlijk niet zomaar wat... Hou er aan vast dat je morgen EINDELIJK je mooie borsten hebt! 

Ben naar je pagina gegaan en als het goed is volg ik je nu. 

Nogmaals succes he!! 

Ja inderdaad. Zo lang gewacht en morgen is het zo ver. Dan lig op dit tijdstip lekker op de bank met eindelijk borsten. Dankjewel!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Tamara!

 

Hier ook geen ervaring nog, maar wel bíjna dezelfde operatiedatum als jij: 27 februari! 

Ik ga ook voor dual plane, maar dan 300cc en ik heb nu ook een 80B, dus wellicht ligt het heel dicht bij elkaar! :-) 

Hoe lang ben jij? 

 

Spannende tijd! En het duurt nog zooooo lang voor mijn gevoel..... Jij succes met de voorpret!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-12-2017 om 15:12 zei Yzer90:

Hoi Tamara!

 

Hier ook geen ervaring nog, maar wel bíjna dezelfde operatiedatum als jij: 27 februari! 

Ik ga ook voor dual plane, maar dan 300cc en ik heb nu ook een 80B, dus wellicht ligt het heel dicht bij elkaar! :-) 

Hoe lang ben jij? 

 

Spannende tijd! En het duurt nog zooooo lang voor mijn gevoel..... Jij succes met de voorpret!  

Hi. Leuk dat je berichtje hebt gestuurd en ja idd hebben hoop gemeen :) 

Ik ben 1.82. Jij? 

Jaaa spannend he!!

Heb van de week nog wel afspraak gemaakt voor vervolg consult om nog wat vragen te stellen en om nogmaals pasprothese te passen. 

 

Waar word jij geopereerd?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi! Lees nu pas je berichtje... geen melding binnen gehad...

je bent idd ietsje kleiner dan ik ;) Heb afspraak voor volgende week voor tweede consult. Ben benieuwd! 

Nog 2 maandjes en dan is het bij ons zover :) 

 

Krijg jij ronde protheses? Of anatomisch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees dat jij ook geopereerd gaat worden bij de Bergman clinics. Jij bent iets eerder aan de beurt dan ik. Jij krijgt ook natrelle proheses? 

Ik ook. Ik krijg 290 CC dual plane high profile. Ben 1.79 lang en heel slank namelijk 56 kilo En minder dan een AA cup.

Mag ik vragen wat jou voorsituatie nu is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 15-12-2017 om 20:24 zei Tamara07:

Hallo allemaal,

Al een langere tijd ben ik ontevreden over de grote van mijn borsten en heb ik vorig jaar toch besloten om te gaan informeren over een borstvergroting ( heb nu kleine 80B) Door een vriendin ben ik bij de Bergman gekomen. Ivm slanke postuur en ik had aangeven dat ik de ronding van prothese aan de bovenkant van de borst niet mooi vind ( te nep in mijn ogen...) heeft hij mij geadviseerd om voor de dual plane te gaan met een ronde prothese van 310cc. Erg Spannend!!

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen hierover!!? 

Groetjes Tamara 

 

Hoi Tamara,

 

20 februari ben ik aan de beurt bij dokter Corion. Hoe was je ervaring? En ben je tevreden?

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.