Ga naar inhoud

Bnice : 4 januari 2018 : Dr. Smulders : Velthuis Kliniek


Gast Bnice

Aanbevolen berichten

Hoi Hoi!

 

Ik ben Bnice, 32 jaar oud en 2 kinderen, vanaf mijn 17e denk ik al na over een bv.

Mijn moeder zei altijd tegen me wacht maar tot je ooit kinderen hebt gehad dan worden ze vanzelf groter.

Nou ja ik dacht bij mijn moeder is dit inderdaad gebeurd, dus ga me er niet meer druk om maken en wacht gewoon netjes tot ik kinderen heb gekregen, als ik ze mag krijgen...

Gelukkig 2 gezonde kinderen gekregen, maar helaas vooral na de 2e is er bijna niks meer te zien... AA dus... verschrikkelijk!

Zit er mega mee en doe altijd van die kipfilets in m'n al dikke push up bh zodat het nog een beetje eruit ziet in m'n shirt...

 

4 januari is het zover en ben mega zenuwachtig ja nu al!!! gewoon misselijk!! zere buik!! verder heb ik er wel erg zin in en kijk ik uit naar de zomer! 

Mijn omgeving behalve mijn ouders vinden het onzin dat ik het ga doen.. je bent slank dus logisch dat je kleine tieten hebt, dan denk ik klein??? waren ze maar gewoon klein... ik heb gewoon helemaal niks meer!!! 

Ok voor een vergoeding misschien net iets meer dan 1cm weefsel.. geen idee.. maar ga er ook niet achteraan.. zo gedoe om dan telkens afgewezen te worden enz enz 

 

Oja ik krijg trouwens 245 gr voor de spier.. mentor co 3

hopelijk een grote B kleine C

 

Groetjes Bnice

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Bnice:

Hoi Hoi!

 

Ik ben Bnice, 32 jaar oud en 2 kinderen, vanaf mijn 17e denk ik al na over een bv.

Mijn moeder zei altijd tegen me wacht maar tot je ooit kinderen hebt gehad dan worden ze vanzelf groter.

Nou ja ik dacht bij mijn moeder is dit inderdaad gebeurd, dus ga me er niet meer druk om maken en wacht gewoon netjes tot ik kinderen heb gekregen, als ik ze mag krijgen...

Gelukkig 2 gezonde kinderen gekregen, maar helaas vooral na de 2e is er bijna niks meer te zien... AA dus... verschrikkelijk!

Zit er mega mee en doe altijd van die kipfilets in m'n al dikke push up bh zodat het nog een beetje eruit ziet in m'n shirt...

 

4 januari is het zover en ben mega zenuwachtig ja nu al!!! gewoon misselijk!! zere buik!! verder heb ik er wel erg zin in en kijk ik uit naar de zomer! 

Mijn omgeving behalve mijn ouders vinden het onzin dat ik het ga doen.. je bent slank dus logisch dat je kleine tieten hebt, dan denk ik klein??? waren ze maar gewoon klein... ik heb gewoon helemaal niks meer!!! 

Ok voor een vergoeding misschien net iets meer dan 1cm weefsel.. geen idee.. maar ga er ook niet achteraan.. zo gedoe om dan telkens afgewezen te worden enz enz 

 

Oja ik krijg trouwens 245 gr voor de spier.. mentor co 3

hopelijk een grote B kleine C

 

Groetjes Bnice

 

Hey @Bnice welkom op het forum. Wist je al dat er een januariclubje bestaat? Allemaal dames die in januari aan de beurt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bnice

 

hoi meis,

 

Ik heb eventjes de titel aangepast en gelijk je topic verhuisd naar operatie verslagen borstvergroting, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, eventuele vragen en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Nu lekker af gaan tellen.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hier mijn operatie verslag!

 

4 januari 2018 was het dan zover, om half 11 mocht ik me melden in Enschede en waren er ook netjes om 5 voor half 11! 

Even de papieren doorgenomen en 2 handtekeningen gezet en mocht ik meelopen om voor foto`s te maken! Daarna mocht ik mee lopen naar beneden, richting de OK, daar moest ik afscheid nemen van mijn man. Een dikke kus en weg was hij. :102:

 

Daar stond een verpleegkundige op me te wachten en mocht me uitkleden op m`n onderbroek na.

De operatiehemd aan, mutsje op en slippertjes aan. Ik was er klaar voor!

Ze vroeg nog of ik moest plassen en ja van al die zenuwen moest ik dat zeker wel! 

 

Daar stond mijn bedje klaar en kroop erin, toen keek ik om me heen en zag allemaal mannen liggen!! Moest wel even in mezelf lachen en dacht oke nu ga je me niet vragen waarom ik hier lig!! :154:

Maar dat deed hij niet.. hij vertelde wel dat hij al klaar was en dat je goed begeleid werd als je onder narcose gaat! en dat ze goed voor je zorgden. 

 

Infuus prikken ging makkelijk en Mevr. Smulders kwam me aftekenen en vroeg hoe het met me ging en sprak nog even de maten door. Alles klopte wat ze zei en toen zei ze kom maar mee, mijn bedje werd mee gereden naar de OK en moest zelf even op het OK bed overstappen, daar werd ik neergelegd en brachten ze me in diepe slaap HEERLIJK!

3 kwartier later werd ik wakker op de uitslaapkamer, Ik keek naar de klok en dacht.. oke dat is snel gegaan! 

Het is gewoon al klaar!!!! Dus erg vermoeiend nog probeerde ik onder de dekens naar beneden te kijken of ik stiekem al wat kon zien.. 

 

Maar helaas.. dik strak verband.. hield alles tegen om te gluren! Zag er gewoon nog plat uit.. vond het beetje verwarrend dacht.. is er wel wat gebeurd??? 

mv Smulders kwam naar me toe en zei het is heel goed gegaan allemaal en het is een prachtige maat geworden, ik denk dat je hier heel blij mee gaat zijn! 

Toen werd ik wel heel erg nieuwsgierig, maar moest wachten op de volgende dag, 24 uur later dat ik onder de douche mocht en het verband mocht verwisselen voor de 75 C sport bh! 

 

`s Nachts redelijk geslapen wel elke 2 uur wakker, ook omdat je half zittend slaapt, dat is niks voor mij.

De volgende dag, behoorlijke spierpijn auw! baksteen gevoel aan de voorkant, mn ribben gekneust, althans zo voelde het! Uit bed komen zelf lukte me gewoon niet! terwijl ik best goede buikspieren heb.. maar helaas de" bakstenen" waren te zwaar blijkbaar!

 

Eindelijk was het half 2 en ons jongste zoontje lag lekker te slapen in bed en hebben we voorzichtig net een cadeautje mezelf uitgepakt heel langzaam! En daar kwamen ze te voorschijn! 2 ronde bolletjes op mijn lijf!! Van boven af leken ze erg groot!! Maar ik vond ze prachtig!! Toen voorzichtig en snel gedoucht, daarna mijn sport bh aan, nou dat was wel even een verademing, dat te strakke verband af en nu een sport bh wat lekker zit en niet knelt!

Ook na het douchen knap je gewoon op! 

 

Vandaag dag 2 gaat het steeds beter, de spierpijn neemt langzaam af.

Zelf uit bed komen lukt nu goed. Baksteen gevoel blijft nog steeds wel als ik heb gezeten of gelegen en dan weer opsta! Verder bijna geen pijn. Vandaag alweer een beetje mascara opgedaan en m'n oorbellen weer in. Als ik dat doe dan gaat het weer een stuk beter met me! Vanavond wil ik even weer samen met mijn man douchen. Ben wel weer benieuwd naar mijn nieuwe vriendinnen:1bouncingboobs:

 

Tot zo ver mijn verslag! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen dat het allemaal zo goed is gegaan en vlot is verlopen! 

Kan me voorstellen dat het een spannend moment was toen je ze eindelijk mocht zien. Ik vind ze prachtig!! 

Ik hoop dat het slapen dadelijk ook weer beter gaat. Slaap ook voor geen meter!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Bnice:

Hier mijn operatie verslag!

 

4 januari 2018 was het dan zover, om half 11 mocht ik me melden in Enschede en waren er ook netjes om 5 voor half 11! 

Even de papieren doorgenomen en 2 handtekeningen gezet en mocht ik meelopen om voor foto`s te maken! Daarna mocht ik mee lopen naar beneden, richting de OK, daar moest ik afscheid nemen van mijn man. Een dikke kus en weg was hij. :102:

 

Daar stond een verpleegkundige op me te wachten en mocht me uitkleden op m`n onderbroek na.

De operatiehemd aan, mutsje op en slippertjes aan. Ik was er klaar voor!

Ze vroeg nog of ik moest plassen en ja van al die zenuwen moest ik dat zeker wel! 

 

Daar stond mijn bedje klaar en kroop erin, toen keek ik om me heen en zag allemaal mannen liggen!! Moest wel even in mezelf lachen en dacht oke nu ga je me niet vragen waarom ik hier lig!! :154:

Maar dat deed hij niet.. hij vertelde wel dat hij al klaar was en dat je goed begeleid werd als je onder narcose gaat! en dat ze goed voor je zorgden. 

 

Infuus prikken ging makkelijk en Mevr. Smulders kwam me aftekenen en vroeg hoe het met me ging en sprak nog even de maten door. Alles klopte wat ze zei en toen zei ze kom maar mee, mijn bedje werd mee gereden naar de OK en moest zelf even op het OK bed overstappen, daar werd ik neergelegd en brachten ze me in diepe slaap HEERLIJK!

3 kwartier later werd ik wakker op de uitslaapkamer, Ik keek naar de klok en dacht.. oke dat is snel gegaan! 

Het is gewoon al klaar!!!! Dus erg vermoeiend nog probeerde ik onder de dekens naar beneden te kijken of ik stiekem al wat kon zien.. 

 

Maar helaas.. dik strak verband.. hield alles tegen om te gluren! Zag er gewoon nog plat uit.. vond het beetje verwarrend dacht.. is er wel wat gebeurd??? 

mv Smulders kwam naar me toe en zei het is heel goed gegaan allemaal en het is een prachtige maat geworden, ik denk dat je hier heel blij mee gaat zijn! 

Toen werd ik wel heel erg nieuwsgierig, maar moest wachten op de volgende dag, 24 uur later dat ik onder de douche mocht en het verband mocht verwisselen voor de 75 C sport bh! 

 

`s Nachts redelijk geslapen wel elke 2 uur wakker, ook omdat je half zittend slaapt, dat is niks voor mij.

De volgende dag, behoorlijke spierpijn auw! baksteen gevoel aan de voorkant, mn ribben gekneust, althans zo voelde het! Uit bed komen zelf lukte me gewoon niet! terwijl ik best goede buikspieren heb.. maar helaas de" bakstenen" waren te zwaar blijkbaar!

 

Eindelijk was het half 2 en ons jongste zoontje lag lekker te slapen in bed en hebben we voorzichtig net een cadeautje mezelf uitgepakt heel langzaam! En daar kwamen ze te voorschijn! 2 ronde bolletjes op mijn lijf!! Van boven af leken ze erg groot!! Maar ik vond ze prachtig!! Toen voorzichtig en snel gedoucht, daarna mijn sport bh aan, nou dat was wel even een verademing, dat te strakke verband af en nu een sport bh wat lekker zit en niet knelt!

Ook na het douchen knap je gewoon op! 

 

Vandaag dag 2 gaat het steeds beter, de spierpijn neemt langzaam af.

Zelf uit bed komen lukt nu goed. Baksteen gevoel blijft nog steeds wel als ik heb gezeten of gelegen en dan weer opsta! Verder bijna geen pijn. Vandaag alweer een beetje mascara opgedaan en m'n oorbellen weer in. Als ik dat doe dan gaat het weer een stuk beter met me! Vanavond wil ik even weer samen met mijn man douchen. Ben wel weer benieuwd naar mijn nieuwe vriendinnen:1bouncingboobs:

 

Tot zo ver mijn verslag! xxx

Fijn om te horen dat alles goed is gegaan en je blij bent met je nieuwe boobies!!!;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Roos88:

Leuk verslag en klinkt als een prettige ervaring! Ik ben de 18e aan de beurt in Amsterdam. Heel spannend en beetje eng!

oh spannend!! Wat krijg jij? dual plane of voor de spier en hoeveel cc? 

Ik vond het ook heel eng, maar voor de operatie hoef je niet bang te zijn! Ging eigenlijk heel snel allemaal! En ze leiden je wel af met gezellige praatjes enz. 

Vind alleen het herstel best pittig.. niet echt om de pijn.. maar gewoon omdat je niet veel kunt nog.. En voor je gevoel gaat het zo langzaam het herstel.

 

Nou wens je alvast heel veel succes en laat je lekker verzorgen tegen die tijd!!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg 295 achter de spier. Heb nu een kleine 70B, ga waarschijnlijk naar D. Hoop dat ze niet te groot worden, de pc zegt van niet en dat het bij me past. Wil ook liever niet dat de buitenwereld het gaat zien, dat het te veel opvalt zeg maar. Ik ben wel wat nerveus voor de dag zelf, weer nu al dat ik buikpijn krijg van de zenuwen haha. Maar meer ben ik onzeker over het herstel en de ervaring. Ga ik mezelf niet iets aandoen wat ik beter niet had kunnen doen??

 

hoe ervaar jij dat nou?? Ervaringen helpen mij, wel eerlijk zijn he ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei saar199621:

HEE!

 

Naar aanleiding dat je had gereageerd op de chat... had jij ook de fysio erbij gedaan?

Ben zo bang voor de pijn erna. Zoals ik dit lees wat het best wel heftig bij jou!

Wat jammer dat je ze niet gelijk kan zien. Kan wel snappen dat je ze gelijk wilt zien haha

 

xx

Hee! Had de melding van dit bericht niet gezien sorry! Nee had geen fysio dat is bij dual plane plaatsen.. ik heb ze voor de spier laten plaatsen.. 

Dus jij krijgt dual plane? Hoeveel cc? 

En heb je al een datum? 

Verder kan ik Veldhuis zeker aanraden! 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bnice maakt niet uit. Ja ik ga wel voor onder de spier. Dat was aangeraden.

290cc heb ik nu.. Maar denk dat ik voor 1 maat groter ga. Ben toch beetje bang dat ik ze iets te klein ga vinden. 15 februari is d-day. :D

Zo spannend.. tot nu toe is velthuis voor mij ook zeker een aanrader.

Ik hou je blog in de gaten, ben benieuwd hoe je je verder ontwikkeld :)

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-1-2018 om 19:01 zei Roos88:

Ik krijg 295 achter de spier. Heb nu een kleine 70B, ga waarschijnlijk naar D. Hoop dat ze niet te groot worden, de pc zegt van niet en dat het bij me past. Wil ook liever niet dat de buitenwereld het gaat zien, dat het te veel opvalt zeg maar. Ik ben wel wat nerveus voor de dag zelf, weer nu al dat ik buikpijn krijg van de zenuwen haha. Maar meer ben ik onzeker over het herstel en de ervaring. Ga ik mezelf niet iets aandoen wat ik beter niet had kunnen doen??

 

hoe ervaar jij dat nou?? Ervaringen helpen mij, wel eerlijk zijn he ;-)

Jij bent bijna aan de beurt!!! Spannend!!! 

Hoe ik het ervaar ?

Goed tot nu toe! Weinig pijn alleen veel ongemakken zoals niet goed kunnen bewegen.. zware tieten vanwege t vocht.. nog lang niet gevoel van eigen borsten zit geen beweging in.. 

Nu 8 dagen verder komt er wat beweging in iets soepeler en iets meer energie.. 

 

Maar vindhet nog steeds spannend hoe het verder gaat! Hopelijk geen kapsel vorming enz... 

 

Ik wens jou een fijne operatie.dag toe eneen heel goed herstel!! 

En ik hoor graag van je hoe het is gegaan! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Bnice:

Jij bent bijna aan de beurt!!! Spannend!!! 

Hoe ik het ervaar ?

Goed tot nu toe! Weinig pijn alleen veel ongemakken zoals niet goed kunnen bewegen.. zware tieten vanwege t vocht.. nog lang niet gevoel van eigen borsten zit geen beweging in.. 

Nu 8 dagen verder komt er wat beweging in iets soepeler en iets meer energie.. 

 

Maar vindhet nog steeds spannend hoe het verder gaat! Hopelijk geen kapsel vorming enz... 

 

Ik wens jou een fijne operatie.dag toe eneen heel goed herstel!! 

En ik hoor graag van je hoe het is gegaan! Xxx

Ooh dat snap ik! Die weken wachten lijkt me ook moeilijk. Is er niet iets tegen dat vocht te doen? Veel water drinken helpt misschien? Ben je wel blij dat je het hebt gedaan? Ik hoop dat ik er vrolijk van wordt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Roos88:

Ooh dat snap ik! Die weken wachten lijkt me ook moeilijk. Is er niet iets tegen dat vocht te doen? Veel water drinken helpt misschien? Ben je wel blij dat je het hebt gedaan? Ik hoop dat ik er vrolijk van wordt :-)

Ja wordt langzaam steeds blijer... ik was plat dus heb ineens borsten daar moet ikecht aan wennen. 

Maar volgens mij ga ik hier ook helemaal aan wennen straks. Wat is het gaaf om borsten te hebben! Ik loop nu al een stuk rechter op! 

Dus ja ben er echt blij mee!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bnice, leuk te lezen dat je ook plat was. Oké, die zin bedoel ik dus positief! 

Ik ben ook plat en hoop 1 maart borsten te krijgen. Lees veel verschillen qua plaatsen. Bij mij zal het dual plane worden. Mooi dat het bij jou voor de spier lukte. Ik zie wel op tegen de operatie en de klap voor de spieren, geen oefeningen van fysio. Maar ik moet dat afwachten hoe het herstel verloopt en krijg ze nou eenmaal niet vanzelf die boobs.

 

Bedankt om je verslag te delen! Succes met je verdere herstel en veel plezier straks in de toekomst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎12‎-‎1‎-‎2018 om 19:37 zei Roos88:

Ooh dat snap ik! Die weken wachten lijkt me ook moeilijk. Is er niet iets tegen dat vocht te doen? Veel water drinken helpt misschien? Ben je wel blij dat je het hebt gedaan? Ik hoop dat ik er vrolijk van wordt :-)

@Roos88 en.......... hoe ervaar jij het nu :01:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎12‎-‎1‎-‎2018 om 21:33 zei Monstrea:

Bnice, leuk te lezen dat je ook plat was. Oké, die zin bedoel ik dus positief! 

Ik ben ook plat en hoop 1 maart borsten te krijgen. Lees veel verschillen qua plaatsen. Bij mij zal het dual plane worden. Mooi dat het bij jou voor de spier lukte. Ik zie wel op tegen de operatie en de klap voor de spieren, geen oefeningen van fysio. Maar ik moet dat afwachten hoe het herstel verloopt en krijg ze nou eenmaal niet vanzelf die boobs.

 

Bedankt om je verslag te delen! Succes met je verdere herstel en veel plezier straks in de toekomst. 

@Monstrea Verschrikkelijk he al die jaren plat te zijn bah! Heb er zo veel last van gehad! Vind dual plane plaatsten vaak wel heel erg mooi hoor! Maar mv Smulders zei tegen mij je hebt genoeg huid vet daar dus als je natuurlijkst resultaat wilt dat ze echt meebewegen als je loopt enz dan is dat het mooist.. Elke plaatsing heeft zijn voor en na deel dus principe maakt het niet veel uit. 

1 maart dat schiet al mooi op! Welke kliniek ga je na toe en hoeveel cc? Krijg jij het wel vergoed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2018 om 09:55 zei Bnice:

@Monstrea Verschrikkelijk he al die jaren plat te zijn bah! Heb er zo veel last van gehad! Vind dual plane plaatsten vaak wel heel erg mooi hoor! Maar mv Smulders zei tegen mij je hebt genoeg huid vet daar dus als je natuurlijkst resultaat wilt dat ze echt meebewegen als je loopt enz dan is dat het mooist.. Elke plaatsing heeft zijn voor en na deel dus principe maakt het niet veel uit. 

1 maart dat schiet al mooi op! Welke kliniek ga je na toe en hoeveel cc? Krijg jij het wel vergoed?

Ik ga naar Bergman clinics. 

Ga voor 300 of 345 cc maar het scheelt niet eens zo gek veel.

Heb paar dagen een tijdje met zakjes rijst gelopen. Haha 

Ik neig naar de 345 om het maar goed te doen en de verhalen hier dat soms net goed/ mooi wordt gekozen en dat het te klein is. Schijnt een volle C te kunnen worden, via best_boobie een berekening gedaan. Een c cup is wel wat ik wil. Ga nogmaals in het echt passen maar vind die pasdingen zo lastig om te zien. Zijn wat puntiger en vind het moment ook zo snel. Niet dat ik er een uur wil staan hoor, maar het is iets wat je maar kort kan ervaren en zo belangrijke keuze. Dus maar even nogmaals er heen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei Monstrea:

Ik ga naar Bergman clinics. 

Ga voor 300 of 345 cc maar het scheelt niet eens zo gek veel.

Heb paar dagen een tijdje met zakjes rijst gelopen. Haha 

Ik neig naar de 345 om het maar goed te doen en de verhalen hier dat soms net goed/ mooi wordt gekozen en dat het te klein is. Schijnt een volle C te kunnen worden, via best_boobie een berekening gedaan. Een c cup is wel wat ik wil. Ga nogmaals in het echt passen maar vind die pasdingen zo lastig om te zien. Zijn wat puntiger en vind het moment ook zo snel. Niet dat ik er een uur wil staan hoor, maar het is iets wat je maar kort kan ervaren en zo belangrijke keuze. Dus maar even nogmaals er heen. 

Meestal idd hoor je zeggen dat je voor de grootste moet kiezen omdat je er zo snel aan went. En idd je went er ook snel aan! Maar toch ben ik blij dat ik niet groter dan 245 cc (voor de spier)heb gedaan, in kleding hadden ze op zich wel groter gemogen, maar als ik naakt ben dan denk ik ze zijn precies goed, ze zien er zo natuurlijk uit bij mijn lichaam.. nu durf ik hier mee ook wel naar de sauna omdat het gewoon echt niet fake lijkt! Denk als ik ze groter had gedaan terwijl ik omtrek 70 heb, ze veelte breed langs mijn lijf zouden vallen, dan zou het toch gauw fake lijken en dat is iets wat ik echt niet wilde! Ik houd van sauna`s en nu durf ik straks eindelijk! 

Maar idd dual plane geplaatst gaat er nog een spier over heen en is dat toch anders. en is de overgang mooi geleidelijk dus dan is het ook al minder snel fake denk ik!  xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bnice Ik ben lang, dus ga er van uit dat ik het kan hebben en de pc het juiste advies geeft. Ik heb wel aangegeven dat ik nu eindelijke mooie rondingen in mijn kleding wil. Met het passen nog maar even checken hihi. Niet dat hij dacht o, daar moeten meloenen in. Hihi. Nee gekheid. Het kon zo prima, dus vertrouw daar op. 

 

Mag ik je foto zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.