Ga naar inhoud

Nog meer vragen ?


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei best_boobie:

Poeh poeh

Misschien had je ook gewoon eens de zoekbalk kunnen gebruiken?

Misschien was je dan mijn naam tegen gekomen?

Misschien had je mij een pb kunnen sturen en misschien had ik dan een en ander verder kunnen verduidelijken?

Beetje jammer dat je je totaal afhankelijk opstelt van antwoorden.

Wij kunnen niet alle Topics bijhouden en beantwoorden. Wij doen dit vrijwillig en hebben ook nog een leven buiten het forum.

 

Ik ben verder niet heel erg geïrriteerd, maar wilde je wel even op je zelfredzaamheid aanspreken. 

Mocht ik je ergens mee kunnen helpen als je specifieke vragen hebt, kun je me een pb sturen. Hoe je dat doet, staat bij borstenforum_informatie

 

BB

Het was niet als kritiek bedoeld naar het forum toe hoor dus je hoeft je niet meteen  aangevallen  te voelen. Je moest eens weten hoeveel ik de zoekbalk gebruikt heb echter daar staat zoveel  dat daar bijna  onmogelijk  doorheen valt te spitten althans  ik kon niks vinden over  het verschil van mentor en natrella. Misschien  heb ik net de verkeerde zoek opdrachten gebruikt dat kan ook nog, maar heb serieus heel wat uurtjes zitten spitten.

 

Groetjes Claudia 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Claudiat:

 ik kon niks vinden over  het verschil van mentor en natrella.

Misschien helpt het ook als je Natrelle invoert in de zoekbalk, in plaats van Natrella. Scheelt maar één letter, maar maakt een wereld van verschil. Succes met je zoektocht. 

 

Gr. Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.