Ga naar inhoud

Hoe weet ik welke chirurg ik moet kiezen


Gast Maaike12276

Aanbevolen berichten

Gast Maaike12276

Beste Dames, 

Ik mag van de verzekering een Bvk laten doen. Dat is heel fijn, ik zou van cup F naar cup D gaan.

Ik ben op consult geweest bij de Bergman Clinics en heb een consult gehad met dr Koopmann. Ik denk dat hij een kundig chirurg is, maar hij is niet zo scheutig in het geven van info. Ik zou graag foto's van zijn werk zien -en ik weet het, het is heel persoonlijk- want ik wil graag weten waarop ik me qua littekens op moet voorbereiden. Deze foto's had hij niet, later kwam ik erachter dat hij een eigen site heeft inc. foto's. Het voelt een beetje gek dat hij dat niet gemeld heeft, zodat we samen hadden kijken. dan had ik mijn vragen kunnen stellen, en mer vertrouwen gehad. nu voelt het alsof ik veel meer chirurgen moet consulteren. 

 

- wie heeft er ervaring met deze arts? Is hij goed?

- wie kan me een arts aanbevelen?

- bestaat er iets van een onafhankelijk advies orgaan over 'de beste' chirurg?

- is er iemand die mij foto's van de resultaten zou willen laten zien. Ik ben ook erg benieuwd naar hoe zo'n operatie en de littekens er na 2 jaar bv uitzien.

 

Ik vind het heel spannend en wil niet over 1 nacht ijs. Wie kan me adviseren....Ik hoor het graag!

 

groeten, Maaike 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...
Gast Maaike12276

Hoi, 

Ja, op 31 juli.

Operatie is goed verlopen en het resultaat is mooi. Blij dat ik het gedaan heb. Mijn chirurg was Felicia Smits van de Veldhuiskliniek in Amsterdam.

Leuke kordate vrouw.

 

Groeten Maaike

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.