Ga naar inhoud

Double bubble


Aanbevolen berichten

Hoii, ik hoop dat ik dit hier kan plaatsen. Ik ben 2 keer bij 2 PC’s geweest. En bij beiden heb ik er een goed gevoel bij. Maar 1 PC vertelde mij dat ik een grote kans heb op een double bubble.. Hier van ben ik erg geschrokken en nu twijfel ik heel erg of ik wel een borstvergroting moet laten doen.. Zijn er anderen die ook een double bubble hebben gehad? En is dit ook weg gegaan? Of zijn er anderen waarbij de PC zei dat ze een grote kans hebben op een double bubble en die dat uiteindelijk niet hebben gekregen? Ik hoop dat ik antwoord krijg want ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Vlinder07

Je zou @Jaydee hierover kunnen contacten. Zij had na haar bv een double bubble. Ze heeft pas een hersteloperatie gehad bij een andere pc. Anders kan je altijd aan best_boobie een privéberichtje sturen voor advies. Zij heeft in de loop der jaren op het forum heel veel kennis opgedaan. 

 

Het is trouwens handig om je eigen topic even te volgen dan krijg je ook een melding als iemand op je topic heeft gereageerd, maar je niet heeft getagget.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.