Ga naar inhoud

Bep.vat : 6 november 2017 : Dr. Ruhe : Meander ziekenhuis : Amersfoort


Aanbevolen berichten

Hallo ik ben nieuw hier ..zal mijn even voorstellen ..mijn naam is bep 49 jaar en 6 nov een bvk gehad ..omdat t niet mee zit helaas ..wil ik eens wat inlezen ..!! Ik heb ruim 25 jaar gewacht op bvk  en nu valt het tegen ..ivm met complicaties ..ik  woon alleen en heb een lieve vriend maar een lat relatie al 3.5 jaar .. !! Ik heb 2 kinderen meis en een jongen van 25 en 23 jaar en wonen uit huis ..

Ik werk niet door problemen psychisch afgekeurd al sinds mijn 27 ste maar probeer altijd vrijwilligers werk te doen 

Ik woon in het midden van het land 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi @Bep.vat

Ik heb zelf geen ervaring met bvk, maar @Doe ik het of niet? wel.. en zij kent vast nog wel een paar meiden met een bvk :)
Misschien dat jullie iets aan elkaar hebben :)

 

Mag ik vragen wie jouw pc is en in welke kliniek je geopereerd bent? Misschien dat we je dan kunnen verplaatsen naar de operatieverslagen met een officiele titel boven je topic.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-12-2017 om 19:39 zei best_boobie:

Hoi hoi @Bep.vat

Ik heb zelf geen ervaring met bvk, maar @Doe ik het of niet? wel.. en zij kent vast nog wel een paar meiden met een bvk :)
Misschien dat jullie iets aan elkaar hebben :)

 

Mag ik vragen wie jouw pc is en in welke kliniek je geopereerd bent? Misschien dat we je dan kunnen verplaatsen naar de operatieverslagen met een officiele titel boven je topic.

xx BB

Ik ben geopereerd in het meander ziekenhuis te amersfoort en geopereerd door dr ruhe 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Bep.vat:

Ik ben geopereerd in het meander ziekenhuis te amersfoort en geopereerd door dr ruhe 

Ik pas zo je titel even aan :)

Ik zag vanochtend je vraag in de chat, maar wist even niet meer dan jij een bvk gehad hebt, en geen bv.

 

Wat zegt je pc overdekte ontsteking in je borst?

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.