Ga naar inhoud

Estherlu : 30 november 2017 : Dr. Korteweg : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Binnenkort krijg ik voor een borstverkleining/ lift bij de bergman kliniek  in veldhoven.

Ik ben 47 jaar, getrouwd en moeder van 2 jongens (15 & 13). Al jaren jaren baal ik van mijn grote met name hangende borsten. Sporten is zelfs met goede sport bh pijnlijk. 

Ik zie wel op tegen het herstel na de operatie. Hoe lang ben je uit de roulatie?Lees verschillende verhalen, eerste weken geen autorijden ed. Graag hoor ik ervaring en tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb 30 november jl door Dr Steven Korteweg in de Bergman Bilthoven een Bvk / borstlift gehad. Ondanks dat erg tegen de operatie opzag, ben ik blij dat ik heb doorgezet. Van kleine F cup naar C cup

 

Eerste dagen behoorlijke pijn maar na dag of 4 was dit al wel veel minder. Gisteren voor controle geweest waarbij pleisters en en hechtingen zijn verwijderd. Heel veel rust (lees gewoon niks doen behalve Netflixen)  vooral niet rekken en boven en het geneest goed. Bijna alle wonden zijn dicht (hebben ook niet gelekt op eerste dag na operatie na) behalve klein stukje op drielandenpunt linkerborst.

 

Verpleegster van de Bergman adviseerde mij groot dik maandverband ipv glaasje onder mijn borst in de bh te leggen. Ervaar dit als erg comfortabel zo voel je de bh band veel minder.

 

Tot nu toe ben ik tevreden maar zeker ook erg benieuwd hoe het er uiteindelijk uit zal zien. Het is nu nog wat blauw en er zit volgens verpleegster nog wat wondvocht in .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Estherlu

 

Hoi meis. gefeliciteerd met je nw boobs, je hoort het vaak dat er tegen deze operatie word opgezien, maar achteraf zeggen de meeste dat er werkelijk een last van de schouders is afgevallen.

 

Dat het drielandenpunt vaak een beetje slecht geneest en niet gelijk dicht is, is een veelgehoorde klacht, omdat er op dat punt de meeste spanning staat.

Hou dat goed in de gaten, het vocht gaat vanzelf wegtrekken, hiervoor voldoende blijven drinken, en rust is zeker de beste manier om te herstellen.

 

Ik heb de titel even aangepast, alle verdere updates kun je nu hier in dit topic neerzetten.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

x

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.