Ga naar inhoud

Motiva ergonomix


Aanbevolen berichten

Hoi dames, 

 

Hebben jullie ervaring met Janssen kliniek en hoe is dit bevallen ? 

Ik heb nu 380 cc en ga eind november voor een 800 cc. Hij adviseerde mij dit en het leek wel normaal en goed. Maar 800cc klinkt zo groot ik wil geen lola ferrari worden. 

 

Iemand misschien fotos dat ik een beetje kan zien hoe het zou worden ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoii dames, 

 

Ik heb een vraag de arts waar ik ben geweest adviseerde mij de protheses van motiva ergonomix nu heb ik gelezen dat deze meer naar de druppelvorm neigen. 

Ik moet een prothese wissel heb nu een druppelvorm en wil graag ronde nu bovenin meer volume! 

 

Zijn hier mensen die ervaring hebben met motiva ergonomix 600 cc 

Zou heel graag een voorbeeld zien hoe het een beetje word. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Hoiixx:

Hoii dames, 

 

Ik heb een vraag de arts waar ik ben geweest adviseerde mij de protheses van motiva ergonomix nu heb ik gelezen dat deze meer naar de druppelvorm neigen. 

Ik moet een prothese wissel heb nu een druppelvorm en wil graag ronde nu bovenin meer volume! 

 

Zijn hier mensen die ervaring hebben met motiva ergonomix 600 cc 

Zou heel graag een voorbeeld zien hoe het een beetje word. 

Motiva ergonomix is een rond implantaat die door extreem soepele gel als druppel valt. Ik heb van mijn pc gehoord dat een ergonomix of druppelvormig implantaat in combi met dual plane een beetje teveel van hetzelfde is. Voor meer bolling bovenin zou je onder die redenatie wellicht beter voor de round kunnen kiezen. Krijg je de full of de corse?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Wens2017:

Motiva ergonomix is een rond implantaat die door extreem soepele gel als druppel valt. Ik heb van mijn pc gehoord dat een ergonomix of druppelvormig implantaat in combi met dual plane een beetje teveel van hetzelfde is. Voor meer bolling bovenin zou je onder die redenatie wellicht beter voor de round kunnen kiezen. Krijg je de full of de corse?

Hij had het alleen over de motiva ergonomix, ik moet nog weer heen voor een 2e consult maar ik wil echt graag dat ik meer volume krijg bovenin.. Maar weet niet of dat hiermee gebeurd maar als ik het zo lees zijn er heel veel verschillende van motiva.. wat is het verschil tussen full en corse dan precies ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De full is vergelijkbaar met de high profile van andere merken en corse met de ultra high profile. Kort gezegd levert de corse een resultaat met meer projectie dan de full. Je kunt voor concrete info even het maattabel van motiva googlen. Dan zie je meteen het verschil tussen de varianten van ergonomix en round. De round is overigens ook een hele mooie prothese. Je kan t ook zo bekijken; motiva round is de porche en de motiva round de porche met alle opties ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergonomix valt als de anatomische. Zelf heb ik voor Motiva full gekozen voor wat meer inhoudt bovenin de borsten. 

Met corse krijg je nóg meer vulling bovenin maar vond het voor mezelf onnatuurlijk ogen. Maar heb hier met corse wel ook hele mooie resultaten gezien hoor.

Op instagram kun ke heel veel voorbeeldfoto’s vinden, Motiva Scandinavië bijvoorbeeld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjulliewel voor de reacties, 

 

Alleen heb ik het probleem dat ik al protheses heb mijn linker is gedraaid en heb ik veel last van en moet eruit gehaald worden en boven de 500 cc betaal je nog weer een toeslag ik krijg in totaal 2000 euro korting bij accz kliniek. 

Maar betaal alsnog 3450 voor de motiva ergonomix maar kreeg bij de consult al het idee dat hij liever weer anatomisch erin wou doen.. Maar ik vind zelf rond mooier.. Maar als de motiva ergonomix als druppel valt vind ik dat wel jammer.. 

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Wil ook net zo lief van mentor ofzo maar daar was hij niet zo fan van zei hij.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Hoiixx:

Dankjulliewel voor de reacties, 

 

Alleen heb ik het probleem dat ik al protheses heb mijn linker is gedraaid en heb ik veel last van en moet eruit gehaald worden en boven de 500 cc betaal je nog weer een toeslag ik krijg in totaal 2000 euro korting bij accz kliniek. 

Maar betaal alsnog 3450 voor de motiva ergonomix maar kreeg bij de consult al het idee dat hij liever weer anatomisch erin wou doen.. Maar ik vind zelf rond mooier.. Maar als de motiva ergonomix als druppel valt vind ik dat wel jammer.. 

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Wil ook net zo lief van mentor ofzo maar daar was hij niet zo fan van zei hij.. 

Ik heb motiva ergonomix. Ik heb volume boven aan maar ze zijn net iets natuurlijker dan gewone ronde prothese 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-12-2017 om 19:22 zei Hoiixx:

Hoii dames, 

 

Ik heb een vraag de arts waar ik ben geweest adviseerde mij de protheses van motiva ergonomix nu heb ik gelezen dat deze meer naar de druppelvorm neigen. 

Ik moet een prothese wissel heb nu een druppelvorm en wil graag ronde nu bovenin meer volume! 

 

Zijn hier mensen die ervaring hebben met motiva ergonomix 600 cc 

Zou heel graag een voorbeeld zien hoe het een beetje word. 

Als je geen druppelvorm meer wil en juist meer ronding bovenaan je borst moet je niet voor de ergonomix (rechts op foto) gaan :) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei La.:

Als je geen druppelvorm meer wil en juist meer ronding bovenaan je borst moet je niet voor de ergonomix (rechts op foto) gaan :) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Dankjewel.. ben blij dat ik nog even ben gaan googlen naar deze prothese dit is echt niet wat ik wil indd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Hoiixx:

Dankjewel.. ben blij dat ik nog even ben gaan googlen naar deze prothese dit is echt niet wat ik wil indd..

Vraag anders ff aan @noov ..

zij heeft zowat in dezelfde situatie gezeten dacht ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...
Op 14-12-2017 om 21:49 zei Hoiixx:

Hoeveel cc heb je ? 

En heb je ook een foto ? 

Mag ik ook kijken? Ik 

 

Op 15-12-2017 om 18:27 zei AJFC81:

Hoi, zou ik ook in je album mogen? Ik heb net een paar dagen motiva en ben beetje nieuwsgierig hoe 375 eruit ziet. Alvast bedankt :blush:

Hoi hoi, mag ik ook kijken. Ben namelijk nieuwsgierig hoe het eruit ziet. Ik wil ook heel graag een.BV doen. Heb zelfs ook al een afspraak. Heb nog steeds twijfels. Motiva ergonomix 360cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.