Ga naar inhoud

Bandida115 : 25 november 2010 : Dr. Wilmink : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

As donderdag is het zover.................. eindelijk mijn bv in de veldhuiskliniek eindhoven door dokter wilmink.

Het is super spannend en begin me zorgen te maken of ik wel de juiste grote heb genomen.

Heb nu een 75 a en wat is het resultaat na de operatie met een mentor cpg 332 drupprlvorm 235 cc?

Ik hoop op een c cup.

Zijn er mensen die ongeveer dezelfde operatie hebben ondergaan en is iemand geopereerd door dokter wilmink?

Graag zou ik foto's zien van het resultaat, dus is er iemand die mij zou kunnen helpen?

Alvast bedankt voor de moeite........................................Groetjes!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ! Overmorgen al aan de beurt :1:

Wat je rezultaat gaat zijn kan enkel je chirurg goed inschatten want dat valt voor iedereen anders uit omdat iedereen dan ook uniek is .

Ik hoop dan wel dat je'm verteld hebt dat je een C-cup wenst ?

Kan je wel vertellen dat mijn vriendin met 275cc van een 75A naar een 75D gegaan is dus 't zit er dik in dat je binnen een paar dagen met een C rondloopt ;)

Veel succes donderdag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bandida,

Welkom! :D

Tja, moeilijke vraag inderdaad, valt bij iedereen anders uit die cc's. Maar als je goed je wens hebt aangegeven zal het wel goed komen! Hoe krijg je ze trouwens geplaatst? Voor de spier, achter of dual plane, achter of dual verlies je ook nog wat cc's namelijk (zo'n 40cc).

Veel succes morgen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Heel veel succes morgen!

Ik word ook in de Velthuiskliniek geopereerd, maar door een andere chirurg. Gaf de chrirurg niet aan waar je ongeveer op uit zult komen? Waar kwam je op uit tijdens het passen? Dat vertekent wel een beetje, maar geeft een goede indicatie.

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Eindelijk heb ik dan mijn langverwachte boobies, heerlijk!!!!!!!!!!!!!!!! :1boobs:

Vanmorgen geopereerd door drs wilmink in de veldmankliniek te eindhoven, ik was bang dat de tepels niet mooi recht zouden staan en of ze wel niet te klein of te groot zouden zijn, nou chapeau aan drs willmink, ze zijn, zoals het er direct na de operatie uitzagen perfect !!!!!!!!!

Het personeel is echt geweldig aardig en hulpvaardig, complimenten, tot zover!

Dual plane, onder de borst, mentor 235 cc van 75 a naar ik hoop een kleine c, we wachten met smacht tot de zwellingen blauwe plekken eraf zijn.

De pijn is de moeite waard, ik ga er vanuit dat deze toch minder gaat worden, heb na de operatie nog morfine bij gehad omdat de normale medicatie niet voldoende was. Ook voor thuis nog sterkere medicijnen meegekregen, dus dat moet goed komen.

Ik had voor de gene die al verder zijn dan mij nog een paar vraagjes:

Mag je op je zij liggen?

Is het normaal dat er spieren in je rug ook pijn geven?

Hoe kom jemet zo min mogelijk pijn omhoog als je in bed ligt? ik krijg mezelf niet omhoog zoveel pijn doet het en iemand mee laten helpen dmv aan de handen of armen gaat niet?

Hebben jullie tips mbt het tillen dragen en aankleden en andere zaken van mijn 2 lieve dochters van 2 en 6?

Nu hopen op een goed herstel zonder complicaties!

Ik zal jullie laten weten hoe het verder met me gaat de komende dagen, want ik zelf heb erg veel aan jullie operatieverslagen gehad, bedankt hiervoor!

Alvast bedankt en hoop natuurlijk op veel reacties en tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobies! Fijn dat alles zo goed is verlopen!

Even wat antwoordjes ;)

Je mag op je zij liggen... maar of je dat ook zo fijn vind?

Ja het is normaal dat je spieren op je rug pijn doen! Heb er ook een paar dagen last van gehad!

Toen ik net geopereerd was, heb ik aan mijn voeteinde van het bed, aan een buis, het touwtje van mijn ochtend jas geknoopt, die kun je dan langst je zij leggen. Ik kon me er goed aan optrekken met beide handen om het touwtje! Haha!

Ik heb een zoontje van 3, en heb hem de eerste week niet getild. maar ik tilde hem daarna wel uit bed en uit bad, heb gelezen dat als je het MOET doen je je ellebogen langst je lichaam moet houden, iig niet boven je schouders! Maar het beste is niet tillen. Aankleden lijkt me niet zo'n probleem, als je het rustig doet. Luister naar je lichaam!

Succes met je herstel! En straks lekker genietn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boezem Bandida :1bouncingboobs:

blij te lezen dat de pijn meevalt,al je nog werking hebt van de morfine vrees ik,maar mischien valt het idd ook allemaal wel mee voor je.

ik mocht zeker bij dual plane pas na 6weken op me zij slapen weer,en bij voor de spier plaatsing na 2weken,dus het verschilt van plaatsing en zeker ook qua advies per arts.

tillen mag je tot ongeveer 10kilo,met je ellebogen tegen je lichaam,ook je ellebogen niet hoger houden dan schouderhoogte.

hoe je omhoog komt uit je zetel of bed,met je buikspieren en of hulp :D

beterschap de komende tijd en veel geluk met je nieuwe boezem!

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mocht zeker bij dual plane pas na 6weken op me zij slapen weer,en bij voor de spier plaatsing na 2weken,dus het verschilt van plaatsing en zeker ook qua advies per arts.

Sorry! Dat wist ik echt niet!?!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van op je zij slapen wist ik ook niet, ik slaap al ruim een week op mn zij, was toen dus een week PO. Ik heb er geen last van en heb die kliniek bh aan. Het is niet zo dat ik expres op mn zij ga liggen maar na een week ging dat gewoon vanzelf tijdens mn slaap.

Ik had geen moeite met uit bed komen, deed dat met mn buikspieren en mn benen, heb mn armen er niet voor gebruikt. Dat van dat touw is ook wel een goed idee haha, je wordt vanzelf wel inventief op een gegeven moment, iedereen doet toch wat voor haarzelf het makkelijkste is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Ben gister geopereerd en zo positief als ik gister was, zo slecht was de nacht!

Zelfs zo'n pijn gehad, dat ik om 4 uur s'nachts de kliniek heb gebeld.

Dat had ik veel eerder moeten doen, want ze adviseerde mij een extra dosering pijnstillers te nemen en dat hielp na een half uur.

Dus advies voor mensen die nog geopereerd moeten worden, als de pijn niet minder wordt na je medicijnen, gewoon meteen bellen.

Mocht vandaag douchen, dus dat was wel heerlijk!

Natuurlijk ook weer in de spiegel gekeken en moest vandaag toch nog effe wennen.

Heb het idee dat ze zijn veranderd ten opzichte van gister, nu zijn ze puntiger en staan verder uit elkaar.

Weet iemand of dit nog veranderd en kun je een speciale bh aandoen die ze wat dichter bij elkaar laten groeien of zo?

Groetjes Bandida

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bandida,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten :) We zijn geloof ik op dezelfde dag geholpen.

Als ik nu in spiegel kijk, moet ik ook zeker wennen hoor, alles verandert volgens mij nog erg, dus ik probeer me niet te druk te maken. Mijn borsten zijn nu volgens mij wel een E cup, tenminste zo lijkt het haha, terwijl ik daar niet op uit was, ik hoop dat als de zwelling weg is, er een bescheiden D cupje of een volle C overblijft. Nou ja, we zien wel. Weet iemand hoe lang die zwelling meestal duurt eigenlijk?

Succes verder met je herstel!

liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Anais!

Jij ook gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :1boobs:

Hoeveel cc heb jij laten plaatsen en dual, achter of voor de spier?

Ik heb nu een volle c en hoop toch wel na de zwelling een kleine c over te houden, ben zeer benieuwd na het eindresultaat!

Hoe gaat het met jou met de pijn?

Bij mij gaat het wel alleen snachts kan ik niet slapen van de pijn, liggen lukt niet dus ik probeer zittend maar wat te slapen, hoe doe jij dat of gaat het beter met jou?

Groetjes en succes met je herstel! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bandida .. ik heb mijn boobies van gisteren . Die zitten volledig omwikkeld en moet dit zo houden 10 a 12 dagen .

Pas daarna mag het verband eraf . Ik las bij jou dat je al hebt gedouched ? Is jouw verband eraf na zo'n korte tijd ?

Mij werd verteld dat ik pas volledig mag douchen als het verband eraf mag . Het verband zit wel heel strak en m'n likker tepel zit iets lager dan m'n rechter

Maar dit komt misschien door het strakke verband . Ben benieuwd hoe ze eruit gaan zien .. maar dat weet ik pas na een goeie week

Van harte gefeliciteerd hoor .. Leuk hé die boobies :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bandida,

Ik heb 240 cc voor de spier, weet niet welke maat ik nu, met de zwelling heb, maar ze zien er erg groot uit... Ik hoop op een klein D-tje uit te komen :1big_boobs:

Met de pijn gaat het wel goed nu, de nachten zijn wel even anders, minder goed, dan anders, maar ik slaap op zich wel. De 2e nacht ook al veel beter dan de 1e nacht trouwens. Heeft allemaal tijd nodig :rolleyes: Geduld, vind ik wel eens moeilijk hoor haha

Sterkte met je herstel en het slapen vannacht, dat gaat vast alweer beter.

Liefs Anais

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Idd erg vreemd, ik heb alleen een watervaste pleister op mijn wond.

Bij mij zijn ze gedeeltelijk achter de spier geplaatst en bij jou?

Waar ben je geopereerd?

As woensdag gaan de hechtingen eruit en dan heb ik dus helamaal niets meer op de wond.

Ben benieuwd hoe het bij jou gaat.

Ook succes met het herstel!

Groetjes bandida!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey emotion!

Ook van harte met je nieuwe aanwinsten!

Idd erg vreemd,maar misschien komt dat door verschil van plaatsing? Bij mij dual plane, dus tussen de borstspier, onderin de borst.

Hoe zijn ze bij jou geplaatst?

Bij mij gaan ook as woe de hechtingen er al uit.

Ben benieuwd hoe deze nacht gaat, heb al 2 nachten geen oog dicht gedaan ivm extreme pijn, vooral in mijn rug en borstbeen.

Hoe gaat dat met jou en de pijn?

Liefs en succes bandida!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie, maar ik moest wel lachen toen ik je mail las, auw,auw!

Je moet natuurlijk wel buikspieren hebben! Ha,ha! dat laat bij mij na 2 kids een beetje te wensen over helaas!

Ik blijf extreme pijn houden als ik ga liggen, medicijnen helpen niet, hebben jullie dat ook gehad? Ik kan alleen zitten of staan en dan is de pijn te hebben, dus ik ga vanacht zittend proberen te slapen.

Liefs bandida

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Je had helaas gelijk, was nog onder invloed van de morfine.

Heb sinds donderdagnacht hevige pijn in mijn rug, voelt als mes steken,medicatie helpt niet, is iemand daar bekend mee?

Ook kan ik niet op mijn rug slapen van de pijn dus slaap ik rechtop een uur of twee en dat is dan de nacht.

Ben benieuwd of dit normaal is en of jullie dit zo ook hebben ervaren?

Greetz bandida

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje,

Je had helaas gelijk, was nog onder invloed van de morfine.

Heb sinds donderdagnacht hevige pijn in mijn rug, voelt als mes steken,medicatie helpt niet, is iemand daar bekend mee?

Ook kan ik niet op mijn rug slapen van de pijn dus slaap ik rechtop een uur of twee en dat is dan de nacht.

Ben benieuwd of dit normaal is en of jullie dit zo ook hebben ervaren?

Greetz bandida

hoi bandita...

wat erg vervelend voor je dat je zon pijn hebt dat je er ook niet van kunt slapen..ik hoop maar dat het snel weer beter gaat . zdat je in ieder geval je nachtrust hebt ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal!

Eindelijk een beetje geslapen vanacht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Op mijn rug ging niet van de pijn toen zittend en werd na een half uur weer wakker van de pijn toen op mijn zij, ik weet dat dat niet wordt geadviseerd maar dat was te doen en jawel..........ik ben in slaap gesukkeld en werd pas na 4 uur wakker, toen op mijn andere zij en heb weer een uur of 4 geslapen dus mijn dag kan niet meer stuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er begint een verbetering te komen, toch denk ik dat er iets niet goed zit bij mij en ga morgen naar de kliniek bellen om te vragen hoe het kan dat ik niet op mijn rug kan liggen.

Het voelt alsof ik niet kan ademen en na een tijdje gaat mijn rug steken van de pijn aan de linker kant, het voelt als mes steken en is dus niet uit te houden ook niet met pijnstillers, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Er is in ieder geval een kleine verbetering dus we houden vol en gaan er van uit dat het met een paar dagen weer wat beter gaat.

Groetjes en succes voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Bandida!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid, wat rot dat je niet op je rug kan slapen, over die stekende pijn zou ik idd maar even bellen, lijkt me echt niet goed. Ik herken daar echt niets van maar heb ze dan ook achter de spier en niet half achter de spier zoals jij. Misschien had ik sterkere pijnstllers? Ik heb nl helemaal geen pijn gevoeld. Wel slaap ik al vrij graag op mijn rug dus was het voor mij geen probleem om zo in slaap te vallen.

Als je het niet vertrouwt, gewoon bellen hoor, beter 10x teveel dan 1x te weinig!!! en op je zij slapen lijkt me nog niet heel goed nu maar niet slapen is helemaal niet goed.

succes vandaag en ik ben benieuwd hoe het je verder gaat!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat rugslapen is een ramp,ken er alles van,zeker toen na me dual plane ervaring,aaiiiii dat was echt erg,al je spieren spannen samen,iq die van je rug ook ja,probeer lekekr wat kussens overal te leggen,je nek,je rug en tussen je benen,tussen je knieen zeg maar,hopenlijk gaat het snel wat beter met slapen,beterschap...

greetzz moontje

p.s wat goed bij mij hielp,savonds na extra warm douchen,masseerde me man me goed in de nek en rug,voor het slapen gaan :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.