Ga naar inhoud

Claudiat : 12 maart 2018 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Daar ben ik weer.

 

Ik ben alvast een beetje heel erg aan het kijken welke lingerie en bikini's ik mooi vind en deze bij mijn favorieten aan het zetten zodat ik over een te lange poos hihi meteen kan bestellen zodra ik mijn nieuwe maat heb laten opmeten tzt.  

 

Nu mijn vraag wat zit het lekkerste bij jullie en geeft de meeste steun ? Voorgevormde beugel Bh's of juist de niet voorgevormde ? En is het wel verstandig om voorgrvormde te nemen ?

Na 6 weken mag de charmante sport BH omgeruild worden voor lingerie. Doet de beugel na die 6 weken geen pijn op je litteken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben vanmorgen bij de anesthesist geweest en nog een keer bij mijn PC om oa te passen.

In eerte instantie was het de bedoeling dat ik 290 cc MX zou krijgen deze is 11.5 breed  10.6 hoog en een projectie van 5.5 cm.

Nu zij mijn PC en dit schijnt ze de vorige keer ook gezegd te hebben en is langs mij heen gegaan dat ivm mijn figuur en omdat ik erg dun ben met zeer weinig bedekking dat dit het maimale is wat erin past maar dat na verloop van de jaren er een zeer geringe kans is op rimpelvorming aan de zijkant en dat je dit dan ook gaat zien.

 

Voor de zekerheid dus toch 1 maat kleiner gepast, namelijk de 255 CC ME met dezelfde breedte en hoogte als de 290 cc maar dan met een projectie van 4.6 cm.

 

Beide protheses zijn nu besteld en kan tot op de dag van de OK dus nog beslissen wat ik wil.

 

Wie heeft er ervaring met die rimpelvorming en de zichtbaarheid daarvan ? Ik hoor hier graag meer over in de vorm van verhalen uit de praktijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2018 om 20:18 zei Claudiat:

Zal hier ook vast even een update doen.

Ik zou gaan voor natrelle protheses. 290 CC anatomisch high profile en dual plane geplaatst.

Nu doordat er naar boven is gekomen dat natrelle een groot risico geeft op lymfeklier kanker vind ik het heel eng om deze protheses te laten plaatsen.

Dinsdag heb ik een telefonisch consult met mijn PC en ik hoop van harte dat zij alsnog een ander merk prothese kan en wil gebruiken want het liefste laat ik deze operatie bij haar doorgaan. Zij gaf mij een zeer vertrouwd gevoel. Afwachten dus maar weer.

Is er een merk prothese die dat niet veroorzaakt dan? Ik heb hier namelijk ook over gehoord van mijn PC maar hij stelde geen alternatief voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 14-1-2018 om 00:00 zei Claudiat:

Ps. Wat een knappe hondjes heb jij !

 

Ik las dat jij net als ik tenger gebouwd bent en dat jij 330 cc hebt gekregen. Mag ik jou album zien ?

Sorry zie dit bericht net pas. 

Dankjewel!! 

Ik ga je toevoegen aan mijn album. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Vandaag was het dan eindelijk zover bijgaand mijn misschien wat lange verslag. Sorry.

 

Vanmorgen om 9.30 in de kliniek aangekomen en na het aanmelden werd ik vrij direct daarna opgehaald door een super lieve verpleegster en naar mijn kamer gebracht.
Daar mocht ik me omkleden in de welbekende blauwe jurk, ik leek doby wel haha en daarover de synthetische ochtendjas en pantoffels aan en naar de WC.

Toen kwam de verpleegster weer binnen voor het opname gesprek en kreeg ik mijn polsbandje en werden alle vitale functies opgemeten welke prima waren.

Ik mocht meelopen naar de holding en werd daar in een héérlijk bedje geïnstalleerd om het infuus te prikken. Ik ben een moeilijk prikker en zoals ik al dacht lukte het de lieve verpleegster niet en heeft 2 pogingen gedaan. Hierna mocht zij het niet meer doen terwijl ze mijn zegen had en moest het op de OK gedaan worden door de anesthesist. 
Wel kreeg ik de opdracht om tegen Anneke van Engeland te zeggen dat de infuuszak en de antibiotica mee moesten naar boven. 

Na een hele lange tijd wachten kwam Anneke om fotos te maken en af te tekenen. Haar viel een litteken op op mijn buik en vroeg waar dat van was, ik: van een galblaas operatie van 8 jaar geleden. Ze zei  nog dat ze het een erg lelijk litteken vond waarop ik zei overtref die dan maar in mijn toekomstige borsten , hier even heerlijk om lopen geinen wat alles lekker nuchter  en luchtig hield. Was namelijk best zenuwachtig wat ze vast gemerkt heeft.
Ook last minuten afgesproken dat ik toch de 290 CC wilde hebben.
Toen mocht ik meelopen naar de lift, shit infuuszakken vergeten dus hop terug hahaha.

Eenmaal weer met infuuszakken terug bij de lift afscheid genomen van mijn zus en hop naar boven richting  OK afdeling, hier moest ik even plaats nemen op een zitje en weg was Anneke en werd vlak daarna opgehaald door de anesthesie medewerkster, was ook al zo super lief, affiijn op naar de operatiekamer, bbbbrrrrr koud gelukkig was de tafel heerlijk voorverwarmd. Aangesloten op alle bewaking en toen kwam de anesthesioloog binnen samen met Anneke. De anesthesioloog prikte het infuus wat nu in 1 keer lukte gelukkig.
Ok tijd voor de time out procedure was Anneke weer weg hahaha. Even later was ze er weer en kon er gestart wórden na de time out.
Iedereen stelde me vreselijk gerust en hebben gezellig zitten praten.
Nadat ik een paar keer diep moest zuchten was ik vertrokken.

Eenmaal redelijk wakker natuurlijk meteen spieken en daar kwamen de geluks tranen, ik was direct in love op me twins.
Volgens de recovery medewerkster was ik vreselijk druk bij het ontwaken. Met me armen en benen  zwaaien, proberen op te staan enz, ik weet hier niks meer van hihi.

Eenmaal terug op mijn kamer 2 beschuitjes gekregen, thee en water wat er goed in ging.
Op een gegeven moment moest ik naar het toilet dus de verpleegster geroepen welke met me meeliep en dat was maar goed ook. Ging namelijk bijna tegen de vlakte omdat ik super duizelig werd op dat moment.  Eenmaal weer terug in bed weer een nieuwe infuuszak gekregen, nummer 3 in die tussentijd waarop ik lag te geinen of ze op moesten haha.
Verpleegsters kwam een paar keer binnen dat ik echt even moést proberen te slapen wat dus echt niet lukte.

Om iets over 17.00 kwam Anneke binnen, alles zag er goed uit en de operatie was goed gegaan en mocht naar huis.
Verpleegster kwam het infuus verwijderen en hellpen aankleden want wilde nu al veel te veel zelf doen haha.

Tot nu toe heb ik weinig tot geen pijn, hooguit een beetje een drukkend gevoel op mijn borstbeen waardoor ademen een beetje lastig is zeg maar. Ik mag zeker niet klagen en hopelijk blijft het ook zo gaan, op hoop van zegen.

Ik moest net wel naar de WC en spande automatisch mijn borstspieren aan om weer in bed te komen en toen begon het heel erg te borrelen in mijn linker borst, echt een heel akelig gevoel. Ik ga ervan uit dat dat vocht Was ?

xxxx Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was trouwens wel grappig nog. Toen Anneke binnen kwam stond ze er behoorlijk versteld van hoe fit ik erbij zat zonder tussendoor geslapen te hebben. Dit had ze van de verpleging gehoord dat ik al de hele middag sinds ik terug was op mijn mobiel zat hahaha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste nacht met borsten :D zit erop. Mijn god zeg wat een nacht pppfff. De hele nacht geen oog dicht gedaan en niet eens van de pijn maar puur omdat ik gewoon weg niet op mijn rug kan slapen, zelfs niet na het innemen van oxycodon!

Ik mag vanaf volgende week gelukkig weer op.mijn zij als dat niet te pijnlijk gaat zijn. En anders ga ik even mijn huisarts bellen voor diazepam als dit zo doe blijft gaan.

 

Het geborrel in mijn linkerborst is er nog regelmatig, rechts helemaal niet, ze genezen afzonderlijk van elkaar he ?

 

Gisteren was ik zo goed als volledig pijnvrij,, vanaf vanmorgen heb ik iets meer last, niet in mijn borsten zelf maar meer aan de zijkanten (echt beurse pijn in mijn zij) de littekens branden een klein beetje. Maar ik heb voornamelijk last van mijn borstbeen, dit is echter wel zeer dragelijk en als ik op tijd me medicijnen neem heel erg goed vol te houden, ik mag zeker niet klagen.

 

Had ik gisteren nog totaal geen moeite om uit bed te komen kwam ik daar vanmorgen zonder hulp echt niet uit. Oh wat haat ik het zeg om afhankelijk te zijn, Marja even volhouden nog.

 

Vanmiddag ga ik de gaasjes van de pleisters afhalen en morgen voor het eerst douchen, ben benieuwd hoe dat gaat zijn.

 

Xxxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er al prachtig uit @Claudiat! Heb je toch maar mooi gedaan :35::43:!

Borrelen, pijnsteken....het hoort er allemaal bij. Meer gaan doen met links of juist rechts, zou ik niet doen.

Gewoon rustig herstellen en afwachten....en heel veel geduld hebben ;-)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit zeg!!!

Gefeliciteerdmet je nieuwe boobies!!! 

Lekker rustig aan doen komende weken!!!

En geniet er voor al van!!! Ondanks de pijn!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Claudiat, van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker je rust pakken, lekker veel drinken om je vocht en narcose weg te spoelen , op tijd je medicijnen nemen en je verder heerlijk laten verwennen. Geniet van je nieuwe boobs. Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Xx, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel iedereen. Ik ben zooooo gelukkig met de geboorte van me meiden :43:

Ik doe niks anders dan ernaar kijken e  er heel voorzichtig aanzitten enz.

 

Dat uitslapen blijft wel echt een probleem en als het vanacht nu weer niet lukt ga ik morgen even me huisarts bellen dat ik er iets voor wil hebben om te kunnen slapen. Ben echt kappot moe.

 

Morgen ga ik voor het eerst douchen en moet voor het eerst de BH uit. Ik vind het best heel erg eng, het voelt zo veilig die BH. En het aantrekken was gisteren geen pretje en toen werd het voor me gedaan en nu moet ik het zelf doen.

 

Hadden/hebben meer meiden dit dat jullie het eng vinden ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Claudiat Hiep hiep hoi!!! Je hebt je boobies!!!:43:

En wat zijn ze al mooi! Ik heb precies dezelfde sportbh.

Ik vind hem enorm fijn! Slaap er nog steeds mee terwijl dat eigenlijk niet meer hoeft van dr. van Engeland. Ik ben a.s. donderdag 4 weken po. Gaat snel de tijd hihi

Succes meid!! En geniet van je nieuwe aanwinsten :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Dagpauwoog:

@Claudiat Hiep hiep hoi!!! Je hebt je boobies!!!:43:

En wat zijn ze al mooi! Ik heb precies dezelfde sportbh.

Ik vind hem enorm fijn! Slaap er nog steeds mee terwijl dat eigenlijk niet meer hoeft van dr. van Engeland. Ik ben a.s. donderdag 4 weken po. Gaat snel de tijd hihi

Succes meid!! En geniet van je nieuwe aanwinsten :53:

Jaaaadat komt helemaal goed dat genieten.

Jij had ook bijna geen last he na je operatie ? Gisteren werd het allemaal weer bevestigd, Maar ben nog altijd zo blij dat ik voor Anneke gekozen heb. Heb jij dat ook ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Claudiat Ik had geen last van de narcose,  maar ik had het gevoel alsof mijn ribben zwaar gekneusd waren haha. Vooral het opstaan was een crime:12:

Maar ik heb het alleen op paracetamols gedaan dus uiteindelijk is het goed te doen geweest. Ff de eerste 3 a 4 dagen voorbij en dan gaat het al gauw beter!

 

Anneke was een fijne PC ja!! Geen spijt van mijn keuze:7:

Ben jij nu eigenlijk uiteindelijk toch voor Natrelle gegaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Dagpauwoog:

@Claudiat Ik had geen last van de narcose,  maar ik had het gevoel alsof mijn ribben zwaar gekneusd waren haha. Vooral het opstaan was een crime:12:

Maar ik heb het alleen op paracetamols gedaan dus uiteindelijk is het goed te doen geweest. Ff de eerste 3 a 4 dagen voorbij en dan gaat het al gauw beter!

 

Anneke was een fijne PC ja!! Geen spijt van mijn keuze:7:

Ben jij nu eigenlijk uiteindelijk toch voor Natrelle gegaan?

Ja er zit gewoon natrelle in . De MX 290 CC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update van bijna 2 dagen PO.

 

Het gaat werkelijk onbegrijpelijk goed met me. Ik had me ingesteld op behoorlijk wat pijn omdat ze dual plane geplaatst zijn. En enkel gisteren had ik last van hele erge spierpijnen kon ik niet zelf overeind komen, vandaag is dat weer geen probleem.

 

Ik heb me net voor het eerst gedoucht en daar zag ik heel erg tegenop vooral de BH uitdoen en vooral ook weer aandoen, ik heb me druk lopen maken om niks en het hele douchen afdrogenen BH weer aandoen enz heb ik volledig zelfstandig kunnen doen zonder 1 centje pijn of ongemak.

 

Bijgaand 2 foto's van daarnet.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor! Dat gaan mooie borsten worden als ze helemaal zijn ingedaald, want ze zitten nu nog een beetje hoog. Maar dat kan ook niet anders zo kort po.

Geniet ervan,  @Claudiat.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎-‎3‎-‎2018 om 07:41 zei Claudiat:

Ik ben gisteren pas geopereerd maar merk nu al dat links al soepeler aan het wórden is dan rechts.  Links borrelt mijn borst ook met enige regelmaat.

Moet ik nu dan juist meer dingen met links doen of juist met rechts? Weet jij dat @best_boobie

Liefst gewoon met beide rustig aan :P 
Maar het maakt verder niet uit hoor, of je het met rechts of links doet. Probeer je gewoon over het algemeen rustig te houden :)

 

Gefeliciteerd en een goed herstel!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update van mijn eerste week met borsten!

 

Nadat ik thuis was gekomen van de kliniek vorige week maandag was ik doodmoe en dolblij toen ik in mijn bedje lag, mede ook doordat we een uur in de file hadden gestaan, normaal is de kliniek voor mij 20 min rijden.

Ondanks dat ik zo moe was heb ik die nacht geen oog dicht gedaan en echt niet omdat ik pijn had, maar omdat ik niet op mijn rug kon slapen.

 

De volgende morgen had ik zo'n enorme spierpijn bij mijn borstbeen en onderste ribben dat ik niet zelf overeind kon komen, ondanks dat me hoofdeind helemaal omhoog kon. Snel paracetamol erin en een naproxen.

Smiddags en savonds nog een keer 2 paracetamollen genomen, naproxen heb ik laten liggen en had ik echt niet nodig. De hele dag heb ik een beetje rustig aan gedaan en van de stoel naar bed en weer terug naar de stoel enz enz, echt pijn had ik niet, enkel wat spierpijn bij me ribben en borstbeen.

 

Woensdag ochtend na weer een slapeloze nacht kon ik wel zelf opstaan en ben ik gaan douchen.  Ik zag hier enorm tegenop omdat dan die hele fijne BH uit moest , dat vond ik niet eens het ergste maar ik liep al met de gedachte dat dat ding ook weer aan moest.

Affiijn nadat ik alle moed bij elkaar had geraapt toch maar gaan douchen en ohhh wat was dat heerlijk zeg en kon nu ook in alle rust me boobs bewonderen, wowwww wat zijn ze mooi!

Ik had het echt niet verwacht maar het hele douchen afdrogen en aankleden heb ik volledig zelfstandig kunnen doen zonder pijn of iets. Ook de BH had ik vrij snel weer aan. 

Ik heb geen pleisters over mijn littekens heen en de gaasjes die erover heen zaten had ik er natuurlijk afgehaald voor het douchen, de BH op het blote litteken zat echter totaal niet lekker dus heb mijn moeder naar de winkels gestuurd om gaasjes voor me te halen, deze heb ik er toen tussen gelegd en zat meteen een stuk lekkerder. 

Was wel heel erg moe na het douchen. Jemig waar is mijn conditie gebleven hahaha.proberen te slapen da  maar, zonder succes. 

Hierop mijn huisarts gebeld en gevraagd om iets van slaappillen en deze ook gekregen. De temazepam!

 

Savonds voor het slapen gaan die temazepam ingenomen, helaas na 4 uurtjes weer klaar wakker recht overeind in me bed. Dit gaat een heeeeele lange week worden.....

vanaf donderdag morgen geen pijnstillers meer hoeven nemen.

 

Donderdag middag met mijn moeder een stuk meegelopen om de honden uit te laten wat heerlijk was, even lekker in de frisse lucht maar ook dit had ik even onderschat en was bekaf bij thuiskomst hihi. Ongelofelijk wat zo'n operatie en het herstel ervan aan energie kost.

 

Donderdag nacht mijn slaapprobleem opgelost op mijn eigen manier zonder de temazepam. 

Ik heb 1.5 geleden een grote en medisch noodzakelijke neuscorrectie ondergaan en voor mijn neus problemen ben ik ook nog altijd onder behandeling in het ziekenhuis maar vanwege enorme pijnklachten daaraan zo nu en dan heb ik altijd oxycodon in huis liggen. Heb deze dus maar ingenomen en mezelf eigenlijk gedrogeerd maar wel eindelijk weer eens op mijn rug kunnen slapen wat echt wel even heel hard nodig was ook. Later dit aan mijn huisarts ook verteld en ze gaf me groot gelijk hihi.

Vanaf donderdag ook weer lichte dingen in het huishouden gedaan, zoals was opvouwen.  Afwassen. Wasmachine aanzetten dat soort dingetjes. 

 

Vanaf vrijdag ben ik eigeijk zover pijnvrij dat ook de spierpijn zo goed als weg is dat ik weer van alles wil doen terwijl ik weet dat dat niet mag pppffff. Ga wel vanaf vrijdag iedere dag een lekker stuk wandelen.

Vrijdag middag was dat geloof ik dat ik smiddags in slaap was gevallen en wakker werd half op mijn zij en half op mijn buik, lichte paniek hoezo want dat mag ik nog helemaal niet.

Na een berichtje op dit geweldige forum en een super snel berichtje van best boobie kon ik weer relaxen. Niks aan de hand gekukkig.

Vrijdag avond onder de douche heb ik ook heel voorzichtig mijn haren kunnen wassen

 

Zondag ineens werd ik weer wakker met vreselijke spierpijn op me borstbeen, zo erg was het een dag ma mijn operatie nog geen eens. Dus hop paracetamol erin en toen ging het wel weer. Gelukkig heeft dit maar een dagje geduurd. 

 

Maandag heeft de Bergman kliniek me nog gebeld om te vragen hoe het met me ging en hoe de eerste week gegaan was enz. Super attent vind ik zelf en weer een bevestiging dat ik een voor mij goede keus gemaakt heb.

 

Vanaf afgelopen nacht slaap ik weer op mijn zij, Dit mag gelukkig van mijn PC weer na een week en zeer doet het ook niet.  Dus ik heb mijn nachten weer terug dat ik lekker kan slapen. Helemaal super.

 

Deze eerste week is me alles meegevallen en ik had het herstel echt veel en veel zwaarder ingeschat dan dit. 

Dit is echt de beste beslissing geweest die ik ooit had kunnen maken en als het zou moeten zou ik het tot nu toe allemaal over doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.