Ga naar inhoud

Claudiat : 12 maart 2018 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Goedemiddag ik zal mij even voorstellen.

 

Mijn naam is claudia en ik woon in Utrecht.

Ik wil binnenkort mijn borsten laten vergroten. Ik heb nu nog aa en ik wil richting een C cup.

Ik heb inmiddels een consult gehad in de velthuis kliniek bij dokter mooijen zaal en bij de bergman bij dokter van engeland.

 

Ik ben heel erg aan het twijfelen bij welk van de 2 artsen ik het wil laten doen mede omdat ze beide een ander aantal cc aanraden.

Hier wil ik dan ook binnenkort een appart topic voor openen.

 

Groetjes Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 weeks later...

@Claudiat

 

Hoi hoi, 

 

Ik heb van dit topic even de titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, dit topic kun je nu gebruiken voor alle verdere updates en dadelijk ook voor je verslag, zo heb je dan verschillende dingen netjes bij elkaar staan en blijft het zowel voor jou als voor ons een beetje overzichtelijk.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Desert-Rose:

@Claudiat

 

Hoi hoi, 

 

Ik heb van dit topic even de titel aangepast en verhuisd naar de goede categorie, dit topic kun je nu gebruiken voor alle verdere updates en dadelijk ook voor je verslag, zo heb je dan verschillende dingen netjes bij elkaar staan en blijft het zowel voor jou als voor ons een beetje overzichtelijk.

 

x

Dank je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal hier ook vast even een update doen.

Ik zou gaan voor natrelle protheses. 290 CC anatomisch high profile en dual plane geplaatst.

Nu doordat er naar boven is gekomen dat natrelle een groot risico geeft op lymfeklier kanker vind ik het heel eng om deze protheses te laten plaatsen.

Dinsdag heb ik een telefonisch consult met mijn PC en ik hoop van harte dat zij alsnog een ander merk prothese kan en wil gebruiken want het liefste laat ik deze operatie bij haar doorgaan. Zij gaf mij een zeer vertrouwd gevoel. Afwachten dus maar weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer.

Wat ik me nu nog afvraag: wat voor kleding trek je aan na je operatie zonder je armen omhoog te doen?

De eerste 2 en hopelijk 3 weken ben ik thuis en wil dan gewoon topjes dragen waar ik in kan stappen en omhoog kan trekken met daaroverheen een vest. 

Maar na die weken zal ik weer naar mijn werk moeten en moet ik er representatief uitzien en kan echt niet in een vest aankomen.

Kan ik na die 2 a 3 weken wel weer mijn armen omhoog doen om truitjes en shirtjes aan te trekken ? 

 

En hoe doen jullie dat met je haren wassen ? En uit borstelen stylen enz ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij kan je na 2 weken weer even je armen omhoog doen. De eerste tijd en daarna als het nog niet goed voelt moet je dat niet doen. De chirurg en/of verpleegkundige zal je dit vertellen. 

In het begin idd veel vesten of blouse aan. 

Zelf zou ik dit aan je pc vragen want de adviezen zijn anders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Monstrea:

Volgens mij kan je na 2 weken weer even je armen omhoog doen. De eerste tijd en daarna als het nog niet goed voelt moet je dat niet doen. De chirurg en/of verpleegkundige zal je dit vertellen. 

In het begin idd veel vesten of blouse aan. 

Zelf zou ik dit aan je pc vragen want de adviezen zijn anders. 

Ja ik ben zelfs al aan het shoppen naar blousjes met knoopjes, al mijn blouses die ik nu heb moet ik over mijn hoofd aantrekken en zijn nou sluitend dus die ga ik de eerste tijd echt niet aankrijgen.

Zelfde met nachthemden daar wil ik ook nog even naar kijken of die te verkrijgen zijn met knoopjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Monstrea:

Ik zou recht door mijn knieën zakken om het op te rapen. En als het niet belangrijk is lekker laten liggen.  

Haren wassen laat ik de eerste keren doen. 

Haha laten liggen is een goeie. Ik laat nogal eens wat uit mijn handen vallen dus dan word me huisje heel mooi versierd  hahahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je alleen bent even met de bezem of vloerwisser aan de kant vegen. Gaat om de eerste twee weken volgens mijn chirurg. Daarna langzaam beetjes tillen en opbouwen. Niet gelijk boodschappentassen. 

 

misschien kan je in een topje slapen? Weet niet of je het koud hebt in de nacht. Er bestaan ook slaaptryitjes met knopjes. Zo.n heren model maar die heb je ook met vrouwenstof en printjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Monstrea:

Als je alleen bent even met de bezem of vloerwisser aan de kant vegen. Gaat om de eerste twee weken volgens mijn chirurg. Daarna langzaam beetjes tillen en opbouwen. Niet gelijk boodschappentassen. 

 

misschien kan je in een topje slapen? Weet niet of je het koud hebt in de nacht. Er bestaan ook slaaptryitjes met knopjes. Zo.n heren model maar die heb je ook met vrouwenstof en printjes 

Ohja dat is wel een idee om gewoon in topjes te slapen. Dank je wel voor de tips.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Monstrea:

Geen dank hoor. Ik ben zelf ook nog zoekende. 

 

Weet jij al welke pc en wanneer je geopereerd wordt? 

Ja ik word 12 maart geopereerd door Dr van Engeland in de Bergman kliniek in Bilthoven.

 

Heb jij al een datum ? En waar word jij geopereerd? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy!

 

Fijn dat je een operatiedatum hebt! Ik was me dat ook allemaal aan het afvragen van te voren maar het is achteraf meegevallen. De eerste 3 weken heb ik mijn haren door mijn vriend laten wassen. Na 2 weken mocht ik al mijn armen omhoog doen tenminste zolang het geen pijn doet dus vanaf toen kon ik wel betere kleding aan dan een topje met een vest. Ik had trouwens ook een A-cup, wat ik nu heb weet ik volgende week want dan mag ik weer bh's kopen :). Hopelijk vliegt de tijd voorbij en is het zo 12 maart!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er hier ook meiden die honden hebben ?

Ikzelf heb er 3 (border collies) na hoe lange tijd konden en mochten jullie je honden weer uitlaten En na hoeveel tijd een redelijk lange wandeling maken ?

 

1 van mijn 3 honden trekt best wel aan de riem en van mijn huis tot aan de speelweide is 5 min lopen nu en dan kan ze al los. Na hoeveel tijd mag ik haar zelf vasthouden. 

 

En kan het kwaad om zelf te bukken om de riemen om en weer af te doen ? Na 3 weken moet ik het eigenlijk weer zelf doen de zorg voor mijn honden. De riemen om en af moet dan 3 keer per dag 2 x per wandeling om en af, dus van huis naar park moeten ze vast en daar los en terug andersom. 

 

Sorry voor de vele vragen weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Claudiat:

Zijn er hier ook meiden die honden hebben ?

Ikzelf heb er 3 (border collies) na hoe lange tijd konden en mochten jullie je honden weer uitlaten En na hoeveel tijd een redelijk lange wandeling maken ?

 

1 van mijn 3 honden trekt best wel aan de riem en van mijn huis tot aan de speelweide is 5 min lopen nu en dan kan ze al los. Na hoeveel tijd mag ik haar zelf vasthouden. 

 

En kan het kwaad om zelf te bukken om de riemen om en weer af te doen ? Na 3 weken moet ik het eigenlijk weer zelf doen de zorg voor mijn honden. De riemen om en af moet dan 3 keer per dag 2 x per wandeling om en af, dus van huis naar park moeten ze vast en daar los en terug andersom. 

 

Sorry voor de vele vragen weer.

Heey ik heb zelf 2 honden (pitbull en engelse staff) en ben nu 10 dagen po en moet ze vanaf maandag weer uitlaten. Wat ik ga doen is ze sowieso apart uitlaten want ze trekken soms en kunnen niet los en ik heb zon riem die je op 3 lengtes kan stellen. Dus ik ga het als een lus om mn middel doen en dan vasthouden. Ze zijn al oud en kreupel en houden niet van kou dus  het worden puur behoefte rondes. Mn vriend laat ze na zijn werk weer uit. 

Je mag niet voorover bukken maar wel door je knieën zakken om de halsband om te doen.  Hoop dat je er wat aan hebt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh dat is een goed idee zeg de trekker hier om mijn middel binden, Ik heb ook zo'n verstelbare lijn. 

Die andere 2 kan ik een lusriem omdoen dan hoef ik in ieder geval voor het aanlijnen alleen die lus om hun nek te gooien zeg maar.

Wat ik al zei het zijn maar 5 min en dan kan ze al los.

Dank je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei prix:

Heey ik heb zelf 2 honden (pitbull en engelse staff) en ben nu 10 dagen po en moet ze vanaf maandag weer uitlaten. Wat ik ga doen is ze sowieso apart uitlaten want ze trekken soms en kunnen niet los en ik heb zon riem die je op 3 lengtes kan stellen. Dus ik ga het als een lus om mn middel doen en dan vasthouden. Ze zijn al oud en kreupel en houden niet van kou dus  het worden puur behoefte rondes. Mn vriend laat ze na zijn werk weer uit. 

Je mag niet voorover bukken maar wel door je knieën zakken om de halsband om te doen.  Hoop dat je er wat aan hebt :)

Ps. Wat een knappe hondjes heb jij !

 

Ik las dat jij net als ik tenger gebouwd bent en dat jij 330 cc hebt gekregen. Mag ik jou album zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.