Ga naar inhoud

Eva.b : 27 december 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

@MayaTerLaar Ja, twee keer per dag masseer ik mijn littekens 3 minuutjes. Ik heb ook een calendulabalsem waar ik ze mee insmeer. Ik voel de hechtingen nog zitten. Ze voelen wel iets minder groot, maar ze zijn nog niet opgelost. Bij jou wel al?

 

Hoe gaat het met jouw energie? Doe je veel op een dag? Ik heb gisteren halfuurtje heen gefietst naar de stad en een halfuurtje terug, en merkte dat ik toen erg moe en buiten adem was. Doe jij ook zulke dingen, en hoe gaat dat bij jou?

 

@Roos88 Jee, wat spannend. Hoe gaat het met je nu? Sterkte :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

@Eva.b

hier gaat het goed! Gisteren was ik 3 dagen po en neem alleen nog paracetamol. Ik kan echt veel doen. Ik voel alleen wel vaak de protheses zitten, vooral met de oefeningen. Heel irritant! Hopelijk blijft dat gevoel niet zo. Vandaag merk ik ineens veel vermoeidheid.

hoe doe jij dat met douchen? Durf je de pleisters nat te laten worden?

hoe gaat het verder? En veranderen je borsten veel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eva.b ik ga vanaf vanavond denk ik beginnen met masseren. Had nog veel korstjes waardoor masseren echt niet handig was, dus had even gewacht totdat de korstjes eraf waren. Voelen jouw littekens al soepeler? 

Verder is mijn energie wel weer normaal. Ga gewoon naar school en doe daarna leuke dingen met mijn vriend zoals winkelen, uiteten gaan, bios etc. Ik kan overdag wel eens moe zijn maar dat was ik ook heel vaak voor mijn operatie, dus denk niet echt dat het daaraan ligt.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MayaTerLaar Mijn littekens waren meteen na twee weken, toen het verband eraf mocht en de hechtingen doorgeknipt werden, zonder korstjes. Ze waren toen al soepel. Het enige wat ik voelde, en nu nog steeds voel, is mijn hechting. Die is nog niet opgelost.

 

De verpleegkundige zei, terwijl ze het verband eraf haalde, dat mijn littekens uitzonderlijk goed waren. Dus ik denk dat jouw situatie gewoon normaal is hoor;) Met het masseren is het wel even wennen in het begin, ik vond het een beetje eng omdat je naar mijn idee dicht op de prothese zit, maar met de dagen voelde het steeds natuurlijker aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-1-2018 om 13:23 zei Jolly83:

@Eva.b,

 

ik lees dat jij de implantaten van Mentor, 330cc, dual plane hebt laten plaatsen. Ik kom ook van een kleine a-cup af en ik twijfel nog tussen 295 en 330cc. Heb jij foto’s van t resultaat die ik zou mogen zien?? Ben zo benieuwd!

ik ga trouwens ook bij Velthuis, maar dan in Eindhoven!

Hoi @Eva.b, ik heb woensdag nog een extra passessie, aangezien ik nog wel twijfel. Heb je foto’s? Zo ja, zou ik mogen spieken??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.