Ga naar inhoud

Eva.b : 27 december 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

@MayaTerLaar Hahaha ja beetje stom. Ik had een paar wijntjes op en dan gaat alles wat makkelijker.. :huh: Maar nu weer heel dag in bed ook, heerlijk! Hoe gaat het verder? 

De jeuk valt mee. Het komt met vlagen... Misschien dat me huid geïrriteerd is door die pleisters of wat je zegt, al wat aan het helen. Ik heb af en toe wel steken in die littekens. Heb jij dat ook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Dames,

 

wat leuk dat jullie je ervaringen hier delen en fijn dat jullie zo te horen goed herstellende zijn! Ik mag binnenkort weer op consult bij Laura Moojen, voor de tweede keer. Ik weet nog steeds niet zeker of ik er voor ga, hopelijk kan ik na het tweede consult een beslissing nemen. Als ik er voor ga dan is het voor mij gunstig om het voor maart te laten doen dus hopelijk ben ik snel zeker van mijn zaak haha.

 

hoe voelt het nu voor jullie? Zijn jullie nu al blij dat jullie de keuze hebben gemaakt om een bv te laten doen? Kunnen jullie me hier iets over vertellen? Dat zou heel fijn zijn!

 

heel veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roos88 Hey Roos, ik ben heeeel blij dat ik ervoor heb gekozen om een bv te laten doen! Maar dat komt echt omdat ik al zeker 6 jaar weet dat ik er eentje wil. Zat gewoon niet lekker in mijn vel met mijn oude borstjes, heb ze altijd veel te klein gevonden. Dus daarom alleen al ben ik heel blij dat ik het heb gedaan! Verder valt de pijn ook echt heel erg mee, het is gewoon een drukkend gevoel op je borst (bijna) de hele tijd, alsof er iemand op je zit. Maar dit gevoel went wel (of neemt af, dat kan ook hahah). Ook vond ik de operatie zelf en de narcose erg meevallen! Erg aardige mensen, stelden me allemaal gerust. Ze weten echt wat ze doen. Ben zelf ook niet misselijk geweest na de operatie, alhoewel dit wel kan voorkomen. Doordat de pijn dus goed te doen is en ik me een stuk zekerder voel met grotere borsten heb ik totaal geen spijt van mijn beslissing. Het is uiteraard wel een beetje saai om zo lang rust te nemen, gelukkig helpen netflix en videoland (en mn vriend) mij een heel eind verder waardoor de dagen snel voorbij gaan! Je moet er wel rekening mee houden dat je je de eerste week echt moet laten helpen met huishoudelijke klusjes. Ook zelf haren wassen zou ik je niet aanraden haha. Al met al dus een goede keuze! Het valt allemaal erg mee, alleen het wachten op het werkelijke resultaat is vervelend. Ben erg ongeduldig:P. Oja en hoop dat je een beetje een rugslaper bent, dat scheelt ook erg!! Maar als je je niet fijn voelt door je borsten zou ik het wel aanraden, vooral bij Laura gezien mijn (tot nu toe) goede ervaring met haar. Hoop dat ik je hier een beetje mee heb geholpen, als je nog specifieke vragen hebt hoor ik het graag :54:

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Donna25:

@MayaTerLaar Hahaha ja beetje stom. Ik had een paar wijntjes op en dan gaat alles wat makkelijker.. :huh: Maar nu weer heel dag in bed ook, heerlijk! Hoe gaat het verder? 

De jeuk valt mee. Het komt met vlagen... Misschien dat me huid geïrriteerd is door die pleisters of wat je zegt, al wat aan het helen. Ik heb af en toe wel steken in die littekens. Heb jij dat ook?

Ik heb ook wel eens steken maar niet perse in de littekens volgens mij! Meer in mijn borsten zelf ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roos88 Hi! Ik sluit me compleet aan bij het verhaal van Maya. Volgens mij herstellen wij een beetje hetzelfde. Wat betreft de ervaring, ik heb het exact ook zo ervaren. Het blijft allemaal spannend, ook nu. En als je twijfelachtig bent is het ook lastig. Ik ben ook blij dat ik de stap heb gemaakt, uiteindelijk na heel veel en lang nadenken). Ik denk dat je na je tweede consult zeker meer weet wat je wilt, en neem iemand mee! Dan kan je daarna nog even alles herhalen in je hoofd. Succes met het tweede consult! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei MayaTerLaar:

Ik heb ook wel eens steken maar niet perse in de littekens volgens mij! Meer in mijn borsten zelf ..

Ja dat heb ik nu sinds vandaag ook. Pijn aan de binnenkant van mijn linkerborst. Voelt als een blauwe plek maar die zit er niet. Als ik er op druk doet het echt wel pijn, mmm. Ben er ook wel wat te vaak op aan het drukken denk ik. Deze week de controle. Jij had hem vandaag toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Donna25 hahah niet drukken gek!!! Ik had vandaag controle inderdaad. Ze zeiden dat alles er goed uit ziet en dat ik al flexibel ben. Mag al op mijn zij slapen als ik dat wil dus ga dat een beetje proberen, ben wel bang voor de pijn en zwelling die ervan kan komen :(. Verder mag ik alles al zelf doen voor zover ik dat kan. Zwelling is ook zo goed als weg :). Was dus veel positiever dan ik dacht! Dacht echt dat ik trager was met herstellen dan de rest haha. Wondjes waren ook netjes. Nu goed mijn oefeningen doen en wachten totdat de ladies een beetje zakken zodat er een mooiere vorm in komt. Mag uurtje per dag mijn sportbh uit doen voor het geval ik het wil... net dus even gedaan. Als ik lig lijken het echt nog twee opgeplakte ballen<_<. Oja en ben gestopt met de diclofenac! Na mijn verhaal (ervaring met pijn etc) zeiden ze dat ik gerust kan stoppen met diclofenac. Moet zeggen dat ik niet heel veel verschil merk nu ik alleen paracetamol slik, dus dat is goed!! Benieuwd wat ze vrijdag bij jou zeggen. @Eva.b Hoe ging het bij jou? 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed om te horen!! Ja dat snap ik, het voelt ook wat raar op je zij liggen. Ik probeer het nog niet haha. Wat heerlijk dat je de sportBH een uurtje uit mag doen, geeft een beetje opluchting ook denk ik? Hahaha ja die ballen worden alleen maar mooier!! Dus je slikt nu alleen nog maar paracetamol? Top echt goed! Heb je nu nieuwe oefeningen meegekregen?

 

Ik wilde gisteren zelf stoppen met de diclofenac totdat ik uit de douche stapte. Zag ineens wat bloed onder m'n pleister aan de zijkant van mijn litteken. Daarna heb ik toch maar weer een pil diclo geslikt. Ik stress hem nu een beetje, ben gelijk bang voor een infectie of is. Het is wel gelijk gestopt met bloeden. Gelukkig mag ik morgen op controle. Ik ben benieuwd wat ze ervan zeggen. 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee!

 

Hoe is je controle gegaan @Donna25? En hoe gaat het verder? :) Ben benieuwd, hoop dat het goed gaat en dat je bloeding niet uit de hand gelopen is.

 

De pleisters jeukten bij mij een paar dagen geleden ineens, nu eigenlijk helemaal niet meer.

 

@MayaTerLaar Wow ze zeiden echt precieees hetzelfde bij mijn controle afgelopen dinsdag hahaha! Ik mag de bh een uurtje uit als ik wil, ik mag mijn armen weer vrij bewegen, op mijn zij slapen, en alles zag er goed uit. Nu slik ik alleen nog 4x per dag 1 Paracetamol.

 

Hoeveel doen jullie inmiddels op een dag, werken jullie weer? Ik merk dat ik nog wel snel moe wordt en eigenlijk niet teveel fysiek inspannends kan doen op een dag. Gisteren ben ik 's ochtends (met iemand die voor me tilde) boodschappen gaan doen, 's middags bij een vriendin langs geweest met de tram, en 's avonds bij mij vader gaan eten (ook een klein stukje met de bus erheen). Aan het eind van de dag was ik echt kapot en kreeg ik veel pijn aan met name mijn rechterborst.

 

Die pijn aan mijn rechterborst heb ik nog steeds nu, en loopt ook door mijn rechterarm heen.

 

Gisteren had ik ook voor het eerst dat ik een beweging maakte en mijn prothese voelde. Dat was niet goed, deed pijn en voelde heel eng. Hebben jullie die ervaring ook gehad?

 

Kortom: doordat de fysio zei dat ik veel mag bewegen ben ik ook sneller geneigd om meer te doen dan ik kan.

 

Ben nu best wel bang dat er na gisteren iets mis is. Mijn rechterborst is altijd al meer gezwollen en beurs geweest dan mijn linker, maar nu de pijn aanhoudt na gisteren ga ik straks toch even met de Velthuis Kliniek bellen.

 

Keep you posted haha.

 

Liefs

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roos88

 

Om even terug te komen op je vraag hierboven: ik sluit me helemaal aan bij @MayaTerLaar en @Donna25.

 

Ik wilde dit al vanaf mijn 17e-18e heel erg graag. Heel lang durfde ik niet in het diepe te springen, terwijl ik de beslissing in theorie eigenlijk allang gemaakt had. Nu ik het toch gedaan heb ben ik ongelooflijk blij. Maar inderdaad heeeeel ongeduldig voor het eindresultaat. De zwelling is bij mij nu na een week significant afgenomen. Ze zijn al een stuk mooier dan op dag 1.

 

Maar hoe het uiteindelijk gaat worden? Ik weet het nog niet en ben heel benieuwd! Hahaha het is echt spannend iedere dag even kijken of ze al een beetje mooier zijn:p

 

Zoals ik hierboven schrijf heb ik wel pijn aan mijn rechterborst nu, het is na de operatie even zoeken naar een balans vinden tussen enerzijds voldoende bewegen zodat je spier weer goed aansterkt en anderzijds genoeg rust nemen. Maar daar zou ik me niet teveel zorgen om maken.

 

Veel succes met je beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eva.b vervelend van die pijn zeg.. ik slik ook 4x per dag 1 paracetamol, heb gelukkig nergens last van. Moet wel zeggen dat ik vrij weinig beweeg hoor:blush:. Was gisteren eventjes winkelen en was helemaal gesloopt daarna, terwijl ik 2,5 uur ongeveer weg ben geweest. Verder doe ik wat rustigere activiteiten zoals meegaan met boodschappen doen of even naar de bioscoop, dat gaat allemaal prima. Ga vanaf maandag weer naar school dus ben erg benieuwd hoe dat zal gaan. Moet natuurlijk laptop en drinken meenemen, dus ga dan echt tegen die 2kg aan zitten.. Hopelijk gaat het goed en ben ik niet al te moe. Verder werk ik nog niet, heb een bijbaantje in de horeca dus dat gaat helaas niet. 

Doe jij je ellebogen al echt boven je schouders? Ondanks dat ze zeiden dat het mag durf ik dat niet echt te doen omdat alle andere klinieken adviseren om het niet te doen. 

 

Zou wel nog wat rustiger aan doen hoor meis, je hebt gister wel echt een drukke dag gehad! Misschien vandaag en morgen wat meer rust nemen, dan kan het zijn dat de pijn wat afneemt. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roos88 @Eva.b Hi! Het is gelukkig allemaal goed gegaan en er was niks aan de hand. Ik was toch wel wat gestresst maar het zag er rustig uit en het kan voorkomen. Verder zag het er allemaal mooi en goed uit ook.

 

@Eva.b Ik kreeg ook het advies om gewoon weer te bewegen en te doen. Daardoor ben ik ook die dag erna al veel meer gaan doen. Ik heb ook wel last dat ik snel moe ben, net zoals jij. En gisteren ook teveel gedaan en vandaag meer last van m'n borsten. Nu heb ik dan ook maar 2 paracetamol op, dus zou waarschijnlijk een combi zijn tussen toch teveel doen en minder pijnstillers. .Had je Velthuis nog gebeld en wat zeiden ze? Voelt raar he trouwens als je die protheses voelt. Ik had dat in het begin heel erg. Ze beginnen nu wel echt bij me te horen :). Hebben ze bij jou de pleisters er op laten zitten? Of heb je nieuwe gekregen?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MayaTerLaar @Eva.b @Donna25Hoi Dames, hoe gaat het nu met jullie? Ik ben eens benieuwd of jullie het idee hebben dat jullie sneller herstellen en/of minder last hebben dan anderen hier op het forum. Weet niet of jullie allemaal oefeningen hebben gedaan? Ben gewoon benieuwd of dat nu echt helpt! Ik ben ze wel dagelijks aan het doen :-)

 

Ik ben soms nog zo aan het twijfelen of ik wel de juiste beslissing neem poeh. 

 

 

@MayaTerLaar hoe was je schooldag? Ging het? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roos88 hey met mij gaat het goed! Kan echt al heel veel zelf en word voor mijn gevoel minder snel moe dan voorheen. Zelf heb ik dus eigenlijk bijna geen pijn gehad maar ik weet natuurlijk niet zeker of dat komt doordat ik die oefeningen heb gedaan, kunnen verschillende factoren zijn.. dus ben bang dat ik je daar niet echt een antwoord op kan geven. Maar blijf vooral de oefeningen doen want je weer maar nooit :rolleyes:

Het twijfelen is heel normaal, maar als je niet gelukkig bent met je borsten is dit (waarschijnlijk) wel een goede manier om je toch gelukkiger te laten voelen. Komt goed, maar je moet vooral op je eigen gevoel afgaan!

 

School was trouwens goed te doen, moest er maar 2uurtjes zijn. Vanaf morgen heb ik langere dagen dus ben benieuwd.. Neem sowieso paracetamol mee voor de zekerheid. Kan alleen niks anders dan mijn laptop meenemen, eten en drinken zal ik ter plekke moeten kopen zodat ik niet de 2kg overschrijdt :145:. Maarja, alles voor mooie boobies :). 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Roos88! Ik sluit me wederom aan bij @MayaTerLaar. Ik heb de fysio alleen via de mail gekregen omdat ik het te druk had voor de fysio afspraken (voor de operatie). Ik doe de oefeningen nu alleen als ik er aan denk, niet heel strikt. Vooraf de operatie heb ik de oefeningen wel elke dag gedaan. Dus gewoon doen, denk wel echt dat het helpt. Als je de oefeningen doet voel je ook echt je borstspier rekken.

 

Ik denk persoonlijk dat je een goede beslissing maak. Ik vond de mijne al goed voor de operatie alleen ik vond ze te klein. Ben er nu wel echt heel erg blij mee. Ik denk dat jij dit ook zal zijn! Heb je al een afspraak voor de operatie? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Donna25:

@Roos88! Ik sluit me wederom aan bij @MayaTerLaar. Ik heb de fysio alleen via de mail gekregen omdat ik het te druk had voor de fysio afspraken (voor de operatie). Ik doe de oefeningen nu alleen als ik er aan denk, niet heel strikt. Vooraf de operatie heb ik de oefeningen wel elke dag gedaan. Dus gewoon doen, denk wel echt dat het helpt. Als je de oefeningen doet voel je ook echt je borstspier rekken.

 

Ik denk persoonlijk dat je een goede beslissing maak. Ik vond de mijne al goed voor de operatie alleen ik vond ze te klein. Ben er nu wel echt heel erg blij mee. Ik denk dat jij dit ook zal zijn! Heb je al een afspraak voor de operatie? X

 Hey @Donna25, ja ik mag volgende week donderdag de 18e! Doe de oefeningen nu ook dagelijks volgens schema. Dus jij hebt ook niet zoveel pijn ervaren na de operatie? Hoe is dat nu? Hoelang ben je po? 

 

Ik heb Laura toch nog gemaild met wat foto's zoals ik het graag wil (gewoon van een bikinimodel), dat heb ik haar nog niet laten zien maar toch denk ik dat ze me voldoende begreep. Ik ben ergens bang dat ze te groot worden vandaar. Dat zou me gewoon niet passen. Er heerst dus nog onzekerheid en af en toe denk ik: moet ik het wel doen? Ik probeer maar zoveel mogelijk te denken aan dat Laura een kundige chirurg is waardoor er toch aanzienlijk minder kans is op complicaties en daarnaast denk ik maar aan het eind resultaat en dat ik daar straks heel blij mee ben en me niet meer druk hoef te maken hoe ik er in bepaalde kleding of bikini uitzie.. zo.. dat is eruit haha :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Roos88:

 Hey @Donna25, ja ik mag volgende week donderdag de 18e! Doe de oefeningen nu ook dagelijks volgens schema. Dus jij hebt ook niet zoveel pijn ervaren na de operatie? Hoe is dat nu? Hoelang ben je po? 

 

Ik heb Laura toch nog gemaild met wat foto's zoals ik het graag wil (gewoon van een bikinimodel), dat heb ik haar nog niet laten zien maar toch denk ik dat ze me voldoende begreep. Ik ben ergens bang dat ze te groot worden vandaar. Dat zou me gewoon niet passen. Er heerst dus nog onzekerheid en af en toe denk ik: moet ik het wel doen? Ik probeer maar zoveel mogelijk te denken aan dat Laura een kundige chirurg is waardoor er toch aanzienlijk minder kans is op complicaties en daarnaast denk ik maar aan het eind resultaat en dat ik daar straks heel blij mee ben en me niet meer druk hoef te maken hoe ik er in bepaalde kleding of bikini uitzie.. zo.. dat is eruit haha :-)

Hey! @Roos88. Echt, zo snel al? Super spannend!! Nee eigenlijk viel het mega mee. Ook wel door de pijnstillers natuurlijk maar ik heb weinig pijn ervaren (ik slik nu twee dagen niks meer aan pijnstillers). Ik kwam alleen de eerste dag niet zelfstandig uit bed. De andere dagen wel. De eerste twee dagen heb ik bij m'n moeder geslapen en daarna alweer gewoon in mijn eigen huis (is toch het fijnste). Ik heb wel hulp met boodschappen en het bed op maken etc. Ik ben vrijdag twee weken PO alweer, dan gaan de hechtingen er ook uit. 

 

Ik heb Laura ook nog twee weken van te voren gemaild of het mogelijk was om voor een kleinere maat te gaan. Zij heeft mij dit afgeraden. En daar ben ik nu zo blij mee (ik vind ze zelfs net iets te klein). Het went zo super snel. Ben er wel echt mega blij mee en ze zijn super mooi. Je kan het echt zien als een vergroting van je eigen borst. Ik maak elke dag foto's en elke dag heb ik zoiets van, heh? Zo waren ze toch al? Maar dan kijk ik terug en dan zie ik toch dat ze echt wel kleiner waren hahaha. Ik snap je onzekerheden, die had ik ook. Ik zou je niet teveel zorgen maken, het gaat heel mooi worden. En Laura is inderdaad erg kundig (aan alle reviews en eigen ervaring te zien). Wat je zegt, straks kan je lekker alles aan! Ik denk dat je heel erg blij gaat worden :-)

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-1-2018 om 13:04 zei Donna25:

Hey! @Roos88. Echt, zo snel al? Super spannend!! Nee eigenlijk viel het mega mee. Ook wel door de pijnstillers natuurlijk maar ik heb weinig pijn ervaren (ik slik nu twee dagen niks meer aan pijnstillers). Ik kwam alleen de eerste dag niet zelfstandig uit bed. De andere dagen wel. De eerste twee dagen heb ik bij m'n moeder geslapen en daarna alweer gewoon in mijn eigen huis (is toch het fijnste). Ik heb wel hulp met boodschappen en het bed op maken etc. Ik ben vrijdag twee weken PO alweer, dan gaan de hechtingen er ook uit. 

 

Ik heb Laura ook nog twee weken van te voren gemaild of het mogelijk was om voor een kleinere maat te gaan. Zij heeft mij dit afgeraden. En daar ben ik nu zo blij mee (ik vind ze zelfs net iets te klein). Het went zo super snel. Ben er wel echt mega blij mee en ze zijn super mooi. Je kan het echt zien als een vergroting van je eigen borst. Ik maak elke dag foto's en elke dag heb ik zoiets van, heh? Zo waren ze toch al? Maar dan kijk ik terug en dan zie ik toch dat ze echt wel kleiner waren hahaha. Ik snap je onzekerheden, die had ik ook. Ik zou je niet teveel zorgen maken, het gaat heel mooi worden. En Laura is inderdaad erg kundig (aan alle reviews en eigen ervaring te zien). Wat je zegt, straks kan je lekker alles aan! Ik denk dat je heel erg blij gaat worden :-)

 

xxxx

 Hi @Donna25 wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent, geeft mij ook nog eens vertrouwen! Vind het echt spannend en eng maar dat blijft. Wat jij beschrijft, dat het je eigen borst blijft, klinkt positief. En dat je ze niet te groot vind. Als het bij mij zo gaat dan teken ik er meteen voor! Hopelijk went het snel.

 

Heb jij ook de Oxycontin ingenomen? Ik hoop zonder te kunnen omdat ik ooit zo ontzettend ziek ben geweest van Tramadol. Moet er niet aan denken om me ooit nog zo te voelen en al helemaal niet als je net po bent!

 

oja, er was een uitvaller zodoende dat ik snel kon! Heb die kans maar genomen anders ga ik steeds meer twijfelen haha. En je kunt het dan maar gehad hebben toch?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee allemaal!

 

Even een update van mij :)

 

Alles gaat goed, heeel goed zelfs! Jeetje wat ben ik blij. Haha. Het verloopt allemaal heel smooth.

 

Een tijdje geleden schreef ik dat ik erg last had van mijn rechterborst en dat ik overwoog om de Velthuis te bellen. Uiteindelijk viel het de volgende ochtend reuze mee, dus ik heb niet meer gebeld.

 

Beide borsten zijn nu echt bijna gelijk. En jeetje wat is de zwelling afgenomen!

 

Vorige week dinsdag had ik mijn tweede controle, toen zijn de hechtingen doorgeknipt en ze vonden dat het er erg mooi uit zag. De littekens vallen ook mee. Wel raar voelt het haha, dat je dat hechtingdraadje nog voelt zitten. Ik heb nog wel wat kleine blauwe plekken bij mijn littekens. Maar daar is mee te leven.

 

Maar wat nog het fijnste is: mijn nieuwe borsten gaan steeds meer en meer zakken. Merken jullie dat ook? Ze krijgen echt hun anatomische, natuurlijk vorm. Nu al! Ben zo blij :)

 

Volgende week mag de sportbh uit bij ons, hè, overdag. Hebben jullie al nieuwe bh's gekocht? Ik ga dit weekend een simpele bh kopen. Maar nog geen idee wat voor, wat gaan jullie doen?

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie herstel!

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eva.b wat een goed nieuws!

wat was jouw voorsituatie en welke prothese heb je gekregen?

ik kom van een kleine 70b en krijg 295 cc anatomisch. Ik hoop zo dat ze niet te groot worden! Dat blijft mijn angst.. morgen ben ik aan de beurt poeh, laatste nachtje relaxed buikslapen voorlopig voor mij. Hopelijk kan het ooit weer! Ik wil weten hoe ik me over 4 weken voel en over 4 maanden haha, wat zou dat makkelijk zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Roos88:

@Eva.b wat een goed nieuws!

wat was jouw voorsituatie en welke prothese heb je gekregen?

ik kom van een kleine 70b en krijg 295 cc anatomisch. Ik hoop zo dat ze niet te groot worden! Dat blijft mijn angst.. morgen ben ik aan de beurt poeh, laatste nachtje relaxed buikslapen voorlopig voor mij. Hopelijk kan het ooit weer! Ik wil weten hoe ik me over 4 weken voel en over 4 maanden haha, wat zou dat makkelijk zijn..

Wat spannend en leuk Eva.b! Voor je het weet ben je zo weer een half jaar verder :) Ik moet zelf ook nog en tel de dagen af. Maandag consult en operatie 21 februari gepland :lol: Benieuwd naar je verslag na je operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kimmik:

Wat spannend en leuk Eva.b! Voor je het weet ben je zo weer een half jaar verder :) Ik moet zelf ook nog en tel de dagen af. Maandag consult en operatie 21 februari gepland :lol: Benieuwd naar je verslag na je operatie!

 Wat een luxe, dan ben ik alweer een maandje po, was t maar zover haha. Waar en door wie wordt jij geopereerd? Ben je er al uit wat je krijgt/wilt? Succes maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eva.b,

 

ik lees dat jij de implantaten van Mentor, 330cc, dual plane hebt laten plaatsen. Ik kom ook van een kleine a-cup af en ik twijfel nog tussen 295 en 330cc. Heb jij foto’s van t resultaat die ik zou mogen zien?? Ben zo benieuwd!

ik ga trouwens ook bij Velthuis, maar dan in Eindhoven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.