Ga naar inhoud

Eva.b : 27 december 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei MayaTerLaar:

@Donna25 hey ik had gister ook vooral wat druk! Vandaag ook, maar raak er inmiddels aan gewend. Heb niet bepaald pijn ofzo, alleen beetje kort ademig vandaag en ze staan voor mijn gevoel iets strakker dan gister. Maar de pijn is niet perse erger (gelukkig)! Heel veel succes met je herstel:54:

Oke dat is fijn om te horen! Het gevoel gaat inderdaad waarschijnlijk wel wennen. Blijft een beetje raar. Jij ook heel veel succes met het herstel! ^_^ Ben je blij met het resultaat? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb eigenlijk alleen gekeken toen ik net was geopereerd, durf die bh niet uit te doen :blush:. Maar wat ik toen zag vond ik er erg mooi uitzien! Door de bh heen zien ze er ook allebei gelijk uit dus zal wel goed zitten denk ik. Misschien dat ik het morgen even uit doe om te douchen, vandaag alleen met washandje mijn oksels gedaan en onder mn bh gewoon gedoucht. Ben jij er blij mee? @Donna25

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze zeiden ook tegen mij, 'wat je nu ziet kan je een beetje in je hoofd houden qua resultaat' (net na de operatie). Ik heb wel een paar keer gekeken en ze zijn ook gelijk maar nog wel gezwollen, volgens mij wordt het nu ook meer (de zwelling). Maar in m'n BH zien ze er ook gelijk uit dus dat zou bij jou dan ook hetzelfde zijn! Ik ben er tot nu toe blij mee alleen het voelt nu zo beurs dat ik ook m'n BH niet meer uit durf te doen haha. Moet toch een keer gaan gebeuren. Wel spannend allemaal he, ben zo benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen! @MayaTerLaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Donna25 Ja ik ben ook echt heel benieuwd naar de ontwikkeling! Ze moeten echt nog wel gaan zakken hoor, vind ze soms een beetje puntig ofzo :P. Dat was dus voor mijn gevoel niet zo toen ik net wakker was, maar kan ook komen doordat ik toen lag en dus een ander beeld van ze had. Maar ben pas 1 dag po dus ze zullen nog erg veel veranderen haha, kan er nu nog niks over zeggen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat puntige heb ik ook een beetje haha. Maar ik heb wat rondgekeken in het fotoalbum hier en dat hebben meerdere meiden. Als je ligt zou het inderdaad ook wel weer anders zijn, maar ook omdat de zwelling nu waarschijnlijk is toegenomen. We moeten het de tijd geven maar de nieuwsgierigheid is enorm haha. Succes morgen met het douchen en dan zie je ze, leuk!! x @MayaTerLaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee allemaal! Operatie overleefd hahah! Maar wel veel pijn nu. Zit jullie bh ook zo strak? En hebben e daar bij jullie iets over gezegd?

 

Narcose ging super relaxed bij mij, ik was er erg zenuwachtig over maar dat was nergens voor nodig!

 

@MayaTerLaar volgens mij lag jij in de verkoeverkamer net links ban mij haha, want jij mocht eerder weg denk ik. Ik bleef tot 1500 daar.

 

Bij mij zien mijn borsten nog heel erg bol, daar schrok ik wel van moet ik zeggen omdat dat heel anders is dan de 3D-animatie liet zien. Is dat bij jullie ook zo, dat ze zegmaar heel erg rond zijn en niet zo anatomisch?

 

liefs! Goed herstel allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa kan wel! Was jij misselijk? Want het meisje naast mij was best misselijk en had extra pijnstiller gekregen @Eva.b

Die bolheid is volgens mij de zwelling! Dus no worries. Wel kut dat je zoveel pijn hebt :(. Ik moet zeggen dat ik vannacht ook wel beetje pijn heb gehad, kon totaal niet slapen. Maar dat komt ook doordat ik op mn rug slapen echt niet lekker vind .. zucht. Hopelijk slaap ik overdag een beetje bij.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-12-2017 om 08:04 zei MayaTerLaar:

Jaa kan wel! Was jij misselijk? Want het meisje naast mij was best misselijk en had extra pijnstiller gekregen @Eva.b

Die bolheid is volgens mij de zwelling! Dus no worries. Wel kut dat je zoveel pijn hebt :(. Ik moet zeggen dat ik vannacht ook wel beetje pijn heb gehad, kon totaal niet slapen. Maar dat komt ook doordat ik op mn rug slapen echt niet lekker vind .. zucht. Hopelijk slaap ik overdag een beetje bij.

 

x

Heey! Hoe gaat het inmiddels met jou? De pijn al wat minder?

 

Oh dat was ik niet denk ik, ik was helemaal niet misselijk. Ik lag in het midden van de verkoeverkamer, om 1130 werd ik binnengebracht. En om 1200 werd ik al geopereerd, dat ging supersnel. En om 1300 kwam ik alweer bij uit de narcose haha.:) Ik heb dus ook helemaal geen bijwerkingen van de narcose, omdat ze me waarschijnlijk heel weinig narcotica hebben toegediend.

 

Om 1500 mocht ik naar huis!

 

De zwelling en pijn zijn een stuk, echt een heel stuk minder. Vooral de pijn is enorm afgenomen. Slik nu alleen nog paracetamol en diclo. Jij?

 

Jaa klopt die bolle vorm komt ook door de bh, maak me er wel minder zorgen om:)

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

De pijn is voor mijn gevoel niet minder eigenlijk, heb nog steeds dat drukkende gevoel op mijn borst maar kan wel al meer zelf doen. Dus gaat in dat opzicht wel weer beter. Het is ook niet zo dat ik echt pijn heb ofzo, maar het is gewoon aanwezig en soms krijg ik even een steek door een van mn boobies. Hierdoor slik ik ook nog steeds diclofenac en paracetamol, vraag me af wanneer ik kan beginnen met afbouwen. 

Voor mijn gevoel zijn mn borsten ook nog helemaal niet van vorm veranderd, maar kan ook zijn dat ik te vroeg een bepaald resultaat wil zien haha. Dacht wel dat ze na een paar dagen al iets veranderen maar voor mijn gevoel nog niks.. bij jou wel? 

Denk trouwens dat we elkaar dan net niet hebben gezien! Ik mocht voor 13:00 al weg namelijk^_^

Ben blij dat jij je een stuk beter voelt! Slaap je ook goed @Eva.b

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat balen dat de pijn niet minder is. Volgens mijn medicijnschema (dus ik denk ook jouwe haha we zullen wel hetzelfde voorgeschreven hebben) mag ik op 4 januari stoppen met de 3x per dag diclofenac. En eerder als de pijn al eerder weg is. Ik denk dat ik het gewoon tot die tijd blijf slikken, want de pieken en dalen vind ik moeilijk te voorspellen;)

 

Okee haha. Ja de vorm is wel aan het veranderen. Een heel klein beetje hoor, niet heel veel. Vooral de zwelling aan de bovenkant en zijkant neemt iets af voor mijn gevoel. En ik heb meer gevoel gekregen in mn borsten, ook aan de onderkant voelt het normaler aan.

 

Btw heb je gecheckt of je bh goed zit? Bij mij zat ie eerst aan een van de twee kanten een haakje verder. Heb de bh een haakje losser gedaan na een dag dat scheelde ook in pijn 

 

heb een zwarte en een witte bh, de zwarte is ook iets anders. Heeft minder haakjes.

 

Is de grootte wel wat je verwacht had?

 

lieefs

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-12-2017 om 10:16 zei Rainbow:

Succes @Eva.b en @MayaTerLaar!

 

Zelf heb ik vrijdag een bv operatie gehad en het herstel gaat heel erg goed! :) Ik wil weer veel te veel. Moet echt op de rem trappen.  

Lief! Dankjewel! Alles is goedgegaan tot nu toe. Herkenbaar wat je schrijft haha, ben nu zelf ook een par dagen po en gisteren meegegaan naar een druk winkelcentrum was superdruk en net even een stap teveel. Die kortademigheid dat is echt nieuw voor me haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Eva.b:

Oh wat balen dat de pijn niet minder is. Volgens mijn medicijnschema (dus ik denk ook jouwe haha we zullen wel hetzelfde voorgeschreven hebben) mag ik op 4 januari stoppen met de 3x per dag diclofenac. En eerder als de pijn al eerder weg is. Ik denk dat ik het gewoon tot die tijd blijf slikken, want de pieken en dalen vind ik moeilijk te voorspellen;)

 

Okee haha. Ja de vorm is wel aan het veranderen. Een heel klein beetje hoor, niet heel veel. Vooral de zwelling aan de bovenkant en zijkant neemt iets af voor mijn gevoel. En ik heb meer gevoel gekregen in mn borsten, ook aan de onderkant voelt het normaler aan.

 

Btw heb je gecheckt of je bh goed zit? Bij mij zat ie eerst aan een van de twee kanten een haakje verder. Heb de bh een haakje losser gedaan na een dag dat scheelde ook in pijn 

 

heb een zwarte en een witte bh, de zwarte is ook iets anders. Heeft minder haakjes.

 

Is de grootte wel wat je verwacht had?

 

lieefs

 

 

 

Ja ik ga ook gewoon volgens dat schema blijven slikken, ik kan dat echt niet goed inschatten namelijk. 

Heb idd ook al wat meer gevoel in mn borsten, vooral mijn tepels voelen weer beetje zoals voorheen. Eerste dag kon je het aanraken en ik zou het niet eens door hebben, dus gelukkig is mn gevoel wel weer terug aan het komen :59:

Ik heb de witte bh gekregen en heb het op zn strakst gedaan, zit wel lekker stevig haha. Vind het wel lekker ingepakt zitten, zonder bh voelt het pas raar! Eerst een opluchting omdat die druk minder is maar daarna worden ze voor mn gevoel echt zwaar ofzo. Heb jij dat ook? Heb overigens alleen de witte bh van hun, heb er zelf eentje bij gekocht dus ga dinsdag even vragen of die wel goed genoeg is. 

 

X

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei MayaTerLaar:

Ja ik ga ook gewoon volgens dat schema blijven slikken, ik kan dat echt niet goed inschatten namelijk. 

Heb idd ook al wat meer gevoel in mn borsten, vooral mijn tepels voelen weer beetje zoals voorheen. Eerste dag kon je het aanraken en ik zou het niet eens door hebben, dus gelukkig is mn gevoel wel weer terug aan het komen :59:

Ik heb de witte bh gekregen en heb het op zn strakst gedaan, zit wel lekker stevig haha. Vind het wel lekker ingepakt zitten, zonder bh voelt het pas raar! Eerst een opluchting omdat die druk minder is maar daarna worden ze voor mn gevoel echt zwaar ofzo. Heb jij dat ook? Heb overigens alleen de witte bh van hun, heb er zelf eentje bij gekocht dus ga dinsdag even vragen of die wel goed genoeg is. 

 

X

 

Ik lees weer even met jullie mee!

 

Bij mij is de zwelling ook afgenomen en zie ik al verschil met de eerste dag, ze zijn ook alwat zachter.

 

Ik hou ook net zoals jullie het medicijnen schema gewoon aan en blijf dit denk ook gewoon doen en doorslikken. Ik las ook dat diclo ontstekkingremmend is. En zonder het schema is het inderdaad lastig te bepalen wanneer je de pieken weer krijgt.

 

Het slapen op je rug is inderdaad mega vervelend, kan geen kant op soms. Ik heb nog wel een beetje moeite met opstaan vanuit de buikspieren. Gebruik ook wel een klein beetje mijn armen erbij. Doen jullie de fysio opdrachten ook?

 

De zwarte BH is inderdaad anders dan de witte @Eva.b. Bij mij zitten ze allebei niet echt super strak.. Ik weet nou niet of dat wel goed is.

 

Hebben jullie ook dat als je per ongeluk bukt of iets dat er rare 'bellen' door je borsten gaan, alsof erin wordt gezwommen? Heel apart gevoel, niet te beschrijven ook. Het douchen vind ik ook eng, om ze 'los' te laten hangen. Het moet op een gegeven moment eigen gaan voelen natuurlijk en dat heb ik nog niet helemaal, jullie?

 

Succes met jullie herstel!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Eva.b:

Lief! Dankjewel! Alles is goedgegaan tot nu toe. Herkenbaar wat je schrijft haha, ben nu zelf ook een par dagen po en gisteren meegegaan naar een druk winkelcentrum was superdruk en net even een stap teveel. Die kortademigheid dat is echt nieuw voor me haha!

 

Blij voor je! :) En ook tevreden met het resultaat? 

 

Ook ik ben soms kortademig. Een stel bejaarden zijn we. :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Donna25 ik vind het ook zo raar om ze los te laten ‘hangen’ haha. Met het douchen was het eerst een zwaar gevoel maar daarna wende het wel, kleine bevrijding voor de dames. Zwelling aan de zijkanten is bij mij afgenomen, maar ze voelen niet heel zacht aan ofzo. Voelt echt alsof er iets zwaars op mijn lichaam is geplakt. Alleen mijn tepels voelen eigen, de rest nog niet. Maar we zijn net pas geopereerd dus we moeten nog eventjes geduld hebben. Heb er wel echt vertrouwen in dat ze mooi worden! Als ze eenmaal een beetje zakken krijgen ze al een veel natuurlijkere vorm. Die van mij staan nu recht naar voren, beetje raar gezicht hahah. Kan echt niet wachten op het eindresultaat, hoop wel dat ze nog iets groter worden:blush:.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MayaTerLaar Ja he, alsof er inderdaad wat zwaars aan je lichaam hangt haha, het is ook nog zooo wennen! Ik ga zo weer proberen te douchen, hoop dat het wat beter gaat. :rolleyes:

 

Wel fijn dat er wat zwelling is afgenomen en een klein beetje verschil al te zien is. En dat je tepels eigen voelen (super fijn), dat hoor je niet vaak volgens mij. De mijne waren na de operatie gevoeliger en nu weer minder, ook weer even afwachten dus. Wat je zegt, we zijn echt pas net geopereerd en volgens mij mogen we niet klagen al lees ik het zo. 

 

Als je er nu al vertrouwen in hebt dat ze mooi worden dan is dat denk ook zo. Ik ben over de mijne ook erg tevreden maar heb het zelfde als jij, ik hoop dat ze nog ietsjes groter worden. Geduld op dit moment is lastig!! Heb jij rond of anatomisch gekozen? Ik ben ook zo benieuwd naar het eindresultaat!!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Donna25 ik heb anatomisch dual plane, jij? 

Ik doe trouwens af en toe die fysio oefeningen, elke keer als ik zit maar zeker niet elk uur... jullie wel? @Eva.b @Donna25

Eigenlijk slecht van me want deed wel heel keurig die vorige oefeningen 6x per dag zoals aangegeven. Maar ik zit gewoon niet elk uur waardoor ik het dus niet zo vaak doe .. Hoop niet dat dit heel erg is. Als ik ze doe dan kan ik wel al helemaal mn armen naar buiten draaien en de meeste keren ook wel flink naar achter strekken. Dus mn spiertjes zijn lekker uitgerekt denk ik :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MayaTerLaar:

Ja ik ga ook gewoon volgens dat schema blijven slikken, ik kan dat echt niet goed inschatten namelijk. 

Heb idd ook al wat meer gevoel in mn borsten, vooral mijn tepels voelen weer beetje zoals voorheen. Eerste dag kon je het aanraken en ik zou het niet eens door hebben, dus gelukkig is mn gevoel wel weer terug aan het komen :59:

Ik heb de witte bh gekregen en heb het op zn strakst gedaan, zit wel lekker stevig haha. Vind het wel lekker ingepakt zitten, zonder bh voelt het pas raar! Eerst een opluchting omdat die druk minder is maar daarna worden ze voor mn gevoel echt zwaar ofzo. Heb jij dat ook? Heb overigens alleen de witte bh van hun, heb er zelf eentje bij gekocht dus ga dinsdag even vragen of die wel goed genoeg is. 

 

X

 

Jaaa hahaha echt he ik was ook zoo blij dat ik weer wat voelde:)

 

Klopt, ik herken wat je zegt over dat zware gevoel. Als ik kort douche en ik heb mijn bh even uit, voel ik een verlichting want alle druk is in een klap weg. Maar ze gaan ook meer hangen.

 

De bh drukt mijn borsten ontzettend stevig naar boven merk ik. Dat is erg goed en belangrijk voor de genezing van de wond, denk ik dan.

 

Maar tegelijkertijd gaan mijn borsten er heel bol van staan is mijn idee hahaha dus stiekem heb ik de bh toch wat tandjes losser gedaan, zodat ze misschien sneller de natuurlijke anatomische vorm krijgen:p

 

Heeele fijne oud en nieuw straks! Komt wel goed met de pijn, denk maar zo het kan alleen maar beter worden vanaf nu;) Ik weet zeker dat ons eindresultaat mooi gaat worden als alles achter de rug is. Ze weten echt wat ze doen:)

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Donna25:

Ik lees weer even met jullie mee!

 

Bij mij is de zwelling ook afgenomen en zie ik al verschil met de eerste dag, ze zijn ook alwat zachter.

 

Ik hou ook net zoals jullie het medicijnen schema gewoon aan en blijf dit denk ook gewoon doen en doorslikken. Ik las ook dat diclo ontstekkingremmend is. En zonder het schema is het inderdaad lastig te bepalen wanneer je de pieken weer krijgt.

 

Het slapen op je rug is inderdaad mega vervelend, kan geen kant op soms. Ik heb nog wel een beetje moeite met opstaan vanuit de buikspieren. Gebruik ook wel een klein beetje mijn armen erbij. Doen jullie de fysio opdrachten ook?

 

De zwarte BH is inderdaad anders dan de witte @Eva.b. Bij mij zitten ze allebei niet echt super strak.. Ik weet nou niet of dat wel goed is.

 

Hebben jullie ook dat als je per ongeluk bukt of iets dat er rare 'bellen' door je borsten gaan, alsof erin wordt gezwommen? Heel apart gevoel, niet te beschrijven ook. Het douchen vind ik ook eng, om ze 'los' te laten hangen. Het moet op een gegeven moment eigen gaan voelen natuurlijk en dat heb ik nog niet helemaal, jullie?

 

Succes met jullie herstel!! 

Heey Donna!

 

Jaaaa dat slapen op je rug is irritant haha ik heb rolletjes handdoeken naast me zodat ik niet op mijn zij rol, maarja het voelt echt alsof je in een soort doodskist ligt :P

 

vanmiddag heb ik ook eer gedoucht en zag ik ook dat de zwelling weer een stukje minder is voor mn gevoel, wel blauwe plekken onder de wond en op mijn borstbeen is het gekneusd.

 

Fijn dat ze al wat zachter voelen bij jou. Herken ik wel, bovenin is het bij mij wat zachter aan het worden. Maar onderin voelen ze nog helemaal niet eigen bij mij. Eerder als een blok hout haha.

 

Een gelukkig nieuwjaar! Doe rustig aan:)

 

Wanneer hebben Julie trouwens jullie eerste controle? @MayaTerLaar @Donna25 Ik dinsdag, 0900 uur.

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Eva.b:

Heey Donna!

 

Jaaaa dat slapen op je rug is irritant haha ik heb rolletjes handdoeken naast me zodat ik niet op mijn zij rol, maarja het voelt echt alsof je in een soort doodskist ligt :P

 

vanmiddag heb ik ook eer gedoucht en zag ik ook dat de zwelling weer een stukje minder is voor mn gevoel, wel blauwe plekken onder de wond en op mijn borstbeen is het gekneusd.

 

Fijn dat ze al wat zachter voelen bij jou. Herken ik wel, bovenin is het bij mij wat zachter aan het worden. Maar onderin voelen ze nog helemaal niet eigen bij mij. Eerder als een blok hout haha.

 

Een gelukkig nieuwjaar! Doe rustig aan:)

 

Wanneer hebben Julie trouwens jullie eerste controle? @MayaTerLaar @Donna25 Ik dinsdag, 0900 uur.

 

Liefs

Hey!!

 

Gelukkig nieuwjaar :-)) @MayaTerLaar & @Eva.b 

 

@Eva.b Oei hoe kan het gekneusd zijn? Daar heb je denk wel flink last van :-(! Hoe gaat het verder nu? Ik heb gisteren denk iets te 'wild' gedaan... Het ging namelijk erg goed... Nu ben ik bang dat ik teveel heb gedaan hmmm. Ik moet vrijdag pas op controle, spannend!! 

 

Hoe was jullie jaarwisseling? En jeuken bij jullie de pleisters ook? Succes op jullie controles :-)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.