Ga naar inhoud

nickyC : 20 december 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Lieve meiden/dames! Ik heb jullie hulp nodig, ik heb volgende week een operatie gepland bij Boerhaave medisch centrum dr van der Weij, een lift+ 250cc prothese. Dr van der weij is zelf voorstander van de prothese voor de spier en aangezien ik hem vertrouw(de) heb ik daarmee ingestemd. Maar ik hoor nu zoveel negatieve verhalen dat ik een beetje in paniek raak, is dit wel een goede arts? Wat nou als na 3 maanden m'n borsten weer gaan hangen? Ik heb heel lang moeten sparen voor deze operatie dus als het niet mooi wordt geen geld voor een tweede ronde... 

 

Enige wat ik nu eerlijk gezegd wil horen zijn dames die dezelfde operatie bij van der Weij hebben gehad die wel tevreden zijn, zodat ik vanavond een beetje kan slapen :((( Klinkt heel dramatisch maar ik was zo blij en nu ben ik alleen maar bang en zenuwachtig!! 

 

Groetjes Nicky 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op ‎11‎-‎12‎-‎2017 om 10:27 zei nickyC:

Lieve meiden/dames! Ik heb jullie hulp nodig, ik heb volgende week een operatie gepland bij Boerhaave medisch centrum dr van der Weij, een lift+ 250cc prothese. Dr van der weij is zelf voorstander van de prothese voor de spier en aangezien ik hem vertrouw(de) heb ik daarmee ingestemd. Maar ik hoor nu zoveel negatieve verhalen dat ik een beetje in paniek raak, is dit wel een goede arts? Wat nou als na 3 maanden m'n borsten weer gaan hangen? Ik heb heel lang moeten sparen voor deze operatie dus als het niet mooi wordt geen geld voor een tweede ronde... 

 

Enige wat ik nu eerlijk gezegd wil horen zijn dames die dezelfde operatie bij van der Weij hebben gehad die wel tevreden zijn, zodat ik vanavond een beetje kan slapen :((( Klinkt heel dramatisch maar ik was zo blij en nu ben ik alleen maar bang en zenuwachtig!! 

 

Groetjes Nicky 

Hoi hoi

Ik zie je topic nu pas staan, tijdens het 'opruimen'
Hoe is het nu met je? en hoe is je operatie gegaan gisteren!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 21-12-2017 om 18:45 zei best_boobie:

Hoi hoi

Ik zie je topic nu pas staan, tijdens het 'opruimen'
Hoe is het nu met je? en hoe is je operatie gegaan gisteren!!

xx BB

 

Ik lees je reactie nu pas! Maar om even samen te vatten: na de operatie was ik super blij, borsten waren iets aan de grote kant maar dat maakte me niks uit omdat de vorm perfect was en littekens al mooi aan het helen waren. Ik ben nog op consult geweest eind februari ivm onstekingen in de borstplooi. 

Maar toen, precies zoals ik had voorspeld (!) gingen m'n borsten weer hangen! Ik heb een cup E, terwijl ik vroeg om een cup C, en m'n borsten hangen inmiddels zo erg dat een laag uitgesneden top nogsteeds niet voor mij is weggelegd. 

 

Ik ben nu bezig met informatie verzamelen om mee te nemen naar m'n consult met dokter van der Weij, ik ben er inmiddels achtergekomen dat ik door hem ben geholpen in zijn proeftijd, nadat hij al eerder een medische fout had begaan. Hopelijk kan ik daarmee wat druk uitoefenen. Ook heb ik een afspraak gemaakt bij dokter Bakker, die ook werkzaam is bij Boerhaave medisch centrum om te kijken of hij het met mij eens is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎1‎-‎4‎-‎2018 om 18:40 zei nickyC:

 

Ik lees je reactie nu pas! Maar om even samen te vatten: na de operatie was ik super blij, borsten waren iets aan de grote kant maar dat maakte me niks uit omdat de vorm perfect was en littekens al mooi aan het helen waren. Ik ben nog op consult geweest eind februari ivm onstekingen in de borstplooi. 

Maar toen, precies zoals ik had voorspeld (!) gingen m'n borsten weer hangen! Ik heb een cup E, terwijl ik vroeg om een cup C, en m'n borsten hangen inmiddels zo erg dat een laag uitgesneden top nogsteeds niet voor mij is weggelegd. 

 

Ik ben nu bezig met informatie verzamelen om mee te nemen naar m'n consult met dokter van der Weij, ik ben er inmiddels achtergekomen dat ik door hem ben geholpen in zijn proeftijd, nadat hij al eerder een medische fout had begaan. Hopelijk kan ik daarmee wat druk uitoefenen. Ook heb ik een afspraak gemaakt bij dokter Bakker, die ook werkzaam is bij Boerhaave medisch centrum om te kijken of hij het met mij eens is. 

Hm.. dat ging om in gebreke blijven tav informatievoorziening bij een bvk, zover ik weet.. ik denk niet dat je daar ver mee komt, maar hoop het natuurlijk wel voor je :)

Heb je wel altijd bh's gedragen en zo? Vaak gaan meiden na een bh geen bh meer dragen, omdat het 'niet meer nodig zou zijn' maar juist na een bv, is het heel belangrijk om altijd een bh te dragen. Ik zeg dus niet dat jij er geen gedragen hebt he, begrijp me niet verkeerd, maar wilde dit wel nog even belichten.

Hoop dat je eruit komt met hem!

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2018 om 11:11 zei Timbolini:

Hoi Nicki,

 

hoe is het uiteindelijk gegaan?? Ik schrik hier toch wel een beetje van... ik heb zelf 20 april mijn bv bij dr van derweij

Hi! ik heb aanstaande woensdag avond een consult met beide artsen (van der weij en bakker)

ik zal je dan even laten weten hoe het is gegaan. 

 

Wat betreft van der Weij, tja, ik geloof nog steeds dat hij een goede arts is, ik weet ook niet wat er nou precies fout is gegaan bij mij. Als je al hangende borsten van jezelf hebt is het gewoon niet aan te raden om een silicoon op de spier te plaatsen, want je huid kan het gewicht dan gewoon niet aan, denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei best_boobie:

Hm.. dat ging om in gebreke blijven tav informatievoorziening bij een bvk, zover ik weet.. ik denk niet dat je daar ver mee komt, maar hoop het natuurlijk wel voor je :)

Heb je wel altijd bh's gedragen en zo? Vaak gaan meiden na een bh geen bh meer dragen, omdat het 'niet meer nodig zou zijn' maar juist na een bv, is het heel belangrijk om altijd een bh te dragen. Ik zeg dus niet dat jij er geen gedragen hebt he, begrijp me niet verkeerd, maar wilde dit wel nog even belichten.

Hoop dat je eruit komt met hem!

 

xx BB

Hey bb! 

 

Ik had last van ontstekingen in m'n borstplooi, daardoor heb ik de chirurgische bh tot ongeveer 8-9 weken aangehad, en daarna altijd een sportbh of bh zonder beugels, ik denk dus niet dat het daar door komt! Ik heb overmorgen consult en ben super benieuwd wat de dokter ervan gaat zeggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei nickyC:

Hey bb! 

 

Ik had last van ontstekingen in m'n borstplooi, daardoor heb ik de chirurgische bh tot ongeveer 8-9 weken aangehad, en daarna altijd een sportbh of bh zonder beugels, ik denk dus niet dat het daar door komt! Ik heb overmorgen consult en ben super benieuwd wat de dokter ervan gaat zeggen. 

jeetje, balen zeg... 
Ben ook benieuwd!!!
Laat je iets weten?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei nickyC:

Hi! ik heb aanstaande woensdag avond een consult met beide artsen (van der weij en bakker)

ik zal je dan even laten weten hoe het is gegaan. 

 

Wat betreft van der Weij, tja, ik geloof nog steeds dat hij een goede arts is, ik weet ook niet wat er nou precies fout is gegaan bij mij. Als je al hangende borsten van jezelf hebt is het gewoon niet aan te raden om een silicoon op de spier te plaatsen, want je huid kan het gewicht dan gewoon niet aan, denk ik. 

Hmm plaats ik net mijn "ding" in de chat lees ik dit..ik ben benieuwd hoe t voor je afloopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey dames het is alweer even geleden maar nog even een update: volgens dokter van der weij moest ik maar blij zijn met het resultaat want "het was al een hele verbetering" 

nou sorry maar ik betaal toch geen 5000 euro om nogsteeds hangtieten te hebben! als ik een kleine verbetering had gewild had ik wel een push up bh gekocht! 

Ik voel me gewoon ZO belazerd, tijdens het consult liet ik fotos zien van wat ik wilde en dat was volgens hem ook haalbaar, en nu achteraf is het mijn schuld dat mn borsten weer hangen, omdat ik protheses wilde. 

Het is nu een halfjaar na mn operatie, hartje zomer, maar ik durf gewoon geen bikini aan omdat ik me zo schaam. Terwijl ik zoveel geld heb betaald en nog 12 weken met complicaties heb gelopen, het is echt een triest verhaal. 

 

Maar goed, ik laat het er niet bij zitten. Als ik 1 jaar PO ben kom ik in aanmerking voor een hersteloperatie, ik ben van plan om op consult bij dokter bakker en dokter schuringa te gaan. Ik wil sowieso niet weer de prothese op de borstspier, want dat is gewoon echt een fout geweest. 

 

Ik hoor graag hoe jullie erover denken! Groetjes Nicky 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij had deze operatie ook bij mij gedaan en zwaae verpest en ben vorig week bij met spoed bij zijn collega’s geopereerd had veel vocht nog na 8 maanden en mijn borsten ware enorm gezakt tot onder mijn tepel. Dr van dr weij kijkt niet goed na je weefsel of huid en hanteerd alles op zijn ouderwetse manier. Ik ben zwaar verminkt geweest door hem en hij zat ook in zijn proeftijd. Ik ben nu aan het herstellen van de hersteloperatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hersteloperatie is door Schuringa en bakker geweest ze hebben mijn prothese niet verplaatst achter de spier ze hebben mijn borsten schoongemaakt en inwendig een versteviging gemaakt. Omdat ik net als jou met veel complicaties liep ben ik via de klachtencommissie bij deze 2 artsen geweest en zij hebben het gratis hersteld. Kliniek wilt wel dat ik 450 euro betaal voor de narcose maar die gaan ze echt niet krijgen. Ik mag nu hopen dat ze niet meer gaan hangen en daarmee kunnen ze ook geen zekerheid geven. Dr van dr weij is heel nalatig met alles en geeft zijn fouten niet toe ik wou liever al mijn geld terug maar dan zou het een lange weg zijn en ik had heel veel pijn. Jij moet dit aankaarten bij de klachten commissie en dan zien ze meteen ook dat jij niet de eerste bent en laat hun met oplossingen komen. Als je meer vragen hebt kun je me alrijd berichten xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.