Ga naar inhoud

Melis93 : 19 januari 2018 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedenavond dames,

Vandaag alweer 5 dagen po en t gaat onwijs goed.

Zelf uit bed opstaan, douche, omkleden gaat allemaal steeds beter, wel iets langzamer maar oké..

Vandaag ben ik ook boodschappen wezen doen en ben ik langs de honkemoller gegaan voor een extra sportbh erbij voor als die van de kliniek in de was zit. 

Een 75F heb ik meegenomen,maar een model van Doutzen kon ik een 75G ook hebben. 

Ben benieuwd als ik nieuwe bhs kan gaan shoppen welke maat ik uit ga komen:36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Jessie1995
13 minuten geleden zei Melis93:

Goedenavond dames,

Vandaag alweer 5 dagen po en t gaat onwijs goed.

Zelf uit bed opstaan, douche, omkleden gaat allemaal steeds beter, wel iets langzamer maar oké..

Vandaag ben ik ook boodschappen wezen doen en ben ik langs de honkemoller gegaan voor een extra sportbh erbij voor als die van de kliniek in de was zit. 

Een 75F heb ik meegenomen,maar een model van Doutzen kon ik een 75G ook hebben. 

Ben benieuwd als ik nieuwe bhs kan gaan shoppen welke maat ik uit ga komen:36:

Ooh wat fijn dat evt al zo goed gaat zeg!

 

zijn er dingen die tegen zijn gevallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Fijn om te lezen dat je herstel zo goed gaat. Heb binnenkort ook een gesprek met dr. Klein voor lift met prothese. Hoe zijn jouw littekens geworden? Daar ben ik best huiverig over. Maar consult rade mij dr. Klein wel aan ook vanwege de vele reconstructies die hij doet. Mijn voorkeur ging namelijk uit naar fresow.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Cassidy:

Fijn om te lezen dat je herstel zo goed gaat. Heb binnenkort ook een gesprek met dr. Klein voor lift met prothese. Hoe zijn jouw littekens geworden? Daar ben ik best huiverig over. Maar consult rade mij dr. Klein wel aan ook vanwege de vele reconstructies die hij doet. Mijn voorkeur ging namelijk uit naar fresow.

Ondertussen ben ik ook weer aan t werk.

Littekens zien er netjes uit, zitten netjes in de plooi dus als ik recht sta is er niis te zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.