Ga naar inhoud

Melis93 : 19 januari 2018 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag was het dan eindelijk zover..ik kreeg big boobies!

Mijn wekker ging om 09'00 en had gelijk al zenuwen.. rustig uit bed,douchen, aankleden, konijnen eten geven en.de laatste spulletjes bij elkaar gepakt voor bij me.ouders.

Rond 10.00 was ik bij me ouders en zijn we ff voor 10'30 gaan rijden.

Ik moest er om 12.30 wezen, maar waren er al om 12'00.

12.15 mocht ik al mee om me om te kleden en werd ik naar me bed gebracht waar t infuus werd ingebracht.

Ik had nogal moeilijke aderen die niet mee wilde werken.. diepliggend en onwijs koude handen..

Wachten duurde zooo lang en eindelijk kwam dr.klein rond 13.15 om een mooie tekening te maken.. 13.30 was t zover en werd ik naar de ok gebracht.

Daar aangekomen.overstappen op een ander bed en werden er nog wat vragen gesteld.

Ik kreeg een kapje op voor extra zuurstof en ondertussen werd de narcose via t infuus ingespoten. Wat een raar gevoel is dat zeg! Ik voelde t door me aderen stromen en werd een soort van duizelig, lastig te beschrijven.. voor de rest weet ik t niet meer.

Ik werd zelf rond 15'30 wakker op de zuil. T enige wat ik me.nog echt goed kan herinneren is dat ik tot 2x toe de dekens van me af probeerde te halen om te kijken en vroeg hoelaat t was.

Als ik niet mag kijken, dan maar ff voelen :D

Toen ik voor mijn doen genoeg wakker was kreeg ik een spiegel om te kijken. Ik zei; nou ik kan wel blijven kijken.

Even later werd ik naar een andere kamer gereden waar ik werd geholpen met aankleden en in een stoel.werd gezet om verder bij te komen en mocht ik ook eindelijk me tongpiercing weer in doen... jezus dat is wennen als die uit is XD

Me moeder kwam erbij en ik kreeg eindelijk wat te eten en te drinken na 18 uur niks meer te hebben gegeten of gedronken.. kon kiezen uit een beschuitje, cracker of een plakje ontbijtkoek... nou dan hoef ik niet na te denken,dat is natuurlijk ontbijtkoek!

Ze vroeg even later of ik al naar t toilet moest. Ik voelde wel drang dus heb ik t geprobeerd, maar t ging moeizaam...komt dat door de narcose? Ik.weet wel uit verhalen dat als je een pilletje op heb dat je dan ook drang kan voelen maar niet kan..

Maar ff zonder gekheid... ik kreeg nog een kopje thee en dr.klein kwam ondertussen ff kijken hoe t ging en dat alles goed is verlopen. Hij vond de sportbh iets aan de kleine kant, maar gelukkig is die met voorsluiting. Ik heb een M gekregen, maar dacht dat ik zelf een L zou krijgen met 510cc corse en de schatting wat voor maat t zou worden.

Ik werd er echt top behandeld en voelde me zeer op me gemak ondanks me zenuwen..

Op dit moment heb ik helemaal geen pijn maar voel ik wel dat t strak staat, maar dat is logisch :P

Om 19.30 waren we eindelijk thuis en nu lekker op de bank en hopelijk kan ik vanacht goed slapen.

Foto's zal ik ff een album aanmaken

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melis93  wauw wat mooi gezegd allemaal en zo lang super !!  goed dat je nog geen pijn hebt e?  zoveel te beter hoor.

maar vrees een beetje dat dat nog wel komt ^_^

over de tongpiercing, ja idd da doet heel raar als die eruit is :o  ik moest die er nog ter plaatste uithalen want wist ni da die er ook uit moest :D

 

wens je alle sinds al een goed herstel meid!! :116:  nice big boobies:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Melis93:

Vandaag was het dan eindelijk zover..ik kreeg big boobies!

Mijn wekker ging om 09'00 en had gelijk al zenuwen.. rustig uit bed,douchen, aankleden, konijnen eten geven en.de laatste spulletjes bij elkaar gepakt voor bij me.ouders.

Rond 10.00 was ik bij me ouders en zijn we ff voor 10'30 gaan rijden.

Ik moest er om 12.30 wezen, maar waren er al om 12'00.

12.15 mocht ik al mee om me om te kleden en werd ik naar me bed gebracht waar t infuus werd ingebracht.

Ik had nogal moeilijke aderen die niet mee wilde werken.. diepliggend en onwijs koude handen..

Wachten duurde zooo lang en eindelijk kwam dr.klein rond 13.15 om een mooie tekening te maken.. 13.30 was t zover en werd ik naar de ok gebracht.

Daar aangekomen.overstappen op een ander bed en werden er nog wat vragen gesteld.

Ik kreeg een kapje op voor extra zuurstof en ondertussen werd de narcose via t infuus ingespoten. Wat een raar gevoel is dat zeg! Ik voelde t door me aderen stromen en werd een soort van duizelig, lastig te beschrijven.. voor de rest weet ik t niet meer.

Ik werd zelf rond 15'30 wakker op de zuil. T enige wat ik me.nog echt goed kan herinneren is dat ik tot 2x toe de dekens van me af probeerde te halen om te kijken en vroeg hoelaat t was.

Als ik niet mag kijken, dan maar ff voelen :D

Toen ik voor mijn doen genoeg wakker was kreeg ik een spiegel om te kijken. Ik zei; nou ik kan wel blijven kijken.

Even later werd ik naar een andere kamer gereden waar ik werd geholpen met aankleden en in een stoel.werd gezet om verder bij te komen en mocht ik ook eindelijk me tongpiercing weer in doen... jezus dat is wennen als die uit is XD

Me moeder kwam erbij en ik kreeg eindelijk wat te eten en te drinken na 18 uur niks meer te hebben gegeten of gedronken.. kon kiezen uit een beschuitje, cracker of een plakje ontbijtkoek... nou dan hoef ik niet na te denken,dat is natuurlijk ontbijtkoek!

Ze vroeg even later of ik al naar t toilet moest. Ik voelde wel drang dus heb ik t geprobeerd, maar t ging moeizaam...komt dat door de narcose? Ik.weet wel uit verhalen dat als je een pilletje op heb dat je dan ook drang kan voelen maar niet kan..

Maar ff zonder gekheid... ik kreeg nog een kopje thee en dr.klein kwam ondertussen ff kijken hoe t ging en dat alles goed is verlopen. Hij vond de sportbh iets aan de kleine kant, maar gelukkig is die met voorsluiting. Ik heb een M gekregen, maar dacht dat ik zelf een L zou krijgen met 510cc corse en de schatting wat voor maat t zou worden.

Ik werd er echt top behandeld en voelde me zeer op me gemak ondanks me zenuwen..

Op dit moment heb ik helemaal geen pijn maar voel ik wel dat t strak staat, maar dat is logisch :P

Om 19.30 waren we eindelijk thuis en nu lekker op de bank en hopelijk kan ik vanacht goed slapen.

Foto's zal ik ff een album aanmaken

Wat een leuk verhaal! Hopelijk blijf je je zo goed voelen en slaap je een beetje vannacht. Zou je mij ook toe willen voegen aan je album? Ben zo benieuwd!

Hou ons maar goed op de hoogte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi wat fijn dat alles zo voorspoedig is gegaan! Ik heb zelf motiva full 425, afgelopen maandag hersteloperatie gehad. Ik heb nog betwijfelt over de corse, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe de corse uitvalt en of dat nou echt zo anders oogt dan de full. Zou ik bij jou mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vind ik het knap dat je na je operatie al iedereen hier op de hoogte kunt brengen! Wat fijn dat alles goed is gegaan en dat je nu kunt herstellen van je operatie. 

Zou ik misschien ook in je album mogen kijken? 

 

Heel veel beterschap voor het herstel:wub:

 

Liefs, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tess_87 & @Wens2017 ik heb jullie toegevoegd.

@BV_JM ik ga je ook toevoegen.

 

Ik heb heel goed kunnen slapen, sliep naast me moeder in bed, verstelbaar dus dat is ideaal. Vanochtend om 8.00 medicatie genomen en naar t toilet geweest. Dat kwam nog moeilijk op gang maar zodra de kraan liep ging t prima. Ik heb daarna nog lekker geslapen tot 10.00 en heb meer t gevoel dat ik me borst spier te hard heb getraind dan dat t echt pijn doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Melis93:

@Tess_87 & @Wens2017 ik heb jullie toegevoegd.

@BV_JM ik ga je ook toevoegen.

 

Ik heb heel goed kunnen slapen, sliep naast me moeder in bed, verstelbaar dus dat is ideaal. Vanochtend om 8.00 medicatie genomen en naar t toilet geweest. Dat kwam nog moeilijk op gang maar zodra de kraan liep ging t prima. Ik heb daarna nog lekker geslapen tot 10.00 en heb meer t gevoel dat ik me borst spier te hard heb getraind dan dat t echt pijn doet.

Wat fijn dat je zo goed geslapen hebt! De foto's zien er al echt goed uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Sophie89:

Wat fijn dat je zo goed hebt geslapen @Melis93 ik hoop dat je vandaag ook niet te veel pijn hebt. Zou ik ook in je album mogen kijken? Ik ben maandag aan de beurt :)

Ik ga je toevoegen :)

Nee gelukkig geen pijn tot nu toe maar meer spierpijn en stijfheid.. maar dat is logisch met de hoeveelheid hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jessie1995
Zojuist zei Melis93:

Ik voel me eigenlijk best goed op stijf en spierpijn na. Doe t lekker rustig aan..

Alleen uit bed komen vanochtend ging wat moeizaam hahaha

Wat had je ook alweer precies laten doen? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.