Ga naar inhoud

Melis93 : 19 januari 2018 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik stel me hier even voor. Ik ben Melissa en 24 jaar. Ook ik overweeg al een tijdje een borstvergroting.

Zelf heb ik een baan als management in de horeca. (fastfoodketen)

Door een tijdje anoniem mee te hebben gelezen heb ik al het een en het ander meegekregen over klinieken en artsen.

Als eerst heb ik mijn oog zoals meerdere op Diana Gabriels laten vallen, hier had ik in eerste instantie afgelopen woensdag een consult. Maar doordat ik toch meer negatieve als positieve dingen over deze kliniek lees heb ik dit consult geannuleerd. Wel lees ik veel goede verhalen over Kevin Peters.

Ook heb ik 21 november een consult gepland staan bij Faceland in Utrecht.

 

Wat zijn jullie ervaringen met Peters, Faceland en eventueel ook Heyendael?

tips, adviezen ed zijn allemaal welkom.

 

groetjes Melissa

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemiddag dames,

Ik had me al voorgesteld in t voorsteltopic maar ik stel me hier nog een keertje voor.

Mijn naam is Melissa, 24 jaar en werkzaam als manager in de horeca.

 

Ik heb nog geen operatie gehad maar er staan wel 3 consults gepland.

21 november bij Faceland

30 november bij Heyendael

11 december bij Kevin Peters

 

Mijn voorkeur gaat zelf uit naar Peters, vandaar ook de titel naar hem. Consult bij Peters is rechtstreeks in plaats van Diana als bemiddelaar.

Wat zijn jullie ervaringen met deze drie?

 

Het komt nu eindelijk dichtbij na er een aantal jaar over hebben gedacht :D

 

Groetjes Melissa

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melis93

 

Hoi hoi,

 

Ik heb de topics even samengevoegd, alle verdere updates kun je verder in dit topic neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan, en blijft het overzichtelijk,  en heb je uiteindelijk over een tijdje je keuze gemaakt, en een operatie datum, dan kun je dat even in dit topic laten weten, en dan passen we de titel aan.

 

Ervaringen over deze klinieken en artsen kun je ook vinden via de zoekbalk.

 

Veel succes op je consulten.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor me eerste consult die ik 21 november heb via Faceland kreeg ik vandaag een mail met een vragenlijst die ik moest beantwoorden.

nu waren er 3 vragen waarbij ik denk dat ze het consult misschien zullen annuleren.

het gaat om de vragen:

of ik rook? ja ongeveer 6 op een dag

medicatie: ja voor me schildklier, ik heb een traagwerkende schildklier waarbij ik levenslang aan deze medicatie zit.

borstkanker bij familie aan me moeders kant: ja de zus van me moeder, dus me tante is op 51 jarige leeftijd eraan overleden. Maar ook me oma, dus de moeder van me moeder is aan K overleden. Alleen niet aan borst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Melis93:

voor me eerste consult die ik 21 november heb via Faceland kreeg ik vandaag een mail met een vragenlijst die ik moest beantwoorden.

nu waren er 3 vragen waarbij ik denk dat ze het consult misschien zullen annuleren.

het gaat om de vragen:

of ik rook? ja ongeveer 6 op een dag

medicatie: ja voor me schildklier, ik heb een traagwerkende schildklier waarbij ik levenslang aan deze medicatie zit.

borstkanker bij familie aan me moeders kant: ja de zus van me moeder, dus me tante is op 51 jarige leeftijd eraan overleden. Maar ook me oma, dus de moeder van me moeder is aan K overleden. Alleen niet aan borst.

Hoi hoi

Hm... sja.. ik zou de vragen toch naar waarheid invullen... Als ze zeggen dat ze je niet opereren om die redenen, dan is het gewoon je kliniek niet, toch? Ja klinkt misschien heel nuchter, maar ik vind dat als een pc het 'risico' niet wil nemen, om een patient met een voorgeschiedenis te opereren, dan zal ie daar een goede reden voor hebben.. Misschien iets meegemaakt in het verleden, of een geldkwestie wat betreft de kliniek, of misschien niet genoeg ervaring met dit 'soort' operaties

Je oma's kanker hoeft geen beperking te zijn, en dat van je tante trouwens ook niet. Zolang er verder, in die lijn, geen borstkankergevallen zijn, is er nog geen link met het borstkankergen, om het zo maar even te noemen. 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@best_boobie dankjewel voor je reactie.

je heb inderdaad gelijk,heb de lijst ook naar waarheid ingevuld.

vond de vraag over het borstkanker ook een beetje vaag waarom ze dat willen weten.

Van de 3 consult die ik gepland heb staan, staat deze ook die tot nu toe t eerst afvalt.

Ben meer benieuwd naar me consult met Straten en kevin peters :D  Daar heb ik tot nu toe ook veel beter contact mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vandaag had ik me consult bij heyendael. Vriendin van me is meegegaan omdat zij t ook een keer wil doen. Vond t best wel spannend..

Straten heeft 400cc rond high profile geadviseerd. 

11 december heb ik consult met peters in belgie en dan ga ik een beslissing nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend heb ik een consult gehad bij faceland.

Hierbij is motiva rond 400cc aangemeten met hoog profiel. Of 510cc corse. Ik twijfel tussen beide..

Wat zijn jullie ervaringen met de corse modellen? 14 december heb ik een consult staan met de plastisch chirurg en 19 januari is de voorlopige operatie datum door dr.klein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik me andere topic niet meer kan vinden, een nieuwe topic.

 

Vandaag heb ik me 2e consult gehad bij Faceland Amsterdam.

Vorige was bij Heyendael.

Bij faceland is Motiva rond 400cc met een hoog profiel aangemeten. Wat ik ook kon kiezen was 510cc corse. Ik twijfel enorm tussen beide, omdat ze vertelde dat de corse wel nep uit zal gaan zien.

14 december heb ik een afspraak met de chirurg en is de voorlopige operatie datum 19 januari.

Wat zijn jullie ervaringen met de corse??

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Melis93:

Omdat ik me andere topic niet meer kan vinden, een nieuwe topic.

 

Vandaag heb ik me 2e consult gehad bij Faceland Amsterdam.

Vorige was bij Heyendael.

Bij faceland is Motiva rond 400cc met een hoog profiel aangemeten. Wat ik ook kon kiezen was 510cc corse. Ik twijfel enorm tussen beide, omdat ze vertelde dat de corse wel nep uit zal gaan zien.

14 december heb ik een afspraak met de chirurg en is de voorlopige operatie datum 19 januari.

Wat zijn jullie ervaringen met de corse??

Het is net war jij mooi vind. Persoonlijk waren de corse implantaten mij te rond en te bol, heb voor de natuurlijkere full gekozen van Motiva.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
15 uur geleden zei Melis93:

@Tess_87 sorry een late reactie..

Ik ben niet meer op consult geweest bij kevin peters. Ik vond t niet verstandig om toen met die hevige sneeuwval de weg op te gaan om ff naar België te rijden.

Ik heb voor faceland gekozen waar ik de 19e al word geopereerd

hoi hoi, ik ga je volgen ik word de 12 maart geopereerd ook via faceland ook 400cc full motiva rond ben benieuwd hoe ze bij jouw worden, ik word door dr feslow geholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Marloesb31:

Dank je! Ik had een 70B, zonder vulling aan de bovenkant. Heb nu een 70F, iets groter dan ik eigenlijk wilde. 

Ik wil juist een F of een G cup :P

Maar omdat jij een omvang 70 heb zal jij ook vast wel wat smaller zjjn dan ik ;)

Ik kom zelf van een 75D maar zo voor t zicht is t meer een C

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Tattoo greet:

hoi hoi, ik ga je volgen ik word de 12 maart geopereerd ook via faceland ook 400cc full motiva rond ben benieuwd hoe ze bij jouw worden, ik word door dr feslow geholpen

12 maart is nog eventjes wachten maar voor je t weet is t zo voorbij.. 

Ik heb aanstaande vrijdag nog een laatste passessie staan, zowel voor mezelf om een juiste keuze te maken als de mening van de arts te horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-1-2018 om 20:33 zei Melis93:

@Tess_87 sorry een late reactie..

Ik ben niet meer op consult geweest bij kevin peters. Ik vond t niet verstandig om toen met die hevige sneeuwval de weg op te gaan om ff naar België te rijden.

Ik heb voor faceland gekozen waar ik de 19e al word geopereerd

Wat spannend! Ik heb 22 januari mijn eerste consult bij de heyendael kliniek met dr straten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-1-2018 om 19:49 zei Melis93:

Nog 5 daagjes! Het is al bijna zover:43:

Ipv 400cc full word het toch 510cc corse.

 

@Tess_87 spannend hoor, 22e is ook al bijna maar bij Straten zit je ook zeker goed.

 Ow wat spannend zeg! Het komt voor jou nu echt dichtbij! Waarom heb je uiteindelijk toch voor Faceland gekozen? En heb je zelf naar dr klein gevraagd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Tess_87:

 Ow wat spannend zeg! Het komt voor jou nu echt dichtbij! Waarom heb je uiteindelijk toch voor Faceland gekozen? En heb je zelf naar dr klein gevraagd?

Ik heb voor faceland gekozen omdat ik me daar op me gemak voelde, zowel bij de consulente als bij het 2e gesprek bij dr.fresow. Ook kon ik er snel terecht omdat mijn 'vakantie' al vast stond.

Mijn extra consult van afgelopen vrijdag heb ik zelf aangevraagd en of die met dr.klein kon.

Ben ook bij van Straten geweest en daar was ook 400cc full in eerste instantie aangemeten, daar kon ik dan alleen niet in deze week terecht. 

 

Ja over 3 daagjes heb ik mijn bigboobies!!:tatice_04::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Melis93:

Ik heb voor faceland gekozen omdat ik me daar op me gemak voelde, zowel bij de consulente als bij het 2e gesprek bij dr.fresow. Ook kon ik er snel terecht omdat mijn 'vakantie' al vast stond.

Mijn extra consult van afgelopen vrijdag heb ik zelf aangevraagd en of die met dr.klein kon.

Ben ook bij van Straten geweest en daar was ook 400cc full in eerste instantie aangemeten, daar kon ik dan alleen niet in deze week terecht. 

 

Ja over 3 daagjes heb ik mijn bigboobies!!:tatice_04::1bouncingboobs:

Super spannend! Laat je nog weten hoe het is gegaan? Heel veel succes en plezier alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.