Ga naar inhoud

Sebbin of motiva


Tibe

Aanbevolen berichten

In januari heb ik een operatie gepland bij dr Verdonck, momenteel twijfel ik echter nog tussen sebbin of motiva (ik mocht mentor ook kiezen maar deze trok mij precies minder aan) als ik het goed begrijp is er een klein verschil in kans op kapselvorming (sebbin net iets meer maar te verwaarlozen?) , Is sebbin iets ronder, motiva natuurlijker maar veel duurder? Zelf wou ik van cup a naar c gaan (aangezien ik voor mijn zwangerschappen ook een c had) . Kan me iemand helpen bij deze keuze ? Ev met foto's? K  vind nl niet zoveel terug zeker niet van sebbin. Alvast bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...
Op 8-12-2017 om 14:32 zei Tibe:

In januari heb ik een operatie gepland bij dr Verdonck, momenteel twijfel ik echter nog tussen sebbin of motiva (ik mocht mentor ook kiezen maar deze trok mij precies minder aan) als ik het goed begrijp is er een klein verschil in kans op kapselvorming (sebbin net iets meer maar te verwaarlozen?) , Is sebbin iets ronder, motiva natuurlijker maar veel duurder? Zelf wou ik van cup a naar c gaan (aangezien ik voor mijn zwangerschappen ook een c had) . Kan me iemand helpen bij deze keuze ? Ev met foto's? K  vind nl niet zoveel terug zeker niet van sebbin. Alvast bedankt 

Hier ben ik ook naar opzoek

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chikawahwah heeft Sebbin en ik zelf heb motiva!

 

Motiva is uiteindelijk een stuk natuurlijker

Ik heb een filmpje van een meisje gevonden op youtube waar ze foto's laat zien hoe het aan het begin was en hoe haar borsten uiteindelijk waren

Super natuurlijk

De gel en de prothese sprak mij gelijk aan

Ook kunnen de protheses van motiva geen siliconen "zweten" in tegenstelling tot andere protheses

Ook op de site van motiva Nederland staat veel informatie! 

 

Voor Sebbin zou je even naar @Chikawahwah moeten gaan voor advies

 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.