Ga naar inhoud

Kan ik het zelf testen hoe ze geplaatst zijn? Achter of dual?


Aanbevolen berichten

Heey dames!

Ja hier weer een vraag van mij hihi :blush:

Gister stond ik voor de spiegel en wilde ik kijken hoe mijn borsten eruit zagen als ik ze aanspande...

Nou viel me ineens op dat er met mijn borsten vrij weinig gebeurt (ietjes omhoog) maar ik zie duidelijk de spier drukken maar het gekke dit is bijna onderaan mijn borst..

Mijn eigen arts was niet duidelijk over de plaatsing, achter de spier.. bij mijn nacontrole kon een andere arts mij verzekeren dat het dual-plane was.

Dit hadden mijn arts en ik ook afgesproken.

Hoe kan het dat als ik ze aanspan het net lijkt alsof de spier tot bijna onder erover drukt?

Of is het de prothese die ietjes veranderd omdat de spier erop drukt?

Ik voel dat de onderkant wel ietjes zachter is, dus lijkt me niet dat het geheel onder de spier zit?

Wil nu toch wel eens weten wat het is :133:

Verder ben ik mega blij hoor :55:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames ik net weet voor de spiegel en nu raak ik door de war :blush:

Links gebeurt er niks en zie je niks, maar rechts zie je een lijn tot de helft van mijn borst en mijn eigen weefsel lijkt er dan ietjes over heen echt maar heeeel lichtjes...

Of wat denken jullie?

Ik plaats en foto in mijn album, :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden!

Ja dat is het nou juist, hij zegt achter de spier... en als ik vraag dual-plane of helemaal zegt ie ja voor de anatomie achter een spier...

Bij mijn nacontrole werd er gezegt vor 100 % dual-plane...

Maar zoals eefje heeft gezegt ze veranderen vrij weinig en ik moet me niet zo blind staren als ik iets geks lijk te zien :blush:

Dames stuur jullie nog even mijn ww!

Het gaat om de lijn die je kunt zien , vond m zo raar...

Heb m alleen als ik heel hard aanspan gelukkig gebeurd dat helemaal niet vaak :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik heb geen idee hoe je dat zelf kunt controleren. Eerlijk gezegd maakt mij dat ook niet echt veel uit. Ik blijk 13 jaar met anatomische mcghans geleefd te hebben terwijl mij is verteld dat ze rond waren en van trilucent :6:

waar het mij omgaat is dat ik ze heel erg mooi vind.

Die lijn die je bij jou ziet bij het aanspannen oogt als iets wat in verband staat met een spier. Gelukkig zie je hem alleen bij het aanspannen.

doei doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja daarom Jen, ik heb dan weer zon ''paniek'' aanval en denk ik oo jee wat is dit!

Maar ik vind mn boobies ook heel erg mooi en vanochtend keek ik in je spiegel en kwam er een big smile :blush:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.