Ga naar inhoud

Bv en liposulptuur


Miss-Bibi

Aanbevolen berichten

Hey Ladies,

Na maanden (bijna 1jaar) scrollen en jullie verslagen lezen heb ik eindelijk een afspraak gemaakt bij dr. Demeyer. Spannend!! Ik ken hem al omdat ik al een paar jaar bij hem ga om mijn driemaandelijkse beauty-shots ( botox klinkt niet echt) en voel me echt wel op mijn gemak bij hem. Door zijn drukke agenda kan ik pas 10jan op consultatie. Ik vroeg mij echter af of ik tegelijk ook een liposuctie kan laten doen en zoja wat hiervoor de prijs is ( kwestie van al een beetje voorbereid toe te komen). Zijn hier al dames die deze combo bij dr. Demeyer hebben gedaan? 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik was eerst ook van plan om tijdens mijn BV een lipo te doen bij mijn buik. Achteraf toch niet gedaan omdat ze zeiden dat ik het herstel daarvan niet moest onderschatten en dat je het erna ook altijd kunt doen.

Ik ben nu 4 weken PO van mijn BV en ben erg blij dat ik geen liposuctie tegelijk heb laten doen want mijn herstel van mijn BV is al pittig genoeg geweest. 

 

Ik had een consult bij kliniek Heyendael en het was duurder om het tijdens de BV te laten doen als wanneer je het apart deed omdat het dan onder plaatselijke verdoving kan ipv een algehele narcose.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.