Ga naar inhoud

prix : 3 januari 2018 : Dr. van Adrichem : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Fijn meid dat je er weer bent! En dat het goed met je gaat.. 

Dat vervellen heb ik eigenlijk alleen op mn hoofd huid tussen mn haren.. net een soort roos velletjes.. ook is het gauw vettig... 

Volgende week eindelijk bh `s passen! Ben benieuwd naar jou maat!

Ik mocht de sport bh 4 weken dag en nacht aan en daarna hoefde ik hem niet meer aan, dus jij gewoon 6 weken?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei prix:

Weer ff een update na lange tijd. 20 jan is mijn vader toch wel plotseling overleden, dus mijn leven bestond even niet meer uit boobs, het boobforum en hele dagen netflixen. Maar ik ben er weer. 

Mijn innige deelneming bij dit verlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bnice:

Fijn meid dat je er weer bent! En dat het goed met je gaat.. 

Dat vervellen heb ik eigenlijk alleen op mn hoofd huid tussen mn haren.. net een soort roos velletjes.. ook is het gauw vettig... 

Volgende week eindelijk bh `s passen! Ben benieuwd naar jou maat!

Ik mocht de sport bh 4 weken dag en nacht aan en daarna hoefde ik hem niet meer aan, dus jij gewoon 6 weken?

xxx

@Aloysa @Doe ik het of niet? bedankt voor jullie berichtje :116:

 

@BniceDan hebben wij hetzelfde. Ik heb dat ook klote velletjes. 

Ik las gisteren idd dat het al na 4 weken mag(de bh) maar voor mijn gevoel wil ik het liever langer dragen. Mede omdat dat advies toch door de meeste pcs wordt gegeven. Die van zalando zijn 75d en 80c en zitten (denk ik) goed. Maar mn boobs zijn nog hard dus niet echt comfortabel. Ik zal vandaag of morgen wel ff fotos uploaden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou ik was vandaag vol goede moed naar de hunkemoller gegaan, ik moest en zou mn huidige maat weten. 

Nou geen enkele bh zat me lekker. 70d en 75d is de cup te klein/smal. Vond de verkoopster heeeeel lelijk en nep( vond het zelf wel meevallen)... 75e zat nog rotter. De beugel drukte heel vervelend op mn ribben en de cup was goed maar tegen het strakke aan. de verkoopster zei dat het normaal is dat je die beugel zo voelt. Ze zei.. vroeger had je dat zeker niet he?!  Je snapt dat ik mn spullen heb gepakt en ben weggegaan. 

Dames die hier al een bh hebben, voelen jullie die beugel ook zo op je ribben? Wil graag een bh aan maar het moet wel aangenaam zitten. Moet wel zeggen dat mn boobs nog hard en stug zijn. Dat zal ook niet meehelpen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn eerste bh was er eentje van Maidenform. Zonder beugels maar wel voorgevormd. Zit heerlijk!

Ik zou lekker naar een goeie lingeriezaak gaan voor een bh. Ik ben nooit zo’n fan van de Hunkemöller...

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Sophiee:

Mijn eerste bh was er eentje van Maidenform. Zonder beugels maar wel voorgevormd. Zit heerlijk!

Ik zou lekker naar een goeie lingeriezaak gaan voor een bh. Ik ben nooit zo’n fan van de Hunkemöller...

Ow daar ga ik ff op googlen dan, thnx. Op den duur ga ik dat ook zeker doen maar vind voor 6 weken po het zo zonde om een bh van +€50 aan te schaven die ik wellicht over een aantal weken of maanden niet meer pas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei BRST:

Had je die ene nog gekocht.. en zoja is het wat?

heey nog niet.. Ik ben bij de hunkemoller in zmeer geweest en die had het niet. Ik heb hem nu online besteld en laat het bij een hunkemoller hier in de buurt afleveren, ben benieuwd.

Ik heb tot nu toe nog geen fijne bh gevonden. vooral voorgevormd zit me voor geen meter! 

Heb voor nu leuke goedkope sporttops die erg lekker zitten (en best sexy staan :P) en ga over een maandje ofzo wel weer kijken voor bh's. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hahaha die stickers

 

maar, damn girl, wat een mooi paar! toen al!

je moet wel even een update posten ja, ik ben heel benieuwd hoe ze er nu uitzien! ze waren toen al mooi, dus ik denk nog mooier nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Annefleurx:

Succes met je herstel! Mag ik misschien meekijken met je foto’s? Ben benieuwd hoe 330 is geworden bij je! Nl een maat wat ik over twijfel! 

Ik ga je toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei kittn:

hahaha die stickers

 

maar, damn girl, wat een mooi paar! toen al!

je moet wel even een update posten ja, ik ben heel benieuwd hoe ze er nu uitzien! ze waren toen al mooi, dus ik denk nog mooier nu

aaw thnx:blush:

zal een deze dagen wat nieuwe foto's toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

weer eens een update...

 

Met de boobs gaat het goed!! ze zijn al lekker soepel en ogen nu, bijna 4 maanden po zo goed als natuurlijk.

Er is alleen 1 minpuntje... bij mijn linkerborst zie je soms aan de bovenkant heel ligt de rimpels. Tja baal ik daarvan, ja, maar ik wil dat gevoel niet de bovenhand geven. Voor de rest ben ik er hartstikke blij mee, dus ik neem het voor lief.

 

Bh's kopen is nog steeds een ramp, heb er nu 3 die redelijk zitten. En voorgevormde zitten mij voor geen meter!

 

Sinds 4 weken sport ik ook weer. Ben begonnen met alleen benen 6x pw en sinds vorige week train ik ook mn bovenlichaam weer muv mn borst. Ik zit bijna weer op mijn kracht zoals voor de operatie en ik ben zoo blij om weer een beetje spiermassa te zien en een lekkere pomp te hebben post workout.

Ik kan in principe alle oefeningen weer, alleen oefeningen waarmee ik voorheen bijv met mijn borst op een bankje lag doe ik nog niet. Voelt niet fijn.

 

Wat ook wel aandoenlijk is, is dat mijn vriend toch wel behoorlijk onzeker is vooral nu met het lekkere weer. Ik heb allemaal mooie (sexy) tops en jurkjes en hij vind het toch wel moeilijk als ik zo iets draag.

Ik quote; ja maar nu gaan alle mannen naar je kijken... dus ik zei maar ik ben toch met jou?! en jij kijkt toch ook naar dames met sexy boobs?? Maar dat is dan anders vind hij.. Nou lieve vriend.. ik ben 29 jaar boobloos door het leven gegaan, ik verdien dit!! Ik verdien het om me sexy te voelen ( en niet alleen in de slaapkamer) en ik verdien het om me echt vrouw te voelen. Als mannen daardoor meer gaan kijken, so be it! 

 

Nou ik ga snel weer ff naar de gym.. Legday yaay!! en daarna weer lekker de zon in!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis!

Wat fijn dat het zo goed met je gaat! Balen van die rimpels zeg... misschien heb je daar net wat minder weefsel voor bedekking? Ik zie geen rimpels maar voel me soms wel.. alhoewel ik dat dus niet goed weet omdat ook striae heb. Dus soms weet ik nou niet goed wat ik voel. 

Het enige minpunt bij mij vind ik dat ik wel de randen kan voelen bij mij decolleté.. (moet ik wel goed duwen) , kan precies voelen waar die loopt. zie het overigens niet. Vraag me af of dat bij dual plane echt veel minder is omdat het toch de zijkant is. Voel jij ze ook?

 

Wel echt heel aandoenlijk van je vriend hihi... heel lief!  zou willen dat mijn vriend dat zou doen. Hij is nooooit eens jaloers hihi

 

xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desi3:

He meis!

Wat fijn dat het zo goed met je gaat! Balen van die rimpels zeg... misschien heb je daar net wat minder weefsel voor bedekking? Ik zie geen rimpels maar voel me soms wel.. alhoewel ik dat dus niet goed weet omdat ook striae heb. Dus soms weet ik nou niet goed wat ik voel. 

Het enige minpunt bij mij vind ik dat ik wel de randen kan voelen bij mij decolleté.. (moet ik wel goed duwen) , kan precies voelen waar die loopt. zie het overigens niet. Vraag me af of dat bij dual plane echt veel minder is omdat het toch de zijkant is. Voel jij ze ook?

 

Wel echt heel aandoenlijk van je vriend hihi... heel lief!  zou willen dat mijn vriend dat zou doen. Hij is nooooit eens jaloers hihi

 

xxx

 

Mn linkerborst is ook mijn "kleinere" borst dus ik kan het wel plaatsen. 

En die randen voel ik ook hoor, maar dan moet ik idd ook flink drukken. Maar zie het idd niet. Ik denk dat je het met DP aan de zijkant ook wel heb aangezien de borstspier schuin omhoog loopt naar je schouders. 

 

Pff ja mn vriend is idd snel jaloers maat als ik het dan wordt mort ik me niet zo druk maken... mannen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎21‎-‎4‎-‎2018 om 10:59 zei prix:

weer eens een update...

 

Met de boobs gaat het goed!! ze zijn al lekker soepel en ogen nu, bijna 4 maanden po zo goed als natuurlijk.

Er is alleen 1 minpuntje... bij mijn linkerborst zie je soms aan de bovenkant heel ligt de rimpels. Tja baal ik daarvan, ja, maar ik wil dat gevoel niet de bovenhand geven. Voor de rest ben ik er hartstikke blij mee, dus ik neem het voor lief.

 

Bh's kopen is nog steeds een ramp, heb er nu 3 die redelijk zitten. En voorgevormde zitten mij voor geen meter!

 

Sinds 4 weken sport ik ook weer. Ben begonnen met alleen benen 6x pw en sinds vorige week train ik ook mn bovenlichaam weer muv mn borst. Ik zit bijna weer op mijn kracht zoals voor de operatie en ik ben zoo blij om weer een beetje spiermassa te zien en een lekkere pomp te hebben post workout.

Ik kan in principe alle oefeningen weer, alleen oefeningen waarmee ik voorheen bijv met mijn borst op een bankje lag doe ik nog niet. Voelt niet fijn.

 

Wat ook wel aandoenlijk is, is dat mijn vriend toch wel behoorlijk onzeker is vooral nu met het lekkere weer. Ik heb allemaal mooie (sexy) tops en jurkjes en hij vind het toch wel moeilijk als ik zo iets draag.

Ik quote; ja maar nu gaan alle mannen naar je kijken... dus ik zei maar ik ben toch met jou?! en jij kijkt toch ook naar dames met sexy boobs?? Maar dat is dan anders vind hij.. Nou lieve vriend.. ik ben 29 jaar boobloos door het leven gegaan, ik verdien dit!! Ik verdien het om me sexy te voelen ( en niet alleen in de slaapkamer) en ik verdien het om me echt vrouw te voelen. Als mannen daardoor meer gaan kijken, so be it! 

 

Nou ik ga snel weer ff naar de gym.. Legday yaay!! en daarna weer lekker de zon in!

 

xx

Hee @prix 

Wat fijn dat je er nu heel blij mee bent en dat ze nu eindelijk soepeler zijn geworden! 

Wel balen van die rimpels, maar idd dat heb ik dus ook.. ook dat je de randen bij decolleté goed voelt.

Ook ik ga me er verder niet druk ommaken als het erger niet wordt!

 

Wat lief van je vriend dat hij zo beschermend is, zo zie ik het maar haha! 

Heb je nog tips voor die sexy tops? Waar haal jij die?

 

@Desi3 waar heb jij die bikini vandaan (slangen print?) Vind hem super gaaf!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Bnice:

Hee @prix 

Wat fijn dat je er nu heel blij mee bent en dat ze nu eindelijk soepeler zijn geworden! 

Wel balen van die rimpels, maar idd dat heb ik dus ook.. ook dat je de randen bij decolleté goed voelt.

Ook ik ga me er verder niet druk ommaken als het erger niet wordt!

 

Wat lief van je vriend dat hij zo beschermend is, zo zie ik het maar haha! 

Heb je nog tips voor die sexy tops? Waar haal jij die?

 

@Desi3 waar heb jij die bikini vandaan (slangen print?) Vind hem super gaaf!

 

ik heb een aantal leuke strapless en croptops gehaald bij de primark en bij forever 21 hebben ze ook hele leuke topjes en jurkjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
29 minuten geleden zei rtx:

@prix allereerst wil ik even zeggen dat ik die quote van je vriend echt heel cute vind. Daarnaast ben ik heel benieuwd hoe ze eruit zien en zou ik heel graag in je album kijken. Wil je mij toevoegen?

natuurlijk! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.