prix

prix : 3 januari 2018 : Dr. van Adrichem : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

3 minuten geleden zei Bnice:

Hoi prix,

Wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan!! Wat zal dat wennen zijn paar van die nieuwe borsten! Oh morgen is het mijn beurt, zo spannend! Hopelijk slapen we vannacht allebei een beetje goed! En valt bij jou de pijn morgen ook mee! Op tijd je medicijnen in nemen dan ben je de pijn een beetje voor zeggen ze... 

Ben zo benieuwd naar je fotos! 

Nou meid rust lekker uit, en geniet van je boobs!!! 

Morgen horen jullie meer van mij! 

xxx

Het is zeker wennen! Ik heb nu teveel tiet voor mijn hand :45:

Probeer idd lekker te slapen en laat het p je afkomen. In gedachte ben ik bij je en wacht je bericht af. :53:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei prix:

Het is zeker wennen! Ik heb nu teveel tiet voor mijn hand :45:

Probeer idd lekker te slapen en laat het p je afkomen. In gedachte ben ik bij je en wacht je bericht af. :53:

Vond ik ook het is zwaarder en je voelt wat zitten.  Hou je vast dag twee word het ergste en dag drie word iets minder. Komt allemaal goed wijfie.

Zullen we elkaar en privébericht sturen ? Ben benieuwd naar je Boobs how ze er nu uit zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Mima:

Vond ik ook het is zwaarder en je voelt wat zitten.  Hou je vast dag twee word het ergste en dag drie word iets minder. Komt allemaal goed wijfie.

Zullen we elkaar en privébericht sturen ? Ben benieuwd naar je Boobs how ze er nu uit zien.

Ik ben benieuwd. Heb ze wel voor de spier dus hoop stiekem dat miss mee valt. Ja pb me maar :) zal je ook ff toevoegen aan mn album. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat leuk om je verhaal te lezen en super dat alles tot nu toe helemaal gaat zoals t hoort!! 

Ik zou heel graag in je album kijken als dat mag

x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn, het is achter de rug! Geniet er van en voor je het weet ben je zes weken verder. ;-)

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
40 minuten geleden zei Auks:

Wat leuk om je verhaal te lezen en super dat alles tot nu toe helemaal gaat zoals t hoort!! 

Ik zou heel graag in je album kijken als dat mag

x

Ik ga je toevoegen!! Xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yaaay gefeliciteerd! Heerlijk dat het zo soepel verlopen is allemaal. Fijn ook dat je niet zo last hebt gehad van misselijkheid waar je zo bang voor was. Laat je vriend je maar lekker verwennen hoor!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo weer ff een update op deze vroege morgen. We zijn nou 2 dagen po en het gaat redelijk. Pijn is er vooral tijdens het opstaan en sinds gisteren is er ook jeuk  bijgekomen, precies rondom de band van de bh bij mn littekens. 

Vannacht heb ik iets beter geslapen dan gisteren ( toen maar 5 gebroken uurtjes)  toch wel zon 6 uur achter elkaar. 

Had alleen gisteren avond buikpijn nadat ik mijn paracetamol had ingenomen. Miss toeval hoor( heb namelijk pds die sinds een aantal maanden erg heftig is) maar wel vervelend. Probeer nu de para aftebouwen van 4 naar 3x per dag 1000 mg. 

Zijn er ook dames die zon zeurderige pijn in hun kont hebben van het alleen maar zitten en liggen? Ik loop wel ieder uur maar het lijkt wel alsof mijn kont squats mist ofzo haha. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-1-2018 om 06:47 zei prix:

Zo weer ff een update op deze vroege morgen. We zijn nou 2 dagen po en het gaat redelijk. Pijn is er vooral tijdens het opstaan en sinds gisteren is er ook jeuk  bijgekomen, precies rondom de band van de bh bij mn littekens. 

Vannacht heb ik iets beter geslapen dan gisteren ( toen maar 5 gebroken uurtjes)  toch wel zon 6 uur achter elkaar. 

Had alleen gisteren avond buikpijn nadat ik mijn paracetamol had ingenomen. Miss toeval hoor( heb namelijk pds die sinds een aantal maanden erg heftig is) maar wel vervelend. Probeer nu de para aftebouwen van 4 naar 3x per dag 1000 mg. 

Zijn er ook dames die zon zeurderige pijn in hun kont hebben van het alleen maar zitten en liggen? Ik loop wel ieder uur maar het lijkt wel alsof mijn kont squats mist ofzo haha. 

Ik heb ook enorm last van mijn buik als ik paracetamol neem! Deze morgen beslist om die er tussen uit te laten en sindsdien niet meer misselijk of buikpijn.. Heb je ibuprofen in huis? Misschien proberen? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei BoobsWanted:

Ik heb ook enorm last van mijn buik als ik paracetamol neem! Deze morgen beslist om die er tussen uit te laten en sindsdien niet meer misselijk of buikpijn.. Heb je ibuprofen in huis? Misschien proberen? 

Nou bij mij is het normaal andersom. Ik kan niet goed tegen ibu of diclofenac enzo. Ik neem nu paracetamol zetpillen en het gaat al beter. Ga de para ook afbouwen naar 3x per dag. In principe zou paracetamol geen maagklachten kunnen veroorzaken voor zover ik weet.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met je boobs. 

Ik zie dat jij ook anatomische protheses hebt en erg slank bent.  Zou ik je foto's mogen zien ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Claudiat:

Gefeliciteerd met je boobs. 

Ik zie dat jij ook anatomische protheses hebt en erg slank bent.  Zou ik je foto's mogen zien ?

Thnx! 

Erg slank.. voelde ik me ook maar zo haha. Ik ga je toevoegen. Xx

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi hoi.. Gefeliciteerd! Ik ben ook erg nieuwsgierig. Ik twijfel zelf ook tussen rond en anatomisch. Zou ik ook in je album mogen kijken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ik hoop dat je vannacht beter geslapen hebt. Hoe gaat het nu met het herstel? Merk je al vooruitgang? Zou ik misschien ook toegevoegd mogen worden aan je album? :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei BRST:

Hoi hoi.. Gefeliciteerd! Ik ben ook erg nieuwsgierig. Ik twijfel zelf ook tussen rond en anatomisch. Zou ik ook in je album mogen kijken?

Thank you! Ik ga je toevoegen. Xx

11 minuten geleden zei Loessoe:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ik hoop dat je vannacht beter geslapen hebt. Hoe gaat het nu met het herstel? Merk je al vooruitgang? Zou ik misschien ook toegevoegd mogen worden aan je album? :)

Het gaat de goede kant op. Al een week geen pijnstilling en geen pijn. De jeuk heerst momenteel en als ik iets te druk ben geweest voel ik het wel. 

Ik had je allang toegevoegd meis! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden