Ga naar inhoud

prix : 3 januari 2018 : Dr. van Adrichem : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Loessoe:

Meid wat spannend! Ik heb een soortgelijk postuur. Ik ben namelijk 1.82 en ik weeg 57kg. Ik ben begin februari aan de beurt: 335cc dual plane. Ik ben heel benieuwd naar je resultaat! Veel succes en een goed herstel gewenst xx

Bedankt! Ik zal jullie op de hoogte houden en als ik een album heb aangemaakt zal ik je toevoegen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou vandaag was ik dus aan de beurt. 

Mocht me al om 7 uur melden dus was om 5 uur al wakker om paracetamol en een oxazepam te nemen. Ik was erg blij met de oxazepam aangezien ik best angstig ben en dit haalt echt de scherpe randjes ervan af. 

Ik woon dichtbij de kliniek dus ik ging om half 7 weg en was daar om 10 voor 7. 

Papierwerk doorgenomen en fotos gemaakt. Tegen half 8 mocht ik mee en moest ik afscheid nemen. Pff ff slikken. 

Ik mocht me uitkleden, operatie jasje aan en lekker nog even in een warm bedje liggen. Ik kreeg het infuus en dat ging prima en ze gaf me gelijk iets tegen de misselijkheid. Ik heb daar een behoorlijke angst  voor en daar gingen ze erg attent mee om. Iets over 8en was het zover. Ik liep naar de ok en mocht plaats nemen op een heerlijk warm bed. Dat was echt lekker!! Ontspande ook een beetje. 

Nog even de time out vragen en we gingen van start. Wat een raar gevoel die narcose. Duurde voor mijn gevoel lang voordat ik weg was. Kon nog half praten maar mn ogen kreeg ik niet open en mn lichaam voelde raar. Maar volgens mij bij de laatste keer dat ze zeiden neem maar een diepe adem was ik weg. 

Toen ik bij kwam voelde ik me goed maar alles was ook ff onwerkelijk. Ik werd namelijk wakker door mijn buurvrouw die na mij een bv had gehad en erg emotioneel werd. Maar ben daarvoor echt 1 uur kwijt. 

Wel heb ik super gezellig met die dame zitten kletsen. Uit privacy deden de vk de gordijnen dicht maar wij wouden ze open hebben en bleven elkaars borsten bewonderen haha. Mede ook door haar aanwezigheid voelde ik me goed en had ik ook het idee dat ik iets sneller weer bij de tijd was. 

Verder totaal geen last van misselijkheid en had crackers met  kalkoenfilet gegeten die ik zelf had meegenomen ivm voedselintoleranties. Nadat ik naar de toilet was gegaan, dit was wel ff pittig was een beetje duizelig, gingen de drains eruit en mocht ik rond half 12 de kliniek verlaten. 

 

Nu zit ik lekker thuis op de bank wordt (tot nu toe) op mn wenken bediend door mijn vriend en doezel af en toe weg. 

Probeer regelmatig slokjes water te nemen en heb net een boterhammetje op maar nog niet zon veel eetlust. 

Na het plassen deed het wel ff goed zeer vooral branderig. Zolang ik zit gaat het redelijk. Vooral een drukkend gevoel aan de zijkanten en bij mn ribben. 

 

Mn vriend is nu al helemaal verliefd haha. Erg grappig want voor de op was hij juist heel terughoudend en leek niet echt enthousiast.

 

Ik ga zo ff wat fotos plaatsen, mocht je geen toegang hebben just ask!! 

 

En iedereen die aan me dacht en succes heeft gewenst onwijs bedankt!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je het zo positief hebt ervaren en verstandig dat je zelf iets van crackers mee had genomen. Lekker hoor zo'n vriend die je wil bedienen, hoop dat die van mij dat met twee weekjes ook gaat doen haha :-). Ben erg benieuwd naar de foto's! Sterkte met het herstel; hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig (waar we wel vanuit gaan natuurlijk). Nu lekker rusten en je vriend je laten verwennen ! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei pnllg044:

Wat fijn dat je het zo positief hebt ervaren en verstandig dat je zelf iets van crackers mee had genomen. Lekker hoor zo'n vriend die je wil bedienen, hoop dat die van mij dat met twee weekjes ook gaat doen haha :-). Ben erg benieuwd naar de foto's! Sterkte met het herstel; hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig (waar we wel vanuit gaan natuurlijk). Nu lekker rusten en je vriend je laten verwennen ! X

Dankjewel!! We gaan idd uit van het beste. Ik voeg je gelijk ff toe! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei prix:

Nou vandaag was ik dus aan de beurt. 

Mocht me al om 7 uur melden dus was om 5 uur al wakker om paracetamol en een oxazepam te nemen. Ik was erg blij met de oxazepam aangezien ik best angstig ben en dit haalt echt de scherpe randjes ervan af. 

Ik woon dichtbij de kliniek dus ik ging om half 7 weg en was daar om 10 voor 7. 

Papierwerk doorgenomen en fotos gemaakt. Tegen half 8 mocht ik mee en moest ik afscheid nemen. Pff ff slikken. 

Ik mocht me uitkleden, operatie jasje aan en lekker nog even in een warm bedje liggen. Ik kreeg het infuus en dat ging prima en ze gaf me gelijk iets tegen de misselijkheid. Ik heb daar een behoorlijke angst  voor en daar gingen ze erg attent mee om. Iets over 8en was het zover. Ik liep naar de ok en mocht plaats nemen op een heerlijk warm bed. Dat was echt lekker!! Ontspande ook een beetje. 

Nog even de time out vragen en we gingen van start. Wat een raar gevoel die narcose. Duurde voor mijn gevoel lang voordat ik weg was. Kon nog half praten maar mn ogen kreeg ik niet open en mn lichaam voelde raar. Maar volgens mij bij de laatste keer dat ze zeiden neem maar een diepe adem was ik weg. 

Toen ik bij kwam voelde ik me goed maar alles was ook ff onwerkelijk. Ik werd namelijk wakker door mijn buurvrouw die na mij een bv had gehad en erg emotioneel werd. Maar ben daarvoor echt 1 uur kwijt. 

Wel heb ik super gezellig met die dame zitten kletsen. Uit privacy deden de vk de gordijnen dicht maar wij wouden ze open hebben en bleven elkaars borsten bewonderen haha. Mede ook door haar aanwezigheid voelde ik me goed en had ik ook het idee dat ik iets sneller weer bij de tijd was. 

Verder totaal geen last van misselijkheid en had crackers met  kalkoenfilet gegeten die ik zelf had meegenomen ivm voedselintoleranties. Nadat ik naar de toilet was gegaan, dit was wel ff pittig was een beetje duizelig, gingen de drains eruit en mocht ik rond half 12 de kliniek verlaten. 

 

Nu zit ik lekker thuis op de bank wordt (tot nu toe) op mn wenken bediend door mijn vriend en doezel af en toe weg. 

Probeer regelmatig slokjes water te nemen en heb net een boterhammetje op maar nog niet zon veel eetlust. 

Na het plassen deed het wel ff goed zeer vooral branderig. Zolang ik zit gaat het redelijk. Vooral een drukkend gevoel aan de zijkanten en bij mn ribben. 

 

Mn vriend is nu al helemaal verliefd haha. Erg grappig want voor de op was hij juist heel terughoudend en leek niet echt enthousiast.

 

Ik ga zo ff wat fotos plaatsen, mocht je geen toegang hebben just ask!! 

 

En iedereen die aan me dacht en succes heeft gewenst onwijs bedankt!!!!!

Hoi prix,

 

Wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan!! Wat zal dat wennen zijn paar van die nieuwe borsten! Oh morgen is het mijn beurt, zo spannend! Hopelijk slapen we vannacht allebei een beetje goed! En valt bij jou de pijn morgen ook mee! Op tijd je medicijnen in nemen dan ben je de pijn een beetje voor zeggen ze... 

Ben zo benieuwd naar je fotos! 

Nou meid rust lekker uit, en geniet van je boobs!!! 

Morgen horen jullie meer van mij! 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Bnice:

Hoi prix,

 

Wat fijn om te lezen dat alles goed is gegaan!! Wat zal dat wennen zijn paar van die nieuwe borsten! Oh morgen is het mijn beurt, zo spannend! Hopelijk slapen we vannacht allebei een beetje goed! En valt bij jou de pijn morgen ook mee! Op tijd je medicijnen in nemen dan ben je de pijn een beetje voor zeggen ze... 

Ben zo benieuwd naar je fotos! 

Nou meid rust lekker uit, en geniet van je boobs!!! 

Morgen horen jullie meer van mij! 

xxx

Het is zeker wennen! Ik heb nu teveel tiet voor mijn hand :45:

Probeer idd lekker te slapen en laat het p je afkomen. In gedachte ben ik bij je en wacht je bericht af. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei prix:

Het is zeker wennen! Ik heb nu teveel tiet voor mijn hand :45:

Probeer idd lekker te slapen en laat het p je afkomen. In gedachte ben ik bij je en wacht je bericht af. :53:

Vond ik ook het is zwaarder en je voelt wat zitten.  Hou je vast dag twee word het ergste en dag drie word iets minder. Komt allemaal goed wijfie.

 

Zullen we elkaar en privébericht sturen ? Ben benieuwd naar je Boobs how ze er nu uit zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Mima:

Vond ik ook het is zwaarder en je voelt wat zitten.  Hou je vast dag twee word het ergste en dag drie word iets minder. Komt allemaal goed wijfie.

 

Zullen we elkaar en privébericht sturen ? Ben benieuwd naar je Boobs how ze er nu uit zien.

Ik ben benieuwd. Heb ze wel voor de spier dus hoop stiekem dat miss mee valt. Ja pb me maar :) zal je ook ff toevoegen aan mn album. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om je verhaal te lezen en super dat alles tot nu toe helemaal gaat zoals t hoort!! 

 

Ik zou heel graag in je album kijken als dat mag

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Auks:

Wat leuk om je verhaal te lezen en super dat alles tot nu toe helemaal gaat zoals t hoort!! 

 

Ik zou heel graag in je album kijken als dat mag

 

x

Ik ga je toevoegen!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo weer ff een update op deze vroege morgen. We zijn nou 2 dagen po en het gaat redelijk. Pijn is er vooral tijdens het opstaan en sinds gisteren is er ook jeuk  bijgekomen, precies rondom de band van de bh bij mn littekens. 

Vannacht heb ik iets beter geslapen dan gisteren ( toen maar 5 gebroken uurtjes)  toch wel zon 6 uur achter elkaar. 

Had alleen gisteren avond buikpijn nadat ik mijn paracetamol had ingenomen. Miss toeval hoor( heb namelijk pds die sinds een aantal maanden erg heftig is) maar wel vervelend. Probeer nu de para aftebouwen van 4 naar 3x per dag 1000 mg. 

Zijn er ook dames die zon zeurderige pijn in hun kont hebben van het alleen maar zitten en liggen? Ik loop wel ieder uur maar het lijkt wel alsof mijn kont squats mist ofzo haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2018 om 06:47 zei prix:

Zo weer ff een update op deze vroege morgen. We zijn nou 2 dagen po en het gaat redelijk. Pijn is er vooral tijdens het opstaan en sinds gisteren is er ook jeuk  bijgekomen, precies rondom de band van de bh bij mn littekens. 

Vannacht heb ik iets beter geslapen dan gisteren ( toen maar 5 gebroken uurtjes)  toch wel zon 6 uur achter elkaar. 

Had alleen gisteren avond buikpijn nadat ik mijn paracetamol had ingenomen. Miss toeval hoor( heb namelijk pds die sinds een aantal maanden erg heftig is) maar wel vervelend. Probeer nu de para aftebouwen van 4 naar 3x per dag 1000 mg. 

Zijn er ook dames die zon zeurderige pijn in hun kont hebben van het alleen maar zitten en liggen? Ik loop wel ieder uur maar het lijkt wel alsof mijn kont squats mist ofzo haha. 



Ik heb ook enorm last van mijn buik als ik paracetamol neem! Deze morgen beslist om die er tussen uit te laten en sindsdien niet meer misselijk of buikpijn.. Heb je ibuprofen in huis? Misschien proberen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei BoobsWanted:



Ik heb ook enorm last van mijn buik als ik paracetamol neem! Deze morgen beslist om die er tussen uit te laten en sindsdien niet meer misselijk of buikpijn.. Heb je ibuprofen in huis? Misschien proberen? 

Nou bij mij is het normaal andersom. Ik kan niet goed tegen ibu of diclofenac enzo. Ik neem nu paracetamol zetpillen en het gaat al beter. Ga de para ook afbouwen naar 3x per dag. In principe zou paracetamol geen maagklachten kunnen veroorzaken voor zover ik weet.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Claudiat:

Gefeliciteerd met je boobs. 

Ik zie dat jij ook anatomische protheses hebt en erg slank bent.  Zou ik je foto's mogen zien ?

 

Thnx! 

Erg slank.. voelde ik me ook maar zo haha. Ik ga je toevoegen. Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei BRST:

Hoi hoi.. Gefeliciteerd! Ik ben ook erg nieuwsgierig. Ik twijfel zelf ook tussen rond en anatomisch. Zou ik ook in je album mogen kijken?

Thank you! Ik ga je toevoegen. Xx

 

11 minuten geleden zei Loessoe:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Ik hoop dat je vannacht beter geslapen hebt. Hoe gaat het nu met het herstel? Merk je al vooruitgang? Zou ik misschien ook toegevoegd mogen worden aan je album? :)

Het gaat de goede kant op. Al een week geen pijnstilling en geen pijn. De jeuk heerst momenteel en als ik iets te druk ben geweest voel ik het wel. 

Ik had je allang toegevoegd meis! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei saar199621:

Wat mooi om te lezen! Ik ga ook naar velthuis kliniek in Rotterdam. Is allemaal zo spannend.

Gelukkig ben je al pijnstilling vrij! Spoedig herstel nog :)

Dank je. Je zal in goede handen zijn. De dames en heren daar zijn superlief! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Weer ff een update na lange tijd. 20 jan is mijn vader toch wel plotseling overleden, dus mijn leven bestond even niet meer uit boobs, het boobforum en hele dagen netflixen. Maar ik ben er weer. 

Met de boobs gaat het goed. Waar ik een paar weken geleden s avonds nog last had als ik een dag bezig was geweest heb ik daar nu nagenoeg geen last meer van. Ik kan in principe alles weer maar ben nog voorzichtig met dingen zoals douchen, de honden uitlaten en rij nog geen auto maar heb dan ook geen stuurbekrachtiging. 

En mijn borsten zijn nog steeds gevoelig als kan ik ze nu wel aanraken zonder door de grond te gaan. Vind ze nog wel hard en hoog maar dat komt vast wel goed. En mochten ze zo als nu blijven kan ik daar ook goed mee leven. Hoop echt dat ze niet veel kleiner gaan worden hihi. 

 

Het enige wat ik echt als vervelend ervaar is mijn huid! Ik scrub regelmatig maar vervel bij het leven. Vooral in mn gezicht en op mijn huidhuid. En die verdomde pukkels. Maar ook dat zal tijd nodig hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.