Ga naar inhoud

prix : 3 januari 2018 : Dr. van Adrichem : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, 

Ik ben Priscilla, 29 jaar en woonachtig in rdam.

Al meerdere jaren denk ik aan een borstvergroting, maar durfde eigenlijk nooit echt de knoop door te hakken... Tot nu!

Ik heb een tenger postuur (1.74m 56kg) en weinig vrouwelijke vormen. Nu train ik al een aantal jaar en heb ik er met wat spiermassa een beetje vorm in weten te krijgen, maar helaas geldt dat niet voor mijn borsten, die blijven een kleine 75A.

 

Vandaag heb ik een consult gehad bij het Velthuis kliniek in Rdam bij Dr. L van Adrichem en we hebben besloten om te gaan voor high profile cohesive 2, rond, 325CC voor de spier. Daar was ik super enthousiast en begon ik te stralen volgens hun, maar eenmaal thuis gekomen begon ik toch een beetje te twijfelen over de CC's. 

De operatie staat gepland voor 3 januari 2018, dus ik heb nog genoeg tijd om erover na te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Priscilla!

Heel herkenbaar dat twijfelen. Mijn operatie staat gepland op 28 november. 

Bij mijn eerste consult (vd Weij Boerhaavekliniek) was ik er eigenlijk al heel snel over uit 340cc voor de spier. Ik wil een grote C/kleine D. Vervolgens ging ik op dit forum kijken en ging ik op zoek naar mensen met hetzelfde aantal cc's of minder. Maar ik zag dat 300cc bij de een soms veel groter lijkt/is dan 340cc bij een ander.

Ik heb nog een pasafspraak gemaakt bij dr vd Weij en wat shirtjes van mezelf meegenomen. 

Hij legde uit dat het inderdaad per persoon zo erg kan verschillen dat je niet moet vergelijken. De breedte van de borst, lengte, gewicht, huidige cup, alles speelt mee.

Ik raad je aan om nog een keer te gaan passen, anders blijf je maar twijfelen en het is fijn om met een goed gevoel en vertrouwen de operatie in te gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Sophiee:

Hoi Priscilla!

Heel herkenbaar dat twijfelen. Mijn operatie staat gepland op 28 november. 

Bij mijn eerste consult (vd Weij Boerhaavekliniek) was ik er eigenlijk al heel snel over uit 340cc voor de spier. Ik wil een grote C/kleine D. Vervolgens ging ik op dit forum kijken en ging ik op zoek naar mensen met hetzelfde aantal cc's of minder. Maar ik zag dat 300cc bij de een soms veel groter lijkt/is dan 340cc bij een ander.

Ik heb nog een pasafspraak gemaakt bij dr vd Weij en wat shirtjes van mezelf meegenomen. 

Hij legde uit dat het inderdaad per persoon zo erg kan verschillen dat je niet moet vergelijken. De breedte van de borst, lengte, gewicht, huidige cup, alles speelt mee.

Ik raad je aan om nog een keer te gaan passen, anders blijf je maar twijfelen en het is fijn om met een goed gevoel en vertrouwen de operatie in te gaan...

Dat is inderdaad ook mijn wens, een grote C/kleine D. Maar precies wat je zegt, het ziet er bij iedereen weer anders uit.

Ze hadden bij de kliniek ook al aangegeven dat als ik twijfels heb, ik gewoon nog een afspraak kan maken. En in principe kan ik tot voor de operatie nog gaan voor een grotere maat. Nadat ik hier heb rond gesnuffeld heb ik ook al meerdere keren gelezen dat er dames zijn die achteraf toch een maatje groter hadden gewild. Als ik het doe wil ik het toch gelijk goed doen, al zou 325 cc ook al mooi staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

3 januari is het dan zover! Ik kijk er naar uit maar zie er ook tegen op, althans de narcose, het rust houden en alles uit handen moeten geven.

Maar het is voor het goede doel en als ik het heb geflikt kan ik daar toch weer mooi trots op zijn. Ik betrap mezelf er al op dat ik regelmatig fantaseer over aankomende zomer, het gevoel dat ik dan eindelijk alles kan gaan dragen wat ik wil en me er verdomd goed in voelen!

 

Morgen ga ik nog een keer langs de kliniek voor een  pas sessie. In eerste instantie hadden we gekozen voor 325CC HP coh 2 voor de spier, maar naar mate ik naar die foto's kijk twijfel ik of ze wel de gewenste grote gaan geven. Dus morgen ga ik 375 en 400CC passen en een definitieve keuze maken. 

Als het me lukt ga ik ook een album aan maken met de beginsituatie, pasfoto's en over een kleine maand de PO foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi! Spannend he? Ik 4 januari bij velthuis kliniek in Enschede! Ben echt wel nerveus maar heb er ook super veel zin in! 

Ook ik krijg ze voor de spier. Wat was jou voor voor situatie? Ik heb nu cup 70 a/aa en ik krijg 245 cc. grote B kleine C als het goed is. 

Hoe was het nog een keer passen bij de kliniek? Ben je er uit? Welke is het geworden? Wil je mij toevoegen aan je album? 

Kan niet wachten tot het zomer is en ik eindelijk zonder maximizer bh s de deur uit kan en vol trots naar het zwembad kan gaan! Heb nu gewoon eigenlijk geen borsten meer na 2 kids. Heb jij ook kids?

 

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow ook spannend voor jou!! Wel leuk dat je ook begin jan aan de beurt bent, zitten we in hetzelfde schuitje ;)

mijn voor situatie is 75A, geen kids ben van mezelf erg tenger (skinnyfat) gebouwd, dus geen kont of tieten wel een klein buikje.

 

Ik ben blij dat ik nog een keer geweest ben, had de 375CC gepast en 430CC (andere hadden ze niet liggen), maar de 430CC was echt te groot. De 375 perfect! het worden dus Mentor HP coh 2 375CC. De verwachting is dat het een D wordt. ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien!

Het vooruitzicht naar de zomer en alle leuke kleding, lingerie en bikini's overschaduwen de spanning voor de operatie en de weken erna.

 

Ik moet het album nog aanmaken, maar zodra die er is voeg ik je toe!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-12-2017 om 15:29 zei Bnice:

Hoi Hoi! Spannend he? Ik 4 januari bij velthuis kliniek in Enschede! Ben echt wel nerveus maar heb er ook super veel zin in! 

Ook ik krijg ze voor de spier. Wat was jou voor voor situatie? Ik heb nu cup 70 a/aa en ik krijg 245 cc. grote B kleine C als het goed is. 

Hoe was het nog een keer passen bij de kliniek? Ben je er uit? Welke is het geworden? Wil je mij toevoegen aan je album? 

Kan niet wachten tot het zomer is en ik eindelijk zonder maximizer bh s de deur uit kan en vol trots naar het zwembad kan gaan! Heb nu gewoon eigenlijk geen borsten meer na 2 kids. Heb jij ook kids?

 

Groetjes !

Heey,

 

Ik heb je toegevoegd aan mijn album. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook al duurt het nog 3 weken, mijn emoties gaan al op en neer. Ik wil het hier een beetje van me af typen, want heb niet echt iemand in mijn omgeving om erover te praten. Ik heb eigenlijk geen vriendinnen, wel een vriend maar die kan geen borsten meer zien of horen haha en mijn moeder.. tja ze staat achter mijn beslissing en vind het ook heel leuk en spannend voor me, maar ik vind het nogal moeilijk aangezien ze borstkanker heeft gehad en 1 borst geamputeerd is. Ze zal het niet laten blijken en misschien zit het alleen in mijn hoofd maar toch wil ik haar niet overspoelen met dit alles.

 

Om maar met de billen bloot te gaan, ik heb onlangs de diagnose "gegeneraliseerde angststoornis" en zeer laag zelfbeeld gekregen. Ik ben daarvoor in therapie, maar doordat dit toch een grote stap in mijn leven is, en mijn gedachtes alle kanten opgaan en soms niet stoppen, vind ik het wel fijn om hier zo neer te zetten. Wel grappig want mijn therapeut vind het hartstikke tof en goed van mij dat ik een BV ga doen. Zij denkt ook ( in tegenstelling tot sommige andere mensen wat je althans vaak hoort) dat deze operatie daadwerkelijk kan zorgen voor een beter zelfbeeld in uiterlijke zin dan. Ik denk ook dat het mij gaat helpen een betere versie van mijzelf te worden.

 

Toch sloeg ineens de twijfel weer toe afgelopen dagen. heb ik wel genoeg weefsel voor 375 voor de spier? Wat als ik een beetje afval, ga je dat extreme lijnen zien of valt het mee? Vleugje nep is mooi, heb ik ook aangegeven maar ik ga dan toch twijfelen of ik en de pc de zelfde ideeën daarover hebben. Ik zat te denken om mijn consulent nog eens te mailen met foto's wat ik mooi vind en wat ik totaal niet wil. Wellicht dat ze het nog kan overleggen met de pc en mijn twijfel en angst een beetje kunnen weghalen. Ik zal ook een foto in mijn album zetten van de huidige situatie. Mocht iemand er kijk op hebben dan hoor ik het graag! :) 

 

Ben al druk bezig met de voorbereidingen.. Topjes, vesten en badjas al gekocht, vandaag een grote pan pastasaus gemaakt en in porties ingevroren, morgen een voedingskussen via MP ophalen en de voorraadkast beetje bij beetje aanvullen met makkelijke, lichtverteerbare snacks en maaltijden voor de eerste dagen. Moeders heeft nog allerlei kussens die ik mag meenemen en zo'n handig dienblad met kussen eronder zodat ik wat makkelijker kan eten.

 

Zo dat lucht een beetje op hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag toch nog even op consult geweest omdat ik twijfelde over of ik echt wel genoeg weefsel heb en of anatomisch wellicht toch een betere keuze is. Ik heb hier, en op google zoveel mooie borsten gezien met anatomische voor de spier, precies zoals ik ze ook wil hebben. De pc had in het eerste consult ronde mentor HP geadviseerd en ik was bang dat je wellicht toch randen of in het ergste geval rimpling zou gaan zien.

 

Hij verzekerde me dat ik voldoende weefsel heb voor voor de spier, en dat zowel anatomisch als rond een mooi resultaat gaat geven. Hij liet en aantal voorbeelden zien van rond voor de spier en die zagen er idd natuurlijk uit, maar die dames in kwestie waren ook iets voller dan ik.

 

Mijn gevoel en voorkeur gaan toch naar de anatomische, dus het worden mentor 322 330CC. 

Nog maar 2 weken en dan is het zo ver!!:o:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Prix, wat spannend! Ik dacht eigenlijk 'huh, nu al voorbereiden' maar 3 januari is echt al bijna, helemaal als je al dat feestgedruis van de komende dagen/weken niet vergeet! Hoe ben je op je keuze gekomen voor deze arts en aantal cc? 

 

Klinkt als een goede voorbereiding, fijn dat mam en vriend achter je keuze staan ook. Klets hier lekker weg, hopelijk heb je hier wat aan om lekker over je bijna-nieuwe-boobies te kletsen! 

 

Succes en veeeeeel voorpret gewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Yzer90:

Hé Prix, wat spannend! Ik dacht eigenlijk 'huh, nu al voorbereiden' maar 3 januari is echt al bijna, helemaal als je al dat feestgedruis van de komende dagen/weken niet vergeet! Hoe ben je op je keuze gekomen voor deze arts en aantal cc? 

 

Klinkt als een goede voorbereiding, fijn dat mam en vriend achter je keuze staan ook. Klets hier lekker weg, hopelijk heb je hier wat aan om lekker over je bijna-nieuwe-boobies te kletsen! 

 

Succes en veeeeeel voorpret gewenst! 

Ja de tijd vliegt voorbij. Ik en mijn vriend gaan met oud en nieuw ook nog een paar dagen weg ivm vuurwerkangst van een van mijn honden, dus dan blijft er weinig tijd over. Heb ook lichtelijk OCD dus alles moet schoon, opgeruimd en gewassen zijn voor 3-1.

Ik heb voor velthuis gekozen omdat ze een bekende naam hebben en omdat zij werken met speciale narcose waarbij je minder/niet misselijk van wordt ( heb emotofobie). Was toen nog geen lid hier, dus ik ging er vanuit dat het gewoon goed was. Denk ik nog steeds wel hoor. Ik heb zelf niet voor deze pc gekozen, maar het is een aardige man die goed meedenkt en alles ook netjes heeft opgemeten e.d. Ik heb ook wat van zijn "werk" mogen zien en het ziet er mooi uit. De CC's waren nogal een dingetje... Eerst 325, toen bang dat het te klein zou worden, toen 375. gisteren weer gepast en vond 375 veel te groot. Omdat ik ook voor anatomisch ga, wordt het 330CC. Deze hebben dezelfde projectie en breedte als de 325 rond.

 

Voor jou nog 2 maanden. Spannend! We zijn iig op tijd voor de zomer en de leuke topjes, bikini's en jurkjes!

 

Bedankt voor je reactie!!^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-12-2017 om 22:27 zei prix:

Ow ook spannend voor jou!! Wel leuk dat je ook begin jan aan de beurt bent, zitten we in hetzelfde schuitje ;)

mijn voor situatie is 75A, geen kids ben van mezelf erg tenger (skinnyfat) gebouwd, dus geen kont of tieten wel een klein buikje.

 

Ik ben blij dat ik nog een keer geweest ben, had de 375CC gepast en 430CC (andere hadden ze niet liggen), maar de 430CC was echt te groot. De 375 perfect! het worden dus Mentor HP coh 2 375CC. De verwachting is dat het een D wordt. ben zo benieuwd hoe het eruit gaat zien!

Het vooruitzicht naar de zomer en alle leuke kleding, lingerie en bikini's overschaduwen de spanning voor de operatie en de weken erna.

 

Ik moet het album nog aanmaken, maar zodra die er is voeg ik je toe!

 

Ik zou dan ook graag mee een kijkje kunnen nemen als dat kan ^_^ Ik krijg nl eind januari ook de 375cc van mentor :43: Ben benieuwd! Veel succes! Het komt kortbij nu! ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei La.:

Ik zou dan ook graag mee een kijkje kunnen nemen als dat kan ^_^ Ik krijg nl eind januari ook de 375cc van mentor :43: Ben benieuwd! Veel succes! Het komt kortbij nu! ;) xx

natuurlijk! had wel een foto nu van de voor situatie, maar mijn vriend vond dat niet zo tof<_< Dus heb het album er nu ff afgehaald. PO wil ik wel weer foto;s posten en zal je dan toevoegen.

Alleen.... Wordt het bij mij geen 375 meer. ben vorige week nogmaals langs geweest  en vond de 375 ineens te groot.

Ook zag ik heel veel mooie resultaten met de anatomische van mentor, dus heb ik daar nu voor gekozen (330CC).

Over precies een week zit ik wss hier met boobs... Zo onwerkelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei prix:

natuurlijk! had wel een foto nu van de voor situatie, maar mijn vriend vond dat niet zo tof<_< Dus heb het album er nu ff afgehaald. PO wil ik wel weer foto;s posten en zal je dan toevoegen.

Alleen.... Wordt het bij mij geen 375 meer. ben vorige week nogmaals langs geweest  en vond de 375 ineens te groot.

Ook zag ik heel veel mooie resultaten met de anatomische van mentor, dus heb ik daar nu voor gekozen (330CC).

Over precies een week zit ik wss hier met boobs... Zo onwerkelijk!

Zolang je maar zeker bent van je beslissing en je er goed bij voelt! ;) Succes volgende week! Ik duim mee! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net het lang verwachte mailtje gehad van velthuis... 

As woensdag moet ik me om 7 uur melden en wordt ik rond 8 uur geopereerd. Zo fijn dat ik als eerste ben! Niet onnodig lang nuchter moeten zijn. De kliniek zit op ongeveer 15 min rijden hiervandaan dus dat is ook heel fijn. 

 

Voorbereidingen zijn ook zo goed als af. Op wat laatste boodschappen na( die haal ik dinsdag) heb ik alles in huis (denk ik haha) en maandag en dinsdag doe ik nog de laatste wasjes en neem ik het huis onder handen. Ook goed voor een beetje afleiding :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-12-2017 om 21:16 zei Sophiee:

Hai Prix,

heel veel succes met je operatie!

Geen zorgen, het komt helemaal goed :54:

Heey bedankt!! 

Hoe gaat het met jou tot nu toe?

Vind het resultaat bij jou tot nu toe zo mooi!! Ik hoop dat die van mij net zo mooi gaan worden :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei prix:

Heey bedankt!! 

Hoe gaat het met jou tot nu toe?

Vind het resultaat bij jou tot nu toe zo mooi!! Ik hoop dat die van mij net zo mooi gaan worden :) 

Alvast veel succes woensdag!!!! oh wordt nu zo nerveus!! Hoelaat moet je erzijn? Ik  om half 11. bah wel lang nuchter van te voren! 

Woensdag moet ik nog de hele dag werken maar zal zeker vaak bij je zijn me de gedachten ook al ken je eigenlijk niet! 

Sterkte en we horen van je hoe het is gegaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Bnice:

Alvast veel succes woensdag!!!! oh wordt nu zo nerveus!! Hoelaat moet je erzijn? Ik  om half 11. bah wel lang nuchter van te voren! 

Woensdag moet ik nog de hele dag werken maar zal zeker vaak bij je zijn me de gedachten ook al ken je eigenlijk niet! 

Sterkte en we horen van je hoe het is gegaan! 

Aaaah dank je wel!!!:53: Superlief!

ik mag me om 7 uur al melden en wordt 8 uur geholpen. Daar ben ik wel blij om, alleen moet ik wel vroeg op om de pijnstilling te nemen.

Voor jou wordt het donderdag wel ff doorbijten (sorry voor de woordkeuze).

Ik hou jullie op de hoogte!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei prix:

Aaaah dank je wel!!!:53: Superlief!

ik mag me om 7 uur al melden en wordt 8 uur geholpen. Daar ben ik wel blij om, alleen moet ik wel vroeg op om de pijnstilling te nemen.

Voor jou wordt het donderdag wel ff doorbijten (sorry voor de woordkeuze).

Ik hou jullie op de hoogte!!

oh fijne tijd wel!!! dat had ik ook zo gehoopt! Heb jij  nog tips voor me waar je aan hebt gedacht bv nog te doen.. morgen ben ik vrij nog en ga ik even de badkamer ordenen zodat ik overal goed bij kan.. en bedden verschonen.. oh mijn hoofd zit elke minuut bij donderdag pff... heb jij dat ook? bij woensdag dan;).

groetjes!!:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Bnice:

oh fijne tijd wel!!! dat had ik ook zo gehoopt! Heb jij  nog tips voor me waar je aan hebt gedacht bv nog te doen.. morgen ben ik vrij nog en ga ik even de badkamer ordenen zodat ik overal goed bij kan.. en bedden verschonen.. oh mijn hoofd zit elke minuut bij donderdag pff... heb jij dat ook? bij woensdag dan;).

groetjes!!:119:

Ik ga morgen heel het huis nog ff goed schoonmaken alsof het een voorjaarsschoonmaak is en idd alles op de juiste hoogte leggen in de badkamer en keuken. En ik ga ook ff goed boodschappen doen zodat ik daar deze week niet meer aan hoef te denken. 

Verder zou ik zorgen dat je de pijnstilling, kussens, dekens, makkelijke kleding en makkelijk en gezond eten/drinken in huis heb. Ow en niet te vergeten Netflix!! Of wat leuke dvd's oid.

Ik heb het geluk dat ik een vriend heb die ik indien nodig kan rond commanderen ghehe... heb jij iemand die je helpt?

 

Ik ben er ook constant mee bezig hoor. Mijn vriend wordt er gek van haha. Ik heb soms ook allerlei scenario's in mn hoofd. Worden ze wel mooi, ga ik ze te klein vinden, ga ik complicaties krijgen? Ik ben zo blij als we 2 maanden verder zijn :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei prix:

Ik ga morgen heel het huis nog ff goed schoonmaken alsof het een voorjaarsschoonmaak is en idd alles op de juiste hoogte leggen in de badkamer en keuken. En ik ga ook ff goed boodschappen doen zodat ik daar deze week niet meer aan hoef te denken. 

Verder zou ik zorgen dat je de pijnstilling, kussens, dekens, makkelijke kleding en makkelijk en gezond eten/drinken in huis heb. Ow en niet te vergeten Netflix!! Of wat leuke dvd's oid.

Ik heb het geluk dat ik een vriend heb die ik indien nodig kan rond commanderen ghehe... heb jij iemand die je helpt?

 

Ik ben er ook constant mee bezig hoor. Mijn vriend wordt er gek van haha. Ik heb soms ook allerlei scenario's in mn hoofd. Worden ze wel mooi, ga ik ze te klein vinden, ga ik complicaties krijgen? Ik ben zo blij als we 2 maanden verder zijn :P 

thanx voor de tips.. ja mijn man is donderdag vrijdag zaterdag en zondag bij huis, dus dat scheelt al een hele boel en laat ik me lekker verzorgen :lol: De kids lopen dan wel rond maar die mag hij dan lekker vermaken.. Owja mijn borstvoedings kussen moet ik nog even opzoeken waar ik die heb gelaten 4 jaar geleden ;) Netflix hebben we inderdaad heerlijk. Mijn man wordt ook al wel gek van me geloof ik, al zegt hij er niet zoveel van. Oh die complicaties stress heb ik ook.... pff hopelijk blijft ons dat bespaard! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Bnice:

thanx voor de tips.. ja mijn man is donderdag vrijdag zaterdag en zondag bij huis, dus dat scheelt al een hele boel en laat ik me lekker verzorgen :lol: De kids lopen dan wel rond maar die mag hij dan lekker vermaken.. Owja mijn borstvoedings kussen moet ik nog even opzoeken waar ik die heb gelaten 4 jaar geleden ;) Netflix hebben we inderdaad heerlijk. Mijn man wordt ook al wel gek van me geloof ik, al zegt hij er niet zoveel van. Oh die complicaties stress heb ik ook.... pff hopelijk blijft ons dat bespaard! 

Ow fijn! lekker laten verzorgen hoor.

Ik denk als we goed ons rust nemen en ons aan de BV "regels" houden we al een heel eind komen. AL heb je het nooit helemaal in de hand :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei prix:

Heey bedankt!! 

Hoe gaat het met jou tot nu toe?

Vind het resultaat bij jou tot nu toe zo mooi!! Ik hoop dat die van mij net zo mooi gaan worden :) 

Aaah dankjewel, fijn om te horen! Gaat super goed hier. Nog 1,5 week en ik mag weer van alles, daar kijk ik erg naar uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.