Ga naar inhoud

2 weken po


Xxldj

Aanbevolen berichten

Morgen 2 weken po! Kwa operatie en pijn viel het mij alles mee! Woensdag geopereerd en zaterdag ging ik al een klein rondje stad na 1 week bank liggen had ik het al een beetje gehad kreeg pijn in me rug van alleen maar liggen de hele dag, maar nu mijn vraag ik heb alleen rechts aan de zeikant van me borst pijn en links veel minder en mijn rechter litteken is dik (doet geen pijn!)en links niet hoef ik me niet druk te maken trekt het weg of moet ik toch even bellen? ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Xxldj:

Morgen 2 weken po! Kwa operatie en pijn viel het mij alles mee! Woensdag geopereerd en zaterdag ging ik al een klein rondje stad na 1 week bank liggen had ik het al een beetje gehad kreeg pijn in me rug van alleen maar liggen de hele dag, maar nu mijn vraag ik heb alleen rechts aan de zeikant van me borst pijn en links veel minder en mijn rechter litteken is dik (doet geen pijn!)en links niet hoef ik me niet druk te maken trekt het weg of moet ik toch even bellen? ....

Ik ben morgen ook 14 dagen Po en mijn rechterkant is ook gevoeliger dan mijn linkerkant. Dat lijkt me normaal. Lijkt me ook normaal dat het litteken nog dik is. Of is het de laatste dagen echt veranderd? Komt er iets van vocht uit? Indien het veranderd is, zou ik wel even bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook morgen twee weken po.Heb geen pijn gehad eigenlijk en vandaag de wondjes kunnen zien,omdat de pleisters eraf gingen vandaag,ook hebben ze de knoopjes eruitgehaald,en het wondje was eigenlijk nauwelijks te zien meer.verbaasde me ook.

wanneer moet je terug? Ik zou als je twijfeld gewoon een foto mailen ,heb ik ook keer gedaan,omdat ik zo twijfelde over het vocht.

 

Hebben jullie ook last van harde verkrampte borsten als je buiten komt?

en mijn tepels zijn nog erg gevoelig en juist borst aan onder kant nog wat gevoelloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.