Ga naar inhoud

Goed ingekapseld om te sporten?


Margaretha

Aanbevolen berichten

Dag dames,

 

Ik ben nu 4 weken PO. En moet nog steeds wat wennen aan de grootte en het gewicht ;-) Binnen 2 weken zou ik volgens de regel het sporten mogen hervatten. 

Nu heb ik toch wat schrik dat ik iets verkeerd zou kunnen doen. Ik heb het dan over hardlopen en crossfit. Als ik stevig stap voel ik mijn borsten lichtjes op en neer gaan en vindt dat toch wat een vreemd/onaangenaam gevoel. (Ik heb de prothesen voor de spier) Wat mag ik als een normaal gevoel beschouwen tijdens het lopen en waardoor voel ik dat ik onmiddellijk zou moeten stoppen? Ik draag nu een sportBH maar ben van plan om daar tijdens het lopen nog een sporttop overheen te trekken. Zou dit mogen of zet ik dan teveel druk/spanning op de prothesen? Ik veronderstel dat als mijn borsten op en neer gaan tijdens het lopen dat dit ook niet zo goed is voor het kapsel? Zijn hier dames die daar ervaring mee hebben of nog tips voor me hebben?

 

Alvast bedankt! 

Liefs,

Mar

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Margaretha

Bij Verdonck mogen we pas na 8 weken terug sporten. Ik ben een fanatiek koper en heb ook geïnformeerd denk sport bh het best is na een bv.

Hier heb ik te horen gekregen dat shock absorber een heel goede steun heeft. Ik loop nu met deze en heb niets van problemen. Hij zit ook echt goed. Je voelt dat dit een zeer goede sport bh is.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 Bedankt voor de tip. Misschien moet ik toch best wachten tot 8 weken PO. Ik zou niet willen dat er alsnog iets fout loopt. Ik ga idd om die shock absorber en denk om er nog een sporttop overheen te trekken ;-) Ben jij ondertussen al terug aan het lopen? Hoe voelt dat? Heb je voor of achter de spier? Ik vermoed dat achter de spier toch iets meer steun biedt als ervoor aangezien je prothese wat wordt 'vastgehouden' door de spier.. Denk ik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Margaretha

Sorry voor mijn late reactie. Maar ik kon enkele dagen het borstenforum niet openen.

Ik heb 235cc motiva achter de spier gekregen. Ze zijn bij mij niet zo groot. Ik heb nu een grote B/kleine C.

En bij jou? 

Ik heb niets gevoeld als ik.de eerste keer.ging lopen.. Ik loop ondertussen al 3 maanden en nog nooit iets gevoeld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.