Ga naar inhoud

Dee : 22 november 2010 : Dr. de Blecourt : Vlietland Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Even een update. Ben afgelopen maandag geopereerd en het is me achteraf best meegevallen.

Ik was helemaal niet zenuwachtig alleen toen ik klaar stond bij de dagopname kreeg ik ineens

last van knikkende knieen. Voorafgaand kreeg ik een pilletje om rustig van te worden en dat was wel prettig.

Al met al is het snel gegaan en ben ik nu lekker thuis aan het herstellen.

Ben overdag lekker op. Soms ga ik s middags even een uurtje slapen. Heb ook twee kids (van 1 en 5jr), maar

gelukkig genoeg hulp in huis.

Ik hoop alleen dat mijn cup zo blijft. Ben benieuwd wanneer ik weer wat meer kan doen. Heb ook bovenooglidcorrectie

gehad, dus ben momenteel toch niet echt toonbaar. Geduld is een schone zaak. Het lastigste vind ik thuis nog alles

uit handen geven. Ben blij als ik thuis alles zelf weer kan doen en de kleinste weer kan tillen. Iemand enig idee wanneer je weer mag tillen??

Gr, dee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat duurt nog wel even.. Ik dacht dat er 3 weken voor stond.. Maar deze vraag kun je altijd even aan je pc stellen. Ik heb ook een zoontje van 3 en ik til hem wel uit bed en uit bad. Ik ben 2 weken po. En heb het de eerste week niet gedaan. Als je niet hoeft te tillen, moet je het ook echt niet doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een zoontje van 3 en ik til hem wel uit bed en uit bad. Ik ben 2 weken po. En heb het de eerste week niet gedaan. Als je niet hoeft te tillen, moet je het ook echt niet doen!

Ik ook, precies hetzelfde! Je mag wel tillen, zeker onder de 10 kilo, maar wel met je armen/ellebogen tegen je lijf aan en heel rustig, geen onverwachtse bewegingen maken terwijl je het doet. Dragen mag echter niet, dus tillen en gelijk weer neerzetten. Dit is wat mijn pc zei. Wanneer je weer mag dragen en echt zwaar mag tillen weet ik niet, denk rond de 4 a 6 weken???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ook, precies hetzelfde! Je mag wel tillen, zeker onder de 10 kilo, maar wel met je armen/ellebogen tegen je lijf aan en heel rustig, geen onverwachtse bewegingen maken terwijl je het doet. Dragen mag echter niet, dus tillen en gelijk weer neerzetten. Dit is wat mijn pc zei. Wanneer je weer mag dragen en echt zwaar mag tillen weet ik niet, denk rond de 4 a 6 weken???

Ok dank voor jullie reacties. Mijn jongste is

9 kilo dus kan net. Ik wil twee weken proberen om

Niet te tillen. Hoop dat dat Lukt?!

Gaat met de dag beter.

Gr. D

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.