Ga naar inhoud

Teleurgesteld of niet?


Sofie456

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren mijn sportbh aangemeten gekregen na 12 dagen Po en kreeg een 80B. Nu zat in mijn hoofd de maat C, en was ik de eerste momenten erg teleurgesteld, ook omdat de pc zei dat het een volle C zou zijn. Zelf vind ik mijn borsten wel mooi. Een maat groter vond ik tijdens de passessies echt te groot en ook de pc vond het dan fake. Dat wou ik niet. Maar nu weet ik dus niet of ik dat beter wel had gedaan. Men zei gisteren dat de implantaten nog moeten zakken e

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

n het onderaan nog breder wordt. Graag zou ik toch op een C uitkomen. Dus gemengde gevoelens. Hierbij een foto zonder sportbh en met. Wat denken jullie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend dat je er onzeker van wordt. Het belangrijkste is denk ik of je tevreden bent of niet, zonder er een cupmaat aan te hangen. 

Een cupmaat is meer dan alleen het volume. Hoe vind je het staan als je dagelijkse kleding aanhebt?

Ik vind het er in ieder geval heel mooi uitzien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan je beter niet zo op de bhmaat vastpinnen.. Straks met bh’s kopen zal je ook zien dat je bij het ene bhmerk en ook afhankelijk van het model mogelijk een andere maat hebt dan bij de andere. Ik had in mijn sportbh ook een kleinere cupmaat, dan waar ik uiteindelijk op uitkwam in gewone bh’s. 

 

Maar het gaat erom of jij je borsten mooi vindt :) Sowieso kan je daar zo kort po nu nog niet over oordelen. Straks met zes weken kan je lingerie gaan shoppen, maar ook daarna kan de maat nog veranderen. Rond de drie maanden kan je er wel over oordelen wat je van je borsten vindt. Protheses zijn dan waarschijnlijk gezakt, je huid is opgerekt en het vocht is dan weggetrokken. Dus nog even geduld. :) 

 

Ze zien er nu in ieder geval al goed uit! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Eecc15il:

Als je nu nog veel vocht ophoudt kan het zijn dat je nu omtrek 80 hebt. Maar wanneer je dat vocht gaat verliezen heb je mss omtrek 75 nodig en dan zal je qua cup van een B naar een C moeten opschuiven.

 

Ze zien er alvast heel mooi uit, proficiat!  

Dank je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Sophiee:

Wat vervelend dat je er onzeker van wordt. Het belangrijkste is denk ik of je tevreden bent of niet, zonder er een cupmaat aan te hangen. 

Een cupmaat is meer dan alleen het volume. Hoe vind je het staan als je dagelijkse kleding aanhebt?

Ik vind het er in ieder geval heel mooi uitzien!

Dank je! Ik weet het maar in mijn onderbewustzijn ben ik er toch mee bezig. Ze gaan nog veranderen dat weet ik wel. Gek hé om dat zo belangrijk te vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Sofie456:

Dank je! Ik weet het maar in mijn onderbewustzijn ben ik er toch mee bezig. Ze gaan nog veranderen dat weet ik wel. Gek hé om dat zo belangrijk te vinden.

Nee hoor, het is helemaal niet gek. Een bv is niet niks en je wil natuurlijk het mooiste resultaat. Heb geduld ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.