Ga naar inhoud

Evangeline : 19 januari 2018 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey allemaal!

 

Ik ben 31, heb een zoontje van 4j en heb steeds een 75A gehad, ben tenger gebouwd, 164cm met mijn 51kg is er niet veel eigen weefsel helaas. De PC (alsook een andere opinie) raadt me daarom een ronde Mentor prothese tussen de 245CC en 290CC achter de spier aan. Een andere optie is een anatomische, Allergan Natrelle type 510. Ik heb gekozen voor de ronde achter de spier en hoop dat dit mooi uitvalt, geen rimpels geeft en toch ook dat het een mooie cup wordt, want weet niet goed wat ik kan verwachten. Zijn er nog dames die voor dergelijke prothese gekozen hebben ipv de anatomische en weinig eigen weefsel hadden, ik hoor/zie het graag! :-)

De datum voor de BV ligt vast op 19/01/18 om het jaar alvast goed in te zetten! Ik kijk er zo erg naar uit, na meer dan 10 jaar nadenken nu eindelijk de beslissing genomen!

 

Veel liefs, vele groetjes!!! xxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Evangeline,

ik zit ook  in die twijfel maar wil de operatie voor de spier hebben owv verschillende redenen, zeker met kids thuis en mn werk. Jouw zoon is inmiddels vier las ik, dat is natuurlijk al een leeftijd dat hij niet veel meer gepakt moet worden.

Ik heb 2 januari een afspraak bij Artemedis, ik heb hem er uit gekozen owv de vele goede referenties hier en ik weet dat hij vooral voor de spier opereert. Mijn weefsel is ook dun en de vorige pc's wilde me overtuigen om het achter de spier te doen bij me. Mijn binnenste zegt om zoals bij jou achter de spier de ronde te nemen ivm rimpels, ik heb hier op dit forum al wel wat foto's gezien en verhalen gelezen van ontevreden meisjes die direkt of na enige tijd rimpels kregen omdat de huid de prothese toch niet bedekt kreeg.

Wat een miserie dan seg als het moet herdaan worden in de druktste periode van uw leven -_- dus ik denk dat jou keuze wel goed ligt hoor! De Natrelle type 150 kan super mooie resultaten geven maar als de huid te dun is, is het volgens mij toch niet mogelijk om het bedekt te krijgen. als je "style 150" in de zoekbalk in tikt kom je zo wel op een paar "niet bedekte" gevallen. Maar ik ben wel overtuigd dat élk lichaam anders reageert! En dat elke begin situatie anders is, of jouw borsten niet enkel klein zijn maar mss ook wel wat hangen, dan denk ik dat deze prothese mss niet ideaal is. In mijn geval twijfel ik. Ze zijn mini mini maar desondanks de borstvoeding hangen ze niet dus ik laat De Meyere zn advies dinsdag op me afkomen! En ik hou jullie zeker op de hoogte!

Groetjes

Helena123

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-12-2017 om 08:19 zei Helena123:

Hey Evangeline,

ik zit ook  in die twijfel maar wil de operatie voor de spier hebben owv verschillende redenen, zeker met kids thuis en mn werk. Jouw zoon is inmiddels vier las ik, dat is natuurlijk al een leeftijd dat hij niet veel meer gepakt moet worden.

Ik heb 2 januari een afspraak bij Artemedis, ik heb hem er uit gekozen owv de vele goede referenties hier en ik weet dat hij vooral voor de spier opereert. Mijn weefsel is ook dun en de vorige pc's wilde me overtuigen om het achter de spier te doen bij me. Mijn binnenste zegt om zoals bij jou achter de spier de ronde te nemen ivm rimpels, ik heb hier op dit forum al wel wat foto's gezien en verhalen gelezen van ontevreden meisjes die direkt of na enige tijd rimpels kregen omdat de huid de prothese toch niet bedekt kreeg.

Wat een miserie dan seg als het moet herdaan worden in de druktste periode van uw leven -_- dus ik denk dat jou keuze wel goed ligt hoor! De Natrelle type 150 kan super mooie resultaten geven maar als de huid te dun is, is het volgens mij toch niet mogelijk om het bedekt te krijgen. als je "style 150" in de zoekbalk in tikt kom je zo wel op een paar "niet bedekte" gevallen. Maar ik ben wel overtuigd dat élk lichaam anders reageert! En dat elke begin situatie anders is, of jouw borsten niet enkel klein zijn maar mss ook wel wat hangen, dan denk ik dat deze prothese mss niet ideaal is. In mijn geval twijfel ik. Ze zijn mini mini maar desondanks de borstvoeding hangen ze niet dus ik laat De Meyere zn advies dinsdag op me afkomen! En ik hou jullie zeker op de hoogte!

Groetjes

Helena123

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Helena

 

Ik lees je berichtje, ben benieuwd hoe het gegaan is vandaag op je consult? Heb je meer duidelijkheid gekregen ivm de verschillende mogelijkheden? Achter de spier is veel pijnlijker, maar omdat ik weinig vet / eigen bedekking heb, heb ik toch hiervoor gekozen. Tevens zijn mijn borsten niet gaan uitzakken na de borstvoeding, dus dit probleem heb ik ook niet. Van vorm zijn ze mooi, juist wat te klein naar mijn zin. ;-) 

 

Vele groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-12-2017 om 08:19 zei Helena123:

Hey Evangeline,

ik zit ook  in die twijfel maar wil de operatie voor de spier hebben owv verschillende redenen, zeker met kids thuis en mn werk. Jouw zoon is inmiddels vier las ik, dat is natuurlijk al een leeftijd dat hij niet veel meer gepakt moet worden.

Ik heb 2 januari een afspraak bij Artemedis, ik heb hem er uit gekozen owv de vele goede referenties hier en ik weet dat hij vooral voor de spier opereert. Mijn weefsel is ook dun en de vorige pc's wilde me overtuigen om het achter de spier te doen bij me. Mijn binnenste zegt om zoals bij jou achter de spier de ronde te nemen ivm rimpels, ik heb hier op dit forum al wel wat foto's gezien en verhalen gelezen van ontevreden meisjes die direkt of na enige tijd rimpels kregen omdat de huid de prothese toch niet bedekt kreeg.

Wat een miserie dan seg als het moet herdaan worden in de druktste periode van uw leven -_- dus ik denk dat jou keuze wel goed ligt hoor! De Natrelle type 150 kan super mooie resultaten geven maar als de huid te dun is, is het volgens mij toch niet mogelijk om het bedekt te krijgen. als je "style 150" in de zoekbalk in tikt kom je zo wel op een paar "niet bedekte" gevallen. Maar ik ben wel overtuigd dat élk lichaam anders reageert! En dat elke begin situatie anders is, of jouw borsten niet enkel klein zijn maar mss ook wel wat hangen, dan denk ik dat deze prothese mss niet ideaal is. In mijn geval twijfel ik. Ze zijn mini mini maar desondanks de borstvoeding hangen ze niet dus ik laat De Meyere zn advies dinsdag op me afkomen! En ik hou jullie zeker op de hoogte!

Groetjes

Helena123

Hoihoi! Om even te reageren op dunne huid en de natrelle 510. Ik heb deze net een maandje geleden geplaatst en heb geen randen hoor! En ik ben ook zeer slank (50 kilo en 165cm) Vind de vorm juist mooi, en bij een voor de spier plaatsing staan je borsten veel dichter bij elkaar (decolleté) + beweegt het beter mee met je lichaam. Je krijgt ook geen vervormingen als je je spieren aanspant. Dus als het voor de spier kan; zou ik het doen! Dual plane bedekt alleen de bovenkant van de prothese, je kan dan alsnog rimpels krijgen en de randen zien. Zijn genoeg vrouwen hier met dual plane plaatsing die ook rimpels kregen. Of je rimpels krijgt ligt voornamelijk aan de type prothese. 

 

Liefs Desi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evangeline en Desi3,

bedankt voor jullie reactie!

Ja je moet er eigenlijk maar vanuit gaan wat je pc zegt, dat dat juist/goed is.

Ik ben gisteren bij De Meyere in Artemedis geweest, dit is een ongelofelijk lieve en vriendelijke man,

hij kwam heel professioneel over en dat op zich stelde me al wat gerust.

Hij legde de soorten prothesen uit waarmee ie werkt en gaf een lichte voorkeur aan de ronde mentors.

Toen ik mn borsten liet zien zei hij "mmmm kantje boordje geval".

Of terwijl plaats ik (de ronde en dus vele soepelere prothese) achter de spier omdat uw huid toch wat dun is of terwijl gebruik ik voor de spier de natrelle style 510. Hij liet deze zien en ik vond het best ok. De rand is toch vele dunner vond ik maar hij was wel hard en stijf, wat op zich goed is op zijn beurt voor de rimpel vorming tegen te gaan. De ronde prothesen werden druppelvormig als je rechtop ging staan en rimpelde dus. De natrelle 510 veranderd niet van vorm, niet bij liggen en niet bij staan maar rimpelt ook niet, wat toch super belangrijk is bij vrouwen die persé voor de spier willen en een te dunne huid hebben.

Dus ik koos ervoor wat meer te betalen en voor deze te gaan en mn afspraak vast te leggen maandag 19 februari!

Ik blijf alleen met 1 gevalletje in mn hoofd zitten van een foto die hier op het forum staat van een vrouw die dit bij hem ook heeft laten plaatsen en de randen (en raar maar waar ook rimpels) heel erg te zien waren na de operatie, eigenlijk een beetje mislukt zelfs en hij heeft enkele maanden later de operatie opnieuw gedaan (correct van hem) maar dan achter de spier omdat zelfs deze prothese niet gedekt kon worden met haar huid. Zoek maar eens even op onder "style 510" beetje scrollen en je vindt de foto wel. Hoe kan ik weten dat dit niet bij mij zal overkomen?

Desi3 van welke maat ben jij gestart? En had jij ook zo'n dunne huid?

 

Groetjes Helena123

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Helena123:

Hey Evangeline en Desi3,

bedankt voor jullie reactie!

Ja je moet er eigenlijk maar vanuit gaan wat je pc zegt, dat dat juist/goed is.

Ik ben gisteren bij De Meyere in Artemedis geweest, dit is een ongelofelijk lieve en vriendelijke man,

hij kwam heel professioneel over en dat op zich stelde me al wat gerust.

Hij legde de soorten prothesen uit waarmee ie werkt en gaf een lichte voorkeur aan de ronde mentors.

Toen ik mn borsten liet zien zei hij "mmmm kantje boordje geval".

Of terwijl plaats ik (de ronde en dus vele soepelere prothese) achter de spier omdat uw huid toch wat dun is of terwijl gebruik ik voor de spier de natrelle style 510. Hij liet deze zien en ik vond het best ok. De rand is toch vele dunner vond ik maar hij was wel hard en stijf, wat op zich goed is op zijn beurt voor de rimpel vorming tegen te gaan. De ronde prothesen werden druppelvormig als je rechtop ging staan en rimpelde dus. De natrelle 510 veranderd niet van vorm, niet bij liggen en niet bij staan maar rimpelt ook niet, wat toch super belangrijk is bij vrouwen die persé voor de spier willen en een te dunne huid hebben.

Dus ik koos ervoor wat meer te betalen en voor deze te gaan en mn afspraak vast te leggen maandag 19 februari!

Ik blijf alleen met 1 gevalletje in mn hoofd zitten van een foto die hier op het forum staat van een vrouw die dit bij hem ook heeft laten plaatsen en de randen (en raar maar waar ook rimpels) heel erg te zien waren na de operatie, eigenlijk een beetje mislukt zelfs en hij heeft enkele maanden later de operatie opnieuw gedaan (correct van hem) maar dan achter de spier omdat zelfs deze prothese niet gedekt kon worden met haar huid. Zoek maar eens even op onder "style 510" beetje scrollen en je vindt de foto wel. Hoe kan ik weten dat dit niet bij mij zal overkomen?

Desi3 van welke maat ben jij gestart? En had jij ook zo'n dunne huid?

 

Groetjes Helena123

Hmmm ja ik snap je twijfels wel!  Ik kan de foto echter niet vinden?? Wat is de naam van de vrouw die dat geplaatst heeft? Ik denk dat het altijd een risico blijft... dat heb je ook met de ronde prothese. Sowieso is de hele operatie een risico. Je weet nooit of je complicaties haat krijgen, hoe je lichaam reageert etc. Weet je al hoeveel cc hij gaat plaatsen?

ik startte vanaf een 70A, had wel wat weefsel dus niet plat. En ja ik heb ook een dunne huid verder op mijn borst.. ben ook maar een mager grietje Haha! 

Maar wees blij dat het voor de spier kan, het herstel is echt zoveel minder pijnlijk!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zowizo! Blij ben ik zeker! Alleen als je deze foto's bekijkt, krijg je schrik gewoon!

hij gaat 250cc plaatsen, dat was bij jou ook dacht ik hé. Ik ben 1m71 groot en weeg 53 kg.

Als je vanboven op fotoalbum klikt en dan op het album borstvergroting en dan naar de zoekbalk gaat en je tikt in "style 510" en dan de voorlaatste van het 1e blad. Er is maar 1 pagina trouwens. Ik geloof dat ze lovely noemt.

Wat er met haar gebeurd is, is echt ieder z'n grootste angst denk ik.

Zou ik van jou foto's van voor en na mogen zien? Zou leuk zijn!

 

Alvast bedankt om me gerust te stellen!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je haar gevonden hebt, kom je eerst op de niet gelukte borstvergroting, als je andere foto's vd maker aan klikt kom je op haar foto's voor de bv, de foto's vd natrelle 510 en dan ook nog foto's van de 2e bv achter de spier.

En das vele beter voor haar duidelijk!

Psychologisch moet dat wel iets met je doen, 1 voor het dubbel herstel, 2 alle tijd die je niet voorzien had hiervoor dat er in kruipt en 3 de natrelle 510 kostte haar per slot ook 1.500€ meer. Dus wat een moed moet ze niet bij elkaar geraapt hebben!

Soit alle geluk zie ik ook prachtige resultaten van dit type hoor! Maar zoals iedereen slaat de twijfel bij het zien van zoiets wel is toe denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Helena123:

Als je haar gevonden hebt, kom je eerst op de niet gelukte borstvergroting, als je andere foto's vd maker aan klikt kom je op haar foto's voor de bv, de foto's vd natrelle 510 en dan ook nog foto's van de 2e bv achter de spier.

En das vele beter voor haar duidelijk!

Psychologisch moet dat wel iets met je doen, 1 voor het dubbel herstel, 2 alle tijd die je niet voorzien had hiervoor dat er in kruipt en 3 de natrelle 510 kostte haar per slot ook 1.500€ meer. Dus wat een moed moet ze niet bij elkaar geraapt hebben!

Soit alle geluk zie ik ook prachtige resultaten van dit type hoor! Maar zoals iedereen slaat de twijfel bij het zien van zoiets wel is toe denk ik.

Oh jeetje ik zie het! Zij heeft wel pech gehad zeg! Maar ik denk dat dit aan haar voorsituatie heeft gelegen. Ik heb inderdaad ook 250cc. Ik zal je toevoegen aan mijn album dan kan je even kijken! Betaal je trouwens 1500 euro extra voor de Natrelle 510? Jeetje, ik hoefde maar 250 euro extra te betalen bij Boerhaave.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad! ik heb het gelezen van iemand anders dat het het bij Boerhaave maar 250€ extra is en hij zei me gisteren nog dat hij daar een euro meer aan verdiende. Wat was jouw totale kostenplaatje? Want die van mij is voor de normale borstvergrotingen niet zo duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.