Ga naar inhoud

Is er een max aan narcoses in een jaar wat wenselijk is voor je lichaam?


Aanbevolen berichten

Zoals de titel al aangeeft, vraag ik me af hoeveel narcoses je lijf aan kan in een jaar? Ik krijg deze maand mijn vierde en vorig jaar november de eerste.. Ik kan me voorstellen dat naast de ingreep op zich, zo'n zoveelste narcose ook een aanslag op het lichaam is. Of kan het geen kwaad? Misschien dat ik ook beren op de weg zie die er niet zijn.. :blush:

 

Liefs, Guusje78

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Guusje78:

Zoals de titel al aangeeft, vraag ik me af hoeveel narcoses je lijf aan kan in een jaar? Ik krijg deze maand mijn vierde en vorig jaar november de eerste.. Ik kan me voorstellen dat naast de ingreep op zich, zo'n zoveelste narcose ook een aanslag op het lichaam is. Of kan het geen kwaad? Misschien dat ik ook beren op de weg zie die er niet zijn.. :blush:

 

Liefs, Guusje78

Ik ben voor wat anders dan binnen een jaar meermaals geopereerd en dan heb ik het over operaties van langer dan 7 uur. 

Een.keer zelf 10 uur achter elkaar onder narcose geweest. Dus drnk echt niet dat het een probleem zou moeten zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.