Ga naar inhoud

Borsten niet goed genoeg gezakt


tiubztony

Aanbevolen berichten

Dag dames,

 

Op 12 juli 2016 ben ik geopereerd door Frans Straten (nu dus ongeveer 1 jaar en 5 maanden later). Mijn borsten zijn echter nog niet ver genoeg gezakt, waardoor ze tot nog toe nooit helemaal mooi rond zijn geweest. Eerder verticaal ovaal. Weet iemand hoe ik dit kan aanpakken? Ik heb een High profile, dual plane. Ook zijn ze nog niet zo lekker zacht als die van andere vriendinnen met een borstvergroting.

Hoe denken jullie hierover en wat zijn jullie tips?

Dankjewel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Aloysa,

 

Nee dit heb ik (nog) niet gedaan, omdat ik 1 jaar nazorg had gekozen (wat nu dus verstreken is) dacht ik dat ik misschien eerst hier even kon rondvragen of dat normaal is en wat ik eraan kon doen. Ligt er een beetje aan of ik dit nog met hem ga bespreken. 

Dankjewel! Ben er verder ook erg blij mee en wens elke dame prachtige borsten toe :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tiubztony Hai, heb in je album gekeken en zie daar mooie volle ronde boobs :) Is dit dan zo veranderd de afgelopen tijd? Waarom denk je dat ze niet voldoende zijn gezakt? Zijn ze omhoog gekropen voor je gevoel? Merk je ook iets aan de hoogte van je tepels? Zijn ze helemaal niets zachter geworden vanaf het begin? Afgevallen of zwaarder gesport? Tussentijds contact gehad met je PC hierover? Probeer met mijn vragen een goed beeld te vormen wat je precies bedoelt. 

 

Die zachtheid in borsten komt met de tijd en duurde bij mij ook even. Nu is het ook zo dat ik weinig weefsel van mezelf heb dus het sowieso wat steviger aanvoelt. Bij iemand die meer borstweefsel heeft voelt het allemaal wat "zachter" en de prothese minder aanwezig. Hiernaast kunnen de protheses nog wel dalen en hebben ze nog meer tijd nodig of wellicht hulp hierbij.. soms wil een borstmassage helpen maar zou dit wel eerst laten checken bij je PC. Niet zomaar "aan de slag gaan" eer je weet wat het is.

 

Ik zou, als je nog foto's heb van het verloop hebt waarop je duidelijk ziet dat ze van rond naar ovaal zijn gegaan, mailen naar Frans en vragen om advies? Tenslotte heeft hij ze gecreëerd en kan hij passend advies geven en jouw wellicht verlichten met zijn antwoordt. En anders kun je ook bellen wat de kosten zijn voor een controle bezoek en een afspraak maken? Nooit rondlopen met vragen maar gelijk communiceren met je PC zodat je wat rust in je koppie krijgt. 

 

Hoop dat je er wat aan hebt en hou ons op de hoogte

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.