Ga naar inhoud

Nalasaja : 4 december 2017 : Dr. Moojen-Zaal : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hi meiden !

 

Ik ben een ZZPer, 32jaar, single mama en eigenlijk super blij met mijn lijf. 

Alleen heel kleine borsten en wel zat om steeds alle jurkjes te moeten verkleinen van boven. 

 

Nadat ik afgelopen maanden veel spannende momenten heb meegemaakt en ondermeer paar ingrepen heb gehad ivm bijv Melanoom beloofde ik mijzelf nu een mooie beloning ;-)

 

Morgen is het dan zo ver. 2 weken geleden spontaan een afspraak gemaakt voor een intake en morgen de operatie gepland. Bij Velthuis kliniek en bij dokter Laura Moojen Zaal

en ben echt GIGA zenuwachtig ineens...

 

Voel me niet goed voorbereid en hoop dat het allemaal wel losloopt..

 

Heb zaterdag (dag 5 PO) nog steeds mijn verjaardags/kankerweg feestje gepland en hoop dat ik dit alsnog kan laten doorgaan...

 

(ervaringen met de 6e dag en hoeveel zin je daarin zou hebben??)

 

Groetjes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

welkom hier op dit super gezellige forum! WoW dat is snel gegaan, wel ook lekker dan heb je dat (lange)gepieker niet. Enige voorbereiding is wel handig! Maar ik neem aan dat je wel al iets gelezen en geïnformeerd hebt? Ik zou die eerste week heel erg rustig aan doen, dat is wel belangrijk. 

Wat krijg je qua ccs en dual plane? 

 

Super veel succes morgen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes morgen; komt vast goed! 

Dar feestje gaat lastig worden, denk ik ;)....ik ben geen pieper en ging na een week weer rustig aan naar kantoor (ook ZZP’er...dus dan moet je wel), maar had op dag 5 nog geen zin in drukte om me heen. Good luck morgen :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, CupA84tje said:

Hallo

 

welkom hier op dit super gezellige forum! WoW dat is snel gegaan, wel ook lekker dan heb je dat (lange)gepieker niet. Enige voorbereiding is wel handig! Maar ik neem aan dat je wel al iets gelezen en geïnformeerd hebt? Ik zou die eerste week heel erg rustig aan doen, dat is wel belangrijk. 

Wat krijg je qua ccs en dual plane? 

 

Super veel succes morgen :) 

 

245 CC en anatomisch. Dat dual plane snap ik niet helemaal. Achter de spier? Dan ja ;-)))

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, noov said:

Succes morgen; komt vast goed! 

Dar feestje gaat lastig worden, denk ik ;)....ik ben geen pieper en ging na een week weer rustig aan naar kantoor (ook ZZP’er...dus dan moet je wel), maar had op dag 5 nog geen zin in drukte om me heen. Good luck morgen :71:

 

Hoop dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn haha !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes!

Ik ben nu 6 dagen po en voel mij prima, ben afgelopen vrijdag zelfs naar een feestje gegaan. Paar uurtjes, maar toch.

 

Ik ben benieuwd hoe jij het gaat ervaren. Ik heb ongeveer hetzelfde aantal cc, echter rond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes!! Hopelijk gaat het allemaal goed en worden ze prachtig!

 

Zelf zou ik na 6 dagen nog geen zin hebben in een feestje. Het is echt een behoorlijk ingrijpende operatie en je kan (vooral de eerste 4-5 dagen) gewoon echt vrijwel niks zelf. Maar het is voor iedereen verschillend! Als je mensen om je heen hebt die het allemaal organiseren en de taart voor je snijden, kan het misschien best wel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Nalasaja:

nu (wel met morfine ;-) Beetje pijn maar voel me geweeeeeldig !!!!!

YIPPIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Zie alleen op tegen het slapen op de rug. Dat lijkt me niet te doen haha.

 

Welke dag vonden jullie het ergste ?

Wat fijn dat je je goed voelt. Ik vond de eerste dag toch het ergst, al hadden ze mij gewaarschuwd voor de tweede dag. Die vond ik alles meevallen! 

 

Ik hoop dat alles voorspoedig gaat bij je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei bien2854:

Hoi meiden. Ik ben nu dag 4 PO, heb weer auto gereden en moet morgen werken.. Eigenwijs?? Best wel ;)

 

Ik zou toch maar niet te eigenwijs zijn.. herstellen kan je maar 1 keer. Je bent verder van huis als je straks complicaties gaat krijgen en je littekens niet mooi herstellen. 

Denk goed om jezelf! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto verslag 24h

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

2 min voor de operatie: borsten afgetekend. 

 

 

 

Gelijk na operatie (15min)

 

 

 

Gisteravond voor slapen. Giiiga gezwollen tot in oksels. Ook echt morfine nodig.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei Nalasaja:

Foto verslag 24h

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

2 min voor de operatie: borsten afgetekend. 

 

 

 

Gelijk na operatie (15min)

 

 

 

Gisteravond voor slapen. Giiiga gezwollen tot in oksels. Ook echt morfine nodig.

 

 

 

Wow! Wat zijn ze mooi!

 

bij mij ook zwelling tot in mijn oksels de eerste 2 dagen. Daarna nam het af.

 

Hoeveel cc is er geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei bien2854:

Hoi meiden. Ik ben nu dag 4 PO, heb weer auto gereden en moet morgen werken.. Eigenwijs?? Best wel ;)

Jeetje! Jij durft ;).

 

Pas wel op dat je niet teveel hooi op je vork neemt.

 

Wel fijn dat je je zo goed voelt dat je daartoe in staat bent!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Draakje84:

Jeetje! Jij durft ;).

 

Pas wel op dat je niet teveel hooi op je vork neemt.

 

Wel fijn dat je je zo goed voelt dat je daartoe in staat bent!

Jaa je hebt helemaal gelijk. Ben weer terug gefloten dus zal het nu rustig aan gaan doen! Sterkte dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.