Ga naar inhoud

Sarah2801 : 15 december 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
Op 3-12-2017 om 21:13 zei Sarah2801:

Dag dames,

Ik ben Sarah, en heb mijn bv op 15 dec 2017 gepland. Ik heb gekozen voor motiva full dual plane, 335cc

Toch zou ik graag nog wat foto's willen zien po omdat ik twijfel aan de cc's. Ik twijfel tussen 315 en 335

Wie kan er mij helpen?

Succes morgen! Ga je voor de rounds of de ergonomix? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel succes!! :71: no stress! Komt allemaal goed ;) Bij dr. Verdonck ben je in goede handen! Voor je het weet is het achter de rug! 

Ik kreeg op 18/10 295cc motiva ergonomix en ben er heeel erg blij mee :wub: ondertussen al 8 weken verder en sinds vandaag draag ik terug gewone bh's. Heb ook voor de allereerste keer sinds de operatie men borstband niet aangedaan. Deed een beetje raar maar het went wel :D 

toi toi toi voor morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Bunny87:

Heel veel succes!! :71: no stress! Komt allemaal goed ;) Bij dr. Verdonck ben je in goede handen! Voor je het weet is het achter de rug! 

Ik kreeg op 18/10 295cc motiva ergonomix en ben er heeel erg blij mee :wub: ondertussen al 8 weken verder en sinds vandaag draag ik terug gewone bh's. Heb ook voor de allereerste keer sinds de operatie men borstband niet aangedaan. Deed een beetje raar maar het went wel :D 

toi toi toi voor morgen! 

Hey hey! Blij te horen dat bij jou alles goed verlopen is! Op 31 januari ben ik aan de beurt bij dokter verdonk maar ben er totaal nog kiet uit welke en hoeveel cc.. heb je mss foto's van jou voorsituatie en nu? Groetjes xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Bunny87:

Heel veel succes!! :71: no stress! Komt allemaal goed ;) Bij dr. Verdonck ben je in goede handen! Voor je het weet is het achter de rug! 

Ik kreeg op 18/10 295cc motiva ergonomix en ben er heeel erg blij mee :wub: ondertussen al 8 weken verder en sinds vandaag draag ik terug gewone bh's. Heb ook voor de allereerste keer sinds de operatie men borstband niet aangedaan. Deed een beetje raar maar het went wel :D 

toi toi toi voor morgen! 

Hey Bunny heb je mss foto's van voor en na?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14 december 2017 om 19:55 zei La.:

Hey hey! Blij te horen dat bij jou alles goed verlopen is! Op 31 januari ben ik aan de beurt bij dokter verdonk maar ben er totaal nog kiet uit welke en hoeveel cc.. heb je mss foto's van jou voorsituatie en nu? Groetjes xx

Hey! Kheb je een pb gestuurd :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Sarah2801:

Hey tittie_chick ik ben toch voor de 335 cc gegaan. Heb totaal nergens last van enkel spierpijn. Voor mij is het heel goed meegevallen. 

Aaah wat fijn om te horen! Gefeliciteerd met jouw nieuwe boobs!

 

en wat is jouw postuur? Ivm maatkeuze... ik twijfel zo erg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.