Ga naar inhoud

Vergroting vanaf maat C, Wellness kliniek tips/ervaringen?


Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik ben nieuw op het forum en na aan het denken over een borstvergroting. Ik ben 25, 1.72m en 66kg. Ik ben nu cupmaat C en vraag mij af of er meer dames zijn die met deze maat begonnen voor de borstvergroting? Dit is voor mij handiger vergelijken dan met dames die gestart zijn met maat A of B. Ik wil ze graag iets groter, maar niet mega opvallend. Zelf zat ik te denken aan een plaatsing onder de spier, maar ik heb geen idee welk merk goed is, welk profiel en hoeveel cc. Hebben jullie tips? Verder vroeg ik mij af of iemand ervaring heeft met Wellness Kliniek in Genk of met Belgian Breast Clinic in Diest? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miki

 

Ik heb mijn operatie nog niet gehad. Deze staat namelijk gepland op 19 december. Maar ik heb wel ongeveer dezelfde voorsituatie als jij. Ik ben 21jaar, 167cm en 67kg en heb nu een cup 75c. 

 

Ik heb gekozen om anatomische implantaten 445cc high profile rechts en 535cc extra high profile links te laten plaatsen, vanwege een verschil in de grootte van me borsten. Hiermee zal ik op ongeveer een 75f uitkomen in bh-maat.

 

Oh en de implantaten die ik krijg zijn van Polytech. Niet met elk merk krijg je namelijk hetzelfde resultaat in cupmaat met hetzelfde aantal cc's. Dus wel ff belangrijk om te vermelden!

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt ^^ :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miki

Ik ga het laten doen bij Aklinieken door dr. Koeijers.

Ik vond het aantal cc eerst ook groot klinken, maar toen ik het had gepast tijdens mijn consult viel het eigenlijk echt hartstikke mee. En het schijnt vaak ook nog eens kleiner uit te vallen dan de pasprotheses.

 

Mijn vriend en me moeder waren er ook bij en die waren het er ook gewoon mee eens. En hun vonden de operatie in eerst instantie niet eens persé nodig, dus die zullen me sowieso niet over the top laten gaan :P 

 

Het paste prima in verhouding bij mijn lichaam. En dat is eigenlijk ook een beetje hetgene waar je naar moet kijken. Want ik krijg bijvoorbeeld misschien een 75f/g in bh-maat, maar naakt gaat het er ongeveer uitzien als een E-cup. Dus het is ook of je het belangrijker vind hoe groot het eruitziet naakt ook, of dat je bijvoorbeeld graag een 75e wilt in bh-maat max. omdat je dan nog veel keuze hebt in de winkels :P 

 

En ja ik zal wel regelmatig posten hoe het gaat vanaf de operatiedatum :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik heb zelf afgelopen donderdag een consult gehad bij Straten, heyendael kliniek.

Ik ben wel wat kleiner dan jou(1.67) en wat lichter. Ik draag zelf 75D als bh maat, wel push up en van mezelf heb ik ik C/lege D. Mij was aangeraden voor 400cc rond high profile van mentor. Ik zou dan uitkomen op ongeveer dezelfde maat als bij jou.

11 december heb ik nog een concult staan bij kevin Peters, ben benieuwd wat hij gaat adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melis93 Oh wat toevallig. Ik ben net zoals jou ook bij Straten en Peters geweest, zelfs nog bij Hupkens ook bij Diana Gabriels. Ik wilde zoveel mogelijk gesprekken achter de rug hebben voordat ik de beslissing nam. Maar uiteindelijk heeft me laatste gesprek bij Aklinieken bij mij dus wel de doorslag gegeven.

 

Nu moet ik zeggen dat als ik had moeten kiezen tussen Straten of Peters dat ik denk ik voor Straten was gegaan. Had mij hem toch wel een wat fijner gevoel. En hij nam ook meer tijd voor het consultgesprek. Maar dat kan natuurlijk verschillen per persoon hoe je je daarbij voelt :) 

 

De reden dat ik bij Aklinieken ga is vooral omdat ik de sfeer daar gewoon erg prettig vond, en het contact met hun is ook echt heel erg goed! En dat vond ik heel belangrijk, want ik heb nog weleens wat vragen. En bij hun werden die dan ook binnen een uurtje via whatsapp beantwoord dus dat was wel erg fijn. Plus ik had een voorkeur voor anatomisch, en Straten en Peters hadden mij beide rond aangeraden. Maar nu krijg ik dus wel anatomisch alsnog ^^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissMagic96

Ik weet alleen totaal niet wat het bij peters kost als je rechtstreeks naar hem gaat. Tuurlijk via diana is wel goedkoper maar ik wil t risico niet lopen dat er complicaties optreden en zoals wat ik hier lees dat ze dan niet thuis geven. Dus vandaar rechtstreeks naar Peters.

Ik wilde juist ronde, omdat ik aan de bovenkant geen volume heb.

Wat ik fijn vond bij Straten is dat er ruim de tijd werd genomen. Had om 16.00 afspraak en liep 17'30 de deur uit.

Ook vond ik t fijn dat er nog een vrouwelijke assistente was die me hielp met de pasbh en de protheses in te brengen. Het was alleen een aardige rit van ruim 1,5 uur.

Naar België zal de rit iets korter zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Melis93 Peters zei tegen mij dat het bij hem 3104euro koste, als ik het me nog goed kan herinneren. Dus is inderdaad wel iets meer dan bij Diana. Maar ik zou als ik bij hem was gegaan, sowieso wel direct bij hem zijn gegaan. Ik ben ook niet zo te spreken over Diana.

 

Okee ja dat snap ik dan wel ^^ Ik heb zelf ook niet heel veel formule aan de bovenkant, maar ik heb wel wat. Maar mij ging het er vooral om dat ik de overloop van een anatomische prothese mooier vind dan rond. Ik wilde toch meer voor de natuurlijke look gaan. En als je een groot aantal cc neemt bij rond, dan zie je het toch wel sneller dat het nep is. Dus het ligt er ook aan voor hoeveel cc je wilt gaan.

 

Ja mijn gesprek bij Straten was inderdaad ook zolang. Echt een fijne ervaring. Maar bij Aklinieken was dit ook zo, en de vrouwelijke consulente die deed daar inderdaad ook de pasbh met protheses voor mij. En de arts zelf deed wel de pinchtest, om te kijken hoeveel huid ik had, om te kijken of het mogelijk was om de prothese boven de spier te plaatsen. Maar dat had ik dus in me rechterborst wel, maar in me linkerborst niet. Dus ik krijg ze nu toch gewoon dual plane ^^ En ja voor mij was de rit inderdaad ook zowat 1,5 uur. Maar dat zou me niet tegengehouden hebben. Je moet gewoon echt naar de plek gaan waar je je zelf het fijnst bij voelt, ondanks de reistijd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben vandaag bij DR. Verdonck geweest bij Belgian Breast Clinic. Ik heb BH-maat 75C/75D, maar uitziend als een volle B. Hij raad mij de volgende prothesen aan met profiel rond plaatsing dual-plane: Sebbin 320cc/Mentor 320cc of Motiva 315/335cc. Tips of ervaringen zijn erg welkom! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 11-12-2017 om 18:13 zei Miki:

Ik ben vandaag bij DR. Verdonck geweest bij Belgian Breast Clinic. Ik heb BH-maat 75C/75D, maar uitziend als een volle B. Hij raad mij de volgende prothesen aan met profiel rond plaatsing dual-plane: Sebbin 320cc/Mentor 320cc of Motiva 315/335cc. Tips of ervaringen zijn erg welkom! 

Niemand tips?

 

Ik vroeg me verder af of iemand ervaring heeft met het kopen van mooie bh's in grotere maten? Mijn borsten zouden na operatie uitkomen op 2 maten groter, dus ongeveer 75E..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik kom net naar buiten bij Dr. van Zele van Wellness Kliniek. Wat een vreselijk consult. Zo onpersoonlijk. Ik voelde me echt een nummertje. Ik zou vreselijk oneven borsten hebben (wat niet zo is) mijn romp zou scheef staan (nog nooit en arts of fysio over gehoord.) Ik kon mijn zinnen niet af maken, sprak alleen maar over hoe hij vond dat het moest worden en ik anders van die veel te grote borsten zou krijgen want dat wilde iedereen volgens hem. Heb zelf niks kunnen inbrengen. Vervolgens bij de balie gaf een assistente aan tegen dr. van der Zele dat de volgende patiënte wat later zou zijn. Zijn antwoord: dan heeft ze pech, ze had maar een trein eerder moeten pakken en niet lui moeten zijn. Die onnozele hoefden volgens hem niet te komen.

Nu weet ik zeker dat ik er niet terug ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 20-1-2018 om 15:07 zei Miki:

Ik kom net naar buiten bij Dr. van Zele van Wellness Kliniek. Wat een vreselijk consult. Zo onpersoonlijk. Ik voelde me echt een nummertje. Ik zou vreselijk oneven borsten hebben (wat niet zo is) mijn romp zou scheef staan (nog nooit en arts of fysio over gehoord.) Ik kon mijn zinnen niet af maken, sprak alleen maar over hoe hij vond dat het moest worden en ik anders van die veel te grote borsten zou krijgen want dat wilde iedereen volgens hem. Heb zelf niks kunnen inbrengen. Vervolgens bij de balie gaf een assistente aan tegen dr. van der Zele dat de volgende patiënte wat later zou zijn. Zijn antwoord: dan heeft ze pech, ze had maar een trein eerder moeten pakken en niet lui moeten zijn. Die onnozele hoefden volgens hem niet te komen.

Nu weet ik zeker dat ik er niet terug ga.

 

Dan ben je idd gauw klaar met iemand he! 

Weet je ondertussen al wat meer??

 

Ik heb ongeveer de zelfde bouw als jij.

Ik heb bij mijn eerste consult ook een nare ervaring gehad. 2e consult was super. Ik krijg 400/450cc dual plane, eurosilicone 85% high profile. 

 

Gr. Nina

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Nina34:

 

Dan ben je idd gauw klaar met iemand he! 

Weet je ondertussen al wat meer??

 

Ik heb ongeveer de zelfde bouw als jij.

Ik heb bij mijn eerste consult ook een nare ervaring gehad. 2e consult was super. Ik krijg 400/450cc dual plane, eurosilicone 85% high profile. 

 

Gr. Nina

 

 

Hoi Nina,

 

Wat fijn dat jij het al weet! Ik heb een andere topic aangemaakt die actueler is nu ik zeker weet dat ik niet bij Wellness Kliniek ga;Overweeg vergroting bij BBC Dr. Verdonk  .Ik ga waarschijnlijk voor Motiva round 335cc dual-plane geplaatst. Ik ga je in elk geval volgen! Weet je al op welke maat je ongeveer uit zal komen? Heb je al een operatiedatum? Waar ga je? Heel veel vragen:P

 

Groetjes Miki

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Miki:

 

Hoi Nina,

 

Wat fijn dat jij het al weet! Ik heb een andere topic aangemaakt die actueler is nu ik zeker weet dat ik niet bij Wellness Kliniek ga;Overweeg vergroting bij BBC Dr. Verdonk  .Ik ga waarschijnlijk voor Motiva round 335cc dual-plane geplaatst. Ik ga je in elk geval volgen! Weet je al op welke maat je ongeveer uit zal komen? Heb je al een operatiedatum? Waar ga je? Heel veel vragen:P

 

Groetjes Miki

Hai hai,

 

Ik heb vorige week maandag mijn consult bij dr. Nio in het Olvg gehad. Hierna was alles duidelijk. Ik wilde ook de Motiva, maar na Nio z'n advies aangehoord te hebben, ga ik toch voor de Eurosilicone. Als het goed is kom ik op een 80D/E uit voor het zicht een mooie D. Dit is prima want zo waren ze ook voor mijn zwangerschappen en afvallen. De operatiedatum staat voor nu op 24 april, maar dit moet nog bevestigd worden door Parkkliniek.

Ik ga jou ook volgen! 

 

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey nina, ik ben nieuw op forum, maar ik ben meer en meer overtuigd aan het geraken om ook een consult te doen bij dr nio.

voor mij is het een heel eind maar ik wil het beste, en ja, ik lees allen maar positieve reacties van hem.

mag ik vragen hoelang je moet wachten op consult en operatie? heel wat vragen e, ik wens je verder nog veel succes

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei bellebeest:

hey nina, ik ben nieuw op forum, maar ik ben meer en meer overtuigd aan het geraken om ook een consult te doen bij dr nio.

voor mij is het een heel eind maar ik wil het beste, en ja, ik lees allen maar positieve reacties van hem.

mag ik vragen hoelang je moet wachten op consult en operatie? heel wat vragen e, ik wens je verder nog veel succes

groetjes

Welkom op het forum Bellebeest :116:

 

De wachttijd is verschillend. Hij werkt zowel in Parkkliniek (rotterdam) als in Olvg (amsterdam) ik heb gebeld naar het Olvg, daar kreeg ik zijn mobiele nr en moest ik heb een appje sturen met mijn gegevens en wat ik gedaan wil hebben.

 

Ik kreeg snel antwoord terug en kon dezelfde avond al op consult. Dit heb ik toen niet gedaan ivm m'n kids. Dus heb ik gelijk een afspraak gemaakt voor de maandag erop. Als je het Olvg belt zou ik om zijn nr vragen, dan ben je sowieso een maand eerder aan de beurt als dat het Olvg je zelf gaat inplannen. Ik heb zelf een operatiedatum aangegeven omdat het voor mij prettig uitkomt als de kinderen vakantie hebben en ik niet constant heen en weer hoef.

 

Nio is wel een duidelijke en eerlijke arts.

Succes meis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.