Ga naar inhoud

Littekenpleisters: aanraders?


Aanbevolen berichten

Dag dames.

Mijn hechtingen zijn er afgelopen vrijdag uitgehaald (een zit er nog gedeeltelijk in maar lost op) en vanaf volgende week vrijdag mag ik dagelijks tweemaal een siliconengel gaan smeren. Ik had gelezen dat sommigen hierna overstappen naar siliconen littekenpleisters. Nu ben ik even gaan Googlen en vind ik heel veel verschillenden, van Hansaplast tot wat duurdere varianten (lijkt op een soort doorzichtig folietje).

Heeft iemand ervaring met deze littekenpleisters? 

 

Alvast dank!

 

:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik heb de siliconen sheets van dermatix gebruikt drie maanden lang en mijn littekens waren daarna een stuk rustiger en mooier. Of dat ook echt door de siliconen pleisters komt blijft natuurlijk de vraag (ik was in totaal 20 euro kwijt). Ik had daarvoor overigens geen siliconengel gesmeerd. 

 

Hier had ik vier pleisters uit geknipt: https://www.farmaline.nl/drogisterij/bestellen/dermatix-silicone-sheet-fabric-adh-4x13cm/?gclid=CjwKCAiAu4nRBRBKEiwANms5W_4npOnJPei5HGydjgbxIBlk-9UkQZ1-fgInDpDVPm0zqR024625zRoCalEQAvD_BwE&ef_id=WiMlCwAAAQf-k-8d:20171202221123:s

 

Ik deed 6 weken met zo’n pleister. Ik weet niet hoe groot jouw littekens zijn. Dus het kan zijn dat jij misschien een iets grotere sheet nodig hebt. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@11-12ok Ze knipten bij mij de uiteinden er vanaf en probeerden heel zachtjes te trekken of de rest meteen mee wilde. Bij de linkerhechting ging het niet, bij de rechter wel. Weet ook niet of ze dit altijd doen! Van te voren doen ze er koud spul overheen, volgens mij voel je het daardoor ook minder tot niet. Ik kan je geruststellen: Je voelt er niets van!

 

@B00bies Die had ik inderdaad ook langs zien komen op Google. Dan ga ik die zeker aanschaffen! Superbedankt voor de tip :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.